Ik denk dat hun vandaag verweesde kind(eren) daar trouwens anders over denken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Slachtoffers blijken totale tokkies te zijn. Missen we niks aan.
Mensen die vanuit de Randstad naar de provincie verhuizen "op zoek naar rust" zijn altijd van die beschadigde types.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Slachtoffers blijken totale tokkies te zijn. Missen we niks aan.
Je bent helemaal niet "oprecht" benieuwd, je zoekt zoals altijd een manier om het topic weer lekker te laten polariseren en om het topic de links/rechts en autochtoon/allochtoon kant op te bewegen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Doodnormale vraag op een discussie forum waar ook wel eens andere meningen bestaan, deze reactie is weer totaal onnodig want ik ben oprecht benieuwd.
Maar we kunnen ook fantaseren dat de dader een Palestijn is en de slachtoffers Jood, dan is het toch wel te begrijpen dat iemand na een tijdje doordraait?
Een zoon en dochter.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
NOS meldt dat het gedode paar ook kinderen had.
Apart, ik vraag me af hoe je het voor elkaar krijgt dat je wordt dood geschoten, en je partner ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:37 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ver ze met treiteren gegaan zijn om iemand tot deze daad te drijven
Verhuizen ze naar het platteland, bestoken ze de gemeente met klachten over de hinder van de mestlucht etc.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen die vanuit de Randstad naar de provincie verhuizen "op zoek naar rust" zijn altijd van die beschadigde types.
Of van zijn opa, zullen vast een hoop nazaten van nsb’ers daar wonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Wapen kun je wel redelijk gemakkelijk in Duitsland halen. Denk dat ie 'm daar weg had.
Wie stalkte wie ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zoon en dochter.
De dader heeft die zoon blijkbaar ook een keer zitten stalken op de motor.
Ik voel best sympathie voor de dader als hij zijn eigen gezin wilde beschermen, maar andermans kinderen stalken om een conflict met de ouders? En hen ook wees maken? En dat blijkbaar ook pas na 3,5 maand of zo aan treiterijen en bedreigingen?
2 mensen standrechtelijk executeren omdat ze je bedreigen, we wonen niet meer in het wilde westen hier. Zal mij niks verbazen dat hij de pester was.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verhuizen ze naar het platteland, bestoken ze de gemeente met klachten over de hinder van de mestlucht etc.Wanneer je een huis koopt en je vervolgens de verkopende partij gaat bedreigen dan mis je ergens een paar chromosomen. Hooligantokkiepool en z’n wijf hebben de verkeerde gepest en getreiterd. Een verhaal met alleen maar verliezers.
Nee klopt, dit was in het Oosten. Tokkiefiguren dood, ach… missen we er wat aan? Team dader in deze.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:02 schreef FoieGras het volgende:
2 mensen standrechtelijk executeren omdat ze je bedreigen, we wonen niet meer in het wilde westen hier. Zal mij niks verbazen dat hij de pester was.
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:24 schreef Bezsen het volgende:
Hoi allemaal, Igor is gisteren lastig gevallen toen hij op weg was alleen op zijn fietsje van ons huis Bargerweg naar de Wiekslag voor de zwem 4 daagse. Richard Kosse heeft hem bijna de hele weg lastig gevallen op zijn motor (achter Igor rijden, naast en voor Igor rijden en dan een dot gas geven en Igor weer opwachten om vervolgens alles te herhalen etc. Igor was volgens zijn eigen woorden doodsbang! Ongeacht wat er speelt tussen volwassenen ( zaak gespannen tegen Richard Kosse ivm verborgen gebreken in de woning die wij van hem gekocht hebben) van kinderen blijf je gewoon af! Zoals begrijpelijk heeft dit een enorme impact op Igor, maar ook op ons als gezin. Voor Igor zijn veiligheid gaan wij een voetbalvereniging uitzoeken welke vlakbij het werk is van Sam, zodat hij voortaan gebracht kan worden. Igor vindt het enorm jammer dat hij niet meer bij de Weiteveense boys kan voetballen, maar het is helaas niet anders. Groetjes Ineke
Doodnormale man
Ik ben team kurwaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, dit was in het Oosten. Tokkiefiguren dood, ach… missen we er wat aan? Team dader in deze.
Links rechts niet genoemd, jij bent de eerste in dit topic, en snap niet waarom ik een allochtonen discussie zou willen uitlokken over iemand met een Oost-Europese achtergrond terwijl ikzelf een Oost-Europese achtergrond heb. Je raaskaalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:50 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet "oprecht" benieuwd, je zoekt zoals altijd een manier om het topic weer lekker te laten polariseren en om het topic de links/rechts en autochtoon/allochtoon kant op te bewegen.
Vandaar ook dat je de post begint met een quasi sneer of uitlokkende reactie richting 'jouw tegenpartij users' om vervolgens met een zeer extreem voorbeeld te komen waar je dan een 'genuanceerde' discussie over wilt voeren.
Deze manier van reageren is je goed recht, want door geen mandaat, policy blabla kan dat gewoon op FOK! maar ga niet zitten doen alsof de mening van een ander je zo enorm interesseert (ja, om er bovenop te kunnen duiken).
De Poolse kopers stalkten het gezin van de verkopers, en de Drentse kerel stalkte weer de zoon van de kopende partij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |