Probeer Manor Lords eens. Lange tijd niet zo'n lekkere 'turtle'-game gespeeld. Helaas nog wat karig qua hoeveelheid content.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:49 schreef PirE het volgende:
Tijdje terug begonnen met Stardew Valley. Ik heb normaal weinig met dat genre maar de loop van wat farmen, vissen of minen bevalt me wel. Gewoon lekker relaxed op mijn eigen tempo de boerderij uitbouwen.
Ik wacht wel op meer content. Ik heb me voorgenomen om eerst Yakuza af te maken. Ben inmiddels bij Like a Dragon en heb de 1e Judgment ook klaar, nog 4 te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Probeer Manor Lords eens. Lange tijd niet zo'n lekkere 'turtle'-game gespeeld. Helaas nog wat karig qua hoeveelheid content.
Begrijpelijk, die andere apps vind ik ook schijt irritant.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:09 schreef V. het volgende:
Ik heb wel diverse accounts, van Ubisoft, EGS, Blizzard, Rockstar, etc.
Maar ik merk dat ik die eigenlijk nooit aanzwengel, ot ik omdat ik automatisch naar Steam ga.
Geen principiële bezwaren, ik vind het gewoon irritant.
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja als er zoveel ophef over wordt gemaakt, beter om het dan maar weg te laten.
Gelukkig heb jij er geen last van, anderen helaas wel. Altijd fijn, selectieve oogkleppen.quote:Schijnbaar is Sony de enige publisher waarbij zoveel ophef wordt gemaakt om een nep email adres op te geven, want ik hoor er nooit iemand over bij andere publishers.
Als gamers zich nou eens zo druk zouden maken over always online vereisten, schaamteloze microtransacties en online passes/season passes zouden we het een stuk beter hebben.
Maargoed ze hebben geluisterd naar de klachten, denk dat dat meer is dan wat andere publishers doorgaans doen.
Moest ook door de grote bazen in japan worden goedgekeurd natuurlijk, deze wijziging.
Ja joh, een eenmalige account koppeling heeft net zoveel negatieve impact op de industrie als exclusieve games achter een launcher, dlc praktijken, season passes en meer van dat soort achterlijke schijt.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]!
[..]
Gelukkig heb jij er geen last van, anderen helaas wel. Altijd fijn, selectieve oogkleppen.
Je mist het punt dat het voor velen simpelweg niet werkt naar behoren, met je oplossingen :vquote:Op maandag 6 mei 2024 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, een eenmalige account koppeling heeft net zoveel negatieve impact op de industrie als exclusieve games achter een launcher, dlc praktijken, season passes en meer van dat soort achterlijke schijt.
Wat werkt er niet naar behoren?quote:Op maandag 6 mei 2024 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt dat het voor velen simpelweg niet werkt naar behoren, met je oplossingen :v
Ja, lekker, eerst zeggen dat het allemaal aanstelleritis is en er makkelijke omwegen zijn, die niet betrouwbaar of effectief blijken te zijn. Kut geregeld is nogal een understatement.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat werkt er niet naar behoren?
Dat het in bepaalde landen niet toegankelijk is?
Dat is kut geregeld, dat ontken ik niet.
"Ik heb geen probleem, dus niemand heeft een probleem"quote:Voor ieder ander werkt het zoals het moest werken.
Het is soms ook gewoon OK om te zeggen dat je ernaast zit he.quote:Hoe dan ook is het nu niet meer van toepassing, tot Ghost of Tushima uitkomt, die vereist het voor de multiplayer modus.
Haha. Het is absoluut aanstelleritis. Dat jij dat niet vind is iets anders.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, lekker, eerst zeggen dat het allemaal aanstelleritis is en er makkelijke omwegen zijn, die niet betrouwbaar of effectief blijken te zijn. Kut geregeld is nogal een understatement.
[..]
"Ik heb geen probleem, dus niemand heeft een probleem"
[..]
Het is soms ook gewoon OK om te zeggen dat je ernaast zit he.
ja eens. Daarom snap ik niet dat je in 2 topcis al een week hier zo mee bezig bentquote:maar het is echt het minste om je druk over te maken in deze tijd.
Hoho, ik reageer toch gewoon op Skull Splitter? Mag dat ook al niet meer :/quote:Op maandag 6 mei 2024 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja eens. Daarom snap ik niet dat je in 2 topcis al een week hier zo mee bezig bentEcht leg het naast je neer. Chill.
Ja hoor mag.quote:
Ik let daar op en ben in staat een game niet te kopen als dat moet.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik bv echt irritant vind bij Steam is dat ik dus Battle.net / Ubisoft Connect / EA Origin geinstalleerd moet hebben om hun games te spelen, en daar ageert niemand tegen. Terwijl dat vele malen irritanter is :<
Ja dat is ook mateloos irritant. Battle.net was het enige dat ik naast Steam toch al had dus Blizzard games kocht ik daar al, maar die andere twee zijn weer een loos laagje.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik bv echt irritant vind bij Steam is dat ik dus Battle.net / Ubisoft Connect / EA Origin geinstalleerd moet hebben om hun games te spelen, en daar ageert niemand tegen. Terwijl dat vele malen irritanter is :<
quote:Hades II in Early Access already has more environments, foes, and fully-voiced characters than the full version of the original Hades game.
Iedereenquote:Op maandag 6 mei 2024 21:06 schreef Akathisia het volgende:
Was Hades niet dat spel waarin je (ik) continu overnieuw moest beginnen?
Dit.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja eens. Daarom snap ik niet dat je in 2 topcis al een week hier zo mee bezig bentEcht leg het naast je neer. Chill.
Eens, daar kots ik ook hard op, maar wellicht los het aankaarten waard?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En ik maak me druk om de enorm overdreven reactie hierop, terwijl gamers massaal buigen voor dlc/microtransacties/always online/games achter launchers en dat vele malen irritanter is en een negatievere impact heeft. Dat snap ik niet.
TakeTwo die de studios achter OlliOlli World en Kerbal Space Program sluit, terwijl die publisher een miljarden winst heeft geboekt.
Dat is de schijt die ik belachelijk vind en daar hoor je niemand over, daar stoor ik me aan. Snap je
Dan ga je het niet moeilijk krijgenquote:Op maandag 6 mei 2024 23:31 schreef MMaRsu het volgende:
reeg haar tijdens de technical test niet neer :p
Manor Lords (bèta) patch is uitquote:
Is het wat Manor Lords? Staat hier nog op de verlanglijst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Manor Lords (bèta) patch is uitmega veel fixes
Nog mager, maar een enorm potentie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het wat Manor Lords? Staat hier nog op de verlanglijst.
zeker. Je kan je er al prima mee vermaken voor een uur of 20 oid.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)ders.html#r_19913298quote:Die PSN verplichting heeft er denk ik vooral mee te maken dat ze straks PS Plus gaan verplichten op PC om multiplayer te kunnen spelen.
quote:Op zondag 12 mei 2024 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo denken mensen dit. In welke wereld leven zij?
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)ders.html#r_19913298
Hoe dom zijn deze mensen?
Tja het zal toch blijven komen, gezien Sony games op de PC blijft uitbrengen.quote:
Daar hoef je ook niet voor te betalen..quote:Op zondag 12 mei 2024 20:58 schreef ems. het volgende:
Wat dan? Voor nogal wat games heb je ook steam nodig om die online te kunnen spelen.
Eeeen screenshot.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet voor te betalen..
Niemand gaat een betaalservice op de pc uitbrengen om multiplayer te spelen..
*Shrug* als je je games een doodsteek wil geven wel een goed ideequote:
Meer dat we dit, zeker in deze tijden, niet moeten uitsluiten op de lange termijn. Ze hebben "ons" al zo gek gekregen om (flink) te betalen voor skins, ik zie dit ook wel ergens gebeuren, al dan niet in abonnementsvorm per spel.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*Shrug* als je je games een doodsteek wil geven wel een goed idee
Dat bestaat al bij mmosquote:Op maandag 13 mei 2024 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
al dan niet in abonnementsvorm per spel.
Klopt, en dat is, naast dat het type spel me niet echt aanstaat, een van de redenen om daar nooit aan te beginnen. Maar we lachten ooit om 2,50 voor paardenpantser, terwijl pubers nu lachend een tientje per skin lappen die buiten dat specifieke spel geen kut doet.quote:
Ja is lachen, vooral omdat het bouwen van dorpjes gewoon heel lekker werkt. Je kunt in bepaalde gamemodi op je dooie gemakje een dorp/stadje opbouwen en dan een beetje experimenteren met economie, dikke boerderijen met grote akkers aanleggen, en dan bijvoorbeeld je graanoogst verwerken in molens ('dorsen' heet dat in het Nederlands kwam ik onlangs achter) om daarna brood van te bakken om je bevolking mee te voeden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eensch maar dat waren voornamelijk console gamers die dat hebben genormaliseert (dlc/microtransacties)quote:Op maandag 13 mei 2024 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat we dit, zeker in deze tijden, niet moeten uitsluiten op de lange termijn. Ze hebben "ons" al zo gek gekregen om (flink) te betalen voor skins, ik zie dit ook wel ergens gebeuren, al dan niet in abonnementsvorm per spel.
#geefzegeenideeen.
Welk apparaat dan ook, laten we vooral niet vergeten dat Fortnite en CS/Team Fortress 2 dit tot kunst verheven hebben...quote:Op maandag 13 mei 2024 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eensch maar dat waren voornamelijk console gamers die dat hebben genormaliseert (dlc/microtransacties)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |