Bini in Australiė in ieder geval.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:aguero ik mag tegen jou in ronde 2.
Ik kom met Liepins in Australie en Thijssen, Van de Paar en Lamperti in Spanje.
Op zich zit er wel wat snelheid in.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Tim moet gewoon accepteren dat dit z'n echte naam is.Op de baan draait hij al een aantal jaar vrij serieus mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan heb ik wellicht z'n naam wel ooit gehoord maar de link niet gelegdquote:Op zondag 21 januari 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de baan draait hij al een aantal jaar vrij serieus mee.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ion, Aular, Costiou, Herregodts en Louvel in Spanje volgens mij. Nouja, Aular moet eens iets beter sprinten.
@Dale__Cooperquote:Op zondag 21 januari 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Carr en Romeo zo te zien, dat zou moeten kunnen maar je weet nooit wat zo'n Romeo ineens doet
Als ik die eerste wedstrijd bekijk staan Molano, Costa, Mühlberger, Dekker en Rex op de lijstquote:Op zondag 21 januari 2024 19:16 schreef franklop het volgende:
In Spanje rijden in ieder geval Vlasov en Van den Berg mee.
Wat heb jij @:DeLuna ?
Volgens mij is mijn team nog met hun winterslaap bezig, ik zag zo snel enkel Stenheim op de lijsten staan. Lijkt mij in ieder geval stug dat ik punten ga scoren deze ronde.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:40 schreef Pino112 het volgende:
@:GotenSSJ:
Voorlopig:
Trofeo Calvia: Politt, Gregaard
Surf Coast Classic: -
Trofeo Ses Salines-Felanitx: Politt, Gregaard
Trofeo Serra Tramuntana: Politt, Gregaard
Je site blijft echt puur genot, maakt het toch een stuk makkelijker om het spel gedurende het hele seizoen actief te blijven volgen.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Hier de officieuzeuitslag van Speelronde 1:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 1:
[ afbeelding ]
https://fpcl.pino112.nl/stand.php
Speelschema speelronde 2:
[ afbeelding ]
Grotendeels automatisch ja.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je site blijft echt puur genot, maakt het toch een stuk makkelijker om het spel gedurende het hele seizoen actief te blijven volgen.![]()
Heb je het nou volledig geautomatiseerd of moet je echt nog veel dingen met de hand invullen?
Die URL met uitslagen staat op pcs altijd al klaar, dus die kan je er vantevoren al in zetten toch? Dat scheelt misschien wat?quote:Op zondag 21 januari 2024 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grotendeels automatisch ja.
Heb alleen de URL van de PCS-uitslag nodig, en daarna het soort (UWT/2.1/1.1 etc) en etappe/klassement kiezen (maar bij eendagskoersen gaat dit automatisch want je hebt geen keuze)
Tot slot de speelronde kiezen. Dat was het. In het begin nog een beetje controleren of alles klopt maar tot nu toe gaat het vlekkeloos.
In theorie kan je volgens mij inderdaad nu al alle uitslagen-URLS van PCS invullen voor de rest van het jaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die URL met uitslagen staat op pcs altijd al klaar, dus die kan je er vantevoren al in zetten toch? Dat scheelt misschien wat?
En zuslief Lea Lin.quote:Op zondag 21 januari 2024 04:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Timtomteutenberg, it just works. Als uit een kindersprookje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |