quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
De lapo is zo 2021quote:
Haha, hij heeft een kanarie, dus het is een match!quote:
Gelukkig heb ik geen huisdieren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, hij heeft een kanarie, dus het is een match!
Myra vindt het al een match omdat ze beide boodschappen doen in de supermarktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij niet met Myra matchen?quote:
Ja, die was wel leuk, een kanarie hoef je weinig aandacht te geven toch? Ik weet ook niet of het een goede match is met haar katten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch mooi, meestal hebben de vrouwen extreem lange eisenlijstjes. Myra compenseert ervoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:09 schreef S_E het volgende:
[..]
Myra vindt het al een match omdat ze beide boodschappen doen in de supermarkt
Touchequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch mooi, meestal hebben de vrouwen extreem lange eisenlijstjes. Myra compenseert ervoor!
Onsympathieke homoquote:
Meisje Taylor is de linkerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Italië is wel heerlijk, daar heeft ze geen ongelijk.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, die was wel leuk, een kanarie hoef je weinig aandacht te geven toch? Ik weet ook niet of het een goede match is met haar katten.
Succes, soms is het een uitdaging om een leuke deelnemer te spottenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jammer he, ik zal wel een andere deelnemer uitzoeken binnenkort.
Deze van 35 niet iets voor je?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Succes, soms is het een uitdaging om een leuke deelnemer te spotten
Nee, geen Arie Boomsma voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Deze van 35 niet iets voor je?
Ik hoop het wel. Maar ik heb vooral het gevoel dat hij nog de hoop heefthad dat er wat meer inzit in een situatie waar ze minder zenuwachtig zou zijn.quote:
Ja, dat is ook wel bijzonder.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:16 schreef Joop_W het volgende:
Hij wilde haar niet lastig vallen, huh.
Ja, wel leuk dat hij haar die extra kans gaf.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar ik heb vooral het gevoel dat hij nog de hoop heefthad dat er wat meer inzit in een situatie waar ze minder zenuwachtig zou zijn.
De productie verzint de meest creatieve verhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje, die updates zijn ook echt bijzonder soms
idd ja, je moet het allemaal een beetje ruim zienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De productie verzint de meest creatieve verhalen.
DIe gozers. Ze volgen elkaar nu op de socials stond er.quote:
ging uiteten met kimquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:kingroland is natuurlijk weer te druk
Was gezelligquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ging uiteten met kim
cc: @:mortaxx
Super chillquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yo bro, weetje man, kei hard warm bad G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |