Akkoord!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die nog vrij is neem ik die, prachtige naam. @:knijn1985
Ja, tenzij Maxi-mus nog een paar sukkels mag kiezen.quote:
Teamnamen!quote:
Het is goed zo. WE gaan het met zijn tienen doen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tenzij Maxi-mus nog een paar sukkels mag kiezen.
Plowright had ik vorig jaar, die kan er he-le-maal niets van. Casper van Uden met een mat.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wat van Plowright eigenlijk en die is niet eens gekozen. Raul Garcia Pierna idem.
Dat team van Johannes is al een gamechanger op zichzelf. Ineens 9 klassementsrenners in een team, waardoor de kans veel kleiner is dat je ze bij andere teams treft.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef Felagund het volgende:
Het wordt wel een interessant jaar, met veel toppers voor het klassement in een paar teams.
Bittner mag gaan knechten voor Liepins. Hoe voelt dat?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plowright had ik vorig jaar, die kan er he-le-maal niets van. Casper van Uden met een mat.
Dit jaar gaan we het proberen met Pavel Bittner en Jannik Steimle, hahahahahaha.
Die stond lang op mijn lijst. Gelukkig maar, had er bijna 5,2 op gebodenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef Pino112 het volgende:
FAGUNDEZ Eric Antonio 6,4 Pino112
Die kent u niet!
Het voelt sowieso vrij ongelukkig om een renner van dsm te hebben.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bittner mag gaan knechten voor Liepins. Hoe voelt dat?
Ja, die bedoel ik o.a., daarnaast heeft Sabata Pogacar/Vingegaard/Kuss, maar de rest van zijn team is wel wat meer gebalanceerd.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat team van Johannes is al een gamechanger op zichzelf. Ineens 9 klassementsrenners in een team, waardoor de kans veel kleiner is dat je ze bij andere teams treft.
Gotzon Martinquote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Veel alternatieven waren er ook niet meer, daarna kwam ik uit bij Victor de la Parte, mijn hemel.
En Healy en Woods, die wil je in de heuvelklassiekers niet tegenkomenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik o.a., daarnaast heeft Sabata Pogacar/Vingegaard/Kuss, maar de rest van zijn team is wel wat meer gebalanceerd.
Die van de email naar ongeveer alle Europese teams?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef Pino112 het volgende:
FAGUNDEZ Eric Antonio 6,4 Pino112
Die kent u niet!
VVDerquote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist, maar wat is er met maxi-mus?
Wel een eerlijke VVDer, hij mag blijven.quote:
Bestaan die? Maar vooruit danquote:Op maandag 15 januari 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een eerlijke VVDer, hij mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |