Grm.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goede TT, matige OP @:Sally
5 pogingen verder...quote:
Haiquote:
How you doin?quote:
Barelyquote:
Ik in ieder geval nietquote:
Nee, gewoon vakantie en een dag echt helemaal niks gedaanquote:
Ow das gewoon heerlijk tochquote:Op zondag 14 januari 2024 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, gewoon vakantie en een dag echt helemaal niks gedaan
Hallo LieveCharlyquote:
knufquote:Op zondag 14 januari 2024 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, gewoon vakantie en een dag echt helemaal niks gedaan
Ja, jullie gaan meteen van het ergste uitquote:
Het klonk niet zo positiefquote:Op zondag 14 januari 2024 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan meteen van het ergste uit
Dat kanquote:
Very goodquote:
You're not Up?quote:
Nee, op de bank met een dekentjequote:
Da's ook "niet-up" idd!quote:
Vakantiequote:Op zondag 14 januari 2024 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's ook "niet-up" idd!![]()
Lekker luiiiiiii
En ook dat!quote:
Ik zit op bed. Met mn deken. En de elektrische onderdekenquote:Op zondag 14 januari 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
Lig ook op de bank
Met een dekentje
Komt dichtbij zo
en een film en een drankje?quote:Op zondag 14 januari 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
Lig ook op de bank
Met een dekentje
Komt dichtbij zo
Hier een serie!quote:
Ik zit lui achter mijn pcquote:Op zondag 14 januari 2024 21:19 schreef maily het volgende:
Luie stoel bij de kachel. Nog geen dekentje. Weet nog niet of ik film of serietje ga kijken.
...moordenaar?quote:
Gij wel. Gamen zeker.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit lui achter mijn pc
quote:[..]
...moordenaar?
Multitaskenquote:Op zondag 14 januari 2024 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Gij wel. Gamen zeker.
[..]![]()
Ja. Nou goed
ik ben nu klaar met the boys, dus moet morgen maar verder met Gen Vquote:
Wie begon er over seriemoordenaar? Kom hier dan, dan zal ik je eens......quote:Op zondag 14 januari 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Multitasken
Knutselen in Ultimate Doom Builder
En does lief
eens wat?quote:Op zondag 14 januari 2024 21:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie begon er over seriemoordenaar? Kom hier dan, dan zal ik je eens......![]()
Seriemoorden denk ik?quote:
ik heb geen contact met mijn cousins. Ik zou het niet eens merken als ze omgelegd wordenquote:Op zondag 14 januari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Seriemoorden denk ik?
Oh noes, Sally gaat alle cousins van Stig omleggen
Dit, natuurlijkquote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Seriemoorden denk ik?
Oh noes, Sally gaat alle cousins van Stig omleggen
Goed punt wel. Ik heb ook geen contact meer met ze. Ja, enkele.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen contact met mijn cousins. Ik zou het niet eens merken als ze omgelegd worden
Sally The Slasher!quote:
Sally the Slayer, natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik heb ook geen contact meer met ze. Ja, enkele.
[..]
Sally The Slasher Slayer
Nee, Slasher. Want wat ik in andere topics lees...quote:Op zondag 14 januari 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally the Slayer, natuurlijk.![]()
![]()
Dat bekt lekkerder![]()
zal jou eens lekker bekken!quote:Op zondag 14 januari 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Sally the Slayer, natuurlijk.![]()
![]()
Dat bekt lekkerder![]()
Neu. Ik slash nietquote:Op zondag 14 januari 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, Slasher. Want wat ik in andere topics lees...
Hm, kom danquote:
Zal jou eens komen.quote:
Ben je weer lekker bezig.quote:
Altijdquote:Op zondag 14 januari 2024 22:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben je weer lekker bezig.
(ja, inkoppertje)
Jep. Kon het op de vingers uit tellen.quote:
Waar zat je andere hand?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. Kon het op de vingers uit tellen.
Van 1 hand.
En dat is op 1 vinger te tellen dat deze reactie kwamquote:Op zondag 14 januari 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar zat je andere hand?
Onder mijn billen, warm te worden!quote:Op zondag 14 januari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat is op 1 vinger te tellen dat deze reactie kwam![]()
Waar zitten JOUW handjes dan nu, behalve op je toetsenbord om dit te typen : 6
Smoesjes.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onder mijn billen, warm te worden!
KOM VOELEN DAN!quote:
Oeh, ik kom graag voelen hoor...quote:
Tot zo dan!quote:
Ja, ik stap wel even in de auto. Tot zo (eh... uurtje of anderhalf??)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik stap wel even in de auto. Tot zo (eh... uurtje of anderhalf??)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. lekker warme voetjesquote:
Oh dan kom ik wel even.quote:
Huh?!quote:
Die neef proberen we ook te negerenquote:
Jaquote:
Ik werk lekker thuis vandaagquote:Op maandag 15 januari 2024 08:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]gelijk allemaal mongolen op de weg
ik zit gewoon thuisquote:Op maandag 15 januari 2024 08:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]gelijk allemaal mongolen op de weg
Misschien bedoelt ze zichzelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze zichzelf
Goedemorgen GrijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Earl Greyskequote:
Oeh jaquote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Zal jou eens schnee
Zij die van de vallende sneeuw genietquote:Op maandag 15 januari 2024 09:38 schreef Sally het volgende:
Mogguh luitjes van het luie leven!
Zij die gaan opstaan, groeten u.
Sallyquote:Op maandag 15 januari 2024 09:38 schreef Sally het volgende:
Mogguh luitjes van het luie leven!
Zij die gaan opstaan, groeten u.
Wat hoor je dan ?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:40 schreef Sally het volgende:
Oh... sneeuw...?
Ik hoor nog niks bijzonders buiten. Zal wel óf drijfnatte sneeuw zijn, of al weg.
Jaag die sneeuw dan eens weg.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij die van de vallende sneeuw geniet
Groet u terug![]()
Jaaaaa, hier ook hoor! Mooi altijd, een lekker pak sneeuw!quote:Op maandag 15 januari 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij die van de vallende sneeuw geniet
Groet u terug![]()
Lovkequote:
Ligt er bij jou niks ?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaa, hier ook hoor! Mooi altijd, een lekker pak sneeuw!![]()
Na februari jaquote:Op maandag 15 januari 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jaag die sneeuw dan eens weg.
Zonneschijn en 25 graden Celsius hebben we nodig!
NEEquote:Op maandag 15 januari 2024 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaa, hier ook hoor! Mooi altijd, een lekker pak sneeuw!![]()
Nee, altijd!quote:
quote:
Vanavond weerquote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook zo weer weg
Beetje zo gemoffeld geluid. Heb een snelweg in de buurt zitten, en het geluid daarvan (soort gesuis) klinkt dan anders.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat hoor je dan ?
Als het schneet?
Die 0,1 graadquote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, altijd!
We zijn als mensheid niet voor niets bezig de planeet op te warmen zodat iedereen het hele jaar rond van aangename temperaturen kan genieten!
Ja sneeuw dempt het geluid wel jaquote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Beetje zo gemoffeld geluid. Heb een snelweg in de buurt zitten, en het geluid daarvan (soort gesuis) klinkt dan anders.
Daarom moet ook iedereen standaard 8 liter V12 motoren gaan bouwen en moet benzine weer 10 cent per 10 liter wordenquote:
Iedereen in een F1 wagenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom moet ook iedereen standaard 8 liter V12 motoren gaan bouwen en moet benzine weer 10 cent per 10 liter worden
Dan wel de V10 of V12 monsters van la Scuderiaquote:Op maandag 15 januari 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen in een F1 wagen
Problem solved
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wel de V10 of V12 monsters van la Scuderia![]()
Geen idee nog .... bedje is heerlijkquote:Op maandag 15 januari 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt er bij jou niks ?
Manlief moet in oosterbeek aan het werk
Dibs on RB19.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen in een F1 wagen
Problem solved
DerRabbit heeft t over een V10 of V12 van La Scuderia.quote:
Dat zal wel eerst een show piece wordenquote:
Beterquote:Op maandag 15 januari 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werk lekker thuis vandaag
quote:
Ik quote de verkeerde, lolquote:
Jawel.. even genieten nog..over een paar maandjes is t weer heetquote:
Heetquote:Op maandag 15 januari 2024 10:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel.. even genieten nog..over een paar maandjes is t weer heet
Ah, over 2 dagen zit ik in de zon, dus ik vind dit wel mooi om nog even mee te pikkenquote:
Hoeveel graden is het daar?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, over 2 dagen zit ik in de zon, dus ik vind dit wel mooi om nog even mee te pikken
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heetvolgende week mag het gaan sneeuwen.
Dan zit in toch in de zon
20quote:
Die had geen vliegveld nodig.quote:
Vliegt die ook vanaf een vliegveld?quote:
Welke cross?quote:
heerlijkquote:Op maandag 15 januari 2024 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
20
Maar ik zie nu wel dat ze voor vrijdag en zaterdag regen voorspellen
vast.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vliegt die ook vanaf een vliegveld?![]()
de wereldbeker cyclocross in Benidorm. Vorig jaar was dat hele park gortdroog. Is leuk als het wat regent en het wat meer kapotgereden wordtquote:
Doet WVA mee?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wereldbeker cyclocross in Benidorm. Vorig jaar was dat hele park gortdroog. Is leuk als het wat regent en het wat meer kapotgereden wordt
ja, de grote 3 zijn allemaal daarquote:
Dan is regen wel gewenstquote:Op maandag 15 januari 2024 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de grote 3 zijn allemaal daar
zodat hij slechts op 2 minuten van MVDP gereden wordtquote:
Ga je iedere ronde zorgen dat MVDP zijn banden lek gaan net na de materiaal zone?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodat hij slechts op 2 minuten van MVDP gereden wordt
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je iedere ronde zorgen dat MVDP zijn banden lek gaan net na de materiaal zone?![]()
mwa, ik ken niet alle namen, maar als hij nu nog bij de profs mee doet dan heb ik misschien wel eens van hem gehoordquote:Op maandag 15 januari 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
@:gianni61 zit je een beetje in het veldrijden / mountainbike wereldje? Ik heb een neefje wat jaren geleden bij jeugd of beloften NK heeft gewonnen
Van der Poel wint meestal met een giga voorsprong, dus als iemand binnen 2 minuten blijft heeft VDP heel veel materiaal pech gehadquote:Op maandag 15 januari 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Competievervalsing!
![]()
Doorgestoken kaart!
Je hebt zeker een wedje lopen?
Geen idee eigenlijk. Denk het niet, rtijdens zn studie nog wel studentenkampioenschappen gereden.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik ken niet alle namen, maar als hij nu nog bij de profs mee doet dan heb ik misschien wel eens van hem gehoord
Nee, zo te zien laatste wedstrijd in 2012, laatste ploeg in 2013 (in Groot-Brittannie, mss tijdens zn studie daar gezetenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik ken niet alle namen, maar als hij nu nog bij de profs mee doet dan heb ik misschien wel eens van hem gehoord
dan acht ik de kans heel kleinquote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, zo te zien laatste wedstrijd in 2012, laatste ploeg in 2013 (in Groot-Brittannie, mss tijdens zn studie daar gezetenNu woont hij weer in NL iig).
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
Hier ook Schnee!
@:Greysbones
1,9 graden buiten bij m'n meter, trouwens.
gelukkig maarquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sneeuw blijft hier maar amper liggen.
Hier ook hoor. En tussendoor zonnetje!quote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
morgen nieuwe kansenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gadver jaquote:Op maandag 15 januari 2024 10:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel.. even genieten nog..over een paar maandjes is t weer heet
Hier gelukkig ook nietquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat scheelt weer vegenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
de zonnepanelen zijn in ieder geval weer mooi schoon
dankzij de sneeuw
En overmorgen de grootste kansquote:
En dan weer wegquote:
quote:
we hebben nog minstens een maand zo niet 2 maanden kans op sneeuwquote:
Zelfs op mijn verjaardag sneeuwde het ooit nog wel eensquote:Op maandag 15 januari 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben nog minstens een maand zo niet 2 maanden kans op sneeuw
april?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs op mijn verjaardag sneeuwde het ooit nog wel eens
Ik weet nog een dag begin april in 1987 of 1988 geloof ik, dat het sneeuwdequote:Op maandag 15 januari 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs op mijn verjaardag sneeuwde het ooit nog wel eens
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog een dag begin april in 1987 of 1988 geloof ik, dat het sneeuwde
mijn moeder is 1 april jarigquote:
Half+ april zelfsquote:
* greysbones pakt de slee en komt eraanquote:Op maandag 15 januari 2024 13:38 schreef schommelstoel het volgende:
Dikke sneeuw bui hier joh
Greys, ga je mee de sneeuw in?
Oma verteltquote:Op maandag 15 januari 2024 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog een dag begin april in 1987 of 1988 geloof ik, dat het sneeuwde
Verdrongenquote:
Dan is het makkelijker te onthoudenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Wij kwamen net terug van vakantie ... vandaar dat ik het nog weet
Het is dan ook dooiquote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sterker nog, de sneeuw op het groen is zelfs weg.
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klagen we dat het te droog en te warm is
Nee hoor, ik niet!quote:
ik klaag ook als ik blij benquote:
Jawel hoor.quote:
Ow. Dat lijkt me prut?quote:
nee hoor, klagen is gewoon leuk somsquote:
Klagenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, klagen is gewoon leuk soms
"IK BEN POTDOMME BLIJ, DAT KAN TOCH!"quote:
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR..quote:Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"IK BEN POTDOMME BLIJ, DAT KAN TOCH!"
Ik wou even een punt makenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR..![]()
Dat kan zeker
Ah dat is niet fijnquote:Op maandag 15 januari 2024 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou even een punt maken
En 1 van mijn oren zit dicht
Nee iddquote:
Anders ff bij de drogist iets halenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee iddZit iets van oorsmeer denk ik. Heb nu wat gedruppeld met olijfolie, straks eens kijken of het eruit gaat.
Ja heb ik ook al, maar dat vind ik niet heel goed werkenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders ff bij de drogist iets halen
Nou hopen dat de olie dan beter werkt..quote:Op maandag 15 januari 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al, maar dat vind ik niet heel goed werken
Allicht, positief blijvenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat de olie dan beter werkt..
De Ouwe Semelaer?quote:Op maandag 15 januari 2024 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, klagen is gewoon leuk soms
Solly... konnie late....quote:
O balen.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou even een punt maken
En 1 van mijn oren zit dicht
Openen op eigen risicoquote:Op maandag 15 januari 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn oor plopt net weer open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 15 januari 2024 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Openen op eigen risico
Ik heb veel geskipt hoor, maar dat is dan weer jammer dat er geen centimeter ernaast ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 15 januari 2024 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Openen op eigen risico
Niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond olie erin en dan slapen, morgen eens uitspoelen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 15 januari 2024 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn oor plopt net weer open
Haaiiiquote:
Sallykequote:
Sneeuw bijna wegquote:
Hier sneeuwt het nog ❤quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sneeuw bijna weg
Greyske
Hallo Earl Greyskequote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nog ❤
Hallo stiggywiggy![]()
BB is begonnenquote:
Nu is het weer snel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:22 schreef schommelstoel het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! vandaag extreem traag op mobiel?
Zo traag elke klik dat in het vertik om verder te FOK'en.
Alle andere sites die ik bezoek laden wel gewoon snel.
Hééééél traag op mn mobielquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:22 schreef schommelstoel het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! vandaag extreem traag op mobiel?
Zo traag elke klik dat in het vertik om verder te FOK'en.
Alle andere sites die ik bezoek laden wel gewoon snel.
Pffftttttt......quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is begonnen
En fok kan die 10 extra users niet aan
Op werk op de wifi ging het wel weer jaquote:
Na mijn post ging het wonderlijk ineens even normaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Hééééél traag op mn mobielIk dacht echt dat het aan mijn netwerk lag... maar het was toch FOK! zelf dus
[..]
Pffftttttt......
Ik kreeg van allerhande foutmeldingen,... dus maar even opgegeven om te posten op mobiel tot ik op mn werk wasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na mijn post ging het wonderlijk ineens even normaal.
Maar het ging daarna weer traag, raar en irritant.
Was beide mobiel en wifiquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Op werk op de wifi ging het wel weer ja![]()
Mobiel netwerk was k*t.
Mailykequote:
Ook helleu van deze kantquote:
Ze zei liefiequote:
Therethere.gif.quote:
Nou doe maar weer zoquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Of je een koud washandje in je nek krijgt
Lekker stangen.quote:
Oh, jij weet meer dan ik?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zo vervelend doen tegen elkaar hier, maar in DM vliegen de vonken eraf
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zo vervelend doen tegen elkaar hier, maar in DM vliegen de vonken eraf
Wou het net zeggenquote:
quote:
Dat zou ik dus ook zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Wou het net zeggen
Hahahaha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha!
Nou eh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh... zullen we dan.... eindelijk..... zonder gezeur....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, nu dat uit de wereld is...
DM'en dan maar Sally?
Nooit een uitnodiging afslaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh... zullen we dan.... eindelijk..... zonder gezeur....
Oh maar wacht. Er was iets...![]()
![]()
Mag 't wel?!![]()
![]()
Da's waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Maar wil ook niet stoken, natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:02 schreef maily het volgende:
[..]Oh da's balen jah. Maar... in dm maakt het niet uit, tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Maar wil ook niet stoken, natuurlijk![]()
Valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stoken dan
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat valt mee... dat stoken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Te laat met je editquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt wel mee
Het stoken dan
Nja probeer maar eens een brief door een dichte brievenbus te duwenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh da's balen jah. Maar... in dm maakt het niet uit, toch
Hm, maar dm is geen briefquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Nja probeer maar eens een brief door een dichte brievenbus te duwen
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, maar dm is geen brief
Mócht het "uit de hand lopen" trouwens, dan maakt die helm aan de bovenkant niet heel veel uit. Hooguit lastig zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:14 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die bedoel ik dan weer NIET, a.u.b
Hier gelukkig niet meerquote:
Lovkequote:
Earl Greyskequote:
Stiggywiggyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Blijkbaar zei ik het eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |