Dat is het zeker, maar dat heeft ook te maken, met dat ze er al een paar dagen in zitten om te wennen aan de camera's etc. Ik wordt zo wel wat politiek correct, maar goed dat is nu eenmaal de tijd waarin we leven.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:49 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker gelijk. Ik snap ook niet waarom ze de kick-off en entrance van de bewoners nog steeds niet live doen. Dat zou een must moeten zijn bij dit programma. Vroeger werd dat veel groter uitgepakt. Gemiste kans.
Op X @Paul kwam met deze user,ze heet Lies.quote:
Was al bekend dat het zoiets zou zijn, er is ook een kamer waar de duo's ongestoord kunnen overleggen.quote:
Met andere woorden, ze zijn al volop aan de gang in het huis.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Big Brother laat de deelnemers weten dat ze dit jaar in duo's spelen.. Filmpje via Goplay.be
SCOOOOOOOOOOPquote:Op maandag 15 januari 2024 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op X @:paul kwam met deze user,ze heet Lies.
ZE IS VAN MIJquote:Op maandag 15 januari 2024 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op X @:paul kwam met deze user,ze heet Lies.
de nieuwe wortel in wording , als je het mij vraagtquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is Ashley niet blij mee
quote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOP
BB / Dit jaar spelen de BB-deelnemers in duo
Dat ga ik Wilma zeggen.quote:
lol waar is deze foto vanquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
waar zien jullie dit?quote:Op maandag 15 januari 2024 17:06 schreef spapaars het volgende:
Gezien de buttons die ze dragen zijn het geen geheime duo's.
oefff die lippenquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Big Brother laat de deelnemers weten dat ze dit jaar in duo's spelen.. Filmpje via Goplay.be
Fritsmeister.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier op videoland nog niets te zien van schermpjes, ja je kan de vorige 3 seizoenen terug kijken.
Denk dat de andere hier iets van toverlantaarns hebben ofzo?
Net zo slim.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:12 schreef Ace90ace het volgende:
Is er niet eens een seizoen geweest in Autstralië waarbij er duo's gevormd moesten worden. En dat er ook echten duo's inzaten zoals vader en dochter? Misschien daarom deze duo bedden?
Vanavond om 21.45 uurquote:
Ow die vegan muts.... die ben ik snel weer vergetenquote:Op maandag 15 januari 2024 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeejte ben jij nou een BB kijker
Vond je naomi die vegan muts leuk? Dacht dat je op blondjes vielquote:Op maandag 15 januari 2024 17:51 schreef mario390 het volgende:
ik idiot heb nu al en week kijken
vergeten bb brasil, lopt al en week![]()
Dat zijn beelden die vrijgegeven worden. Er zijn nog geen streams. Vanavond om 20.30 de eerste aflevering en gelijk daarna gaan de streams aanquote:Op maandag 15 januari 2024 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zijn dann hier beelden
van stream?
Via de app's nog steeds niet, zojuist gecheckt.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Kan jij ze al zien op Videoland dan?
Nooit gezien.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:54 schreef Paul het volgende:
Naomi en Lieze doen nog steeds heel popiejopie met dat Biggie event enzo
In BB zat er toch ook een?quote:
ja ik heb de streams al gezien. Als je op live klikt en dan helemaal achter aan. Althans stonden ze vanmorgen.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat nietquote:Op maandag 15 januari 2024 17:54 schreef Paul het volgende:
Naomi en Lieze doen nog steeds heel popiejopie met dat Biggie event enzo
O daar heb ik nog niet gekeken. Kijk nooit geen bb op mobielquote:Op maandag 15 januari 2024 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Via de app's nog steeds niet, zojuist gecheckt.
mario was fan van de blonde Naomi uit utopia, dus ik denk dat hij die bedoelt.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In BB zat er toch ook een?
[..]
ja ik heb de streams al gezien. Als je op live klikt en dan helemaal achter aan. Althans stonden ze vanmorgen.
https://v2.videoland.com/big-brother-1/livequote:Op maandag 15 januari 2024 17:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ow lijkt op ashleyquote:Op maandag 15 januari 2024 17:56 schreef mario390 het volgende:
deze naomi bedoelte ik,de zieht alice ähnlich
[ afbeelding ]
Mis je ook niks aan.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 18:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zie fake lippen en fake wimpers
Gewoon eerlijk Mario ,wel een betje fake.quote:
Ja beetje fake tochquote:Op maandag 15 januari 2024 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk Mario ,wel een betje fake.
Ze kon wel meer dingen goed faken.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:27 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat het fake is, om dat de beeld
is en oude van snapchat en daar gevt
het instellingen vor beelden
Heb jij haar snapchatquote:Op maandag 15 januari 2024 18:27 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat het fake is, om dat de beeld
is en oude van snapchat en daar gevt
het instellingen vor beelden
En FB,Insta,Tiktok en Onlyfans.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En FB,Insta,Tiktok en Onlyfans.
wat werd dat?quote:Op maandag 15 januari 2024 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En FB,Insta,Tiktok en Onlyfans.
Ok ik check ff op appquote:Op maandag 15 januari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In BB zat er toch ook een?
[..]
ja ik heb de streams al gezien. Als je op live klikt en dan helemaal achter aan. Althans stonden ze vanmorgen.
als dat nu verder gaat ben ik wegquote:Op maandag 15 januari 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kon wel meer dingen goed faken.
Neem het niet zo serieus marioquote:Op maandag 15 januari 2024 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
als dat nu verder gaat ben ik weg
bevor het anfangen werd
quote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een figuren weerquote:
Streams komen pas om 21:45quote:Op maandag 15 januari 2024 18:33 schreef Tascha071 het volgende:
Live streams iig niet op de app te zien nu. Bah! Geen bb als dit niet nog is voor mij
Rustig! Pas na de eerste uitzendingquote:Op maandag 15 januari 2024 18:33 schreef Tascha071 het volgende:
Live streams iig niet op de app te zien nu. Bah! Geen bb als dit niet nog is voor mij
Je moet dan keuzes maken.. of ene dag BBNL andere dag BBBrazielquote:
Maar wij zijn gezelliger hierquote:Op maandag 15 januari 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet dan keuzes maken.. of ene dag BBNL andere dag BBBraziel
Zou ook niet snel andere BB kijken, behalve die van Australie met ondertiteling toenquote:
Ja die was leukquote:Op maandag 15 januari 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou ook niet snel andere BB kijken, behalve die van Australie met ondertiteling toen
Opdrachten waren ook wel 100 keer moeilijker.. eens zien wat voor opdrachten we bij deze BB gaan zienquote:
Welcome homequote:Op maandag 15 januari 2024 18:48 schreef odie22 het volgende:
bijna en jaar weggeweest en niks verandert hier
Extra schermen ook een optie.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet dan keuzes maken.. of ene dag BBNL andere dag BBBraziel
Ben benieuwd hoe dat dan gaat als er een naar huis gaat.quote:
quote:
Staan op de officiële media van BBquote:
Owwwwwquote:Op maandag 15 januari 2024 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan op de officiële media van BB
2 hier,maar kan ze opdelen.quote:
Ben je serieusquote:Op maandag 15 januari 2024 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
3 schermen staan hier klaar.
1 met stream 1
1 met stream 2
1 met o.a. fok
Is dit alleen met Firefox? Ik heb het met Brave geprobeerd, maar dat lukt mij niet? Misschien doe ik iets fout?quote:Op maandag 15 januari 2024 18:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Net gechecked, in de browser via PiP kun je 4 uur terugscrollen. Wat uiteraard niet ideaal is, aangezien je bv in Firefox dit per 5 seconden moet doen
Waar blijf ik dan met m'n lullige Ipadje...quote:Op maandag 15 januari 2024 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
3 schermen staan hier klaar.
1 met stream 1
1 met stream 2
1 met o.a. fok
Ik heb een ipad voor de stream en een voor fok en andere dingenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kijk gewoon op tv en fok mee op laptop
Het is maar waar je blij van wordtquote:Op maandag 15 januari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
in argentinie hebben ze en meid op
wc gefilmt,1 sekonde was foutje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit gelukkig geen camera in de pot, hou niet zo van close upsquote:Op maandag 15 januari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze nou weer serieus net doen alsof het live is terwijl iedereen met meer dan 2 hersencellen weet dat het allemaal vooraf is opgenomen.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ twitter ]
Geheime gangen? I'm in.
Jij weer?quote:
Zo te zien heeft ze het leuk, of jeuk?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
yasmin zit in bb brasil
[ afbeelding ]
Brasil! Lalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 januari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
yasmin zit in bb brasil
[ afbeelding ]
Hey Sjamp.quote:
helaas wel, sorry hoor, baal even (niet van jou)quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Brasil! Lalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ah Rosinaquote:Op maandag 15 januari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
In brasil welquote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef FBtje het volgende:
Catalina, Rosina... zijn er echt mensen die hun kind zo noemen?
waarom baal jequote:Op maandag 15 januari 2024 19:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
helaas wel, sorry hoor, baal even (niet van jou)
welkom terug veel cos plezier
over beidequote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je had het net over brasil?
Ik snap het niet meer
De eerste die steeds Engels gaat praten...quote:Op maandag 15 januari 2024 19:49 schreef angele650 het volgende:
Heb mijn lijstje met ergerlijke dingen al klaar, de eerste die ik het zie doen wil ik al wegstemmen
oa:
de eerste die wajo zegt -> eruit
de eerste die begint te zingen -> eruit
de eerste die om 11u nog in kamerjas zit -> eruit
de eerste man die steeds in zn bloot bovenlijf rondloopt -> eruit
...
ben bang dat ik niemand ga overhouden om te winnen
Ik had altijd streams aan op een Samsung s8 telefoontjequote:Op maandag 15 januari 2024 19:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar blijf ik dan met m'n lullige Ipadje...
Ja sorry mariio, je moet wel duidelijk zijn foefjequote:Op maandag 15 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
over beide
argentina lopt al en maand
en brasil en week
Goeie!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De eerste die steeds Engels gaat praten...
Lynnquote:Op maandag 15 januari 2024 19:53 schreef Sestra666 het volgende:
Geen domme debielen erin graag, zoals hoe heet ze ( die gewonnen heeft 2 jaar geleden)
Ik heb het in het BB International gemeldquote:Op maandag 15 januari 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
catalina, en zij is al thuis
waarm zei je niet dat het al
lopt?
ik heb geen stream
Foefje?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja sorry mariio, je moet wel duidelijk zijn foefje
hihiquote:
En 'hode' ?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:49 schreef angele650 het volgende:
Heb mijn lijstje met ergerlijke dingen al klaar, de eerste die ik het zie doen wil ik al wegstemmen
oa:
de eerste die wajo zegt -> eruit
de eerste die begint te zingen -> eruit
de eerste die om 11u nog in kamerjas zit -> eruit
de eerste man die steeds in zn bloot bovenlijf rondloopt -> eruit
...
ben bang dat ik niemand ga overhouden om te winnen
Drie jaar geledenquote:
Ooh ja dat heb ik wel eens gelezen dat je daarop zat te pielen...quote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had altijd streams aan op een Samsung s8 telefoontje
jaquote:Op maandag 15 januari 2024 19:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben er weer !
Gewoon weer live streams op Videoland ?
of kaartspellen/bordspellen moeten ze ook verbiedenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hihi
Maar ik kan echt niet tegen Engels praten wijven hoor
Die moet echt toegevoegd worden aan het lijstje
Salarquote:
Ja en weerwolven!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of kaartspellen/bordspellen moeten ze ook verbieden
Gelijk opzouten dan.quote:
en ook geen pingpong-bal ... om helemaal gek van te worden, heel de tijd dat getok op de achtergrond tijdens de streamquote:Op maandag 15 januari 2024 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of kaartspellen/bordspellen moeten ze ook verbieden
Staat genoteerd.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef angele650 het volgende:
[..]
en ook geen pingpong-bal ... om helemaal gek van te worden, heel de tijd dat getok op de achtergrond tijdens de stream
Nee dit is de SCquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Jockari het volgende:
Is dit de COS ??? Ben even de weg kwijt.
SC olee olee.quote:
De COS gaat open zodra de streams er zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Jockari het volgende:
Thanks Mod Lovy.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
De COS gaat open zodra de streams er zijn
nee in de cos mag niet over braziel gepraat worden gelukkig, dit is nog gezellig kletsen tot de cos opengaat, cos betekend immers comentaar op streamquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Jockari het volgende:
Van de sc of van BBquote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef Jockari het volgende:
Wat is dit jaar de inhoud??? Een bejaarde, een homo, een lesbienne, een transgender, een bionaire, een migrant ?
Nee, de COS gaat open als de streams aan zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Jockari het volgende:
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar het op de streams over gaat ...quote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee in de cos mag niet over braziel gepraat worden gelukkig, dit is nog gezellig kletsen tot de cos opengaat, cos betekend immers comentaar op stream
IN het topic bewoners kan je ze al zien en lezenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef Jockari het volgende:
Wat is dit jaar de inhoud??? Een bejaarde, een homo, een lesbienne, een transgender, een bionaire, een migrant ?
Dit zijn de 1e 8 bewonersquote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef Jockari het volgende:
Hier ook pas de laatste paar dagen hoor, we hebben lang moeten wachten voor we wat hoorde. Ik dacht vanaf vrijdag pas zo beetjequote:Op maandag 15 januari 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
In belgie amper reclame voor BB dit jaar. Toevallig dat ik vandaag dacht dat BB begint... Triestig hier.
Als die maar geen problemen krijgt met zijn knie.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN het topic bewoners kan je ze al zien en lezen![]()
zit geloof ik een oudere in
Ik hoop het voor je, leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 15 januari 2024 20:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop zo dat ik veel kan gaan kijken….weer rete druk met werken….oh ja en af en toe huishouden doen en boodschappen 🙈
O ja vorig jaar he hoe hete die man ook weerquote:Op maandag 15 januari 2024 20:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die maar geen problemen krijgt met zijn knie.
Dankjewel dotteke 😘quote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, leuk dat je er weer bent
Als de streams aan zijn of als aflevering 1 begint?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, de COS gaat open als de streams aan zijn
Dit is de slowchat
De watquote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben zo benieuwd hoe die verbouwde vrouw is
welke? Ashley of Alice?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
ALs de streams aan gaan. Gert zit al klaar in het tv topic om daar iedereen te ontvangen met koffiequote:Op maandag 15 januari 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de streams aan zijn of als aflevering 1 begint?
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we vanavond gezellig bij @:Gert op de koffie tijdens de tv uitzending?
BB / [TV / Live #1] Vanaf 15 januari 2024
Ja, eerste indruk is niet slecht geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN het topic bewoners kan je ze al zien en lezen![]()
zit geloof ik een oudere in
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef espri het volgende:
Ik. Kan het niet vinden op videoland, wat doe ik verkeerd?
Heyquote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, eerste indruk is niet slecht geloof ik.
De streams gaan pas om 21.30 uur aan de eerste aflevering begint om 20.30 op RTL 5quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef espri het volgende:
Ik. Kan het niet vinden op videoland, wat doe ik verkeerd?
Ik heb geen tv-zenders maar zocht wat hier boven ook staat, vind het alleen niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De streams gaan pas om 21.30 uur aan de eerste aflevering begint om 20.30 op RTL 5
Ja, ik oordeel eigenlijk nu met mijn ogen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik kan altijd pas nadat ik ze een paar keer gezien hen zeggen wat ik er van vind eigenlijk
zit er een verbouwde vrouw in?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
bij mij staan ze op home, en dan iets naar benee scrollenquote:
Dat wist ik van voorgaande jaren en zocht ook zo maar lukte niet, nu inmiddels wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij mij staan ze op home, en dan iets naar benee scrollen
Ik bedoel haar met lippen en borsten wat vergroot 😉quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb geen tv-zenders maar zocht wat hier boven ook staat, vind het alleen niet.
en nephaar en nepwimpersquote:Op maandag 15 januari 2024 20:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik bedoel haar met lippen en borsten wat vergroot 😉
Ze gaat er wel lang in blijven want ze is leuk voor de mannen
Hey Snoozeyquote:
volgens mij vinden de meeste mannen, make up, nep wimpers, nephaar, nep tieten , niet echt aantrekkelijk hoor.quote:
Niet sexy ?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij vinden de meeste mannen, make up, nep wimpers, nephaar, nep tieten , niet echt aantrekkelijk hoor.
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:28 schreef rinardo het volgende:
1e aflevering staat op videoland go go go
Heer Schakel.quote:
Pingpongballetje.....wen er maar alvast aan.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:32 schreef GayGuy het volgende:
Dat deuntje op de videoland livestream is FFING annoying. Jesus
Ja ik ookquote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
eerste aflevering via videoland gestart!
wie klets er zoveel in zichzelf?quote:
vorig jaar niet gekeken zekerquote:
Ja maar we kijken via videoland zonder reclamesquote:Op maandag 15 januari 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Komen jullie gezellig hier mee babbelen bij Gert?
BB / [TV / Live #1] Vanaf 15 januari 2024
waarom zie jij dit eerder?quote:
Wij kijken via videoland. Ik kwam daar ook net achter, dus jullie lopen nu nog voor op mij, tot de reclamequote:
Ik denk dat het tweede huis niet veel inbeeld komtquote:
Denk dat dat tweedehuis maar amper gebruikt gaat worden, vorige keer was er een geheime kamerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |