Vos.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vandaag een tekening gemaakt waar ik best wel tevreden mee benvoor een beginner en zo
[ afbeelding ]
Sokken breien wel lekker weg.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar de handwerkbeurs geweest. Wel heel veel en echt heel veel sokkenwol.
Breien mensen tegenwoordig nog wat anders?
Gekocht:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sokken breien wel lekker weg.![]()
Heb je voor jezelf nog wat gehaald?
Hieperdepiep hoera!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag hebben we een jarige,maar we vieren het morgen. Ook ivm sport en boodschappen, enzo.
Vergissing dus, niet met opzet. En niet erg, maar ik heb liever 1 dag in het weekend geen afspraken na drukke werkdagen.
Klinkt goehoeddd!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gekocht:
Borduurgaren voor versiering rokje (stond op het lijstje)
Handwerk naalden extra fijn
Egeltjes van vilt om te maken
Patroon muis met bloem om te naaien
Knopen x5
Medium textielverf
20 Bolletjes gerecycled katoen in uitverkoop
2x wol voor stola's/sjaal
Klinkt als een goeie buit!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gekocht:
Borduurgaren voor versiering rokje (stond op het lijstje)
Handwerk naalden extra fijn
Egeltjes van vilt om te maken
Patroon muis met bloem om te naaien
Knopen x5
Medium textielverf
20 Bolletjes gerecycled katoen in uitverkoop
2x wol voor stola's/sjaal
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag hebben we een jarige,maar we vieren het morgen. Ook ivm sport en boodschappen, enzo.
Vergissing dus, niet met opzet. En niet erg, maar ik heb liever 1 dag in het weekend geen afspraken na drukke werkdagen.
Dat snap ik! Goede kwaliteit gekochtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was ook wel het budget voor de rest van het jaar
Oh die heb ik ook gemaakt! Die is echt heel leuk om te doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, m'n ergste trek is opgelost (voor het eerst in eeuwen weer eens hardgelopen), zo even douchen en m'n was ophangen (volgorde hangt af van of de machine al klaar is) en daarna weer verder met m'n miniatuurkas.
Al die plantjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gemaakt! Die is echt heel leuk om te doen
Misschien straks met de keuken die ik gekocht heb (mini-keuken dus)
Jij bent zoveel creatiever dan ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die plantjes.![]()
Ook even kijken of ik alles voor m'n zelfbedachte deurmat toevallig bij elkaar heb liggen. Zou denken dat borduurgaren en stramien bij elkaar in de buurt moeten liggen.
Mooi!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vandaag een tekening gemaakt waar ik best wel tevreden mee benvoor een beginner en zo
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Lekker bezigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, m'n ergste trek is opgelost (voor het eerst in eeuwen weer eens hardgelopen), zo even douchen en m'n was ophangen (volgorde hangt af van of de machine al klaar is) en daarna weer verder met m'n miniatuurkas.
Een beetje scheef geeft het juist karakterquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:36 schreef Patapon het volgende:
Vandaag een begin gemaakt aan de miniatuur kas.... Wat een gepruts....een onderdeel van de deur was krom getrokken en heb ik in de klemmen moeten zetten. De ijzerdraden voor de tweede kast waren krom en zijn nu ongelijk. Als dat kastje droog is probeer ik ze nog eens gelijk te krijgen. En anders maar een scheve kast.
Niet geschikt om door de weeks na een drukke werkdag te doen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij bent zoveel creatiever dan ik
Het gewoon volgen van zo'n boekje, stap voor stap, vind ik zo ontspannen. Even niet denken maar doen
Petje af voor jou!
Hehehe, ik weet precies welke kast je bedoelt, da's wel een uitdaging ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:36 schreef Patapon het volgende:
Vandaag een begin gemaakt aan de miniatuur kas.... Wat een gepruts....een onderdeel van de deur was krom getrokken en heb ik in de klemmen moeten zetten. De ijzerdraden voor de tweede kast waren krom en zijn nu ongelijk. Als dat kastje droog is probeer ik ze nog eens gelijk te krijgen. En anders maar een scheve kast.
O wat mooi childquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Jij was op een beurs vandaag toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een leuk nieuw medium/vloeistof gekocht om van elke waterdragende verf textielverf te maken
Het is een kas. Daarin wordt gewerkt en niemand zet goede nieuwe meubels in een kas. Dus dat kromme authentiek en realistischquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:36 schreef Patapon het volgende:
Dat is precies wat ik tegen mijn man zei!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, ik weet precies welke kast je bedoelt, da's wel een uitdaging ja.Wel een goeie om perfectionisme los te leren laten.
Mooie kleuren Iniequote:
Klinkt ook wel een beetje onrustigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik voel me een beetje onrustig. Wat stom is want het zijn juist allemaal leuke dingen waar ik niet uit kan kiezen.
Ik probeer de Harry Potter boeken in recordtempo te lezen want over 6 weken heb en we een HP bierproeverij
Verder begin ik ook verslaafd te raken aan legpuzzels.
En tussendoor wik ik ook nog Oogappels kijken.
Soms is het lastig kiezen.
Maandag en dinsdag gelukkig gewoon weer druk met werken
Handwerkbeurs was al jaren niet geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was op een beurs vandaag toch?
Wel handig zo vloeistof
Ik zag je vos net pas.... Echt goed gelukt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor ze complimenten allen
Dank u!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:59 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik zag je vos net pas.... Echt goed gelukt.
Was het ook ontzettend druk?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handwerkbeurs was al jaren niet geweest.
Het was leuk dat wel.
Daar was ik ook bang voor en zit niet zo goed in m’n energie deze week dus ben niet gegaan.quote:Op zondag 14 januari 2024 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was het ook ontzettend druk?
Dat kan ik me van de vorige keren herinneren.
Hahahah zo herkenbaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:02 schreef Serinde het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor en zit niet zo goed in m’n energie deze week dus ben niet gegaan.
Zag wel bij Wolplein online langskomen dat ze wel goede beursaanbiedingen hadden. Had ik meteen spijt![]()
Het is voor mij maar een klein stukje rijden. Maar goed, het is niet dat ik geen creatieve projecten heb liggen. Plus ik heb me voorgenomen alle puzzels die ik heb een keer te maken en de boeken lezen zichzelf ook niet
Voor mij is nu veel verder. Zwolle was ideaal voor me.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:02 schreef Serinde het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor en zit niet zo goed in m’n energie deze week dus ben niet gegaan.
Zag wel bij Wolplein online langskomen dat ze wel goede beursaanbiedingen hadden. Had ik meteen spijt![]()
Het is voor mij maar een klein stukje rijden. Maar goed, het is niet dat ik geen creatieve projecten heb liggen. Plus ik heb me voorgenomen alle puzzels die ik heb een keer te maken en de boeken lezen zichzelf ook niet
Waar zijn die dagen?quote:Op zondag 14 januari 2024 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor mij is nu veel verder. Zwolle was ideaal voor me.
Ik ga dit jaar wel Brei en Haakdagen. Daar ben ik vorig jaar voor het eerst heen geweest. Ik kwam met hele leuke steekmarkeerders thuis.
Dit jaar in Nijkerk. Vorig jaar in Zwolle.quote:
Het was vooral in de ochtend heel druk merkte ik. Ik was er tussen 1030 en 1400. Als ik een volgende keer zou gaan en weten dat ik met 3 uur ruim alles wel gezien heb dan zou ik later gaan. Toen ik een laatste rondje deed om 1400 was het gewoon rustig bij de kramen.quote:Op zondag 14 januari 2024 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was het ook ontzettend druk?
Dat kan ik me van de vorige keren herinneren.
De tweede opdracht heb ik smakelijk om zitten lachenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik vond het helaas een wat mindere aflevering
Het was komisch maar om het echt een opdracht te noemen...quote:Op zondag 14 januari 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De tweede opdracht heb ik smakelijk om zitten lachen
Ben benieuwd of mijn hoofdverdachte de goede is
Ik ben waarschijnlijk minder kritischquote:Op zondag 14 januari 2024 14:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was komisch maar om het echt een opdracht te noemen...
Wie is jouw hoofdverdachte?
Mooie kleuren en leuke pakketjes.quote:
En vanavond.........quote:Op maandag 15 januari 2024 07:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe weekStraks even boodschappen doen en vanmiddag weer vrijwilligerswerk doen
Nu even haken tot de winkel open gaat en dan rustig die kant op
Hahaha, ja, maar dan is het bijna bedtijd voor mijquote:
Ik ga wel de uitzending op tv kijken en dan een half uurtje tot een uurtje live kijken. Ik ga ook gewoon tussen 22 en 22.30 uur naar bed. Blijf er nooit voor opquote:Op maandag 15 januari 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, ja, maar dan is het bijna bedtijd voor mij
Ik ga om 22.00 naar boven en als ik dan nog ga COSsen schop ik mijn met moeite verkregen ritme in de war
Ja, maar om 21.00 gaat hier social media en FOK! weg, want ik ga dan hyper naar bed. Tenminste, sinds het nieuwe jaar en dat bevalt erg goedquote:Op maandag 15 januari 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga wel de uitzending op tv kijken en dan een half uurtje tot een uurtje live kijken. Ik ga ook gewoon tussen 22 en 22.30 uur naar bed. Blijf er nooit voor op
O nou beter toch, ook de tv?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar om 21.00 gaat hier social media en FOK! weg, want ik ga dan hyper naar bed. Tenminste, sinds het nieuwe jaar en dat bevalt erg goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou beter toch, ook de tv?televisie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot 22.00
Balen zegdikke knuffel en veel sterkte
Dank jequote:Op maandag 15 januari 2024 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
televisie weltot 22.00
Balen zegdikke knuffel en veel sterkte
Hahahaha ja en dinsdag COSsenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
Kan je in ieder geval de uitzending op tv kijken
Vast wel anders vraag ik een tijdban voor je aanquote:Op maandag 15 januari 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu even zien of ik de discipline heb om te wachten tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel anders vraag ik een tijdban voor je aan
Hahaha ban ivm bedtijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine kindertjesban
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ban ivm bedtijd
Kleine kindertjesban
Groot gelijk heb je. Je kan morgen altijd terug kijken. Slaap lekker voor straks 😘quote:Op maandag 15 januari 2024 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke je hoeft me denk ik geen babyban te geven. Ben zo moe dat ik waarschijnlijk om negen uur naar bed ga
Dank jequote:Op maandag 15 januari 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Je kan morgen altijd terug kijken. Slaap lekker voor straks 😘
Dank je. 😉quote:Op maandag 15 januari 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Jij ook een fijne avond en veel plezier met de liveshow
Oh wat een tof project! Succesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Net thuis van een lange brouwdag.
Morgen mogen we weer. Dan komen 80+ brouwerijen samen om voor het goede doel te brouwen.
Thanks!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat een tof project! Succes
ALSquote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef Serinde het volgende:
Voor welk doel wordt gebrouwen @:Sarabi ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de goede orde, ik had m'n auto ontsneeuwd voor ik naar het werk reed.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is het hier.Dat is wel meer dan een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de goede orde, ik had m'n auto ontsneeuwd voor ik naar het werk reed.![]()
Oh wat leuk! Zeker als mensen er ook echt gebruik van makenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:19 schreef Serinde het volgende:
Ik ben weer begonnen aan ‘nostaligsche’ pannenlappen met ecru katoen. Haakt heerlijk weg. Ik maak ze voor mijn vriendin denk ik. Geïnspireerd door een berichtje van een oude vriendin die me stuurde dat ze nog steeds elke dag mijn pannenlappen gebruikt, ik haakte ze een jaar of 4 geleden voor haar, voordat ze verhuisde naar de andere kant van het land![]()
Hier ook een beetje sneeuw, zon schijnt nu dus zo lekker inpakken en met de hond naar buiteneven opfrissen.
Hoe was dat?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Net thuis van een lange brouwdag.
Morgen mogen we weer. Dan komen 80+ brouwerijen samen om voor het goede doel te brouwen.
Oh wat heerlijk voor je meid! Veel plezierquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef Sumppi het volgende:
Gezellig! Ik ben onverwachts morgenmiddag vrij en dan ga ik ook mijn bullet journal bijwerken.
Hier ligt er best wel een laagjequote:
Slimquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh als het om 10.00 nog zo glad en besneeuwd is bel ik therapie af... Durf nooit met dit weer echt onderweg te gaan
Oh jammer dat jullie geen sneeuw hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hier ook geen sneeuwIk zie wel dat er storm voorspeld wordt voor over een paar dagen, kan ik nu alweer nerveus over worden.
[..]
Slim
Hier is alles goed wit en het sneeuwt weerquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:21 schreef Donna het volgende:
Hier ook geen sneeuw hoor. Maar bij collega in Leeuwarden wel wat.
Het sneeuwt hier nu ook maar met die 3 vlokjes wordt t m niet haha!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is alles goed wit en het sneeuwt weer
Wie het kleine niet eertquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier nu ook maar met die 3 vlokjes wordt t m niet haha!
Ik vind het sowieso prachtig, ben gek op sneeuw.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert
jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso prachtig, ben gek op sneeuw.
Hier zijn volgens mij vannacht 10 vlokjkes gevallenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo dik pak sneeuw weer! Zeg maar weer de afspraken afdurf ik echt niet aan (jaja mietje)
Ben zo bang dat ze boos op me worden, maar ja... sneeuw + fietsen doe ik niet
Er ligt hier een laagje uit met daarop een dik pak sneeuw.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn volgens mij vannacht 10 vlokjkes gevallen
Moet je ze niet zelf bellen dan en zeggen dat je er niet door durft?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er ligt hier een laagje uit met daarop een dik pak sneeuw.
Ik en nu zo bang dat de psychologen me boos gaan bellen... zit echt met een knoop in mijn maag
Ja, ik heb afgezegd bij de receptie, maar dan kunnen de psychologen mij nog wel bellenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ze niet zelf bellen dan en zeggen dat je er niet door durft?
Als ze jou kennen dan denk ik wel dat ze snappen dat je er nu niet door durftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik heb afgezegd bij de receptie, maar dan kunnen de psychologen mij nog wel bellen
Morguhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Hier is er eindelijk ook weer sneeuw gevallen.
Zolang je je netjes afmeld zullen ze vast niet boos zijn CotS.
Als ze al bellen, verwacht ik eerlijk gezegd meer een korte check om je toch even gesproken te hebben. Zij kunnen immers ook naar buiten kijken en constateren dat fietsen niet perse het beste idee is nu.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik heb afgezegd bij de receptie, maar dan kunnen de psychologen mij nog wel bellen
Ja... gisteren werd het iig wel begrepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze al bellen, verwacht ik eerlijk gezegd meer een korte check om je toch even gesproken te hebben. Zij kunnen immers ook naar buiten kijken en constateren dat fietsen niet perse het beste idee is nu.
Ik heb er weinig moeite mee om met gladheid met de scootmobiel te gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik fiets ook niet met gladheid hoor, en met mij nog veel meer. Ik vind het met de auto al uitdaging zat en dan heb ik vier wielen aan de grond in plaats van twee én goede banden.
Dat begrijp ik ook! Autorijden lijkt me ook doodeng trouwens met dit weerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik fiets ook niet met gladheid hoor, en met mij nog veel meer. Ik vind het met de auto al uitdaging zat en dan heb ik vier wielen aan de grond in plaats van twee én goede banden.
Ik zie nu een soort racemonster voor me met opspattende sneeuw en op twee wielen door de bochten...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er weinig moeite mee om met gladheid met de scootmobiel te gaan
Kijk alleen wel uit met de bochten.
Benidormbastardquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort racemonster voor me met opspattende sneeuw en op twee wielen door de bochten...
Met vier wielen contact maken scheelt echt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er weinig moeite mee om met gladheid met de scootmobiel te gaan
Kijk alleen wel uit met de bochten.
drie wielen, maar inderdaad je valt niet zo makkelijk om als met een fietsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met vier wielen contact maken scheelt echt.
En autorijden an sich is het enge niet zo, ik ken m'n auto en m'n kunnen en als ik het niet vertrouw, ga ik doodleuk stapvoets rijden waar je 80 mag. Alleen die anderen onderweg he.
Oh ja, het zijn driewielers, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie wielen, maar inderdaad je valt niet zo makkelijk om als met een fiets
Ervaring ermee is ook de grootste factor hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, buiten het feit dat ik niet mag, zou ik autorijden echt niet durven. Dat lijkt me zo doodeng...
Naja, ik ben niet opgevoed met een auto (niemand in de familie heeft een rijbewijs)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, het zijn driewielers, dat is ook zo.![]()
Maar geen balans hoeven houden en toch wat bredere wielen dan de meeste fietsen (die fatbikes even niet meegerekend) scheelt een boel.
[..]
Ervaring ermee is ook de grootste factor hoor.Da's hetzelfde dat je na een tijdje regelmatig autorijden al aan andere auto's kan zien wanneer ze wat raars gaan doen.
Logisch dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet opgevoed met een auto (niemand in de familie heeft een rijbewijs)
maar ik ben op de fiets al best een gevaar. Tegen dingen opbotsen, het niet overzien. En dan fiets ik bewust nog erg traag, zodat ik niet teveel schade maak
Dat snap ik wel ja! Wel een handige combi van je oudersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch dan.M'n moeder heeft geen rijbewijs, maar m'n vader heeft al jaren geen fiets meer, dus genoeg met 'm meegereden.
![]()
En nu dus zelf alweer ruim tien jaar een rijbewijs en auto, dan komt de ervaring vanzelf.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook! Autorijden lijkt me ook doodeng trouwens met dit weer
Jep op beidequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef Donna het volgende:
Dan is het belangrijk en hoefde je iig niet te fietsen?
Fijn dat je even hebt kunnen slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo lekker een ruime twee uur lang geslapen op de bank. Het is weer eens die tijd van de maand dat ik verga van de pijn. Wel zin in morgen, lekker rustig creatief lummelen, gewoon simpel haken, misschien ook nog wat op papier zetten. We shall see
Ja, was echt even lekkerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je even hebt kunnen slapen
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Niets mis met dutjes
Zolang je maar wel ook 's nachts kan slapen.
Leuk! Ik zit weer Oogappels te kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
En nu lekker Klem kijken (ontdek net dat er een nieuw seizoen bezig is)
Die is ook heel mooiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk! Ik zit weer Oogappels te kijken
Ooh dat klinkt als een perfecte zaterdag. Ook nog een restje sneeuw daar?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Net uit bed en we gaan zo een boswandeling maken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Haartjes geknipt bij Brainwash in Roosendaal.
De pleister was een ongelukje.
Nee ik had iets opengekrabt bij begeleid werk. Wilde een bloedbad voorkomen aangezien ik net met shirtjes bezig was.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Geen ongelukje door de kapper, hoop ik?
Ja nog wel een beetjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt als een perfecte zaterdag. Ook nog een restje sneeuw daar?
Mijn meisjes zijn geen poppenmeisjes. Al vindt de jongste wel Sylvanian Families erg leuk. Die mocht ik vroeger nooit! Verder speelt ze erg graag met Lego.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeger was ik echt een barbie/poppenmeisje. Eigenlijk jammer dat ik ze niet meer heb
Haha nooit van gehoordquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:00 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mijn meisjes zijn geen poppenmeisjes. Al vindt de jongste wel Sylvanian Families erg leuk. Die mocht ik vroeger nooit! Verder speelt ze erg graag met Lego.
De oudste houdt eigenlijk alleen maar van bewegen, muziek maken, bakken, lezen en tekenen/ knutselen.
Vanmiddag heb ik in m'n Bullet Journal getekend en ben ik met aquarelverf bezig geweest.
Haha ohja?? Wat dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:57 schreef Sumppi het volgende:
Wat grappig, ik had een heel ander beeld bij je.
Sylvanian Families is ook erg schattig. En Lego is ook leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:00 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mijn meisjes zijn geen poppenmeisjes. Al vindt de jongste wel Sylvanian Families erg leuk. Die mocht ik vroeger nooit! Verder speelt ze erg graag met Lego.
De oudste houdt eigenlijk alleen maar van bewegen, muziek maken, bakken, lezen en tekenen/ knutselen.
Vanmiddag heb ik in m'n Bullet Journal getekend en ben ik met aquarelverf bezig geweest.
Ik zit in warme kleding bij de kachelquote:
Heb de dames thuis dus wij gingen lekker verse broodjes halen. En toetjes.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit in warme kleding bij de kachel
Ik waag me niet buiten. Merk het morgen wel als ik boodschappen doe
Oké dat is het buitenleven waardquote:Op zondag 21 januari 2024 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb de dames thuis dus wij gingen lekker verse broodjes halen. En toetjes.
Oooh leuk! Wat het gezellig?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb me ook buiten gewaagd voor een high tea
Oh wat fijn!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:18 schreef Sumppi het volgende:
Ja, heel gezellig en erg lekker ook. Was met een groepje collega's.
Alleen het weekend voelt nu wel wat kort.
Wel verdeeld over twee dagen. En ik wordt nog even gebeld door een van de begeleiders. Komt wel goedquote:
Klinkt erg goed. Wat heerlijk die barbies. Ik ben blij voor je meiden!quote:Op zondag 21 januari 2024 21:09 schreef Donna het volgende:
Dit weekend voelde voor mij ook kort. We hebben nu Barbie paarden bij het Barbie huis en dus extra Barbies erbij en m'n meiden hebben er beide het hele weekend voor gezeten. Heerlijk!![]()
Had er bijna geen kind aan.
Eigenlijk voor het eerst in maanden dat het weekend zo leuk en gezellig was. M'n jongste kan nogal een draak zijn, dus ja, goed weekend.
Nu nog een drankje en dan lekker slapen.
Oh die heb ik ook nog staan. Ik neem een rosé biertje nu.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Baileys caramel zeezout
En jij?
Geniet ervanquote:Op zondag 21 januari 2024 21:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog staan. Ik neem een rosé biertje nu.
Kort, maar zo te lezen wel heel geslaagd voor jou en je meisjes.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:09 schreef Donna het volgende:
Dit weekend voelde voor mij ook kort. We hebben nu Barbie paarden bij het Barbie huis en dus extra Barbies erbij en m'n meiden hebben er beide het hele weekend voor gezeten. Heerlijk!![]()
Eigenlijk voor het eerst in maanden dat het weekend zo leuk en gezellig was. M'n jongste kan nogal een draak zijn, dus ja, goed weekend.
quote:Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Kort, maar zo te lezen wel heel geslaagd voor jou en je meisjes.Fijn dat ze zich zo vermaakt hebben!
Hier vanmorgen vooral knorrige kinderen. Blij dat ik naar de stad ging.En net film gekeken met de oudste twee en dat was prima.
Hoop dat je toch wat uur slaapt, zodat je wat ritme houdt.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
Mijn borrelglaasje is leegmaar was zo lekker
Vrees dat ik een latertje maak vanavond. Gisteren heel erg lang geslapen, en na een etmaal met 21 uur slaap , vrees ik voor een lange nacht
Dat hoop ik ook. We gaan het zienquote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hoop dat je toch wat uur slaapt, zodat je wat ritme houdt.
Dat maakt alles goedquote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Donna het volgende:
De ochtend begon hier ook wel wat knorrig maar toen gingen we chocoladebroodjes halen.![]()
Magic.
quote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Donna het volgende:
De ochtend begon hier ook wel wat knorrig maar toen gingen we chocoladebroodjes halen.![]()
Magic.
Euhhh niet erg gelukt gisteren avond Childquote:Op maandag 15 januari 2024 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar om 21.00 gaat hier social media en FOK! weg, want ik ga dan hyper naar bed. Tenminste, sinds het nieuwe jaar en dat bevalt erg goed
Nee... ging pas om 7.00 naar boven om te slapen of zo. Ietsjes later. Even een error in mijn hoofdquote:Op maandag 22 januari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh niet erg gelukt gisteren avond Child
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben begonnen aan breien. Ik dacht altijd dat ik het niet kon, maar ik was gewoon aan het stuntelen met die lange naalden. Nu zo'n lange rondbreinaald (2 naalden verbonden met een koord) en ik moet zeggen dat het nu lukt.
O dat is niet best, ik zag je nog laat posten en dacht als dat maar goed gaatquote:Op maandag 22 januari 2024 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ging pas om 7.00 naar boven om te slapen of zo. Ietsjes later. Even een error in mijn hoofd
O leuk Ieni wat ben je aan het breien?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben begonnen aan breien. Ik dacht altijd dat ik het niet kon, maar ik was gewoon aan het stuntelen met die lange naalden. Nu zo'n lange rondbreinaald (2 naalden verbonden met een koord) en ik moet zeggen dat het nu lukt.
Het wordt een simpele trui. Recht toe recht aanquote:Op maandag 22 januari 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk Ieni wat ben je aan het breien?
Had geen zin om te zeuren en zocht afleidingquote:Op maandag 22 januari 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet best, ik zag je nog laat posten en dacht als dat maar goed gaat
Mooie kleur, en ziet er netjes uitquote:
Leuk toch, vooral als het je eerste breisel isquote:Op maandag 22 januari 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het wordt een simpele trui. Recht toe recht aan
Netjes gedaan dan, hopelijk kan je vannacht gewoon slapenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Had geen zin om te zeuren en zocht afleiding
Ik hoop het ookquote:Op maandag 22 januari 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan dan, hopelijk kan je vannacht gewoon slapen
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het ookVanmiddag belt mijn begeleider en dan hebben we het erover
Gewoon om 21 uur je pc uitzetten zoals voorgenomen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach ja, gewoon om 22.00 naar boven![]()
En niet COSsen in de avond (als dat lukt)
Ja... COS teruglezen begin ik niet aan, dat is zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op maandag 22 januari 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon om 21 uur je pc uitzetten zoals voorgenomen.
Morgen kan je dan alles op je gemakje terug lezen.
Ja is veel he, ik moet wel terug lezen als modquote:Op maandag 22 januari 2024 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... COS teruglezen begin ik niet aan, dat is zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Schuif vanzelf even aanen kijk de aflevering van vanavond in de ochtend even terug
En even de regels strak misschien. 18.00 laptop uit en televisie aan. 21.00 telefoon uit. 22.00 naar bed en lezen
Stom
Tja, het lijden van de leiderquote:Op maandag 22 januari 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is veel he, ik moet wel terug lezen als mod
Leider is een groot woordquote:Op maandag 22 januari 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja, het lijden van de leider
Fijnquote:Op zondag 21 januari 2024 21:09 schreef Donna het volgende:
In februari ga ik die eens kopenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Baileys caramel zeezout
En jij?
Welke film?quote:Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Kort, maar zo te lezen wel heel geslaagd voor jou en je meisjes.Fijn dat ze zich zo vermaakt hebben!
Hier vanmorgen vooral knorrige kinderen. Blij dat ik naar de stad ging.En net film gekeken met de oudste twee en dat was prima.
Jij gaat hardquote:Op zondag 21 januari 2024 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had als leesdoel 75 boeken gezet, omdat ik gemakkelijk 2 boeken per week lees. Alleen nu met de Schijfwereld van Terry Pratchett lees ik expres een stuk langzamer omdat ik wil genieten van die boeken. De taalspelingen zijn geniaal, de verhalen ook. Echt rustig aan genieten en dan maar wat minder boeken dit jaar lezen
Netjes!quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het ookVanmiddag belt mijn begeleider en dan hebben we het erover
Dit is zo herkenbaar...quote:Op maandag 22 januari 2024 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren samen met mijn man 2 uur bezig geweest met de grote schoonmaak in onze slaapkamer.
En nu net ook samen 2u bezig geweest in de badkamer.
Het zou misschien helpen als we vaker zouden poetsendan zou het nu niet zo lang duren.
Komende week is de beneden verdieping aan de beurt.
Wauw!!!!! Die is echt geweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben nu in de avond met deze bezig, echt superleuk om te doen.
[ afbeelding ]
Hahaha okéquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet mijn foto trouwens hoor, maar hij gaat soepel zoals 'ie bedoeld is.
Ja vijf uurquote:Op woensdag 24 januari 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
O O o Child. Dat was weer een lange nacht.
Toch maar een avond en nacht ban geven?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vijf uur
Een van de psychologen heeft me wakker gebeld en daar moet ik straks heen. Even helpen de boel recht te breien
Haha neuh is niet nodigquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar een avond en nacht ban geven?![]()
Vervelend voor je child en je hoeft niemand antwoord te geven als je niet wil he /Denk vooral aan jezelf
Succes zoquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha neuh is niet nodig![]()
Doe mijn best, dank je welBen benieuwd waar ik op kom met de psych straks
![]()
Baal een beetje, had een online tekensessie op de planning staan, maar ja... dit is belangrijker. Volgende keer weer
Je kan beter plat gaan op je bed en niet met je fiets op straatquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel plat gegaan met de fiets. Om de hoek van een flatgebouw kwam er zo'n harde woei
Ooooh daar heb ik de fout gemaakt. Op bed, op straat... dat woordje op maakt het verwarrend. Zonder fiets dus?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter plat gaan op je bed en niet met je fiets op straat
Ja zou het zonder fiets proberen als ik jou wasquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh daar heb ik de fout gemaakt. Op bed, op straat... dat woordje op maakt het verwarrend. Zonder fiets dus?
Hahaha oké, is misschien ook wel krap met fiets. Heb een eenpersoonsbedjequote:Op woensdag 24 januari 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou het zonder fiets proberen als ik jou was
Hopelijk werkt het.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel lang, maar goed gesprek gehad. Vanavond een pilletje en plat
Veel plezier op het congres!quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:06 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen. Vanaf een koud en winderig station. Gelukkig is er warme koffie.
Oh cool!quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat we gisteren geïnterviewd zijnVoor een lokaal toeristisch platform. Ik zal tzt wel een linkje posten als her online staat.
Leuk ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat we gisteren geïnterviewd zijnVoor een lokaal toeristisch platform. Ik zal tzt wel een linkje posten als her online staat.
Wat leuk! Weer wat meer naamsbekendheid.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Het gaat niet goed met jou nachten zie ik eldersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 04:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks drie uur lang therapie en nul uur slaap. Dat wordt nog wat
Als het goed is krijg ik een dot medicijnen voor het weekend en als dat niet helpt opnamequote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met jou nachten zie ik elders
Komt niet veel meer van je voornemen om om 21 uur alles uit te zetten,
Hoop dat je de boel weer snel op ritme hebt
Sterkte straks
Jemig, komt het niet door het intensief volgen van de streams de de COS?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik een dot medicijnen voor het weekend en als dat niet helpt opname
Nee het ligt niet daaraan. Actief op de COS is het gevolg, niet de oorzaakquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, komt het niet door het intensief volgen van de streams de de COS?
Voor die tijd had je er toch weinig last meer van?
Hopelijk slaap je vannacht goed, ik duim voor je?
Vervelend, hopelijk heb je het snel weer onder controlequote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee het ligt niet daaraan. Actief op de COS is het gevolg, niet de oorzaak
Er is veel gedoe op het moment waardoor het komt
En dank je wel. Even de pillentruc
Ja, zeker lokaal mag dat nog wel ietsje meerquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat leuk! Weer wat meer naamsbekendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het. Dacht dit gaat niet goeddquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Te laat gaan slapen, maar wel geslapen
Ik ga een beetje crea doen. Begin zo met een kop thee en haken denk ik. Even de slaappillenroes eruit laten zakken
Misschien dadelijk ook nog even tekenen
Prachtigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:59 schreef Patapon het volgende:
Nieuwe hobby want ik heb nog niet genoeg te doen
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het zonder opname kan... we gaan het zien. Alleen slapen is echt een drama en dat maakt me suïcidaal en lamlendig. Dus continu in contact met de hulpverleners en dan maar per moment keuzes maken. Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het. Dacht dit gaat niet goedd
Vind het echt heel erg voor je. Het ging zo goed de laatste tijdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zonder opname kan... we gaan het zien. Alleen slapen is echt een drama en dat maakt me suïcidaal en lamlendig. Dus continu in contact met de hulpverleners en dan maar per moment keuzes maken. Komt vast wel goed
Ach meidquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt heel erg voor je. Het ging zo goed de laatste tijd
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach meidhet hoort bij het leven.
Ze gaan wel hulp in huishouding regelen en kijken of ik geholpen kan worden met boodschappen. Erg gênant, maar dat maakt de rest wel gemakkelijker
Fijn toch dat het kan? Er is niets genants aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach meidhet hoort bij het leven.
Ze gaan wel hulp in huishouding regelen en kijken of ik geholpen kan worden met boodschappen. Erg gênant, maar dat maakt de rest wel gemakkelijker
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Fijn toch dat het kan? Er is niets genants aan
Naja, twee gezonde handen en gezonde benen. Moet zelfstandig naar de winkel kunnen en moet zelf kunnen schoonmaken. Alleen ik faal elke keer weer... naja... volgende week maar besprekenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Fijn dat ze zo goed op je letten ChildEn niks genant aan hulp krijgen.
Maar het koppie dat de handen en benen moet aansturen moet ook meewerken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Naja, twee gezonde handen en gezonde benen. Moet zelfstandig naar de winkel kunnen en moet zelf kunnen schoonmaken. Alleen ik faal elke keer weer... naja... volgende week maar bespreken
Daar gaat het idd mis ...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het koppie dat de handen en benen moet aansturen moet ook meewerken.
ALs het niet kan niet erg vinden en hulp ervaren, Zie dat niet als falen een mens vraagt er niet omquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Naja, twee gezonde handen en gezonde benen. Moet zelfstandig naar de winkel kunnen en moet zelf kunnen schoonmaken. Alleen ik faal elke keer weer... naja... volgende week maar bespreken
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het niet kan niet erg vinden en hulp ervaren, Zie dat niet als falen een mens vraagt er niet om
Ik zag je nog laat in de COS lukte het slapen weer niet?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twee uur beneden geweest, maar van de meubels zijn de oppervlakten weer zichtbaar![]()
Het is nog verre van goed, maar het is iig gezelliger en leefbaarder. En daar ben ik trots op
Slapen gaat voor geen meterquote:Op zondag 28 januari 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag je nog laat in de COS lukte het slapen weer niet?
Kom je anders niet veel beneden dan?
O oke ik zou dat niet kunnen de hele dag boven zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slapen gaat voor geen meter
Ik zit in de avond beneden. Overdag boven als het goed gaat
Boven is mijn hobbykamerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke ik zou dat niet kunnen de hele dag boven zitten.
Kan je niet eerder een slaaptabletje innemen dan?
A zo, dan moet je wel boven zitten natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2024 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boven is mijn hobbykamer
Ja...
Ja zit deze dagen beneden omdat ik geen energie heb. Alleen boven is fijnerquote:Op zondag 28 januari 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dan moet je wel boven zitten natuurlijk
Dan zit je daar een stuk fijner.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twee uur beneden geweest, maar van de meubels zijn de oppervlakten weer zichtbaar![]()
Het is nog verre van goed, maar het is iig gezelliger en leefbaarder. En daar ben ik trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |