Gisteren iddquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar zei ik het eerder
Omdat ik een lieve Stig benquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren idden dag er voor etc haha
Ben je dat? Vind ik wel mee vallen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik een lieve Stig ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja, wilde het in het Nederlands houdenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, wilde het in het Nederlands houden
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je dat? Vind ik wel mee vallen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
"Honey, I'm home!"
Dat zei die pa toch als hij uit zijn werk kwam?
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
"Honey, I'm home!"
Dat zei die pa toch als hij uit zijn werk kwam?
*BOINK*quote:
In het begin wel, maar als ik het nu zie...quote:
Beetje als Alfquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het begin wel, maar als ik het nu zie...
Die was wel grappig jaquote:
I'm the baby, gotta love me!quote:
@greysbones kijk deze danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
Hallootjes terug!
Ook aan meneer @:FranticDJ , die ken ik verder niet... maar Welkom!
Waar ben je dan nu?quote:
Sallykequote:
quote:
Moggel maily!quote:
Mailykequote:
Nouquote:
Jaahh??quote:
Nee, weinigquote:
Ow. Zo.quote:
Koud daar ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
Greyskequote:
Zal jouw hart eens dievenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw hart eens dieven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 17-01-2024 19:43:13 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]Jij bent gewoon niet romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jij begint over dieven...quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet romantisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij begint over dieven...
deze wel dan?De DaltonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Oh jawel hoor!quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet romantisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mailykequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw hart eens dieven
Zet ik een hartje op mijn helmquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zet ik een hartje op mijn helm
Is dit allesquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kun je hart gaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel jaquote:
Altijd!quote:
Jij bent vást romantischer dan ditquote:
Das wel heeeeelquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wel ja
[..]
Altijd!
quote:
Ja maar ik ga niet meteen alles weggevenquote:
Jammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ga niet meteen alles weggeven
Ow ja, moet een verrassing blijven, natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja, moet een verrassing blijven, natuurlijknee toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ge wittet nie... op z'n goed Broabants....quote:
Sallykequote:
Haaiii Stiggyquote:
Mailykequote:
Lovkequote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
Sneeuwvlokken hier
Sneeuwvlokken daar
Nu is het hier wit
Ja ja echt waar
Ligt het aan mij of klikt dit als het lied van Tita tovenaar?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
Sneeuwvlokken hier
Sneeuwvlokken daar
Nu is het hier wit
Ja ja echt waar
Niet dat ik weet..quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of klikt dit als het lied van Tita tovenaar?![]()
Hallo allen
Schommelkequote:Op donderdag 18 januari 2024 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of klikt dit als het lied van Tita tovenaar?![]()
Hallo allen
therethere.gifquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
Helleu - vanaf werk.
Niet heel veel te doen nu.
Ik zit in mn korte broek op het terrasquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
Trouwens het is hier heerlijk weer, zon schijnt blauwe lucht en een laagje sneeuw
Nou zijn toch wel mannen die een korte broek dragen in de winterquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit in mn korte broek op het terras
Ik zie er meerdere.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zijn toch wel mannen die een korte broek dragen in de winter
Hier ook maar ik zit binnenquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
Trouwens het is hier heerlijk weer, zon schijnt blauwe lucht en een laagje sneeuw
#/metoo!quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin deelt knuffels uit
quote:
En als je naar huis gaat is de zon al onder..quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook maar ik zit binnen
[..]
#/metoo!
Dus....
[..]
[..]
Sjjjjttt....quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
En als je naar huis gaat is de zon al onder..
Weerkaatsing van het licht op mijn helmquote:
Kan ik niet zienquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weerkaatsing van het licht op mijn helm
Ben je zo kleinquote:
Ow. Jaloers.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit in mn korte broek op het terras
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Jaloers.inmiddels is de zon onder en heb ik ook weer een lange broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hihiquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels is de zon onder en heb ik ook weer een lange broek aan
zo maar eens gaan kijken wat het restaurant vandaag te bieden heeftquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihi
Tja, ook daar gaat de zon onder
Ben je op vakantie?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo maar eens gaan kijken wat het restaurant vandaag te bieden heeft
Ohw.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee.. maar jij bent daar en ik hier
Lekker etenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo maar eens gaan kijken wat het restaurant vandaag te bieden heeft
vandaag 23000 stapjes gezet in korte broek en biertjes gedronken op het terrasquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal voor leuks gedaan daar?
Zo dat zijn nogal wat stapjes zeg.. dan gaan er wel wat biertjes inquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag 23000 stapjes gezet in korte broek en biertjes gedronken op het terras
na het eten gaan ook de pootjes op tafel. morgen weer een nieuwe dagquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat zijn nogal wat stapjes zeg.. dan gaan er wel wat biertjes in
Wilde plannen voor morgen ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het eten gaan ook de pootjes op tafel. morgen weer een nieuwe dag
Ook 23.000?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag 23000 stapjes gezet in korte broek en biertjes gedronken op het terras
nee, Benidorm is echt een kut stad qua bezienswaardighedenquote:
poah, dan zou ik wel eens moeten plassenquote:
Oh.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Benidorm is echt een kut stad qua bezienswaardigheden
het weer zou morgen ook niet best zijn, dus even afwachten
een beetje wist ik het ook wel vooraf, maar goed, in het weekend is cross, dus dan is alles beterquote:
Motor Cross? En daarna ga je weer naar huis?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje wist ik het ook wel vooraf, maar goed, in het weekend is cross, dus dan is alles beter
Daar voor mag het best even kei hard regenen
Cross is coming !!!
Cyclocross (veldrijden)quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Motor Cross? En daarna ga je weer naar huis?
Nog eeeeven wachten, maar dan is het FUN!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje wist ik het ook wel vooraf, maar goed, in het weekend is cross, dus dan is alles beter
Daar voor mag het best even kei hard regenen
Cross is coming !!!
Ah ok..quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Cyclocross (veldrijden)
met Mathieu van der Poel en PuckGodin Pieterse
En nee, maandag door naar Alicante en daar blijf ik tot donderdag
uh ja, Eurosport en VRT (belgisch)quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok..
Komt vast ook wel op tv dan..
Dan komt het mss wel in het vlak-voor-19-uur NOS Sportjournaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh ja, Eurosport en VRT (belgisch)
NOS zal wel weer iets met schaatsen hebben
dat wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan komt het mss wel in het vlak-voor-19-uur NOS SportjournaalOf NOS Sport Laat
Gianni benidorm basterdquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, Benidorm is echt een kut stad qua bezienswaardigheden
het weer zou morgen ook niet best zijn, dus even afwachten
Giannidorm Basterd?quote:
Zó'n ouwe knar ben je toch nog niet?quote:
Sallydorm Basterd?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Zó'n ouwe knar ben je toch nog niet?![]()
Denk dat ik wel ouder ben![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, Benidorm trekt me dan waarschijnlijk niet zo, maar wie weet. Als ik ooit gepensioneerd ben.quote:
Kom ik langs geracetquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, Benidorm trekt me dan waarschijnlijk niet zo, maar wie weet. Als ik ooit gepensioneerd ben.
Dat het in de winter wel lekker warm is - fijn voor mijn oude botjes, gewrichten en spieren:+
Opgevoerd dan wel hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom ik langs geracet
Op een rollator van 350pk
Uiteraard, je krijgt de snelheid niet uit Stigquote:
Nee. Maar ik kan moeiteloos door voor de Britten die hier zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Zó'n ouwe knar ben je toch nog niet?![]()
Denk dat ik wel ouder ben![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaaa...quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan moeiteloos door voor de Britten die hier zitten
Doen ze een silly walk?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo witquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ftfyquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen ze een Sally walk?
Ik kies er voor om hier geen antwoord op te gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo wit
Of je zuipt net zo veel?
Zegt de vrouw met GRIJS in de naamquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kies er voor om hier geen antwoord op te geven
Zo rood verbrand??quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kies er voor om hier geen antwoord op te geven
Ook hier is het winter he..quote:
Die niemanden konden het waarschijnlijk al nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Het heeft gesneeuwd en niemand kan meer autorijden
Heel Ieniminie wit laagje hierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:52 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Ik moet nog voorbij de gordijnen kijken hoe het hier is.
Bed is lekker warm iig
Altijd welkom hierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
zat in het verkeerde topic![]()
ziet hier wel gezellig uit.
Ach, wat is goed, wat is verkeerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
zat in het verkeerde topic![]()
ziet hier wel gezellig uit.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, wat is goed, wat is verkeerd..
Greyskequote:
Sallykequote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:52 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Ik moet nog voorbij de gordijnen kijken hoe het hier is.
Bed is lekker warm iig
Giannikequote:
Ik reken het goedquote:
Schommelkequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:54 schreef schommelstoel het volgende:
Iedereen!![]()
Zo dat scheelt een hoop berichten
Wat gemeenquote:
Misschien schuilt er wel een klein beetje een sadist in mijquote:
In iedereen welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een klein beetje een sadist in mij
True, alleen denk ik wel dat de gene die dat het best weten te verbloemen gevaarlijk zijnquote:
* TheStigsDutchCousin zegt even niksquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
True, alleen denk ik wel dat de gene die dat het best weten te verbloemen gevaarlijk zijn
Stiggy tijdens het smeden van snode plannetjes op de achtergrond.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin zegt even niks
Nee, eerder dit:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiggy tijdens het smeden van snode plannetjes op de achtergrond.
[ afbeelding ]
nee, DE stikkiequote:
Ja maar in mijn hoofd heb jij dit 24/7 aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, eerder dit:
[ afbeelding ]
Lastig plassenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar in mijn hoofd heb jij dit 24/7 aan.
Ja ook tijdens het douchen en dergelijke![]()
En voor snode plannen trek je dit pak juist uit.
Misschien dat hij een katheter in heeft, wat mij wel heul pijnlijk lijktquote:
Schijnt mee te vallen. Eruit halen zou pijnlijker zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien dat hij een katheter in heeft, wat mij wel heul pijnlijk lijkt
Douchen is soms wel lastig, maar je leert ermee leven:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja maar in mijn hoofd heb jij dit 24/7 aan.
Ja ook tijdens het douchen en dergelijke![]()
En voor snode plannen trek je dit pak juist uit.
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien dat hij een katheter in heeft, wat mij wel heul pijnlijk lijkt
Goud!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Douchen is soms wel lastig, maar je leert ermee leven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht dat er qua gevoel een groot verschil tussen man en vrouw zat bij een katheter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen. Eruit halen zou pijnlijker zijn
Maar zou kunnen
Bij beide moet het door de plasbuisquote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dacht dat er qua gevoel een groot verschil tussen man en vrouw zat bij een katheter.
Gevoeliger voor mannen, maar ja een mannen griep is ook extreem erg.
Bij sommigen langer dan bij anderen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
Aah die van mannen moet een langere weg
gelukkig heb jij daar geen last vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]
gelukkig heb jij daar geen last van
Jou zocht ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
Aah die van mannen moet een langere weg
Hoe gaat het met jou?quote:
Goed. Op vakantie. Dus niet druk.quote:
Maantjequote:
Je hebt ook het licht gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed. Op vakantie. Dus niet druk.
Ik zie jou veel te weinig nu ik niet meer in dts kom..
Waar vindt je die licht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt ook het licht gezien
Aan het einde van die strontkuil die DTS heet.quote:
Ah ben ik nog niet tegen gekomen..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan het einde van die strontkuil die DTS heet.
Nou nou... dat is wel erg hardquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel goed douchen daarna.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ben ik nog niet tegen gekomen..
* Lovely zal verder ff doorgraven..
Waar ben je heen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed. Op vakantie. Dus niet druk.
Ik zie jou veel te weinig nu ik niet meer in dts kom..
Zo blij om me te zien?quote:
Ik dacht misschien in een badquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel goed douchen daarna.
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo blij om me te zien?![]()
Nou, hier bijvoorbeeldquote:
Wijsneusquote:
Ik heb wel gewoon gelijkquote:
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:54 schreef schommelstoel het volgende:
Iedereen!![]()
Zo dat scheelt een hoop berichten
Mailykequote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft geen ongelijk..quote:
quote:
Even kapen hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haaiii!quote:
Figuresquote:
Welke was dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
Helleu!! oh dat programm op rtl 4 is best leuk
Je moet watquote:
Grijsje!quote:
* greysbones geeft Sally toko tolin olie voor haar beenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:18 schreef Sally het volgende:
Rug en been nu al zeer. Leuk, straks nog sjouwen!! Jottem!
Dank!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Sally toko tolin olie voor haar been
Etherische oliën neem ik aanquote:
Wintergreen, Basil, Marjoram, Eucalyptus, Cypress, Copaiba, Nutmeg, Black Pepper, enz.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Etherische oliën neem ik aan
Welke doe je door elkaar ?
Owwwwquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Wintergreen, Basil, Marjoram, Eucalyptus, Cypress, Copaiba, Nutmeg, Black Pepper, enz.
Whehe. Dit zijn nog alleen maar olietjes voor (m.n) spierenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owwww![]()
![]()
I love EO
En wat heb je er veel !
Ik neem aan dat wintergreen dennenaalden is ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehe. Dit zijn nog alleen maar olietjes voor (m.n) spieren
Heb er nog veul méér!!
Nee, wintergroen. Die met methylsalicylaat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wintergreen dennenaalden is ?
Aah het plantjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, wintergroen. Die met methylsalicylaat.
Theebes heet het denk ik in het plantenjargonquote:
Ik heb zelfs nog wat beters, dusquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:29 schreef schommelstoel het volgende:
Goedemorgen deze morgen Greys en Sally!
En Sally, denk om je lichaam!
Luister naar Greys en smeer je spieren in met Toco Tholin , dat spul is perfect.
Een kennis van mij deed voor een wedstrijd(voetbal) zelfs drie druppels in zijn mond om alles open te zetten voor een betere ademhaling.
Dat leek mij wel echt smerig.
Goedemorgen schommelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:29 schreef schommelstoel het volgende:
Goedemorgen deze morgen Greys en Sally!
En Sally, denk om je lichaam!
Luister naar Greys en smeer je spieren in met Toco Tholin , dat spul is perfect.
Een kennis van mij deed voor een wedstrijd(voetbal) zelfs drie druppels in zijn mond om alles open te zetten voor een betere ademhaling.
Dat leek mij wel echt smerig.
Maantjequote:
Succesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
Nou, alles zit in boedelbak en auto.
Nu even koffie. Zo naar Afvalbrengstation. Daar zijn we wel maar met 2 om uit te laden. Dus wel te hopen dat ze daar even mee helpen.
Tof, maak je het echt helemaal zelf?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wat beters, dus
Mijn eigen spiermixje.
Toco Tholin is in feite hetzelfde. Ik heb wat meer door elkaar.
En soms ook Peppermint (dus menthol) erbij.
Ik kan zelf TocoTholin maken
Jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tof, maak je het echt helemaal zelf?
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:17 schreef Sally het volgende:
Nou, alles zit in boedelbak en auto.
Nu even koffie. Zo naar Afvalbrengstation. Daar zijn we wel maar met 2 om uit te laden. Dus wel te hopen dat ze daar even mee helpen.
Mailykequote:
Earl Greyskequote:
Nice, ziet er ook wel professioneel uit in die flesjes 👌🏻quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
Nieuwe foto. Andere werd gecropt.
[ afbeelding ]
Duur merk, ja. Maar erg puurquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nice, ziet er ook wel professioneel uit in die flesjes 👌🏻
Ik gebruik zelf wel eens paarden zalf als ik last van de spieren heb.
Worden de spieren lekker warm .
Klopt.quote:
Of in je ogen wrijvenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt.
En altijd goed de handen wassen na het in smeren, helemaal voordat je wil gaan plassen
Och ja, dat heb ook een klein beetje met Toco Tholin gehad.quote:
Niet met water uitdoen...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och ja, dat heb ook een klein beetje met Toco Tholin gehad.
Was toen ziek en had wat ik het voorhoofd gesmeerd en onder mijn neus.
Ben uit voorzorg maar meteen gaan douchen toen ik zonder na te denken half in mijn oog jeukte.
Was zo'n instant kriebel jeuk momentje die je altijd krijgt als je je handen vol hebt of iets.
Wat is draagolie?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet met water uitdoen...met draagolie op een watje afdeppen.
Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet met water uitdoen...met draagolie op een watje afdeppen.
Elke willekeurige vettige olie, zoals olijfolie, zonnebloemolie, of bijv de bekendere huidolieën: amandel, jojoba, calendulaolie, enz.quote:
Ijs met koffie smaak. Lekker, maar allang opquote:Op zondag 21 januari 2024 02:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja duh.
Ik wilde nog punten pakkenzo vlak voor ik echt ging slapen
![]()
Hoe is je ijsje?
quote:Op zondag 21 januari 2024 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ijs met koffie smaak. Lekker, maar allang opZoveel eet ik niet per keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, lekker hoor; koffiesmaakje!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Helaas mislukt.quote:Op zondag 21 januari 2024 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ijs met koffie smaak. Lekker, maar allang opZoveel eet ik niet per keer
quote:Op zondag 21 januari 2024 02:59 schreef Sally het volgende:
[..]Ik dacht dat ik het gesprek hier wel naar kon verplaatsen zodat je puntjes kon krijgen, maar het wordt ineens weer druk "daar"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, lekker hoor; koffiesmaakje!![]()
ja - I saw what you did there, maar ik zei wat. Als ik nou niks gezegd had ervan...quote:Op zondag 21 januari 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het gesprek hier wel naar kon verplaatsen zodat je puntjes kon krijgen, maar het wordt ineens weer druk "daar"
Slaap zequote:Op zondag 21 januari 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
ja, ik zei wat. Als ik nou niks gezegd had ervan...![]()
Hier telt het niet, en 'daar' is net nieuw topic geopendquote:Op zondag 21 januari 2024 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze(of open een nieuw deel voor je gaat slapen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |