Jij hebt geen idee, een beetje gênant om dan deze conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer de politie niet op wil treden en zich maar steeds verschuilt achter vanalles en nog wat krijg je in uitzonderlijke gevallen dit soort uitkomsten. Triest, maar vanuit het oogpunt van de dader gezien wellicht wel een begrijpelijke keuze. Hij heeft zijn gezin in zijn ogen gered door dit, wat volgens hem de enige uitweg was, te doen.
Kunnen wij wel wat van vinden, maar wij zitten niet in zo’n situatie (hoop ik). Triest verhaal met alleen maar verliezers.
Mijn aanname is de zoon van inmiddels niet meer levend stel?quote:
Ik vind het altijd zo bijzonder na een moord als deze op fok. Mensen roepen massaal dingen die ze niet kunnen weten en buitelen over elkaar heen om te discussiëren over elkaars fantasieën.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar het hep op feesboek gestaan en het slachtoffer was zo'n vieze buutnlander
Omdat je er waarschijnlijk toch nooit achter komt wat er echt is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo bijzonder na een moord als deze op fok. Mensen roepen massaal dingen die ze niet kunnen weten en buitelen over elkaar heen om te discussiëren over elkaars fantasieën.
Fokkers weten het altijd beterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo bijzonder na een moord als deze op fok. Mensen roepen massaal dingen die ze niet kunnen weten en buitelen over elkaar heen om te discussiëren over elkaars fantasieën.
Mwah, tijdens zo'n rechtszaak kom je daar meestal juist tot in detail achter. Echter is dan de mediastorm vaak al gaan liggen en de onderbuik van tokkienederland die een moordenaar van een gezin nu op het schild hijsen al gevuldquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Omdat je er waarschijnlijk toch nooit achter komt wat er echt is gebeurd.
Een dag per jaar de rijdende rechter kijken zou verplicht moeten worden. Beetje besef kweken hoe totaal geschift burenruzies kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, tijdens zo'n rechtszaak kom je daar meestal juist tot in detail achter. Echter is dan de mediastorm vaak al gaan liggen en de onderbuik van tokkienederland die een moordenaar van een gezin nu op het schild hijsen al gevuld
Buurtbewoners mogen ook ff langs een TBS kliniekquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:15 schreef ISVV het volgende:
Buurtbewoners kiezen partij voor dader. Slachtoffers hebben volgens buurtbewoners glasscherven in de wei met paarden gestrooid.
Huh maar ik dacht dat op fok case al gesloten was?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, tijdens zo'n rechtszaak kom je daar meestal juist tot in detail achter. Echter is dan de mediastorm vaak al gaan liggen en de onderbuik van tokkienederland die een moordenaar van een gezin nu op het schild hijsen al gevuld
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:06 schreef Gia het volgende:
Weet wel dat wij ons jaren 30 huis niet gaan verkopen aan buitenlanders. Natuurlijk zijn er gebreken bij oude huizen, daar is, meestal, ook een clausule voor opgenomen in het koopcontract. Maar dit soort volk gaat niet naar een rechter, maar probeert met bedreigingen geld los te krijgen van de verkoper. En die staat dan alleen, krijgt geen steun van de politie. Echt ziek!
En nu denkt hij dat zijn gezin veilig is.... Verwacht dat er zeer binnenkort versterking vanuit Polen is, oog om oog....
Ze kunnen beter de wei verkopen, paarden en zelf verhuizen.
Stak altijd de hand opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:37 schreef Cyan9 het volgende:
"Die man (Richard) was de goedheid zelve. Als buurt zouden we gewoon achter hem moeten staan."
Aldus een buurvrouw.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-wel-de-bak-ingaan
Uiteindelijk hadden zijn slachtoffers kneiterbang moeten zijn. Zij zijn nu doodquote:
Dat snapte ik naderhand ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn aanname is de zoon van inmiddels niet meer levend stel?
3 centimeter de schutting naar de verkeerde kant kan escaleren tot moordneigingenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een dag per jaar de rijdende rechter kijken zou verplicht moeten worden. Beetje besef kweken hoe totaal geschift burenruzies kunnen zijn.
Mooiste zijn de zaken waarin de 3cm naar links eigenlijk nog wel 5 cm extra naar links hadden mogen zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
3 centimeter de schutting naar de verkeerde kant kan escaleren tot moordneigingen
Ik kijk wel De Rijdende Rechter.
Ziedend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Gewoon een totaaldebiel die een compleet gezin uitmoord, niets meer en niets minder.
Richard is een BBB'erquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:37 schreef Cyan9 het volgende:
"Die man (Richard) was de goedheid zelve. Als buurt zouden we gewoon achter hem moeten staan."
Aldus een buurvrouw.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)en-wel-de-bak-ingaan
En wat je daar ziet is microniveau hoe mensen elkaar het leven zuur kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
3 centimeter de schutting naar de verkeerde kant kan escaleren tot moordneigingen
Ik kijk wel De Rijdende Rechter.
Gelukkig weet jij alles en is jouw mening de enige wat telt. Zag we in het topic over het 9 jarig meisje ook al.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee, een beetje gênant om dan deze conclusies te trekken.
'we'quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles en is jouw mening de enige wat telt. Zag we in het topic over het 9 jarig meisje ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |