SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ben je uitgegleden?quote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:59 schreef Karzai het volgende:
@:borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @:vlinder89 nog weg kunnen halen?
komt eraan moet me nog even haasten om op tijd op het werk te zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogguh.
Vandaag mis ik een digitaal Loesje 😢
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:59 schreef Karzai het volgende:
@:borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @:vlinder89 nog weg kunnen halen?
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind t superlief van jullieDan herhalen we het gewoon nog eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met jouw denkproces over je werk, trouwens? Over wat je wil en belangrijk vindt etc? Begin je al beetje idee te krijgen waar je naar op zoek wil?quote:
Zit er niet een standaardmaterialen bibliotheek in je tekentool die die hint al wat eerder geeft?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Oeps, dat schroeven die je in je nieuw ontwerpen machine hebt gebruikt die ¤430 kosten voor 25 stuks
Nope, deze stond er gewoon al in. Maar ja, er past ook niets anders.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zit er niet een standaardmaterialen bibliotheek in je tekentool die die hint al wat eerder geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |