Dat doet de rest ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit haalt de finale op het ESF niet
Het is Denemarken. Dat zou eigenlijk al genoeg moeten zeggen, helaasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef H_T het volgende:
Ben ik overdreven kritisch of is het niet zoveel vanavond?
Denemaken is het even kwijt. Alle acht nummers zouden het heel moeilijk hebben om de finale te halen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit haalt de finale op het ESF niet
Je bent de niet enigste. Ik vind 3 liedjes leuk, waarvan 1 haar act compleet moet aanpassenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef H_T het volgende:
Ben ik overdreven kritisch of is het niet zoveel vanavond?
Fyr og Flamme was hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is Denemarken. Dat zou eigenlijk al genoeg moeten zeggen, helaas
het had op zich wel wat, maar bij de woorden "hardstikke leuk" denk ik aan heel andere nummers.quote:
Ja, Sand of Aura graag. Eventueel nog Basim,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef grazz het volgende:
1.Sand
2.Aura Dione
3. Basim
eventueel nog Ublu
Estland en Litouwen zijn nog bezig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog een uur totdat de uitslag bekend is.
Is er nog een andere voorronde bezig?
Litouwen (finale), IJsland en Zweden zijn semi'squote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
4quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cyanisch hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het maakt me allemaal niks meer uit.
Litouwen heeft ook een finale, IJsland een halve finale, en Estland zit rond de uitslag, Moldavie is afgelopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga overstappen naar Litouwenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Estland en Litouwen zijn nog bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |