Goed puntquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het basisniveau ligt zo laag, dus zou het wat uitmaken?
Dat was een beste letterlegging dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef H_T het volgende:
Er is een soort van superfinale gaande denk ik. Ik was alleen naar de wc dus zeker weten doe ik het niet
Daarom ben ik maar gaan douchen. Ik geloofde het wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef H_T het volgende:
Ben ik overdreven kritisch of is het niet zoveel vanavond?
Heb je nou 45 minuten staan douchen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar gaan douchen. Ik geloofde het wel.
ik mis Sanremo echt
Daar had je heel andere redenen om voor het eind van de show af te hakenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar gaan douchen. Ik geloofde het wel.
ik mis Sanremo echt
De R is lastig! Een I, L, S of J stellen niks voor, die doen we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was een beste letterlegging dan.
Nouja ik loop nog steeds te hoestenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar had je heel andere redenen om voor het eind van de show af te haken
Het beste nummer ligt er dus al uit. Niet dat het heel veel verschil maakt, maar toch.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
SABA
Basim
Janus Wiberg
Dus dit zijn de superfinalisten
quote:
quote:
dit. Zo hard dit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:58 schreef usagi414 het volgende:
Als je in deze lijst met meest gestreamde nummers wil staan Denmarken.
Kom dan met betere nummers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |