We kunnen wel een lading posts van Maz verwijderen. Die waar veel minuten tussen staan 🫢quote:
Je hebt een punt. Ook al telt die niet meequote:Op maandag 15 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen wel een lading posts van Maz verwijderen. Die waar veel minuten tussen staan 🫢
Goed plan wel. En dan een lapo pakken en het topic op slot gooienquote:Op maandag 15 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen wel een lading posts van Maz verwijderen. Die waar veel minuten tussen staan 🫢
Ga jij nu echt overal een topic voor openen? Kan gewoon in het topic mediaquote:
sorry mammiequote:Op maandag 15 januari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nu echt overal een topic voor openen? Kan gewoon in het topic media
Volgende keer gooi ik hem dichtquote:
Reisefeber!quote:Op maandag 15 januari 2024 16:15 schreef Paul het volgende:
Mazikeen doet raar, ze is ziek dat kan je merken
Ik kijk nu al uit naar de vele BB plaatjes die jij en mario hier gaan postenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:16 schreef Paul het volgende:
[..]
mammie ik ben zo enthousiast over bigbrother
NIET MIJN OPSTOKEN IK MOET JUIST NIET VEEL TOPICS MAKEN VAN @Dottekequote:Op maandag 15 januari 2024 16:19 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een "Raad hier wie er een ban in het BB forum gaan krijgen" topic. @:paul ?
LAAT ZIEN DAT JE BALLEN HEBTquote:Op maandag 15 januari 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NIET MIJN OPSTOKEN IK MOET JUIST NIET VEEL TOPICS MAKEN VAN @:DOTTEKE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |