Op 10 minuten autorijden van mijn huis zit de opvang van m'n jongste, daar lag ook helemaal geen sneeuw, nog geen vlok. Wij hadden een laag op de auto en de snowboots aan, lol.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:32 schreef dick_laurent het volgende:
Blijft maf om foto's in de appgroep van familie te zien van sneeuw, terwijl het hier vandaag 21 graden wordt, op toch relatief korte afstand.![]()
Maar ja, Noorwegen is ook relatief niet heel ver van NL en daar is het geloof ik al weken -20 ofzo
Gefeliciteerd! Wij wonen dicht bij elkaar denk ik haha. Hier sneeuwt het nu ook heel hard.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank u dank u, zonet dikke sneeuwbui gehad en er is meer opkomst
Heerlijk, 10-12 graden en regenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week dubbele cijfers
[ twitter ]
Dankje, en waar is hier? 😁quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wij wonen dicht bij elkaar denk ik haha. Hier sneeuwt het nu ook heel hard.
Lente!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Lente zie ik nog nergens. Gewoon weer herfst. Onder de 15 is sowieso geen lente te noemenquote:
Ja. Niet altijd in dezelfde mate maar vergeet ook niet dat Nederland zo'n dicht netwerk heeft dat als het ergens toevallig misgaat dit direct ook gevolgen heeft voor vele andere locaties. Het scheelt nogal of je rekening moet houden met een trein per uur of één om de paar minuten. Buiten dat kost het vele miljarden om alles helemaal winterproof te maken. Die ene dag met sneeuw niet echt waard.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef Frutsel het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aagd-door-winterweer
Ik blijf me er soms over verbazen dat er bij enkele vlokken sneeuw zoveel vertragingen ontstaan qua vliegverkeer en/of treinverkeer
Hebben andere landen in Europa dit ook?
Vorige week konden mensen schaatsen. Nu sneeuw. Dan is het ook weer mooi geweest. Kom maar door met die 10 graden.quote:
In dit geval ligt het probleem niet in Nederland bij het vliegverkeer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef Frutsel het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aagd-door-winterweer
Ik blijf me er soms over verbazen dat er bij enkele vlokken sneeuw zoveel vertragingen ontstaan qua vliegverkeer en/of treinverkeer
Hebben andere landen in Europa dit ook?
quote:Onder andere vluchten van KLM naar Brussel, Londen, Helsinki en Luxemburg zijn geannuleerd, meldt Schiphol.
Vliegreizen naar Boekarest en Frankfurt zijn vertraagd.
Heerlijk, ramen en deuren kunnen weer wagenwijd openquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Dat kan altijdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:53 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heerlijk, ramen en deuren kunnen weer wagenwijd open
Heel mooiquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 06:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wit op mijn verjaardag, zo'n 1cm sneeuwleuke verrassing dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |