We kunnen wel een lading posts van Maz verwijderen. Die waar veel minuten tussen staan 🫢quote:
Je hebt een punt. Ook al telt die niet meequote:Op maandag 15 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen wel een lading posts van Maz verwijderen. Die waar veel minuten tussen staan 🫢
Goed plan wel. En dan een lapo pakken en het topic op slot gooienquote:Op maandag 15 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen wel een lading posts van Maz verwijderen. Die waar veel minuten tussen staan 🫢
Ga jij nu echt overal een topic voor openen? Kan gewoon in het topic mediaquote:
sorry mammiequote:Op maandag 15 januari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nu echt overal een topic voor openen? Kan gewoon in het topic media
Volgende keer gooi ik hem dichtquote:
Reisefeber!quote:Op maandag 15 januari 2024 16:15 schreef Paul het volgende:
Mazikeen doet raar, ze is ziek dat kan je merken
Ik kijk nu al uit naar de vele BB plaatjes die jij en mario hier gaan postenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:16 schreef Paul het volgende:
[..]
mammie ik ben zo enthousiast over bigbrother
NIET MIJN OPSTOKEN IK MOET JUIST NIET VEEL TOPICS MAKEN VAN @Dottekequote:Op maandag 15 januari 2024 16:19 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een "Raad hier wie er een ban in het BB forum gaan krijgen" topic. @:paul ?
LAAT ZIEN DAT JE BALLEN HEBTquote:Op maandag 15 januari 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
NIET MIJN OPSTOKEN IK MOET JUIST NIET VEEL TOPICS MAKEN VAN @:DOTTEKE
Gaan we ook een paashaas smelten?quote:
Flink drukken!quote:
gehen sie vanavond kieken nur big brother in der niederlande?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:44 schreef mario390 het volgende:
kut heb vergeten op bb brasil
lopt al paar dagen
@:chufi
https://pixeldrain.com/u/gJUpYQaUquote:Op maandag 15 januari 2024 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
gehen sie vanavond kieken nur big brother in der niederlande?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |