Oh dit gaat ook niet over jou reactie, algemeen de reactie online, genoeg mensen hem alseen held zien na dat filmpje. In deze topicreeks gingen sommige ook los op het feit dat het buitenlanders/oostblokkers betreft.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem nooit held genoemd en is hij voor mij gewoon een moordenaar, en ik zal het ook niet goedpraten, ik ken het verhaal ook niet helemaal en geloof niet meteen wat deze man zegt. Maar momenteel is dit de enige informatie wat we hebben dus niet gek dat er vooral hierover gesproken wordt.
Probeer mij gewoon een beetje te verplaatsen in zijn wanhoopsdaad, en dat is makkelijker als jezelf wel wat ervaring hebt met wanhopige situaties waarbij je aan je lot wordt overgelaten. En zoals al vaker gezegd ik ken wel wat grotere criminelen uit mijn verleden, en dat waren criminelen van het zwaarste soort die mensen voor minder doodsloegen of schoten, waarbij de politie de mensen ook aan hun lot overliet en gezinnen "beschermgeld" moesten betalen anders werden ze gemolesteerd of erger. Als daar een slachtoffer van zo'n gasten had neergeschoten dan spijt het mij oprecht maar dan was het helaas maar eigen schuld.
Vieze oostblokkers nog geen keer gelezen, mijn halve familie komt tevens uit het Oostblok.
😄😄😄quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:43 schreef Strijder_ het volgende:
Nou maar hopen dat de rechter het begrijpt en het op zelfbescherming gooit. Man verdient eigenlijk een lintje, maar in dit zieke land zal hij wel weer als misdadiger worden gezien.
En of die angst nou terecht was of niet, het is al erg genoeg dat zo'n situatie is ontstaan en daarop had eerder iets gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Richard zat blijkbaar op het punt dat hij daadwerkelijk dacht dat óf het zijn kinderen óf dat echtpaar zou zijn die eraan ging.
Jarenlang pesterijen is onzin, het huis is bijna exact een jaar geleden pas verkocht. Dus het speelt eigenlijk niet zo heel langquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dit gaat ook niet over jou reactie, algemeen de reactie online, genoeg mensen hem alseen held zien na dat filmpje. In deze topicreeks gingen sommige ook los op het feit dat het buitenlanders/oostblokkers betreft.
Wie zegt dat zijn beeld klopt, dat het hem of hun zou zijn, dat ze anders zijn kinderen/vrouw hadden vermoord? Dat ze enkel hem getreiterd hebben al die jaren. Dit is niet een zaak van zware criminelen in de onderwereld ergens. Dit is hoogoplopend conflict tussen 2 gezinnen met kinderen. Als je post 12 uit dit topic als waar aanneemt (even aanname nu) dan heeft meneer zelf een kind van dit stel lopen lastig vallen. Dat doe je als weldenkend mens toch ook niet? Hoe erg je ook een hekel hebt aan de ouders hebt van een kind.
Want je zag dat filmpje van die man en dacht, dit geloof ik meteen. Ik heb geen enkele twijfel aan de statement van een man die zo net 2 ouders heeft vermoord. Hier hoef ik geen vragen meer bij te stellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:43 schreef Strijder_ het volgende:
Nou maar hopen dat de rechter het begrijpt en het op zelfbescherming gooit. Man verdient eigenlijk een lintje, maar in dit zieke land zal hij wel weer als misdadiger worden gezien.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:43 schreef Strijder_ het volgende:
Dit is per definitie zo bij mensen die facebook live gebruikenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de filmpjes even bekeken (omdat ik merkte dat er wel heel veel behoefte was aan mijn input)
Maar die mensen zijn duidelijk niet helemaal goed bij hun hoofd.
Zeker.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En of die angst nou terecht was of niet, het is al erg genoeg dat zo'n situatie is ontstaan en daarop had eerder iets gedaan moeten worden.
Die man moet echt even kortsluiting gehad hebben en in een vlaag van blinde woede naar die mensen zijn gegaan, als hij verder nooit gewelddadig was. Dat laatste weet ik verder niet, maar had dat in ieder geval nog nergens zo snel gelezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar sowieso verdien je wel levenslang als je enige uitweg een gezin vermoorden is. Helemaal op de ogenschijnlijke manier waarop. Nog even koelbloedig de vrouw afknallen die probeert te vluchten
Een kind intimideren is niet echt pacifistisch te noemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet echt even kortsluiting gehad hebben en in een vlaag van blinde woede naar die mensen zijn gegaan, als hij verder nooit gewelddadig was. Dat laatste weet ik verder niet, maar had dat in ieder geval nog nergens zo snel gelezen.
Dan duurde die kortsluiting wel echt heel erg lang, je zou bijna zeggen voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet echt even kortsluiting gehad hebben en in een vlaag van blinde woede naar die mensen zijn gegaan, als hij verder nooit gewelddadig was. Dat laatste weet ik verder niet, maar had dat in ieder geval nog nergens zo snel gelezen.
Je weet niet hoe erg de bedreigingen waren. Ik kan me voorstellen dat die man uit pure wanhoop handelde.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom schets je een beeld van een extreme situatie waar 1 of andere mega gangster de rest terroriseert? Zelden is de situatie zo zwart-wit.
Zaken als dit komen zo vaak voort uit een conflict met 2 partijen, waar beide partijen over grenzen zijn gegaan. Tokkies hebben vaak ruzie met elkaar. Wel schokkend om te zien hoeveel mensen niet eens nadenken over dat scenario; dat deze situatie helemaal niet zo zwart-wit is. Schijnbaar kunnen mensen zich verplaatsen in Richard de nuchtere Drent en compleet niet in de andere partij want dat zijn maar een stel "vieze oostblokkers" zijn. Een filmpje is genoeg om moorden goed te praten en zelfs hem een held te vinden.
Nou ja datquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een totaaldebiel die een compleet gezin uitmoord, niets meer en niets minder.
Ik denk niet dat die mensen met rust gelaten zouden worden, als ze zouden verhuizen. Die kopers wilden geld zien voor alles wat zij niet in orde vonden aan de woning.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:27 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ook jij gaat terecht de bajes in als je iemand vermoord
Wat dat met deze zaak van dien heeft is me een raadsel. Maar ik.kan je aanraden om te stoppen met bevestiging te zoeken voor zaken die niet ok zijn hier.
Bel de politie nog een keer, verhuis. Je kan vanalles doen zonder mensenlevens te schaden.
Als je met zulke mensen in je omgeving woont is dat echt heel erg prut. Maar mensen doden maakt je net zo erg of erger
Zoek een andere oplossing. Je wil niet leven met zo'n daad en de gevolgen ervan. Waarbij de wettelijke straf nog het minste gevolg zal zijn, wat je (nu nog fictief) hebt gedaan aan je ziel zal vreten.
De harde werkelijkheid is dat je vrouw, kinderen en familie nogsteeds niet veilig zijn als je zoiets zou doen. Je maakt hun leven nog erger en sloopt je eigen leven ook.
Ga weg uit die situatie. Dat kan. Niet zo leuk is beter dan alle levens om je heen en je eigen ook compleet verneukt.
De makelaar kan weer aan de slag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:02 schreef Leandra het volgende:
Las ik nou in het vorige topic dat @:Gia denkt dat buitenlanders geen huis van een half miljoen kunnen kopen?
In Weiteveen kennelijk wel, want het ging om dit huis, dat boven de vraagprijs verkocht is.
https://www.oozo.nl/wonin(...)rgerweg-49-weiteveen
5 sterren review.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De makelaar kan weer aan de slag.
Niet ongewoon in deze regio: Huis in Randstad (vrouw komt uit Haarlem) goed verkocht en voor hetzelfde geld (of minder) iets groters in de provincie terug kopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:02 schreef Leandra het volgende:
Las ik nou in het vorige topic dat @:Gia denkt dat buitenlanders geen huis van een half miljoen kunnen kopen?
In Weiteveen kennelijk wel, want het ging om dit huis, dat boven de vraagprijs verkocht is.
Zo zie je maar dat mensen net als apen zijn die elkaar aan stukken scheuren mits de omstandigheden daar toe leiden. Oorlog is daar ook weer zoiets van. Ook al ben je doodnormaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:05 schreef Hondenfluitje het volgende:
Bizar tot wat voor een wanhoop je je gedreven voelt en ertoe komt dit te doen...
Wij hebben het hier aan de hand gehad met 2 buren. Het begon met iets heel simpels, wat langzamerhand ontaarde in een heftig conflict waarbij men elkaar het licht in de ogen niet meer gunde. Op een dag is dit totaal geëscaleerd en is de politie eraan te pas gekomen. Uiteindelijk heeft dit tot een veroordeling voor zware mishandeling geleid. 1 van de buren koos eieren voor hun geld en zijn verhuisd.
Beiden doodnormale en keurige buren als je ze sprak, maar in staat elkaar tot wanhoop te drijven.
Die woning zal wel een stuk minder waard zijn nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De makelaar kan weer aan de slag.
Exact een jaar geleden overigens, dan zou je haast zeggen, het is gepland.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:02 schreef Leandra het volgende:
Moordenaar geeft aan dat hij nog iemand heeft neergeschoten een stukje verderopquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom rennen die agenten ineens zo hard weg bij dat filmpje waarin hij is opgepakt?
Ik denk dat hij op dat moment het tweede slachtoffer opbiecht.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom rennen die agenten ineens zo hard weg bij dat filmpje waarin hij is opgepakt?
Exact, onder gegeven omstandigheden zijn wij overal toe in staat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat mensen net als apen zijn die elkaar aan stukken scheuren mits de omstandigheden daar toe leiden. Oorlog is daar ook weer zoiets van. Ook al ben je doodnormaal.
Kan best een trigger zijn, zo'n datum, zelfs zonder dat je het zelf echt doorhebt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Exact een jaar geleden overigens, dan zou je haast zeggen, het is gepland.
Op het moment van filmen hadden ze niet hun beste moment ooit nee qua impulsbeheersing. Ik denk dan ook niet dat zo'n filmpje veel grond is om meer de ene of de andere kant op te leunen qua narratief. We gaan het ontdekken in het vervolg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de filmpjes even bekeken (omdat ik merkte dat er wel heel veel behoefte was aan mijn input)
Maar die mensen zijn duidelijk niet helemaal goed bij hun hoofd.
Thuisbezorgd kwam aankakken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
@GurneyIsBestOke kan hier zo intrekken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die woning zal wel een stuk minder waard zijn nu
Denk dat ie zegt dat er nog een dode is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
Dank je. Een huis uit 1935, dus, waar gegarandeerd in het koopcontract is opgenomen dat je als koper bepaalde ouderdomsgebreken maar te accepteren hebt. (In andere bewoordingen)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zit toevallig net een review te kijken van de film "Falling down". Beetje zelfde idee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:13 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Exact, onder gegeven omstandigheden zijn wij overal toe in staat.
Mijn DM staat altijd open voor een luisterend oor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net een review te kijken van de film "Falling down". Beetje zelfde idee.
Pffff ik woon 21km van waar dit gebeurd is. Ben een aantal keren dat dorp heen gereden.
Niet dat dat ineens een onveilig gevoel of whatever zou geven natuurlijk, maar dit is wel vrij heftig.
De gebreken bleken mee te vallen: https://www.telegraaf.nl/(...)eken-huis-vielen-meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Een huis uit 1935, dus, waar gegarandeerd in het koopcontract is opgenomen dat je als koper bepaalde ouderdomsgebreken maar te accepteren hebt. (In andere bewoordingen)
Kind blijft met een schuld zitten? Of hoe zou dat opgelost worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die woning zal wel een stuk minder waard zijn nu
Overlijdensrisicoquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Kind blijft met een schuld zitten? Of hoe zou dat opgelost worden?
Tja wie er hier nou ziek is, jijzelf denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:43 schreef Strijder_ het volgende:
Ergens anders wordt gezegd dat dader vorige week al met het pistool gespot was.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
Maar ik las dat de dader zijn slachtoffers met het pistool van de slachtoffers heeft omgebracht? In dat geval ben ik voor nu voor team dader.
Jarenlange pesterijen, aldus Mick Wely (werkzaam bij de krant van fout Nederland)quote:De ruzie was bij inwoners van Weiteveen bekend en speelde volgens hen ongeveer sinds september vorig jaar.
Het lijkt er steeds meer op dat Henk Richard en Ingrid de pesters zijn in dit verhaal.quote:De doodgeschoten Poolse man en zijn vrouw wilden door het conflict weer verhuizen uit het dorp, vertelt de broer van de man tegen het Dagblad van het Noorden. ,,Ze waren van plan om weg te gaan’’, zegt hij over de leefsituatie van zijn broer, in het Engels. ,,Steeds was er gedoe met een ‘crazy neighbour’ . Hij en zijn vrouw zochten al naar een andere woning. De buurt werd steeds minder fijn om te wonen, vertelde mijn broer aan mijn moeder.’’
Stukje labiele vent, op je vijftigste weer even bij je moeder wonen.quote:Inwoners van Weiteveen vertellen tegen De Telegraaf dat Richard K. bij hen in het dorp woont, maar dat hij en zijn vrouw een periode uit elkaar zijn geweest. Richard zou toen tijdelijk zijn ingetrokken bij zijn moeder in Klazienaveen. Mogelijk dat hij daar nog altijd staat ingeschreven.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
Maar ik las dat de dader zijn slachtoffers met het pistool van de slachtoffers heeft omgebracht? In dat geval ben ik voor nu voor team dader.
Ik lees beide verhalen idd, maar het verhaal dat het pistool van de slachtoffers was, lijkt meer een gedachte te zijn van een dorpsgenoot.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ergens anders wordt gezegd dat dader vorige week al met het pistool gespot was.
oh oke, afwachten dus. Interessante case.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ergens anders wordt gezegd dat dader vorige week al met het pistool gespot was.
DVHNquote:Al een aantal jaar is er geen contact meer tussen de twee Poolse broers, door een familieruzie. Al zo’n 20 jaar wonen ze in Nederland. Eerst kwam de 41-jarige, een paar jaar later waagde zijn jongere broer de overstap. Beiden vonden werk in de bouw. Via hun moeder, met wie beide broers nog wel contact hadden, bleven ze een beetje van elkaars situatie op de hoogte.
Je bedoelt dat de slachtoffers Richard hadden moeten afmaken? Ja had de vader dat gedaan, dan was hun kind nu geen weeskind geweest en had hij tenminste z'n moeder nog.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef Tekaschi het volgende:
Even een vraag aan degenen die hier losgaan op "tokkies", "henk & ingrid" en "f1fans" (hmm hoef je bij andere groepen niet te doen, apart).
Stel, die Taghi of Holleeder liep vrij rond, in jouw buurt. Je weet wat voor een persoon het is, hij terroriseert jouw gezin, bedreigd je kinderen en je trekt al tijden aan de bel bij de politie maar die staan in deze rechtstaat machteloos. Het treiteren en dreigen gaan door en je vreest oprecht voor het leven van je gezin, naar de politie stappen is dus geen oplossing, wat doe je dan?
Het kan ook zo zijn dat ze recent iedere confrontatie (voor familie/vrienden) op Facebook zetten, en dat het daarom dus gepost werd, maar dat weet ik niet, ik kan me alleen maar voorstellen dat dat een reden zou kunnen zijn dat ze het online zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja dat
@:onlogisch en ik hadden het er ook al even over, maar als je dit doet ben je gewoon simpelweg niet goed. De enige reden om zoiets op Feestboek te zetten is in de hoop de publieke opinie voor je te winnen.
Uit elkaar gaan, weer bij je moeder wonen, gepest en onbegrepen voelen. Mooie mix om in de war van te raken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
Stukje labiele vent, op je vijftigste weer even bij je moeder wonen.
'T is net geen incel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan, weer bij je moeder wonen, gepest en onbegrepen voelen. Mooie mix om in de war van te raken.
Dus, heel simpel gesteld, als die man nog even op z'n handen had gezeten, waren de mensen waar hij zo'n moeite mee had weer vertrokken. Dat lijkt me, wederom heel simpel gesteld, toch een beter oplossing dan wat er nu allemaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jarenlange pesterijen, aldus Mick Wely (werkzaam bij de krant van fout Nederland)
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat Henk Richard en Ingrid de pesters zijn in dit verhaal.
[..]
Oh en de dader is geen tokkie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Slachtoffers blijken totale tokkies te zijn. Missen we niks aan.
Klopt, weet ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet ongewoon in deze regio: Huis in Randstad (vrouw komt uit Haarlem) goed verkocht en voor hetzelfde geld (of minder) iets groters in de provincie terug kopen.
Haal ik niet uit het verhaal, een wanhopig man die bang was dat zijn gezin slachtoffer zou worden van de tokkies.quote:
Ook niet aan de dader. Gelijk een live stream. Daar achter gelijk zijn wijf die een live stream start.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Dan maak je een ander gezin maar slachtoffer dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Haal ik niet uit het verhaal, een wanhopig man die bang was dat zijn gezin slachtoffer zou worden van de tokkies.
Een dubbele moord plegen en daardoor twee kinderen wees maken is nou ook niet echt sociaal gedrag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Haal ik niet uit het verhaal, een wanhopig man die bang was dat zijn gezin slachtoffer zou worden van de tokkies.
Ik verwacht wel dat het ermee te maken heeft idd, en beroepshalve lijkt hij wat met cijfers te hebben, dus de datum is vast niet ongemerkt aan hem voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Exact een jaar geleden overigens, dan zou je haast zeggen, het is gepland.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat het ermee te maken heeft idd, en beroepshalve lijkt hij wat met cijfers te hebben, dus de datum is vast niet ongemerkt aan hem voorbij gegaan.
Nog maar eens.quote:Richard Kosse
Vennoot
Richard kan worden gekenmerkt als een no nonsense ondernemer. “Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” is op zijn lijf geschreven. Recht op zijn doel af weet hij zijn klanten met raad en daad bij te staan. Daarnaast beschikt hij over een schat aan ervaring op financieel en fiscaal gebied. Als echte ochtendmens is hij vaak al vroeg voor de klant aan de slag.
Verkocht voor ¤ 750.000 dus...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Een huis uit 1935, dus, waar gegarandeerd in het koopcontract is opgenomen dat je als koper bepaalde ouderdomsgebreken maar te accepteren hebt. (In andere bewoordingen)
Dus iets speelt krap aan drie maanden maar deze dubbele moord zat eraan te komenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef matthijst het volgende:
De ruzie was bij inwoners van Weiteveen bekend en speelde volgens hen ongeveer sinds september vorig jaar. Richard K., die twee kinderen heeft met zijn vrouw, en die in het dorp bekendstaat als een man ’die geen vlieg kwaad doet’ zou zich herhaaldelijk hebben beklaagd over bedreigingen. „Dit zat eraan te komen”, zegt een man uit Weiteveen, die naar eigen zeggen op de hoogte was van het conflict.
Benieuwd waarom het eraan zat te komen.
Als het huis überhaupt al volledig verhypotheekt is.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook niet aan de dader. Gelijk een live stream. Daar achter gelijk zijn wijf die een live stream start.
Iets zegt mij dat deze lui niet helemaal fris zijn. Je popt niet zo maar ff iemand na wat treiterijen.
quote:Richard kan worden gekenmerkt als een no nonsense ondernemer. “Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan” is op zijn lijf geschreven. Recht op zijn doel af weet hij zijn klanten met raad en daad bij te staan. Daarnaast beschikt hij over een schat aan ervaring op financieel en fiscaal gebied. Als echte ochtendmens is hij vaak al vroeg voor de klant aan de slag.
al besproken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het huis überhaupt al volledig verhypotheekt is.
Maar als er idd een restschuld is door waardevermindering door deze gebeurtenissen dan zou het kind de veroorzaker daarvoor aansprakelijk kunnen stellen.
Altijd wel bijzonder als een man die geen vlieg kwaad doet twee mensen dood schiet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef matthijst het volgende:
'een man ’die geen vlieg kwaad doet’
Overigens spraken die (Poolse) broers elkaar al jaren niet meer en heeft de broer uit het artikel de informatie via hun moeder, die ze allebei nog wel spraken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jarenlange pesterijen, aldus Mick Wely (werkzaam bij de krant van fout Nederland)
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat Henk Richard en Ingrid de pesters zijn in dit verhaal.
[..]
Van Fritzl was er ook geen enkel wantrouwen vanuit de buurtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Altijd wel bijzonder als een man die geen vlieg kwaad doet twee mensen dood schiet.
Wat een heftig verhaal zeg. Met die videos van K. en z'n vrouw er ook bij.
Ik denk dat hun vandaag verweesde kind(eren) daar trouwens anders over denken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Mensen die vanuit de Randstad naar de provincie verhuizen "op zoek naar rust" zijn altijd van die beschadigde types.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef damsco het volgende:
Je bent helemaal niet "oprecht" benieuwd, je zoekt zoals altijd een manier om het topic weer lekker te laten polariseren en om het topic de links/rechts en autochtoon/allochtoon kant op te bewegen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Doodnormale vraag op een discussie forum waar ook wel eens andere meningen bestaan, deze reactie is weer totaal onnodig want ik ben oprecht benieuwd.
Maar we kunnen ook fantaseren dat de dader een Palestijn is en de slachtoffers Jood, dan is het toch wel te begrijpen dat iemand na een tijdje doordraait?
Een zoon en dochter.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
NOS meldt dat het gedode paar ook kinderen had.
Apart, ik vraag me af hoe je het voor elkaar krijgt dat je wordt dood geschoten, en je partner ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:37 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ver ze met treiteren gegaan zijn om iemand tot deze daad te drijven
Verhuizen ze naar het platteland, bestoken ze de gemeente met klachten over de hinder van de mestlucht etc.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen die vanuit de Randstad naar de provincie verhuizen "op zoek naar rust" zijn altijd van die beschadigde types.
Of van zijn opa, zullen vast een hoop nazaten van nsb’ers daar wonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Wapen kun je wel redelijk gemakkelijk in Duitsland halen. Denk dat ie 'm daar weg had.
Wie stalkte wie ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zoon en dochter.
De dader heeft die zoon blijkbaar ook een keer zitten stalken op de motor.
Ik voel best sympathie voor de dader als hij zijn eigen gezin wilde beschermen, maar andermans kinderen stalken om een conflict met de ouders? En hen ook wees maken? En dat blijkbaar ook pas na 3,5 maand of zo aan treiterijen en bedreigingen?
2 mensen standrechtelijk executeren omdat ze je bedreigen, we wonen niet meer in het wilde westen hier. Zal mij niks verbazen dat hij de pester was.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verhuizen ze naar het platteland, bestoken ze de gemeente met klachten over de hinder van de mestlucht etc.Wanneer je een huis koopt en je vervolgens de verkopende partij gaat bedreigen dan mis je ergens een paar chromosomen. Hooligantokkiepool en z’n wijf hebben de verkeerde gepest en getreiterd. Een verhaal met alleen maar verliezers.
Nee klopt, dit was in het Oosten. Tokkiefiguren dood, ach… missen we er wat aan? Team dader in deze.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:02 schreef FoieGras het volgende:
2 mensen standrechtelijk executeren omdat ze je bedreigen, we wonen niet meer in het wilde westen hier. Zal mij niks verbazen dat hij de pester was.
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:24 schreef Bezsen het volgende:
Hoi allemaal, Igor is gisteren lastig gevallen toen hij op weg was alleen op zijn fietsje van ons huis Bargerweg naar de Wiekslag voor de zwem 4 daagse. Richard Kosse heeft hem bijna de hele weg lastig gevallen op zijn motor (achter Igor rijden, naast en voor Igor rijden en dan een dot gas geven en Igor weer opwachten om vervolgens alles te herhalen etc. Igor was volgens zijn eigen woorden doodsbang! Ongeacht wat er speelt tussen volwassenen ( zaak gespannen tegen Richard Kosse ivm verborgen gebreken in de woning die wij van hem gekocht hebben) van kinderen blijf je gewoon af! Zoals begrijpelijk heeft dit een enorme impact op Igor, maar ook op ons als gezin. Voor Igor zijn veiligheid gaan wij een voetbalvereniging uitzoeken welke vlakbij het werk is van Sam, zodat hij voortaan gebracht kan worden. Igor vindt het enorm jammer dat hij niet meer bij de Weiteveense boys kan voetballen, maar het is helaas niet anders. Groetjes Ineke
Doodnormale man
Ik ben team kurwaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt, dit was in het Oosten. Tokkiefiguren dood, ach… missen we er wat aan? Team dader in deze.
Links rechts niet genoemd, jij bent de eerste in dit topic, en snap niet waarom ik een allochtonen discussie zou willen uitlokken over iemand met een Oost-Europese achtergrond terwijl ikzelf een Oost-Europese achtergrond heb. Je raaskaalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:50 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet "oprecht" benieuwd, je zoekt zoals altijd een manier om het topic weer lekker te laten polariseren en om het topic de links/rechts en autochtoon/allochtoon kant op te bewegen.
Vandaar ook dat je de post begint met een quasi sneer of uitlokkende reactie richting 'jouw tegenpartij users' om vervolgens met een zeer extreem voorbeeld te komen waar je dan een 'genuanceerde' discussie over wilt voeren.
Deze manier van reageren is je goed recht, want door geen mandaat, policy blabla kan dat gewoon op FOK! maar ga niet zitten doen alsof de mening van een ander je zo enorm interesseert (ja, om er bovenop te kunnen duiken).
De Poolse kopers stalkten het gezin van de verkopers, en de Drentse kerel stalkte weer de zoon van de kopende partij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |