abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2024 @ 11:37:39 #51
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212062293
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 11:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar das niet sjiek.
Jammer dan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212062769
Tsja, TS vraagt toch om een mening?

Ik zie kleine glimmertjes in de neus of navel liever bij jonge vrouwen.
Tepel piercings past bij niemand.
Zo denk ik er over.
pi_212063466
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 11:03 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Moeten ze lekker zelf weten aansteller.
Ja, ik trek die piercing er ook niet uit als er een 40-jarige voorbij komt met een wenkbrauw piercing of zo'n Monroe-piercing. :')

Maar ik vind het geen porem. Dat mag ik ook zelf weten.
  woensdag 17 januari 2024 @ 12:55:08 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212063502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 12:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, ik trek die piercing er ook niet uit als er een 40-jarige voorbij komt met een wenkbrauw piercing of zo'n Monroe-piercing. :')

Maar ik vind het geen porem. Dat mag ik ook zelf weten.
Ik heb nergens gezegd dat je dat niet mag vinden maar ik mag zeggen wat ik vind.
Beetje gezever om niets.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 14:46:23 #55
441859 crew  Lenny77
pi_212065059
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:

Hebben jullie wel het besef dat jullie ook ouder worden? Dus ook meer rimpels krijgen, dat een ouwe lul of trut echt niet gewaardeerd wordt als je krampachtig mee probeert te doen met de jeugd van 'vandaag'?
Vanuit jouw oogpunt en leeftijd kan ik dit wel begrijpen.
Maar besef ook dat mensen zoals TS en de nog jongere mensen later echt omgeven zullen zijn door hopen mede bejaarden die ook tattoos en piercings (of de gaatjes ervan) hebben. Het gaat gewoon iets zijn wat erbij hoort.
(Niet meer alleen bij de oude zeeman of ex bajesklant die een naald met wat gare blauwe inkt had)

Voor mij kleeft er geen leeftijd op tattoos, piercings, roze haar of wat dan ook O+
Het is net leuk om mensen te zien die niet zoals de rest van de grijze muizen zijn _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:57:03 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212065228
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vanuit jouw oogpunt en leeftijd kan ik dit wel begrijpen.
Maar besef ook dat mensen zoals TS en de nog jongere mensen later echt omgeven zullen zijn door hopen mede bejaarden die ook tattoos en piercings (of de gaatjes ervan) hebben. Het gaat gewoon iets zijn wat erbij hoort.
(Niet meer alleen bij de oude zeeman of ex bajesklant die een naald met wat gare blauwe inkt had)

Voor mij kleeft er geen leeftijd op tattoos, piercings, roze haar of wat dan ook O+
Het is net leuk om mensen te zien die niet zoals de rest van de grijze muizen zijn _O_
Dat invullen van sommigen vind ik wel wat triestig , het blijft immers je eigen keuze , eigen lijf .
Het zegt ook niet zoveel over de mensen die dat hebben wel over de mensen die daar hun invulling over maken
Ik heb overigens ook weinig met grijs oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212065293
Het is vaak ook wel culturele druk dat mensen het niet vinden passen bij ouderen mensen. Past niet helemaal bij een bepaald keurslijf.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_212066596
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:46 schreef Lenny77 het volgende:

Roze haar bij een wat alternatief figuur die van zichzelf een beetje gek is en die het echt omarmt en het kan me niet storen. Roze haar bij een figuur die daar helemaal niet voor geschikt is en het als mogelijkheid ziet om lekker op te vallen en het kan enorm afknappen.
Waar het mij om gaat is of roze haar, tattoos of piercings een verlengstuk van je identiteit zijn, of wil je een statement maken en maken de uiterlijke opvallendheden je tot een persoon welke je eigenlijk helemaal niet bent?
  woensdag 17 januari 2024 @ 16:26:11 #59
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212066634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Roze haar bij een wat alternatief figuur die van zichzelf een beetje gek is en die het echt omarmt en het kan me niet storen. Roze haar bij een figuur die daar helemaal niet voor geschikt is en het als mogelijkheid ziet om lekker op te vallen en het kan enorm afknappen.
Waar het mij om gaat is of roze haar, tattoos of piercings een verlengstuk van je identiteit zijn, of wil je een statement maken en maken de uiterlijke opvallendheden je tot een persoon welke je eigenlijk helemaal niet bent?
Hier ben ik het wel mee eens: het moet kloppen maar dan wel vooral voor jezelf :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212066692
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hier ben ik het wel mee eens: het moet kloppen maar dan wel vooral voor jezelf :P
Inderdaad, als je het zelf niet uitstraalt dan klopt het voor een ander ook niet. Q
pi_212067343
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 11:03 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Moeten ze lekker zelf weten aansteller.
Klopt maar zo'n bliksemafleider kun je niet in publieke functies neerzetten, het schrikt gewoon af.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 17 januari 2024 @ 17:43:16 #62
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212067351
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:42 schreef halfway het volgende:

[..]
Klopt maar zo'n bliksemafleider kun je niet in publieke functies neerzetten, het schrikt gewoon af.
Ik zie ze genoeg in publieke functies , we leven niet meer in de jaren 80.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212067383
Dat is gewoon Nederland. Hetzelfde geldt voor tatoeages eigenlijk.
pi_212067464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:43 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind dat dan weer typisch jaren 80.
De nieuwe hype wordt clean zijn, geen tatoes, geen piercings, gladde gezonde huid.

Vakman pur sang
  woensdag 17 januari 2024 @ 17:53:05 #65
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212067486
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De nieuwe hype wordt clean zijn, geen tatoes, geen piercings, gladde gezonde huid.

[ afbeelding ]
Doh je snapt duidelijk het punt niet :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212068337
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:36 schreef Mundaya het volgende:
Hoe kijken jullie daar naar?
Dat jij lekker moet doen wat je zelf wilt. Je kunt het natuurlijk ook van een hele andere kant bekijken.
"Ben ik nu niet op een leeftijd dat ik zelf bepaal wat ik doe zonder de goedkeuring van anderen nodig te hebben?"
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:06:48 #67
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_212068605
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rick? 🥰
To BG or not to BG!
pi_212068833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:43 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Een agent met een neusring?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_212069040
Leeftijd boeit niet zo.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn piercings heb verwijderd toen ik weer aan het daten was. Hoe je benadert/behandeld wordt verschilt gewoon echt.
En omdat best veel heren niet weten hoe ermee om te gaan.

Misschien dat ik ze weer laat zetten in de toekomst, ik zie wel.
pi_212070158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:36 schreef Mundaya het volgende:
Ik draag al heel lang enkele piercings. Sinds mijn 18e heb ik een neusknopje, sinds mijn 25e een labret- en tongpiercing. Sind mijn 28e heb ik tepelpiercings. En veel later, zo'n 8 jaar geleden, heb ik fleshtunnels in mijn oren.

Intussen ben ik wat ouder geworden, ik ben nu 46, en merk toch wel dat mensen er vreemd naar kijken. Je ziet ook maar weinig vrouwen van boven de 40 met piercings. De meeste vrouwen die ik ken en die piercings droegen, hebben die er weer uitgehaald. De teneur is een beetje dat piercings iets zijn voor jonge meisjes die rebels willen doen, en dat je er op je 40e te oud voor bent. Veel vrouwen lijken die te volgen. Ik niet, ik vind ze mooi en ben er aan gehecht. Ik sluit zelfs niet uit dat ik er nog eens bij laat zetten.

Ik vind dat maar raar. Bij jongeren zijn piercings intussen helemaal mainstream. Maar waarom zou je als 40-plus vrouw geen piercings meer mogen dragen? Je ziet dat ook niet bij tattoos. Genoeg vrouwen van mijn leeftijd die er nog plaatjes bij laten zetten. Maar piercings lijken na een bepaalde leeftijd not done.

Hoe kijken jullie daar naar?
Ik heb wel eens een tegeltje bij iemand's voordeur zien hangen met daarop "doe wat je wilt, gekletst wordt er toch."

;)
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:11:14 #71
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212071032
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:21 schreef halfway het volgende:

[..]
Een agent met een neusring?
Ah je doet het op deze manier , okay
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 17 januari 2024 @ 21:19:59 #72
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_212071193
Ik vind dat ik er niets van vind. Dit zijn persoonlijke keuzes voor iedereen en ja ik vind het mooier bij de een dan de ander maar verder gaat het mij niets aan.

Wat wil jij, wat vind jij, dat is het enige wat telt. Mensen moeten zich minder bemoeien met anderen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_212072729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef DerekB het volgende:
Tsja, TS vraagt toch om een mening?

Ik zie kleine glimmertjes in de neus of navel liever bij jonge vrouwen.
Tepel piercings past bij niemand.
Zo denk ik er over.
Maar ik ben ook benieuwd naar wat er achter die mening zit. Het lijkt namelijk dat een hoop mensen dingen voor een ander invullen.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is vaak ook wel culturele druk dat mensen het niet vinden passen bij ouderen mensen. Past niet helemaal bij een bepaald keurslijf.
Inderdaad, daar lijkt het soms wel op. En dat is natuurlijk zonde wanneer sommige mensen zich daarom maar aanpassen. Maar ik hoop dat het beetje bij beetje gaat veranderen. Piercings zijn here to stay!

quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat jij lekker moet doen wat je zelf wilt. Je kunt het natuurlijk ook van een hele andere kant bekijken.
"Ben ik nu niet op een leeftijd dat ik zelf bepaal wat ik doe zonder de goedkeuring van anderen nodig te hebben?"
Ik heb geen goedkeuring nodig. Maar ik vind het gewoon een opvallend fenomeen. En daarom moet het ook bespreekbaar zijn.
pi_212072732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Leeftijd boeit niet zo.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn piercings heb verwijderd toen ik weer aan het daten was. Hoe je benadert/behandeld wordt verschilt gewoon echt.
En omdat best veel heren niet weten hoe ermee om te gaan.

Misschien dat ik ze weer laat zetten in de toekomst, ik zie wel.
Je herkent het ook zie ik. Wel zonde. Welke piercings had je?
pi_212073042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:38 schreef Mundaya het volgende:

[..]
Je herkent het ook zie ik. Wel zonde. Welke piercings had je?
Navel, intiem, tong, hoger in het oor, lip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')