Ajax wel, andere tijden dat ook wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar die is nooit door PSV afgedankt.
Er is alles mis met een pizza Hawaïquote:
Je moet je bek houdenquote:Op maandag 15 januari 2024 17:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Er is alles mis met een pizza Hawaï
Is dat zo ja?quote:Op maandag 15 januari 2024 17:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Ajax heeft hem zonder slag of stoot laten gaan.
Geen idee maar voor 1 mil + clausules kun je nog eens een gokje wagen. Wel een technisch goede spitsquote:
Toen was het spel wel beter.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.
Slechtste wat ik zo snel kan vinden is seizoen 98/99 met een zesde plek.
De Wamberto-jaren, bittere armoede was dat.quote:
DIt jaar is het natuurlijk wel heel erg armetierig.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het verleden is altijd beter toch?
Gisteren had Ajax er gewoon met 5-2 of 5-3 af moeten gaan. Maar in de eredivisie kom je vaak nog wel weg als je zelf voorin nog wat hebt lopen dat redelijk makkelijk scoort.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
DIt jaar is het natuurlijk wel heel erg armetierig.
Daar ben ik het mee eens hoor,quote:Op maandag 15 januari 2024 18:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
DIt jaar is het natuurlijk wel heel erg armetierig.
Richard Knopper en Sibon zijn in het huidige elftal gewoon de beste spelers en die waren toen al heel matig.quote:
bron?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:
Schijnt wat ontwikkeling te zijn rondom Henderson. Zou mooi zijn als dat rond komt.
Hoorde ergens dat hij zijn eigen contract heeft afgekocht. Twijfels bij, maar oke.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:
Schijnt wat ontwikkeling te zijn rondom Henderson. Zou mooi zijn als dat rond komt.
Zou wel het meest gunstige scenario zijn voor Ajax. Denk dat het echt een type is die op dit moment in deze selectie heel er goed past. Maar als je er naast hoog salaris een miljoen of tien voor neer moet neerleggen, is het toch weer een ander verhaal.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoorde ergens dat hij zijn eigen contract heeft afgekocht. Twijfels bij, maar oke.
Ach 16 voor Mikautadze hebben we ook lachend neergelegd dus dan 10 voor Henderson kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 15 januari 2024 20:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou wel het meest gunstige scenario zijn voor Ajax. Denk dat het echt een type is die op dit moment in deze selectie heel er goed past. Maar als je er naast hoog salaris een miljoen of tien voor neer moet neerleggen, is het toch weer een ander verhaal.
Achja wat kan mij het ook verrotten.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach 16 voor Mikautadze hebben we ook lachend neergelegd dus dan 10 voor Henderson kan er ook nog wel bij
zolang ze de prijs van mijn seizoenskaart niet verdubbelen wel primaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achja wat kan mij het ook verrotten.
En ook daar hebben we een heel groot deel van terugquote:Op maandag 15 januari 2024 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach 16 voor Mikautadze hebben we ook lachend neergelegd dus dan 10 voor Henderson kan er ook nog wel bij
nog niet he, ze moeten de koopoptie wel lichten einde vh seizoenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ook daar hebben we een heel groot deel van terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |