Is normaal met uitgaan in sommige kringenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich goed topje, maar vind het soms wel een rare trend. Alsof ze vergeten is eits aan te trekken en alleen de lingerie aan heeft.
Maarja ik klaag niet.
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ons trakteren op een match op maandag, dat zou nog eens leuk zijn
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Felagund het volgende:
Ik heb nog de hoop dat Eminem en date nog iets wordt.
Ok boomer.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich goed topje, maar vind het soms wel een rare trend. Alsof ze vergeten is eits aan te trekken en alleen de lingerie aan heeft.
Maarja ik klaag niet.
Urk belde.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is normaal met uitgaan in sommige kringen
Ah ja, misschien was mn moeder bang voor vlekken op het tafellakenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar je mag het wel wegleggen even.
Padellen?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:19 schreef XSbig het volgende:
Tot woensdag, morgen ga ik de ultieme yuppen sport weer beoefenen.
Joejoeee
Mijn moederquote:Op maandag 15 januari 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, misschien was mn moeder bang voor vlekken op het tafellaken
Als het een knap blondje was, had niemand hier gezeurd.quote:
Ik ga eerder voor een bruintje.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een knap blondje was, had niemand hier gezeurd.
Outfit is idd niks voor een restaurant. Iets voor in een club.
De relevantie hier is?quote:
We sturen haar volgende keer met een gesloten truitje.quote:
De meeste mensen kunnen dit maar een korte periode in hun leven dragen. Ze grijpt haar kans.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja ik klaag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |