Zal mijn best met het strippen wel doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja, de liefde van deze vrouw gaat door de mond maag
Of misschien een leuk plantje
Beide mag ook?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zijn er welquote:
Maar dan dacht ik nóg wat anders wat jij naast een striptease bedoeldequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komkommer voor jou dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het concept groente
Nu ja, @SemperLibertas vroeg hoeveel het zou schuiven.quote:
Aubergine uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komkommer voor jou dan.
Een snackkomkommer?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komkommer voor jou dan.
Oh jeej, hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, @:SemperLibertas vroeg hoeveel het zou schuiven.
Dat hangt natuurlijk ook een beetje af van de Eye Candy Factor
Ja, Ms. Specialquote:
Wel wat groterquote:
Ik weet niet of je dat wel aan zou kunnen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, @:SemperLibertas vroeg hoeveel het zou schuiven.
Dat hangt natuurlijk ook een beetje af van de Eye Candy Factor
Stiekem die aubergine in je bokser doen.quote:
Ik ken je verder niet, nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel aan zou kunnen hoor
Laat ze de 'helm' wel zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiekem die aubergine in je bokser doen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ze de 'helm' wel zien
De roze?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ze de 'helm' wel zien
Nu heb ik je aandacht wel he?quote:
De paarse natuurlijk!quote:
Ah ja, zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De paarse natuurlijk!
Ligt aan het lichtquote:
Uiteraard. Dames willen missen een dubbelact!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |