oh het is racismequote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een knap blondje was, had niemand hier gezeurd.
Outfit is idd niks voor een restaurant. Iets voor in een club.
Heeft niks met leeftijd te maken.quote:
Maar je noemt haar kind.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken.
Sotayoyo draagt dit met haar vriendinnen met 30 jaar ook in het restaurant.
Ik wel, ik heb liever haar dan een blondje. Vind het idd meer iets voor in de club (of thuis in de slaapkamer)quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een knap blondje was, had niemand hier gezeurd.
Outfit is idd niks voor een restaurant. Iets voor in een club.
Ik had haar geen 20 gegeven, nee.quote:
Jij hebt elke avond iemand naar je smaak. Life is good.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Nooit iemand leuk gevonden is gewoon een act joh. Zij
[..]
Ik wel, ik heb liever haar dan een blondje. Vind het idd meer iets voor in de club (of thuis in de slaapkamer)
Mooi dat er ook mensen zijn zonder uitgebreide eisenlijstquote:Op maandag 15 januari 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt elke avond iemand naar je smaak. Life is good.
Sapstengel is een schatje.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi dat er ook mensen zijn zonder uitgebreide eisenlijst
Wat een eikels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een eikels.
Kijkcijfer fetish (en interessant media nieuws altijd).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ahquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kijkcijfer fetish (en interessant media nieuws altijd).
Nu heeft hij idd een bloeiende carrière.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:38 schreef DKUp het volgende:
Sergio is op het juiste moment vertrokken.
Shell verse broodjes in de koelkast reclamequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu heeft hij idd een bloeiende carrière.
Is ex programma directeur SBS6quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahik dacht dat het een Yvonne Coldewijer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |