SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Sneeuw is in mijn weer app helemaal uit de vooruitzichten.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
En komt de voorspelde week des doods er ook daadwerkelijk aan?
Heel mooiquote:Op zondag 14 januari 2024 22:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Sneeuw is in mijn weer app helemaal uit de vooruitzichten.
Kijk dan. Sittard is helemaal ontregeld:quote:Op zondag 14 januari 2024 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
En komt de voorspelde week des doods er ook daadwerkelijk aan?
Aangezien het treinverkeer van Eindhoven richting het noorden stilligt en er ook problemen waren bij Venlo verwacht ik nog meer mensen op de weg en dus een zooitje hier in de regio. Er is veel gestrooid, maar ik hoorde ook mensen krabben...quote:Op maandag 15 januari 2024 06:50 schreef DemonRage het volgende:
Opbokken met die kutsneeuw!
Ben al wel veilig op mijn werk na een ritje van ruim 50 km en ik ben wel benieuwd wat voor puinhoop het wordt als de ochtendspits op gang komt.
Dus jij moet ruim 100 km per dag heen en weer rijden voor je werk?quote:Op maandag 15 januari 2024 06:50 schreef DemonRage het volgende:
Opbokken met die kutsneeuw!
Ben al wel veilig op mijn werk na een ritje van ruim 50 km en ik ben wel benieuwd wat voor puinhoop het wordt als de ochtendspits op gang komt.
er is ook nog een kat ingesneeuwdquote:Op maandag 15 januari 2024 07:22 schreef d.k. het volgende:
[..]
Aangezien het treinverkeer van Eindhoven richting het noorden stilligt en er ook problemen waren bij Venlo verwacht ik nog meer mensen op de weg en dus een zooitje hier in de regio. Er is veel gestrooid, maar ik hoorde ook mensen krabben...
Dat is toch niet zo bijzonder?quote:Op maandag 15 januari 2024 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus jij moet ruim 100 km per dag heen en weer rijden voor je werk?
Je weet toch. Iets met thuiswerkende Fok!kers en zolderkamers.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo bijzonder?
Ik zou dat ook moeten als ik met de auto zou gaan, twee keer drie kwartier ofzo, weinig opvallends aan lijkt me
Ik zou dat niet kunnen denk ik. Wat zou ik nog anderhalf uur van mijn tijd aan werk verdoen, naast mijn werk.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo bijzonder?
Ik zou dat ook moeten als ik met de auto zou gaan, twee keer drie kwartier ofzo, weinig opvallends aan lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |