Neequote:Op maandag 15 januari 2024 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je nog wel naar buiten met al die metershoge sneeuwduinen voor de deur?
Een situatieschets.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee
Ik heb zojuist mijn testament geschreven, zodat als ze mijn lichaam vinden als de wereld weer begaanbaar is, men weet wat er met mijn ¤3,50 moet gebeuren
Ik heb echt een hekel aan die kleuren. Doe gewoon groen of roze voor sneeuw net als normale weersites.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Pakketten mogelijk toch in het zuiden
[ twitter ]
Dit is toch vrij duidelijk wat wat is. Mooi helder. Best verschillende dingen ookquote:Op maandag 15 januari 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die kleuren. Doe gewoon groen of roze voor sneeuw net als normale weersites.
Nee, het is niet logisch. Alles en iedereen gebruikt blauw voor regen en roze oid voor sneeuw, behalve deze ene bron.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is toch vrij duidelijk wat wat is. Mooi helder. Best verschillende dingen ook
Tis weer droog inmiddelsquote:Op maandag 15 januari 2024 12:17 schreef Paul het volgende:
[..]
hier weer heel donker aan het worden, ik ga weer schuilen bij buurvrouw @:misshobje
Ziet eruit als veel terwijl ik bij knmi.nl zie 0 tot 2 mm regen/sneeuw woensdagquote:Op maandag 15 januari 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Pakketten mogelijk toch in het zuiden
[ twitter ]
en naar paar minuten was het al opgehouden met snillenquote:
Die vrouw heeft ook wel pakketten van benen.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Een situatieschets.
Naar buiten.
[ afbeelding ]
Naar binnen.
[ afbeelding ]
Komt nu hier zo aan de lucht te zien.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en naar paar minuten was het al opgehouden met snillen
Zal me benieuwen hoe noordelijk het eventueel komt..quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |