Die zullen in 2030 wereldwijd voor lul staan omdat ze jarenlang in angst hebben geleefd voor niks. Sommigen zullen vlak voor 2030 al uit het leven zijn gestapt, want die zijn te angstig geworden. Het is een best wel grote groep met geestelijke problemen die in hetzelfde complot geloven. Na 2030 zullen ze weer met een nieuw iets komen, want deze mensen leven in angst. Iedereen gaat door met hun leven behalve deze mensen, dus zullen elke dag bij alles argwanend zijn. Ik ben blij dat ik wel gewoon een normaal leven heb en elke dag weer geniet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?
Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Joh, lekker laten kletsen.. Ze komen er vanzelf achter..
In begin probeerde ik ook mensen te informeren, kost alleen maar tijd en energie. Zij geloven heilig alles wat de NOS ze voorschoteld.
Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
In begin probeerde ik ook mensen te informeren, kost alleen maar tijd en energie. Zij geloven heilig alles wat de NOS ze voorschoteld.
Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
Het zegt veel over iemand dat hij het vermakelijk vindt dat anderen vroegtijdig sterven.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?
Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?quote:Op maandag 15 januari 2024 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.
Om maar op hetzelfde niveau van jou te blijven:quote:Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?
Waarom zo defensief?quote:Op maandag 15 januari 2024 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Om maar op hetzelfde niveau van jou te blijven:
Heb je vanochtend wel je pilletjes ingenomen toen je begeleider dat vroeg?
Ik geloof jequote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Vast een uitvaartondernemer die veel niet-Westerse medelanders als klant heeft met obesitas. Ja, die schijnen wat vaker om te vallen, ook op jongere leeftijd. Als je dan opeens wat meer klanten hebt die gaan hemelen zie je al snel oversterfte in je cijfers.quote:Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
Oeh, spannend! Wie gaat ie precies voor het gerecht slepen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst.quote:En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Ik hoop dat dat ook geldt voor de waarheid van de wappiesquote:Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
Op 3 maanden na was mijn eerste prik 4 jaar geleden alweer, laatste was ergens in oktober geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?
En Rusland is onze grote vriend! Vergeet dat niet! Zelensky is overigens nog een grotere nazi dat Adolf himself!!quote:Op maandag 15 januari 2024 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.
Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef Basp1 het volgende:
En van welke eerder gebande user is Perla nu weer een kloon?
Ik schrik ervan dat velen in een doorzichtige troll trappen.
Toch al 7 delenquote:Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..
Zegt de kloon van een eerdere draak die zich in zijn grot terug getrokken heeft.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..
Waarom zitten de reacties van dit soort antivaxxers altijd boordevol spellings-, grammatica- en stijlfouten?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Dr zijn zoveel wappies dat je soms gewoon niet weet of het een kloon is of dat het echt iemand is die de weg kwijt is.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef Basp1 het volgende:
En van welke eerder gebande user is Perla nu weer een kloon?
Ik schrik ervan dat velen in een doorzichtige troll trappen.
Serieus? Zoiets geloof jij met je kritische blik op zaken? Dan diskwalificeer je jezelf toch wel als het gaat om het kunnen doen van je eigen onderzoek.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:12 schreef Perla het volgende:
https://dailyclout.io/now-published-in-the-peer-revie
Doei jij verlichte bovenmatig intelligente mensch, met je bijzondere hoog ontwikkeld onderbuikgevoel.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Perla het volgende:
Het boeit me geen ene fok wat jullie van me denken. Ik ga over dit onderwerp geen tijd en energie verspillen, althans niet op dit platform, waar het gros ontzettend achterloopt.
Het ga jullie goed! En de tijd zal het uitwijzen 👋
Het boeit me eigenlijk wel wat jij denkt. Wat vind je nu van zo'n paper die plaatste. Deze, goed opgezet en uitgevoerd onderzoek, met conclusies die passen bij de analyses die zijn gedaan? Degelijk uitgevoerd met het juist gebruik van betrouwbare bronnen?quote:Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Perla het volgende:
Het boeit me geen ene fok wat jullie van me denken. Ik ga over dit onderwerp geen tijd en energie verspillen, althans niet op dit platform, waar het gros ontzettend achterloopt.
Ben je ook een autonoom? Dat is misschien ook een leuke hobby voor je.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Perla het volgende:
Dus het aantal wappies hier valt mee?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:09 schreef Perla het volgende:
Schrik ervan hoe jullie hier achterlopen?! 🙈
Op Twitter/X , Telegram, Bitchute, Reddit, Rumble etc. zijn ze al lange tijd veel verder met kennis en info.
Heb je al een beetje schatting van die tijd aangezien jullie vorige deadlines een beetje verlopen zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Perla het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe leugens!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:46 schreef PSVCL het volgende:
Op naar de volgende vaccinatieronde. Updaten die (trans)humans
quote:
Dat inderdaad, o wee als iemand suggereert dat bijvoorbeeld Bitchute leugens verspreid.quote:
Opvallend dat de 'lokale' begrafenisondernemer dit zou merken bij het 'balsemen'.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Inbox het volgende:
Dat eerste blijkt ook wel uit het balsemen. Raar hoor, dat bloed veranderd als iemand dood is
quote:Op zondag 21 januari 2024 09:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad, o wee als iemand suggereert dat bijvoorbeeld Bitchute leugens verspreid.
Dan staan de wappies op hun achterste benen.
Hahaha, die @Perla, die liegt ook de boel bij elkaar, die moet de politiek in.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Opvallend dat de 'lokale' begrafenisondernemer dit zou merken bij het 'balsemen'.
Tenzij hij voor het Koninklijk huis werkt en dit recentelijk dat gemerkt heeft bij overleden leden van het koninklijk huis
Het balsemen van overledenen is in nederland, buiten leden van het koninklijk huis niet toegestaan, tenzij er specifieke gronden zijn dat de overledene extra lang presenteerbaar moet blijven (meestal bij overledenen die naar het buitenland moeten, die moeten een speciale vergunning krijgen)
https://www.rijksoverheid(...)ing-verbod-balseming
Lokale begrafenisondernemers in nederland doen dit niet... Dit klinkt vooral als een Argumentum Copy-Pastum waarbij iemand dingen die hij op de sociale medua uit bv de VS leest, en wel interessant vind omdat het bevestigd wat hij wil horen, gewoonweg naar zijn eigen omgeving verplaatst.
Dat nu de 'lokale begrafenisondernemer' ook zijn mening deelt, vanwege wat hij merkt bij het 'balsemen' ...
En dan hopen dat je daarmee aan 'geloofwaardigheid' zou winnen
Mijn schoonvader is afgelopen jaar gebalsemd.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hahaha, die @:Perla, die liegt ook de boel bij elkaar, die moet de politiek in.
Het blijft een vreemd verhaal, zonder enige bron.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mijn schoonvader is afgelopen jaar gebalsemd.
Het kan dus kennelijk wel.
Het verhaal raakt inderdaad kant noch wal.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het blijft een vreemd verhaal, zonder enige bron.
Dat balsemen verhaal komt uit de VS wat Jan Bonte (ex-neuroloog) letterlijk heeft vertaald en op zijn twitter heeft gegooid. Aangezien hij iedereen uitscheld die het niet met hem eens is en meteen daarna blokt is het voor de mensen die hem wel volgen een flinke safe-space geworden die al zijn onzin geloven. Omdat hij een arts is wel is waar op een heel ander gebied wordt hij door sommige nogal serieus genomen. Maar goed naast neuroloog, vaccin-expert, viroloog en immunoloog is hij ook een expert over de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Waar hij vooral Russische propaganda voor waar aanneemt en met zijn volgers deelt. Dus ja eigenlijk is de beste man totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het blijft een vreemd verhaal, zonder enige bron.
Ik vind het lachwekkend (triest) dat er mensen zijn die dit soort posts overnemen en dan doen alsof het in hun eigen plaats is gebeurd. Helaas weet ik dat ook dat er mensen zijn die dit geloven omdat ze de geestelijke capaciteit niet hebben om hier doorheen te prikken.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat balsemen verhaal komt uit de VS wat Jan Bonte (ex-neuroloog) letterlijk heeft vertaald en op zijn twitter heeft gegooid. Aangezien hij iedereen uitscheld die het niet met hem eens is en meteen daarna blokt is het voor de mensen die hem wel volgen een flinke safe-space geworden die al zijn onzin geloven. Omdat hij een arts is wel is waar op een heel ander gebied wordt hij door sommige nogal serieus genomen. Maar goed naast neuroloog, vaccin-expert, viroloog en immunoloog is hij ook een expert over de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Waar hij vooral Russische propaganda voor waar aanneemt en met zijn volgers deelt. Dus ja eigenlijk is de beste man totaal niet series te nemen.
Klopt, maar het is voor hem tegenwoordig gewoon een verdienmodel geworden. Als je naar zijn website gaat kan je allemaal onzin van hem kopen en geld doneren. Dus het zal me niks verwonderen dat hij die onzin gewoon maar post omdat het voor hem uiteindelijk gewoon geld oplevert en zijn volgers kan hij inmiddels zowat alles wijs maken.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik vind het lachwekkend (triest) dat er mensen zijn die dit soort posts overnemen en dan doen alsof het in hun eigen plaats is gebeurd. Helaas weet ik dat ook dat er mensen zijn die dit geloven omdat ze de geestelijke capaciteit niet hebben om hier doorheen te prikken.
Is heeeeel normaal, met vloeistof, door gewone klootjesvol uitvaarders bij gewone klootjesvolk mensen!quote:Op zondag 21 januari 2024 10:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Opvallend dat de 'lokale' begrafenisondernemer dit zou merken bij het 'balsemen'.
Tenzij hij voor het Koninklijk huis werkt en dit recentelijk dat gemerkt heeft bij overleden leden van het koninklijk huis
Het balsemen van overledenen is in nederland, buiten leden van het koninklijk huis niet toegestaan, tenzij er specifieke gronden zijn dat de overledene extra lang presenteerbaar moet blijven (meestal bij overledenen die naar het buitenland moeten, die moeten een speciale vergunning krijgen)
https://www.rijksoverheid(...)ing-verbod-balseming
Lokale begrafenisondernemers in nederland doen dit niet... Dit klinkt vooral als een Argumentum Copy-Pastum waarbij iemand dingen die hij op de sociale medua uit bv de VS leest, en wel interessant vind omdat het bevestigd wat hij wil horen, gewoonweg naar zijn eigen omgeving verplaatst.
Dat nu de 'lokale begrafenisondernemer' ook zijn mening deelt, vanwege wat hij merkt bij het 'balsemen' ...
En dan hopen dat je daarmee aan 'geloofwaardigheid' zou winnen
Pro wappie / wakker filmpje 🙌quote:Op zondag 21 januari 2024 12:52 schreef Monomeism het volgende:
Trends in Excess Deaths Westminster Hall Debate 16 January
Helaas zijn met een onderhuids contract dit soort ontwikkelingen en debatten bijna niet zichtbaar.quote:
Goed dat er zaken aan het licht komen hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:25 schreef Perla het volgende:
Oh ja, tóch nog iets aardigs.. (ondanks jullie klote reacties) van deze wappie aan deze grote kudde schapies.
Advies om nog gauw voor einde van deze maand jullie batchnummers te noteren / uitprinten / vereeuwigen. Want vanaf februari zijn deze gegevens niet meer terug te vinden... De overheid gaat deze gegevens wissen. En is het lastiger qua rechtszaken etc, tegen de tijd dat jullie ook wakker worden.
Joejoe!
Is dat wat, dan is jullie prik-rapportje weg? Staan jullie ook voortaan geregistreerd als ongeprikt. Eigenlijk zijn jullie dan óók wappies! 😬😆🤣
Nou.. dat komt door de reacties hier op FOK. Je zou voor de gein even kunnen lezen hoe bizar meerendeel reageert. Terwijl ik mensen eigenlijk alleen wil helpen, wakker schudden. In real life ook gedaan. En nog.. maar actie reactie toch..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:36 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Goed dat er zaken aan het licht komen hoor.
Ik heb alleen niet die scheef fout euforische "wie het laats lacht lacht het best" vibe die jij hebt.
Ik kan er helaas niet om lachen. Om het heen en weer ge-wappie en ge-schaap ook niet.
Gek, de video speelt bij mij wel goed af.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:27 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Helaas zijn met een onderhuids contract dit soort ontwikkelingen en debatten bijna niet zichtbaar.
Mensen hebben over het algemeen een hekel aan evangeliseren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:52 schreef Perla het volgende:
[..]
Nou.. dat komt door de reacties hier op FOK. Je zou voor de gein even kunnen lezen hoe bizar meerendeel reageert. Terwijl ik mensen eigenlijk alleen wil helpen, wakker schudden. In real life ook gedaan. En nog.. maar actie reactie toch..
En denk ik, prima, dan blijven prikken, MSM en politiek blindelings geloven etc..
En wappie is gewoon geuzennaam. Zo noemen "ze" "ons" zelf toch ook hier op FOK.
Maar idem, heel blij dat zaken aan het licht komen 🙏
zodra je het over MSM hebt en van uit een bepaalde superioriteit spreekt, dan ben je inderdaad vrij snel af.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:52 schreef Perla het volgende:
[..]
Nou.. dat komt door de reacties hier op FOK. Je zou voor de gein even kunnen lezen hoe bizar meerendeel reageert. Terwijl ik mensen eigenlijk alleen wil helpen, wakker schudden. In real life ook gedaan. En nog.. maar actie reactie toch..
En denk ik, prima, dan blijven prikken, MSM en politiek blindelings geloven etc..
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gek, de video speelt bij mij wel goed af.
Goeie bronnen ook. Platforms waar het gros van de accounts niet geverifieerd zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 14:09 schreef Perla het volgende:
Schrik ervan hoe jullie hier achterlopen?! 🙈
Op Twitter/X , Telegram, Bitchute, Reddit, Rumble etc. zijn ze al lange tijd veel verder met kennis en info.
Welke zaken komen nu aan het licht? Ik hoor al jaren dezelfde onzin over dat bloed bijvoorbeeld. Overigens is dat verhaal ook alweer compleet onderuit gehaald...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:52 schreef Perla het volgende:
[..]
Als hij nou even de naam van de begrafenisondernemer deelt dan kunnen we de bron verifiëren. Zo moeilijk is dat nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat verhaal over die begrafenisondernemer komt gewoon uit Died Suddenly, dus ik snap niet waarom je doet alsof het om lichte balseming in Nederland gaat.
Precies. Al die vage bronnen. Iets naar de WHO, of andere strak geverifieerde bronnen die echt zijn toegestaan zouden in dit topic niet misstaan. Fauci, Albert Bourla, Ernst Kuipers. Bill Gates. Of iets zinnigs van Hugo de Jonge.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als hij nou even de naam van de begrafenisondernemer deelt dan kunnen we de bron verifiëren. Zo moeilijk is dat niet
Een begrafenisondernemer balsemt zelf niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als hij nou even de naam van de begrafenisondernemer deelt dan kunnen we de bron verifiëren. Zo moeilijk is dat niet
https://www.reuters.com/a(...)ation-idUSL1N2TN1PP/quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:23 schreef Monomeism het volgende:
Daarom is een relaas van een patholoog wellicht wat meer to the point.
Prof. Arne Burkhardt 1944 - 2023 †
Oh ja, je bent er zo eentje, heb je het wel gelezen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:00 schreef Monomeism het volgende:
Een heuse Reuters Fact Check nog wel.
Factcheck van James C Smith van Pfizer en het WEF zeker?
maar ben je nou ook een autonoom of niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:25 schreef Perla het volgende:
Oh ja, tóch nog iets aardigs.. (ondanks jullie klote reacties) van deze wappie aan deze grote kudde schapies.
Advies om nog gauw voor einde van deze maand jullie batchnummers te noteren / uitprinten / vereeuwigen. Want vanaf februari zijn deze gegevens niet meer terug te vinden... De overheid gaat deze gegevens wissen. En is het lastiger qua rechtszaken etc, tegen de tijd dat jullie ook wakker worden.
Joejoe!
Is dat wat, dan is jullie prik-rapportje weg? Staan jullie ook voortaan geregistreerd als ongeprikt. Eigenlijk zijn jullie dan óók wappies! 😬
😆🤣
Ja ik ben er zo eentje. Een stuk doorgelezen en een beetje door ge scrolledquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:09 schreef Managarm het volgende:
[..]
Oh ja, je bent er zo eentje, heb je het wel gelezen?
Ja dat waren smerige plaatjes he? Ik heb 'm er niet om zien lachen. Ook niet mijn humor.quote:Die man heeft wel gevoel voor humor overigens:
In vaccinated males, the COVID-19 vaccine's spike protein "has entirely replaced their sperm."
Ah gedebunked. Het is wat he? Wij van WC eend, adviseren WC eend.quote:maar je kan zelf ook wel googlen dat alles wat die man beweert al gebunked is, je bent toch zo goed in je eigen onderzoek doen?
Er loopt ook een ander topic op Fok, waarbij mensen dankzij hun eigen onderzoek huis en haard kwijtraken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja ik ben er zo eentje. Een stuk doorgelezen en een beetje door ge scrolled
Maar ja. Reuters is verbonden met WEF, Pfizer etc.he?
[..]
Ja dat waren smerige plaatjes he? Ik heb 'm er niet om zien lachen. Ook niet mijn humor.
[..]
Ah gedebunked. Het is wat he? Wij van WC eend, adviseren WC eend.
Ik moet niet veel hebben van het gedebunk van WHO, WEF, Pfizer, Albert Bourla, Anthony Fauci, Bill Gates, Ernst Kuipers, Marion Koopmans, Marc van Ranst, Ab Osterhaus, Hugo de Jonge etc.etc.
Dus ja ik doe miijn 'eigen' onderzoek en heb een zwak voor argumenten van dissidenten buiten das Reich
Ik hoor juist vaak dat je je eigen onderzoek moet doen, en niet op afgaan op reputatie enzo? Waarom iets diskwalificeren alleen op basis waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ja ik ben er zo eentje. Een stuk doorgelezen en een beetje door ge scrolled
Maar ja. Reuters is verbonden met WEF, Pfizer etc.he?
MSM blindelings geloven? Ik geloof niks blindelings, ik beoordeel onderzoek zelf, met de kennis en ervaring die ik daarin heb. En als het om vaccinatie-schade gaat heb ik nog geeneen gedegen onderzoek gezien welke verontrustende hoeveelheden ernstige bijwerkingen van vaccinaties heeft aangetoond.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:52 schreef Perla het volgende:
[..]
Je doet allemaal aan een mate van aannames. Uiteindelijk aan het einde van de dag draait het om keuzes. Soms naar blind geloof. Sommigen maakten een keuze alleen maar vanwege de vergelijking met een frikandel of wilden op vakantie met QR. Ze maakten de keuze niet omdat ze peer reviews afwachten of omdat er acht muizen stierven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik hoor juist vaak dat je je eigen onderzoek moet doen, en niet op afgaan op reputatie enzo? Waarom iets diskwalificeren alleen op basis waar het vandaan komt?
Een link naar Telegram over plotselinge doden. Wappies onder elkaar, zal wel erg gezellig zijn daarquote:
Waarom zou er een batch nummer voor nodig zijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:25 schreef Perla het volgende:
Joejoe!
Nee, je bent een wappie als je denkt dat het geregistreerd moet staan dat je geprikt bent om geprikt te zijn.quote:Is dat wat, dan is jullie prik-rapportje weg? Staan jullie ook voortaan geregistreerd als ongeprikt. Eigenlijk zijn jullie dan óók wappies! 😬😆🤣
Wat bedoel je met blijven prikken? Snap je dan echt niet dat de meeste Nederlanders in 2021 een paar van die prikken hebben gehad en sindsdien niet meer (en het eigenlijk ook niet meer van plan zijn), maar daar ook helemaal niet meer mee bezig zijn? Ik hoor niemand over vaccinaties, behalve op X en BNW.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:52 schreef Perla het volgende:
[..]
Dat soort tragische gebeurtenissen zijn helaas van alle tijden. In de brugklas werd een jongen uit de klas gehaald, zijn vader was overleden aan een hartstilstand. Nog geen 40 jaar toen, geen gezondheidsproblemen. Het gebeurde toen ook al.quote:Op zondag 28 januari 2024 03:32 schreef Inbox het volgende:
Maar, vraagje aan jou?
De vriendin van mn neef is destijds dood neergevallen tijdens het douchen. Neef hoorde een knal, ging kijken en trof haar dood aan. Dat was voor corona. Als dat nu zou gebeuren, dan zeg jij als coronawappie ongetwijfeld: Corona! na uiteaard eerst de vraag gesteld te hebben of ze gevaccineerd was.
Hoe kan het dan dat zij dood neerviel, terwijl ze ergens eind 40 was? En hoe weten jij en je matties zo zeker dat al die 'sudden death'-gevallen komen door een corona-vaccin?
Al mijn prikken staan ook gewoon in mijn vaccinatie paspoort...quote:Op zondag 28 januari 2024 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou er een batch nummer voor nodig zijn?
[..]
Nee, je bent een wappie als je denkt dat het geregistreerd moet staan dat je geprikt bent om geprikt te zijn.
Dan heb je een enorme kronkel in je hersenpan.
En daar maken degenen die de wappies manipuleren handig gebruik van. Malloten als 'experts' naar voren schuiven, ageren tegen een 'gevestigde' orde, opties die op korte termijn makkelijker, goedkoper, en minder impact op iemands leven hebben als de juist bestempelen, en vooral simpele 'oplossingen' aanbieden, omdat dat logisch lijkt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je doet allemaal aan een mate van aannames. Uiteindelijk aan het einde van de dag draait het om keuzes. Soms naar blind geloof. Sommigen maakten een keuze alleen maar vanwege de vergelijking met een frikandel of wilden op vakantie met QR. Ze maakten de keuze niet omdat ze peer reviews afwachten of omdat er acht muizen stierven.
Dat klopt. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zo'n beetje iedereen met enige mate van intelligentie. Maar er zijn dus ook mensen zoals de topicstarter die dit direct in het lijstje 'vaccindoden' zullen scharen en er heilig in geloven en prediken dat het door een vaccin komt.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort tragische gebeurtenissen zijn helaas van alle tijden. In de brugklas werd een jongen uit de klas gehaald, zijn vader was overleden aan een hartstilstand. Nog geen 40 jaar toen, geen gezondheidsproblemen. Het gebeurde toen ook al.
Ga het je nogmaals vragen, want meen dat ik het al gevraagd had.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
[b]En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden. [/b]
Het meest grappige is dat het ook elke keer dezelfde experts zijn.. die meteen een shitload aan geld binnenhalen via reclame of het verkopen van pure onzin.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En daar maken degenen die de wappies manipuleren handig gebruik van. Malloten als 'experts' naar voren schuiven, ageren tegen een 'gevestigde' orde, opties die op korte termijn makkelijker, goedkoper, en minder impact op iemands leven hebben als de juist bestempelen, en vooral simpele 'oplossingen' aanbieden, omdat dat logisch lijkt.
Je ziet hetzelfde keer op keer. Bij corona zelf, bij de vaccins, bij klimaatverandering, bij de stikstof en andere milieu-problemen, bij electrische auto's. En elke keer duiken ook dezellfde mensen op, die hetzelfde draaiboek volgen, zodat ze de aandacht, en/of donaties, krijgen waar ze naarstig naar op zoek zijn.
Wauw waarom reageren zo weinig mensen hierop? Ik vind dit best wel eng eigenlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:17 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
#hacked #transumanism #npc,s #AIbodys
De Duitse omroep WDR heeft vorige week donderdag een zorgwekkend item uitgezonden over DNA-verontreiniging in coronavaccins. In iedere dosis blijken miljarden DNA-fragmenten te zitten die er absoluut niet in thuishoren. Het heeft de mogelijkheid om menselijk DNA binnen te dringen. De langetermijneffecten hiervan zijn niet bekend.
doodsverwensing geliked door users qltel en MatthijsDJ.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goeie bronnen ook. Platforms waar het gros van de accounts niet geverifieerd zijnWat ik hierdoor wel weet is dat Wappies de cholera van de samenleving zijn. Hopelijk sterven ze er dan ook aan.
En wat is daar precies zo eng aan?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:11 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Wauw waarom reageren zo weinig mensen hierop? Ik vind dit best wel eng eigenlijk
heb je de video bekeken? Er zitten mogelikj verontreinigingen in de vaccins die misschien gevaarlijk kunnen zijn en dan ga jij zo raar reageren?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:22 schreef dop het volgende:
[..]
En wat is daar precies zo eng aan?
haal je wel eens adem?
vraag jij je dan ook af hoeveel dna je binnen krijgt?
Vind je dat ook eng?
Als het om een prikje gaat dan springen er in eens vragen bij je op?
En als het om een virus gaat dan komen die zelfde vragen niet in je op?
Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt, of ben je een cloontje?
Ach Tristan.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:14 schreef Tristan99 het volgende:
Jullie karma achterhaalt jullie nog wel!
wat is er raar aan mijn vragen?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:32 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
heb je de video bekeken? Er zitten mogelikj verontreinigingen in de vaccins die misschien gevaarlijk kunnen zijn en dan ga jij zo raar reageren?
Jij vraagt wat er zo eng aan is en ik beantwoord je vraag -> er zitten misschien verontreinigen inquote:Op maandag 29 januari 2024 18:40 schreef dop het volgende:
[..]
wat is er raar aan mijn vragen?
Kom je hier alleen linkjes posten zonder verder toelichting te willen geven, dat vind ik namelijk raar.
Hoeveel krijg je binnen?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:41 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Jij vraagt wat er zo eng aan is en ik beantwoord je vraag -> er zitten misschien verontreinigen in
Verontreinigingen bedoel je.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:41 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Jij vraagt wat er zo eng aan is en ik beantwoord je vraag -> er zitten misschien verontreinigen in
was dat de enige vraag die ik stelde?quote:Op maandag 29 januari 2024 18:41 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:53 schreef dop het volgende:
[..]
was dat de enige vraag die ik stelde?
wat is er nu precies zo raar aan mijn vragen?
ik wil er best met je over discussiëren maar als jij alleen maar vind dat vragen stellen raar is dan zijn we natuurlijk snel uitgepraat
O wow, komt echt niet verder dan plaatjes posten.quote:
De cope.....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een begrafenisondernemer balsemt zelf niet.
Daarvoor wordt een speciaal bedrijf ingehuurd.
Het verhaal loopt op alle fronten mank.
Karma heeft kansen genoeg gehad om mij te doden, als ik de wappies/Big Pharma huillers moet geloven...quote:Op maandag 29 januari 2024 18:14 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
doodsverwensing geliked door users qltel en MatthijsDJ.
Jullie karma achterhaalt jullie nog wel!
Ik las je post en hoorde wat getik.... was dat je toetsenbord of je hart?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Karma heeft kansen genoeg gehad om mij te dode, als ik de wappies/Big Pharma huillers moet geloven...
Daar zit je probleem.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:11 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Wauw waarom reageren zo weinig mensen hierop? Ik vind dit best wel eng eigenlijk
-Kappen met je getik tak, ga maar naar tiktok als je zo graag op dezelfde manier door wil gaan-quote:
Vinnut vrij lelijk.. Maar smaak kun je niet over twistenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi gebouw
https://www.jhk.nl/NL/04522-cope.html
Haaaaaahahahaquote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door dop op 07-02-2024 12:17:54 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Omdat het gros hier wél geestelijk op orde is. Alleen complotgekkies zijn niet doorgegaan met hun leven en blijven in een web van angst en leugens vastzitten.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:11 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Wauw waarom reageren zo weinig mensen hierop?
Dat gaat over schade na een virus infectie.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:00 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
inmiddels ook wetenschappelijk vastgesteld
https://www.theguardian.c(...)id-symptoms-flu-cold
Correct,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat gaat over schade na een virus infectie.
https://medicalxpress.com(...)-syndromes-year.htmlquote:Long COVID appears to manifest as a post-viral syndrome indistinguishable from seasonal influenza and other respiratory illnesses, with no evidence of increased moderate-to-severe functional limitations a year after infection, according to new research being presented at this year's European Congress of Clinical Microbiology and Infectious Diseases (ECCMID 2024) in Barcelona, Spain (27-30 April).
Je bedoelt dat onderzoek dat onderuit is gehaald omdat het alleen in Australië plaatsvond terwijl zij een totaal andere pandemie en varianten hadden dan anderen?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:00 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
inmiddels ook wetenschappelijk vastgesteld
https://www.theguardian.c(...)id-symptoms-flu-cold
Ouders strafrechtelijk vervolgen.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
4 kinderen gestorven aan kinkhoest, wappies bedankt
Natuurlijke immuniteit is beterquote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En hoe bouwt een mens volgens deze logica bijvoorbeeld natuurlijke immuniteit op tegen de mazelen?quote:
Natuurlijke selectie?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Tja, het zou je overkomen dat je ouders meer geloven in Thierry en Willem dan in de wetenschap. Je gaat dood omdat je ouders simpele debieltjes zijn…quote:
Door mazelen te krijgen..quote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoe bouwt een mens volgens deze logica bijvoorbeeld natuurlijke immuniteit op tegen de mazelen?
VVDquote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Leugens om kinderen net als papa en mama npc te injecteren met mrna/black goo gif. Mini robots moeten het worden, makkelijk te hacken.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Duivelsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
VVD![]()
https://www.ad.nl/politie(...)-de-opvang~abdcf4ae/
Islamitisch gedachtengoedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leugens om kinderen net als papa en mama npc te injecteren met mrna/black goo gif. Mini robots moeten het worden, makkelijk te hacken.
De army van satan verstopt zich niet meer. Het grijze gebied bestaat niet meer , alles is zwart-wit sinds 2020 (de eindtijd).quote:
Zoek hulp, angst regeert je dagelijkse leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De army van satan verstopt zich niet meer. Het grijze gebied bestaat niet meer , alles is zwart-wit sinds 2020 (de eindtijd).
https://edition.cnn.com/v(...)iew-anderson-vpx.cnn
Ze verbergen zich niet meer.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De army van satan verstopt zich niet meer. Het grijze gebied bestaat niet meer , alles is zwart-wit sinds 2020 (de eindtijd).
https://edition.cnn.com/v(...)iew-anderson-vpx.cnn
Ze verbergen zich niet meer.
Angst? haha juist niet man.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zoek hulp, angst regeert je dagelijkse leven.
gifprikquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Angst? haha juist niet man.
Anders had ik wel de gifprik genomen, met een maskertje rondgelopen etc etc
Niet de rollen omdraaien
Nep nieuws, bangmakerij om ook die groep over de streep proberen te trekken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
gifprikHet ruimde wel op onder de mensen die bang waren voor die ‘gifprik’ en hem niet namen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)het-hardst~ab6c3ac4/
https://www.volkskrant.nl(...)ven-achter~b0515b77/
Ja natuurlijk, en dat alleen maar om een stofje in je lichaam te krijgen om je te controleren? Waarom hebben ze dat niet gewoon in het drinkwater gestopt? Ik vraag me af wie er hier nu gehersenspoeld is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nep nieuws, bangmakerij om ook die groep over de streep proberen te trekken.
99% wat in de MSM verschijnt is fake nieuws of is bedoeld om mensen te hersenspoelen.
Wat doe je dan nog op fok, dat al die berichten ook post? Ga lekker op je complotgekkies site bivakkeren en trek jezelf nog verder terug uit de samenleving.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
99% wat in de MSM verschijnt is fake nieuws of is bedoeld om mensen te hersenspoelen.
En hoe zit dat bij jouw bronnen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aldus een gehersenspoelde.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hersenspoelen, is telkens het zelfde plaatje afspelen, net zo lang tot je het geloofd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mensen hersenspoelen elkaar en zichzelf.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lubach , nog zo een waardeloos slaafje die propaganda van bovenaf verkondigd , verpakt in een humoristisch zodat het makkelijker binnenkomt bij de npc,squote:Op woensdag 20 maart 2024 15:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mensen hersenspoelen elkaar en zichzelf.
Je denkt dat je "Kritisch" bent omdat je afgeeft op de main stream media, maar feitelijk ben je geheel niet kritisch, je slikt voor zoete koek wat je bevestigd. Dat is de Fabeltjesfuik, je zoekt bevestiging, en doordat je dat zoekt wordt je steeds meer bevestigd in die fabeltjes. Confirmation Bias.
Aldus een complot ontkenner.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog op fok, dat al die berichten ook post? Ga lekker op je complotgekkies site bivakkeren en trek jezelf nog verder terug uit de samenleving.
Zoals ik zei, je bent niet kritisch, je wilt alleen maar bevestiging.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef PSVCL het volgende:
Agents Smits hebben zich weer verzalmend haha
[ afbeelding ]
[..]
Lubach , nog zo een waardeloos slaafje die propaganda van bovenaf verkondigd , verpakt in een humoristisch zodat het makkelijker binnenkomt bij de npc,s
Alleen zijn complotten niet feitelijk onderbouwd en bestaan ze uit hersenspinsels van gekkies.quote:
Waarom reageren jullie dan op mij?quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zoals ik zei, je bent niet kritisch, je wilt alleen maar bevestiging.
Je ageert tegen kritiek, ipv eens na te denken over hoe je tot je mening komt.
Fundamentalisten in religie zijn jouw gelijken.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alleen zijn complotten niet feitelijk onderbouwd en bestaan ze uit hersenspinsels van gekkies.
Waar zijn je feiten? Oh wacht, die heb je niet.quote:
Hij wordt gedreven door een diepe, innerlijke overtuiging dat iets waar is, of juist, of deugdzaam: een overtuiging die niets te danken heeft aan bewijs of rede, maar die hij desondanks als volkomen dwingend en overtuigend ervaart. Hij maakt er een positieve deugd van dat zijn overtuigen sterk en onwankelbaar is, ook al is het niet gebaseerd op bewijs.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waar zijn je feiten? Oh wacht, die heb je niet.
Kortom, hij dagdroomt en heeft hulp nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij wordt gedreven door een diepe, innerlijke overtuiging dat iets waar is, of juist, of deugdzaam: een overtuiging die niets te danken heeft aan bewijs of rede, maar die hij desondanks als volkomen dwingend en overtuigend ervaart. Hij maakt er een positieve deugd van dat zijn overtuigen sterk en onwankelbaar is, ook al is het niet gebaseerd op bewijs.
De inwendige gewaarwordingen van de 'geloofssuffer' doen denken aan die welke gewoonlijk met seksuele liefde worden geassocieerd. Hij is niet in staat kritisch naar zichzelf te kijken, maar bevind zich in een roes die hem sterkt in zijn mening en gelukshormonen afscheid. Juist door alles wat redelijk en feitelijk is te ontkennen stijgt bij hem de gelukservaring.
Het is een mind virus. Richard Dawkins heeft daar heel interessante stukken over geschreven mbt religie, complottheorieën, virussen. Het zijn stukken informatie die de drager dwingen het te reproduceren en te verspreiden, net als biologische of computer virussen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kortom, hij dagdroomt en heeft hulp nodig.
Dan moet zijn grootmoefti toch eens met hem om tafel gaan zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is een mind virus. Richard Dawkins heeft daar heel interessante stukken over geschreven mbt religie, complottheorieën, virussen. Het zijn stukken informatie die de drager dwingen het te reproduceren en te verspreiden, net als biologische of computer virussen.
Moslims make Holland great again!quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:51 schreef Bezsen het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)ot-juist-vaccineren/
Ik maak me zorgen @:PSVCL
In Marokko was er veel onwetendheid over vaccinaties. Veel ´laaggeschoolde´ mensen die elkaar gewoon blindelings volgen. De koning leest een leuk sprookjesverhaal op en mensen staan in de rij. Was ook het geval tijdens de neppe coronaplandemie, gelukkig trapt de meerderheid daar niet meer in. Zeker de Marokkanen in NL niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:51 schreef Bezsen het volgende:
Ik maak me zorgen @:PSVCL
Dat is pure tijdverspilling. Jullie hebben jezelf al opgeofferd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik verwacht weer een onliner van PVCCL
Licht huilerig en spottend van toon, nergens op ingaand
Veel Marokkanen in NL sowieso verstandig inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Marokko was er veel onwetendheid over vaccinaties. Veel ´laaggeschoolde´ mensen die elkaar gewoon blindelings volgen. De koning leest een leuk sprookjesverhaal op en mensen staan in de rij. Was ook het geval tijdens de neppe coronaplandemie, gelukkig trapt de meerderheid daar niet meer in. Zeker de Marokkanen in NL niet.
QEDquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is pure tijdverspilling. Jullie hebben jezelf al opgeofferd.
Daar heb je de oneliner
Hij las de koran voor zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Marokko was er veel onwetendheid over vaccinaties. Veel ´laaggeschoolde´ mensen die elkaar gewoon blindelings volgen. De koning leest een leuk sprookjesverhaal op en mensen staan in de rij. Was ook het geval tijdens de neppe coronaplandemie, gelukkig trapt de meerderheid daar niet meer in. Zeker de Marokkanen in NL niet.
Zit Allah ook in het complot?quote:
Hij heeft het over een leuk sprookjesverhaal, dus tja… You do the math.quote:
Denk dat de propaganda van de laatste weken een voorbode is voor de aankomende plandemie in 2025.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Veel Marokkanen in NL sowieso verstandig inderdaad.
Daardoor ook in Turkije veel marokkanen in 2021 omdat je daar geen gifprik voor nodig had
In 1 week:quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk dat de propaganda van de laatste weken een voorbode is voor de aankomende plandemie in 2025.
Alvast wat zaadjes planten.
Idd. Zoiets moet wel gepland zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In 1 week:
3 "uitbraken" van kinderziektes
schermen met dode babies
waarschuwingen over vaccinatiegraad
Machtspartijen die weer over vaccinatiedwang beginnen
Vrij duidelijk dat het de stemming bepalen is vanuit een plan, je ziet ook ontvankelijk de meeste mensen zijn om gelijk naar dictatoriale ideeën te gaan
Linkje?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dat de fok redactie nog steeds tolereert dat men onbewezen gifprik mag roepen waardoor ze fakenieuws verspreiden is mij een raadsel.
@:jippie
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Leugens om kinderen net als papa en mama npc te injecteren met mrna/black goo gif. Mini robots moeten het worden, makkelijk te hacken.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Angst? haha juist niet man.
Anders had ik wel de gifprik genomen, met een maskertje rondgelopen etc etc
Niet de rollen omdraaien
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Veel Marokkanen in NL sowieso verstandig inderdaad.
Daardoor ook in Turkije veel marokkanen in 2021 omdat je daar geen gifprik voor nodig had
De ware aard komt naar boven.quote:
Zijn gewoon de consequenties van je gedrag, als jij vaccinatie afkeurt dien je de gevolgen maar te voelen.quote:
Nogmaals.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zijn gewoon de consequenties van je gedrag, als jij vaccinatie afkeurt dien je de gevolgen maar te voelen.
Dus je geeft toe dat niet vaccineren zorgt voor kindersterftequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Gedraag je net als ons! zo niet, dan mogen je kinderen lekker dood!
Neequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat niet vaccineren zorgt voor kindersterfte
Of creperen aan hersenvliesontsteking van de mazelen,quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zegt de kneus die het wel oké vindt dat baby's kinkhoest krijgen....
Haal PSV uit je username man, je besmeurt de club met je onzinquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een weekje propaganda toch kan doen met de NPC,sOngelofelijk.
Waarom noem je het neppe coronaplandemie?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt dom.quote:
https://eenvandaag.avrotr(...)ot-juist-vaccineren/quote:Sinds invoering van BMR-vaccin in Marokko zijn de sterftecijfers met 84 procent gedaald, meldt het Marokkaanse ministerie van Volksgezondheid."
Daarmee geef je eigenlijk toe dat vaccins kindersterfte voorkomen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een weekje propaganda toch kan doen met de NPC,sOngelofelijk.
Joh, dat is allemaal propaganda!quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt dom.
[..]
Jammer joh
Misschien is hij beter op de hoogte dan jij?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom noem je het neppe coronaplandemie?
Mag ik vragen waarom je de inhoud van zo’n filmpje als waarheid aanneemt?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:52 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Misschien is hij beter op de hoogte dan jij?
Ik ook inmiddels.
Aanrader:
https://rumble.com/v2r01e(...)l-warfare-crime.html
Rare vraag. Je weet niet eens wat de inhoud is. Mag ik je vragen waarom jij het tegendeel gelooft?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je de inhoud van zo’n filmpje als waarheid aanneemt?
Op de hoogte om samen lekker in de wappiefuik te bivakkeren en dan met filmpjes te communiceren zonder de moeite te nemen om eens echt feitelijk verifieerbare argumenten te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:52 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik ook inmiddels.
Aanrader:
De beste man geeft totaal geen inhoudelijke argumenten. Daarbij is hij ook totaal niet objectief en ook niet perse een deskundige op dit gebied.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:04 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Rare vraag. Je weet niet eens wat de inhoud is. Mag ik je vragen waarom jij het tegendeel gelooft?
Wat dat dan ook is.
Uiteraard. Filmpjes zijn 100% prima. Deze man is niet de minste en ik doe het hem niet na uit te leggen dat er van alles helemaal mis is met de spuitjes genetische ellende waarmee we zijn ingespoten. Weerleg het maar eens zonder schelden en zenuwachtig 'lachen'. Doe het voor jezelf. Take it or leave it.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op de hoogte om samen lekker in de wappiefuik te bivakkeren en dan met filmpjes te communiceren zonder de moeite te nemen om eens echt feitelijk verifieerbare argumenten te gebruiken.
Je hebt het niet eens gezien. Niet beluisterd. En al helemaal niet begrepen. Mijn bericht is van ruim vijf minuten geleden. En de video is ruim 20 minuten. Grapjasquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De beste man geeft totaal geen inhoudelijke argumenten. Daarbij is hij ook totaal niet objectief en ook niet perse een deskundige op dit gebied.
Nee. Men gaat aan van alles ziek worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:16 schreef Basp1 het volgende:
fantastisch argument Genetische ellende ingespoten.
Alle gevaccineerden zouden volgens de wappie theorieën daardoor nu toch allang dood moeten zijn.
Dan presenteer jij dadelijk natuurlijk statistisch bewijs dat gevaccineerden hier opeens veel meer last van hebben dan de recalitrante ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:20 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nee. Men gaat aan van alles ziek worden.
Kanker/MS/ Neurologische ziekte/Hersen ziekten etc.
Statistisch bewijs? Ik raad je aan om zelf geen statistiek te worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan presenteer jij dadelijk natuurlijk statistisch bewijs dat gevaccineerden hier opeens veel meer last van hebben dan de recalitrante ongevaccineerden.
Wie dingen serieus wilt bespreken zal ook met verifieerbare argumenten moeten aankomen. Jij bent hier toch echt de persoon die van alles roept maar niets onderbouwd behalve dat we een filmpje moeten kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:32 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Statistisch bewijs? Ik raad je aan om zelf geen statistiek te worden.
Waarom zou ik dat voor jou moeten doen? Ben jij lui? Of moe?
Ik heb hier zo eens doorgelezen op dit forum.
Alles wat hier wordt aangedragen daar wordt om gelachen.
Mosterd na de prik
Haha maar zo werkt dat niet. Ik wil helemaal niks bespreken. Ik laat dat heel eenvoudig over aan Dr. David Martin in dit geval. Als jij straks doodziek wordt van je haperende immuunsysteem dan zal je het begrijpen dat de video's meer waard waren dan alle praatjes op FOK bij elkaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wie dingen serieus wilt bespreken zal ook met verifieerbare argumenten moeten aankomen. Jij bent hier toch echt de persoon die van alles roept maar niets onderbouwd behalve dat we een filmpje moeten kijken.
Daarna gil je wat over ingespoten genetische ellende en dat deze personen allemaal aan wat door jou benoemde ziektes dood aan het gaan zijn daardoor.
En ja als je dat al niet snapt dan wordt je uitgelachen.
Oh als een echte wappie zendt je dus alleen, een discussie forum als fok is toch echt om te discussiëren en niet alleen te zenden en daarna te gaan janken dat je uitgelachen wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:39 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Haha maar zo werkt dat niet. Ik wil helemaal niks bespreken. Ik laat dat heel eenvoudig over aan Dr. David Martin in dit geval. Als jij straks doodziek wordt van je haperende immuunsysteem dan zal je het begrijpen dat de video's meer waard waren dan alle praatjes op FOK bij elkaar
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De beste man geeft totaal geen inhoudelijke argumenten. Daarbij is hij ook totaal niet objectief en ook niet perse een deskundige op dit gebied.
De enige reden dat zo'n figuur het woord wordt gegeven op zo'n plek, is omdat er mensen in het parlement zijn die willen dat andere horen wat zo iemand te zeggen heeft. Wordt dan aangekondigt als 'Dr', en dus deskundig, slim en geloofwaardig. Het maakt schijnbaar geen drol uit dat de beste man geen Dr is in een veld wat ook maar iets te maken heeft met vaccins, geneeskunde of epidemiologie. Maar hij vertelt wat een aantal mensen willen horen, en die geloven dat dan uiteraard ook.quote:Dr. David Martin is the founding CEO of M∙CAM Inc. M∙CAM is the international leader in intellectual property-based financial risk management. From auditing patent quality for governments and patent offices, to providing state-of-the-art actuarial risk management systems and solutions to the largest banks and insurance companies, M∙CAM has established a global standard in patent quality and commercial validity assessment and management.
Jij discussieert helemaal niet. Wie met wappie komt aanzetten die neem ik sowieso niet serieus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Oh als een echte wappie zendt je dus alleen, een discussie forum als fok is toch echt om te discussiëren en niet alleen te zenden en daarna te gaan janken dat je uitgelachen wordt.
Zou het kunnen dat je alleen maar keihard hoopt dat hetgeen hij zegt niet waar is omdat je bent volgespoten?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
[..]
De enige reden dat zo'n figuur het woord wordt gegeven op zo'n plek, is omdat er mensen in het parlement zijn die willen dat andere horen wat zo iemand te zeggen heeft. Wordt dan aangekondigt als 'Dr', en dus deskundig, slim en geloofwaardig. Het maakt schijnbaar geen drol uit dat de beste man geen Dr is in een veld wat ook maar iets te maken heeft met vaccins, geneeskunde of epidemiologie. Maar hij vertelt wat een aantal mensen willen horen, en die geloven dat dan uiteraard ook.
Nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:49 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je alleen maar keihard hoopt dat hetgeen hij zegt niet waar is omdat je bent volgespoten?
Waarom geloof jij hem wel en serieuze wetenschappers die wel met verifieerbare feiten komen met goede statistische onderbouwingen niet?quote:
Omdat hij niet de enige is. Ik ben al vier jaar bezig met vele vele anderen te beluisteren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom geloof jij hem wel en serieuze wetenschappers die wel met verifieerbare feiten komen met goede statistische onderbouwingen niet?
2 uitersten dan hebben je het dus over wetenschap en wappieschap.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:55 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Omdat hij niet de enige is. Ik ben al vier jaar bezig met vele vele anderen te beluisteren.
Aan de andere kant is er totaal geen dialoog tussen deze twee uitersten en alleen maar censuur.
Dat geeft te denken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:47 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Jij discussieert helemaal niet. Wie met wappie komt aanzetten die neem ik sowieso niet serieus.
Je hebt jezelf ermee door je niet te laten informeren.
En ik voel me ook al niet uitgelachen.
Met die tweede opmerking gedraag je je wel als een wappie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:49 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je alleen maar keihard hoopt dat hetgeen hij zegt niet waar is omdat je bent volgespoten?
Ik ga niet in gesprek met mensen die met wappie schelden. Daarvan weet ik dat ze niet zitten te wachten op informatie waar ze zelf toch niets meer aan hebben. Je laat merken dat je te vaak geprikt bent dus moet je jezelf tot het eind gelijk blijven geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 uitersten dan hebben je het dus over wetenschap en wappieschap.![]()
Als de wappies in hun discussie nu eens eerst de wetenschappelijk basis zouden gebruiken dus een stelling poneren en daarna met verifieerbare feiten de stelling onderbouwen dan kan er best een dialoog zijn.
Maar het klopt wat ik zeg. Het weerhoud je van mening/keuze te veranderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Met die tweede opmerking gedraag je je wel als een wappie.
Die denken dat als je gevaccineerd bent, het niet meer mogelijk is om een eigen mening te vormen.
Ik vind dat best bijzonder.
Omgekeerd zou dat veel verklaren; waarom ongevaccineerden hartvochtig op zoek zijn naar een rechtvaardiging van hun keuzes.
Het is tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:52 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik ook inmiddels.
Aanrader:
Hij klaagt in het begin over een publiek wat hij kwijt is geraakt, het publiek wat luisterde naar zijn talks op cnbc en bloomberg presentaties, en dat zijn bekendheid afgenomen is door Covid.quote:
Nee,dat is wat je er zelf van maakt, en kan ook omgekeerd worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:03 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Maar het klopt wat ik zeg. Het weerhoud je van mening/keuze te veranderen.
Zelf niet gestudeerd denk ik?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:55 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Omdat hij niet de enige is. Ik ben al vier jaar bezig met vele vele anderen te beluisteren.
Aan de andere kant is er totaal geen dialoog tussen deze twee uitersten en alleen maar censuur.
Dat geeft te denken. En van goochelen met 'statistische feiten', noch van opgedrongen 'serieuze wetenschappers' ben ik onder de indruk
Nee ik heb die bronnen niet en ik heb eveneens geen weerlegging kunnen vinden, zoals jij die nu presenteert,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hij klaagt in het begin over een publiek wat hij kwijt is geraakt, het publiek wat luisterde naar zijn talks op cnbc en bloomberg presentaties, en dat zijn bekendheid afgenomen is door Covid.
Vervolgens zet hij het op alsof hij de waarheid in pacht heeft, en de meeste mensen onwetend zijn, door te stellen dat coronavirus (of het model voor coronavirues) voor het eerst in 1965 is geisoleerd. Dan stelt hij dat in 1966 het voor het eerst werd gebruikt voor een trans-atlantisch experiment in human-manipulation. Dan stelt hij dat dat een data-sharing experiment was. En dat in 1967 mensen werden geinoculeerd met gemodificeerd coronavirus. De slides waar hij naar refereert zie je niet, dus waarom zou ik dat geloven, zonder dat ik de bronnen kan verifieren, waarvan hij stelt dat die er zijn en dat ik ze kan verifieren? Heb jij die bronnen?
De media heeft veelvuldig doen voorkomen dat het het spike proteïne een recente ontdekking was en ook dat er geen vaccin was maar met Warp speed werd ontwikkeld.. Wat hij beweerd aan data en jaartijden dat hoor ik zelf ook voor het eerst maar ik ga er vanuit dat de zaal die daar ook hartgrondig applaudisseert gewoon wel de sheets heeft kunnen bekijken en dat hij daar niet gaat zitten liegen daar hij niet daar op zijn smoel wil gaan voor de hele wereld in beeld. Dat lijkt me nogal dom. Het belangrijkste wat ik er uithaal is dat we belazerd worden door Big Pharma en dat we doodziek worden van die spike troep uit die spuiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..] Vervolgens zegt hij dat men in 1975-77 uitvogelde hoe het corona-virus gemodificeerd kon worden. Maar wat deden ze in 1967 dan? Hij beweert dat het spike-protein als een recente ontdekking werd gepresenteerd, terwijl de eerste patenten al in 1990 werden ingediend. Dat klopt niet, dat was geen recente ontdekking, dat was al langer bekend. Hij misleidt mensen daar. En het had ook niets met WARP-speed te maken, Pfizer heeft ook weinig tot geen ontwikkeling gedaan, dat was BioNTech, Pfizer heeft vooral geholpen met opschalen. En dan ben ik nog niet eens op de helft.
Wel kritisch blijven he
Die spikes zijn onderdeel van het virus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:25 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nee ik heb die bronnen niet en ik heb eveneens geen weerlegging kunnen vinden, zoals jij die nu presenteert,
Of een bron waar hij wordt ge-debunked in z'n uitspraken. Ga je zo in het Europees Parlement zitten zonder enige onderbouwing? Lijkt me niet.
[..]
De media heeft veelvuldig doen voorkomen dat het het spike proteïne een recente ontdekking was en ook dat er geen vaccin was maar met Warp speed werd ontwikkeld.. Wat hij beweerd aan data en jaartijden dat hoor ik zelf ook voor het eerst maar ik ga er vanuit dat de zaal die daar ook hartgrondig applaudisseert gewoon wel de sheets heeft kunnen bekijken en dat hij daar niet gaat zitten liegen daar hij niet daar op zijn smoel wil gaan voor de hele wereld in beeld. Dat lijkt me nogal dom. Het belangrijkste wat ik er uithaal is dat we belazerd worden door Big Pharma en dat we doodziek worden van die spike troep uit die spuiten.
Jij ook niet denk ik. Jij zit hier ook elke dag he?quote:
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Hij lijkt me erg zeker van zijn zaak.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij noemt nogal wat patenten op. Die moeten dan toch te vinden zijn.
Ik zei al dat ik niet alleen maar op hem afga maar dat er steeds meer mensen te vinden zijn die hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die spikes zijn onderdeel van het virus.
Verder ga je dus af op zijn blauwe ogen..
Je hebt niet zijn uitleg kunnen verifiëren.
Hij noemt nogal wat patenten op. Die moeten dan toch te vinden zijn.
Ik kan ook zijn tekst herhalen, maar dat maakt het niet de waarheid..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:38 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik niet alleen maar op hem afga maar dat er steeds meer mensen te vinden zijn die hetzelfde zeggen.
Nee, ik neem Fok overal mee naartoe.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:31 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Jij ook niet denk ik. Jij zit hier ook elke dag he?![]()
Net als bij de NPO dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
[..]
De enige reden dat zo'n figuur het woord wordt gegeven op zo'n plek, is omdat er mensen in het parlement zijn die willen dat andere horen wat zo iemand te zeggen heeft. Wordt dan aangekondigt als 'Dr', en dus deskundig, slim en geloofwaardig. Het maakt schijnbaar geen drol uit dat de beste man geen Dr is in een veld wat ook maar iets te maken heeft met vaccins, geneeskunde of epidemiologie. Maar hij vertelt wat een aantal mensen willen horen, en die geloven dat dan uiteraard ook.
Tja,jij haalt uit naar iemand omdat die gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:44 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Tja ach. Ik ben ook maar een mens. Hier ben je direct een wappie. net zo'n zwaktebod
Of andersom.quote:
Bij john Campbell heb ik het begin bronnen aangehaald waaruit blijkt dat hij de cijfers verkeerd interpreteertquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:03 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Of andersom.Ik ben er wel een beetje van aan het afkicken. Maar ik wil wel nog 1 ding zeggen.
Die John Campbell bijvoorbeeld die was eerst helemaal voor vaccinatie. Zelf ook 2x gevaccineerd.
Bijzonder om de allereerste video's op zijn YouTube kanaal terug te zien waarin hij de vaccinaties nog sterk aanprees. En die is daar flink van terug gekomen. En geeft er altijd cijfers en bronnen bij. Dat vind ik best heel bijzonder. Ik heb al eens aangegeven dat het niet helemaal eerlijk is om zo iemand dan maar helemaal af te branden. En al helemaal niet om dan op de man te spelen alleen maar omdat hij nu een andere mening heeft.
Zo van, het is maar een verpleger. Dat was namelijk geen probleem toen hij de vaccinaties nog aanprees maar nu ineens wel. Ik vind het een integere en vriendelijke betrokken man die steeds harde cijfers aanhaalt.
Ik zelf ga niet meer in discussie hier. Ik vind dat vreselijk vermoeiend.
Ik heb de ervaring dat men hier nooit uit geluld raakt. Wat (voor mij) veel te veel tijd in beslag neemt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij john Campbell heb ik het begin bronnen aangehaald waaruit blijkt dat hij de cijfers verkeerd interpreteert
Daar werd overheen geluld.
Dat hij gevaccineerd is zou tegen hem moeten spreken, zo beweren Bennie en Nattelont.
Discussies raken daardoor ontspoort
Dus je vertrouwt het Europese Parlement? Een nogal ongewoon standpunt voor mensen die de punten vertolken waar jij achter staat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:25 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nee ik heb die bronnen niet en ik heb eveneens geen weerlegging kunnen vinden, zoals jij die nu presenteert,
Of een bron waar hij wordt ge-debunked in z'n uitspraken. Ga je zo in het Europees Parlement zitten zonder enige onderbouwing? Lijkt me niet.
Daarom moet je ook leren wat je wel en niet kunt aannemen voor waar. Veel van de media moet je sowieso niet zomaar aannemen voor waar, wel kritisch blijven! Er is veel onderzoek gedaan naar corona-virus, en vaccins ervoor, door SARS en MERS, in die onderzoeken kwam naar boven dat het spike-eiwit een belangrijke rol speelde bij het binnenkomen van cellen, en als target voor vaccins gebruikt kon worden.quote:De media heeft veelvuldig doen voorkomen dat het het spike proteïne een recente ontdekking was en ook dat er geen vaccin was maar met Warp speed werd ontwikkeld.. Wat hij beweerd aan data en jaartijden dat hoor ik zelf ook voor het eerst maar ik ga er vanuit dat de zaal die daar ook hartgrondig applaudisseert gewoon wel de sheets heeft kunnen bekijken en dat hij daar niet gaat zitten liegen daar hij niet daar op zijn smoel wil gaan voor de hele wereld in beeld. Dat lijkt me nogal dom. Het belangrijkste wat ik er uithaal is dat we belazerd worden door Big Pharma en dat we doodziek worden van die spike troep uit die spuiten.
John Campbell volgde ik vroeg ook wel. Op zich kon hij dingen wel redelijk uitleggen, maar het schortte nogal in zijn eigen interpretatie van data. Hij zat flink mis met HCQ, en bleef dat stug en heel lang volhouden bijv, ondanks dat de data toch echt liet zien dat het niks hielp, en mogelijk zelfs schadelijk was.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:03 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Of andersom.Ik ben er wel een beetje van aan het afkicken. Maar ik wil wel nog 1 ding zeggen.
Die John Campbell bijvoorbeeld die was eerst helemaal voor vaccinatie. Zelf ook 2x gevaccineerd.
Bijzonder om de allereerste video's op zijn YouTube kanaal terug te zien waarin hij de vaccinaties nog sterk aanprees. En die is daar flink van terug gekomen. En geeft er altijd cijfers en bronnen bij. Dat vind ik best heel bijzonder. Ik heb al eens aangegeven dat het niet helemaal eerlijk is om zo iemand dan maar helemaal af te branden. En al helemaal niet om dan op de man te spelen alleen maar omdat hij nu een andere mening heeft.
Zo van, het is maar een verpleger. Dat was namelijk geen probleem toen hij de vaccinaties nog aanprees maar nu ineens wel. Ik vind het een integere en vriendelijke betrokken man die steeds harde cijfers aanhaalt.
Ik zelf ga niet meer in discussie hier. Ik vind dat vreselijk vermoeiend.
Ik vertrouw de politiek helemaal niet maar het is wel een groot podium dus dan ga je daar niet je eigen glazen ingooien met onvoldoende bronnen of mank bewijs dat daags erna makkelijk is na te trekken als onzin.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dus je vertrouwt het Europese Parlement? Een nogal ongewoon standpunt voor mensen die de punten vertolken waar jij achter staat.
[..]quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..] Maar je gelooft dus iemand op zijn blauwe ogen, en kekke strik, omdat hij in het parlement uitgenodigd is om iets te zeggen? Maar je kijkt niet door wie hij uitgenodigd is? En door wie die mensen gesteund worden? Zou jij zomaar iedereen vertrouwen die als expert ingevlogen wordt in de Tweede Kamer? Ook als die daar door Thierry Baudet uitgenodigd zijn als expert? Wel kritisch blijven he!
Ik neem vrij weinig nog aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daarom moet je ook leren wat je wel en niet kunt aannemen voor waar. Veel van de media moet je sowieso niet zomaar aannemen voor waar, wel kritisch blijven! Er is veel onderzoek gedaan naar corona-virus, en vaccins ervoor, door SARS en MERS, in die onderzoeken kwam naar boven dat het spike-eiwit een belangrijke rol speelde bij het binnenkomen van cellen, en als target voor vaccins gebruikt kon worden.
Als er iets afwezig is in deze materie dan is het wel logica. Ook dit argument dat je geeft werkt gewoon twee kanten op. En ik weet niet of deze man wel of geen expert is. Dat zal blijken in de toekomst. Hij brengt het zo duidelijk dat hij net zo duidelijk kan worden afgestraft op zijn claims en ik heb het alleen jou zien proberen hier op FOK. Wat dat betreft heb ik na mijn prik Astra pas op de plaats gemaakt en het wijselijk daarbij gelaten. Er is veel te veel rumoer over om wie dan ook nog echt te kunnen vertrouwen in deze wereld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..] Ik vind het nogal een rare logica. De media zei het, dus geloofden we het, nu zegt iemand iets anders, en omdat men hard klapt zal het wel waar zijn. We worden belazerd, maar laten we deze vent, die geen expert is in hetgeen waar hij het over heeft, maar geloven, want anderen klappen hard. En dat ga je dan ook nog eens onder de neuzen van anderen presenteren als de waarheid
Het ging er niet om wat veel mensen zomaar aannemen, maar wat jij zomaar aanneemt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:21 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik vertrouw de politiek helemaal niet maar het is wel een groot podium dus dan ga je daar niet je eigen glazen ingooien met onvoldoende bronnen of mank bewijs dat daags erna makkelijk is na te trekken als onzin.
[..]
[..]
Veel mensen zijn gevaccineerd op de blauwe ogen van politici en media.
Dus ook dat argument werkt beide kanten op.
Dat blijkt niet uit de bronnen die je post als waarheid. Iemand die iets zegt, zonder bronnen, maar jij gelooft hem omdat hij doctor is, en vanwege de plek waar hij het zegt, en omdat anderen zo hard klappenquote:Ik neem vrij weinig nog aan.
Ik zie inderdaad weinig logica in jouw aanpak.quote:Als er iets afwezig is in deze materie dan is het wel logica.
Er staat notabene in de omschrijving van de video waar de man expert in is. Dat heb ik hierboven ook al gepost. Hij is duidelijk geen expert in hetgene waar hij het in de video over heeft. Dus hoe kun je volhouden dat je niet weet of hij wel of geen expert isquote:Ook dit argument dat je geeft werkt gewoon twee kanten op. En ik weet niet of deze man wel of geen expert is.
Je post een video van iemand die zegt dat je al zijn bronnen kunt verifieren, zonder dat je die bronnen kunt verifieren, en hij zegt aantoonbaar dingen die niet kloppen, en zegt dingen die in strijd zijn met elkaar.quote:Dat zal blijken in de toekomst. Hij brengt het zo duidelijk dat hij net zo duidelijk kan worden afgestraft op zijn claims en ik heb het alleen jou zien proberen hier op FOK.
Dus omdat er rumoer is, doe je iets maar niet, omdat het jouw vertrouwen heeft geschaad. Heb je je ooit bedacht dat er een groep is die precies daar op uit is? Het schaden van vertrouwen?quote:Wat dat betreft heb ik na mijn prik Astra pas op de plaats gemaakt en het wijselijk daarbij gelaten. Er is veel te veel rumoer over om wie dan ook nog echt te kunnen vertrouwen in deze wereld.
Ik neem niets zomaar aan. Dus ook geen prik waar zoveel om te doen is dat het niet gezond meer is om zomaar te vertrouwen op de blauwe ogen van politici en media. Ik laat me ondertussen wel graag breed informeren over de gevallen waar er mensen zijn die er doodziek van zijn geworden of nog erger.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het ging er niet om wat veel mensen zomaar aannemen, maar wat jij zomaar aanneemt.
Ik post geen bronnen als of zouden ze de waarheid zijn. Ik geef alleen aan dat niet alle mensen in de wereld er hetzelfde over denken en zij geven ook aan waarom. Er is ontzettend veel over te doen en er is heel veel storm.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]Dat blijkt niet uit de bronnen die je post als waarheid. Iemand die iets zegt, zonder bronnen, maar jij gelooft hem omdat hij doctor is, en vanwege de plek waar hij het zegt, en omdat anderen zo hard klappen![]()
Dat zijn nogal, op z'n zachtst gezegd, nogal zwakke argumenten.
Ik heb geen aanpak. Ik ben op mijn hoede sinds er een complete gekte is losgebarsten in de wereld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad weinig logica in jouw aanpak..
Ik hang mijn vertrouwen überhaupt al niet eens meer op aan politiek, experts, debunkers, factcheck freelancers, statistieken, influencers, tv deskundigen, etc.. Ik zie een wereld die compleet in de war is en ik zie dat er artsen en immunologen, cardiologen, neurologen, en oncologen etc. in totale paniek zijn en die het totaal niet eens kunnen worden met elkaar. Daarnaast zie ik een enorme censuur en een hartgrondig ontwijken en bewust negeren van de dialoog hierover. De wetenschap is hierdoor in mijn ogen gekaapt. Wetenschap is open source. Geen politiek spel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er staat notabene in de omschrijving van de video waar de man expert in is. Dat heb ik hierboven ook al gepost. Hij is duidelijk geen expert in hetgene waar hij het in de video over heeft. Dus hoe kun je volhouden dat je niet weet of hij wel of geen expert isDan ben je wel heel weinig kritisch, en, meer waarschijnlijk, vooral op zoek naar bevesting van je onderbuikgevoel.
Het had evengoed een andere video kunnen zijn. Er zijn zoveel uitvoerige kritieken te vinden dat het niet te negeren is. Punt is vooral dat de verwarring waar jij het over hebt ontstaat omdat er in het algemeen geen dialoog is. Alleen maar censuur. Ik blijf erbij dat hij niet zo stom is om openlijk in het Europees Parlement zaken te gaan zitten verzinnen die net zo makkelijk nog dezelfde dag kunnen worden weerlegt. Ik gok erop dat hij zijn huiswerk op orde heeft. Het gaat hier om 20 minuten materiaal. Er zijn nog zat andere interviews van hem te vinden om je oordeel tegen hem breder te weerleggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]je post een video van iemand die zegt dat je al zijn bronnen kunt verifieren, zonder dat je die bronnen kunt verifieren, en hij zegt aantoonbaar dingen die niet kloppen, en zegt dingen die in strijd zijn met elkaar.
Er is geen dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dus omdat er rumoer is, doe je iets maar niet, omdat het jouw vertrouwen heeft geschaad. Heb je je ooit bedacht dat er een groep is die precies daar op uit is? Het schaden van vertrouwen?
Pas op de plaats. Dat zei ik. En niet sudden death of wachten op turbokanker op goed vertrouwen op de blauwe ogen van big pharma en andere fans van depopulationquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Je neemt niet zomaar iets aan, en dus geen prik. Maar daarmee neem je dus wel zomaar aan dat die prik onzinnig is, of zelfs onveilig.
Je komt op mij vooral over als iemand die zich geen raad weet met de enorme hoeveelheid informatie die tegenwoordig voorhanden is. Iemand die nooit echt geleerd is om goede informatie van slechte informatie te onderscheiden, en ook niet goed onderzoek van slecht onderzoek kan onderscheiden. Iemand die het wel probeert, door zich open te stellen voor 'alle kanten', maar daarmee niet doorheeft, dat hij zich ook openstelt voor kanten die bewust verkeerde informatie verspreiden, en die zelf niet de kennis en kunde heeft dat goed te herkennen.
Kanker is nu net iets wat niet toegenomen is afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Pas op de plaats. Dat zei ik. En niet sudden death of wachten op turbokanker op goed vertrouwen op de blauwe ogen van big pharma en andere fans van depopulation
Je spreekt jezelf tegen, waarom zou Big Pharma minder klanten willen? Geen enkel commercieel bedrijf wil dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Pas op de plaats. Dat zei ik. En niet sudden death of wachten op turbokanker op goed vertrouwen op de blauwe ogen van big pharma en andere fans van depopulation
Het is maar hoe je het bekijkt. Nobel de wereld redden of zit het anders allemaal?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, waarom zou Big Pharma minder klanten willen? Geen enkel commercieel bedrijf wil dat.
Big farma is een frame, elke farmaceut, is er zo ongeveer om geld te verdienen, maar is een covid vaccin nu werkelijk iets waar ze schat Hemeltje rijk van kunnen worden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, waarom zou Big Pharma minder klanten willen? Geen enkel commercieel bedrijf wil dat.
Plus dat er meer dan 20 in ontwikkeling waren, wat miljarden heeft gekost, en slechts een handvol is gebruikt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:01 schreef dop het volgende:
[..]
Big farma is een frame, elke farmaceut, is er zo ongeveer om geld te verdienen, maar is een covid vaccin nu werkelijk iets waar ze schat Hemeltje rijk van kunnen worden?
Heb je jezelf wel eens afgevraagd waar farmaceuten werkelijk rijk van worden.
Dat zijn gepatenteerde medicijnen die patiënten lange tijd moeten gebruiken.
Natuurlijk wordt er ook geld verdient aan covid prikjes.
Maar gezien nu net zo is geregeld dat daar voor geen monopolie is, kunnen ze daar ook niet een heel imperium op blijven draaien.
Market kap
Moderna 39,8 miljard
Pfizer 156,6 miljard
AstraZeneca 206,7 miljard
Vergeleken met Eli Lilly 738 miljard, novo nordisk 450 miljard
Zijn de vaccin makers geen big farma
Censuur vanuit de wappie hoek idd, weten we onderstaande nog..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:55 schreef NatteLont het volgende:
Hij kan dienst doen als 5G zendmast.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
Man (62) werd 217 keer gevaccineerd tegen Covid-19, hoe gaat het nu met hem?
https://www.telegraaf.nl/(...)-gaat-het-nu-met-hem
Volgens de wappies had deze man al 217 keer dood moeten zijn
Dit soort nep nieuws geloven. lol.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
Gelukkig is het nieuws wat een dansleraar bedenkt erg echt voor recalitrante wetenschaps ontkenners.quote:
opvallend is juist dat die man zelf tot een groep vaccinatie-tegenstanders behoort en dat deed om zo vervalsde vaccinatie-bewijzen te kunnen verzamelen voor mensen die vaccinatie weigerden, maar wel een vals vaccinatiebewijs wilde hebbenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als dank zeggen vervolgens de antivaxers dat hij een leugenaar is.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
opvallend is juist dat die man zelf tot een groep vaccinatie-tegenstanders behoort en dat deed om zo vervalsde vaccinatie-bewijzen te kunnen verzamelen voor mensen die vaccinatie weigerden, maar wel een vals vaccinatiebewijs wilde hebben
nuja, het was natuurlijk ook een handeltje... de persoon verkocht die vervalsde vaccinatie-bewijzen.... bepaalde complot-theorieen zijn allang een zeer lucratief verdienmodel gewordenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als dank zeggen vervolgens de antivaxers dat hij een leugenaar is.
Van je matties moet je het maar hebben.
Die dansleraar is controlled opposotionquote:Op maandag 25 maart 2024 08:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nieuws wat een dansleraar bedenkt erg echt voor recalitrante wetenschaps ontkenners.
En vervolgens laat ie zich meer dan 200 keer vaccineren, alsof dat uberhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
opvallend is juist dat die man zelf tot een groep vaccinatie-tegenstanders behoort
Zo vallen de meeste complotbewegingen uiteindelijk uit elkaar. Ze gaan elkaar ervan beschuldigen onderdeel te zijn van het complot.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die dansleraar is controlled opposotion
Complotbewegingenquote:Op maandag 25 maart 2024 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo vallen de meeste complotbewegingen uiteindelijk uit elkaar. Ze gaan elkaar ervan beschuldigen onderdeel te zijn van het complot.
waarom heb je het de hele tijd over "geloven" ...? ben je soms een religie-waanzinnige die denkt dat zijn geloof dingen veranderd?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En vervolgens laat ie zich meer dan 200 keer vaccineren, alsof dat uberhaupt mogelijk is.
Hoe kunnen jullie die onzin geloven joh
Jij plaatst zelf Willem in een hokje.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Complotbewegingenwaarom willen jullie altijd alles in hokjes plaatsen
Pot verwijt de ketel,quote:Op maandag 25 maart 2024 13:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Complotbewegingenwaarom willen jullie altijd alles in hokjes plaatsen
mee eens, het is voor iedereen gemakkelijk om in hokjes te gaan denken en reageren.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:14 schreef PSVCL het volgende:
Daar hebben jullie voor het eerst een punt.
Neemt niet weg dat ¨complotbewegingen¨ misbruik maken van de situatie en niet oprecht overkomen, hetzelfde geldt voor Baudet en zn vriendjes.
Aldus iemand die in de koran gelooftquote:
De kans om in de Gazastrook te sneuvelen is groter dan dat je aan een vaccinatie sneuvelt.quote:
Er is een overeenkomst..quote:Op maandag 1 april 2024 19:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De kans om in de Gazastrook te sneuvelen is groter dan dat je aan een vaccinatie sneuvelt.
Ah, antisemitische onzin uitblaten mistte tot nog toe op de PSVCL-bullshit-bingokaart...quote:Op maandag 1 april 2024 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is een overeenkomst..
De Big Pharma ceo,s die de mensheid voor hebben gelogen met oa het gif vaccine is hetzelfde volk als de landjespikkers in ´zionistische staat Israel´
Dat schaapachtige antisemitische geroep doet mij niks man. Wat een grap. Een zelf verzonnen nep-term om mensen de mond te snoeren.quote:Op maandag 1 april 2024 22:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ah, antisemitische onzin uitblaten mistte tot nog toe op de PSVCL-bullshit-bingokaart...
Dat kunnen we nu ook afstrepen...
@Jippie waarom mag deze gestoorde dit blijven herhalen op fok?quote:Op maandag 1 april 2024 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is een overeenkomst..
De Big Pharma ceo,s die de mensheid voor hebben gelogen met oa het gif vaccine is hetzelfde volk als de landjespikkers in ´zionistische staat Israel´
Niet weten wat antisemitisme isquote:Op maandag 1 april 2024 22:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat schaapachtige antisemitische geroep doet mij niks man. Wat een grap. Een zelf verzonnen nep-term om mensen de mond te snoeren.
Het zijn niet eens Semieten.
TR plaatsen heeft meer zin dan mij Mentionen. Het is klinkklare onzin wat hij post. @SwJ is daar een expert in en toevallig mod hierquote:Op dinsdag 2 april 2024 07:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
@:jippie waarom mag deze gestoorde dit blijven herhalen op fok?
Waarom maak je je druk als je weet dat het bullshit is?quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
@:jippie waarom mag deze gestoorde dit blijven herhalen op fok?
Islamofoobquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor onzin gehoord bij je radicale prediker bij je vrijdags gebed?
Je maakt vooral jezelf belachelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerlijk die hypocrisie.
Hou jullie alleen maar een spiegel voor.
Bedankt voor de bevestiging dat het bullshit is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk als je weet dat het bullshit is?
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=Antisemitisme+eenvoudig+uitgelegd
Ik hoop dat je dat heel lang vol weet te houdenquote:
Zie je eindelijk in dat jouw overlords jouw naïeve brein vol hebben gestampt met simpel aantoonbare onzin?quote:
Ik heb maar 1 lord.quote:Op maandag 8 april 2024 07:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zie je eindelijk in dat jouw overlords jouw naïeve brein vol hebben gestampt met simpel aantoonbare onzin?
Dat wegblijven is toch ook maar erg moeilijk he.quote:Op maandag 8 april 2024 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lord.
Willem Engel, Baudet, Jensen etc is contolled opposition en zijn onderdeel van de grote scam.
Ik dacht je weg was hier. We kunnen jou dus niet op jouw woord geloven.quote:Op maandag 8 april 2024 12:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 lord.
Willem Engel, Baudet, Jensen etc is contolled opposition en zijn onderdeel van de grote scam.
En ook zo verrassend dat ze zelfs hier een verdienmodel van maken. Het is net alsof hun doelgroep extreem naïef is en het hen toch niet opvalt dat ze alleen maar voor hun geld gebruikt worden.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
Bedankt voor de donaties, wappies![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ten-is-weg~afeb0eae/
Iets boven de 4000 sterfte over een hele winter zou eerder veel lager dan normaal zijn....quote:Op donderdag 23 mei 2024 05:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ben weer terug na een halfjaar. Ook deze winter was weer verschrikkelijk met boven de 4.000 oversterfte. Voor de twenties van deze eeuw was het alleen in 2018 gebeurd dat de oversterfte boven de 4.000 uitkwam. Ondertussen wordt het pandemieverdrag er doorheen gedrukt alsof het niets is.
Leg jij maar eens uit hoe het komt dat begrafenisondernemers te maken hebben met extreme drukte ten opzichte van normaal. En dat komt zeker niet door de griep. Hoewel de onnodige killerlockdowns wel hebben gezorgd voor meer griepdoden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 07:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Iets boven de 4000 sterfte over een hele winter zou eerder veel lager dan normaal zijn....
Een totale oversterfte van 4000 een zware epidemie.
Maar beides is niet opgetreden.
Ik vermoed dat je met 'iets boven de 4000' doelt op het sterftecijfer van week 5, 29-jan tot 4-feb, dat toen in totaal op 4015 overlijdens lag...
Dat betrof toen een oversterfte van 336.
Aangezien de verwachtte maximale sterfte op 3679 lag.
Een oversterfte van 10% boven de max-vewachting is niet helemaal uniek, maar toch een stevige piek.
Bv in de zomer van 2019 trad er ook een oversterfte van 12% op, in dat geval vermoedelijk wegens een hittegolf.
Anderszijds maakt het veel uit of dit onderdeel is van een kortstondige piek of een lange periode van meer sterfte.
In dit geval betrof het een korte piek-periode van ongeveer 3 weken sterfte boven het maximum (al was ook in december 2023 de sterfte redelijk hoog) , zowel in de week ervoor als erna lag de sterfte weer rond dat verwachte maximum.
Het past juist geheel bij epidemische oorzaken.
Deze pieken in de winter komen altijd door virusinfecties door versies van griepvirussen die de ronde doen.
Eigen aan zulk een piek-sterfte is ook dat de oorzaak qua tijd gekoppeld is (zij het een virus, of een hittegolf, eventueel kun je best claimen dat een vaccinatiecampagne onder oudere en zwakkeren ook een pieksterfte zou kunnen veroorzaken, maar die moet dan gekoppeld worden aan de toediening daarvan en dan in een korte periode erop volgen).
Piek-sterfte kan niet veroorzaakt worden door en vermeende oorzaak die maanden of zelfs jaren ervoor ligt, omdat juist dan sterfte uitgesmeerd wordt en niet in een piek plaatsvind.
Wat je uit de sterftecijfers wel kunt concluderen:
1)
Een in 2020 door aanhangers van de "het is maar een griepje" theorie uitgesproken voorspelling dat na de eerste covid-golf snel 'ondersterfte' zou uitbreken omdat 'enkel zwakke mensen eraan overlijden' blijkt niet op te treden, integendeel, er lijkt in deze golven ook een sterke afname van de gezondheid van een brede groep ontstaan te zijn, die nu weer extra kwetsbaar zijn tijdens het griep-seizoen.
2)
De sterfte in seizoen winter 2023-2024 lijkt relatief vroeger te vallen dan in de griepseizoenen na 2009 (vanaf 2009 zijn de sterftestatistieken beter beschikbaar via de griepmonitor)...
Vooral traden sterftepieken meestal pas aan het eind van de winter op.
Met een piek mestaal begin maart (week 10-12)
In winter 2023-2024 loopt de sterfte vroeger op (in december al) en de piek is eind-jan/begin-feb.
Waarom moet ik iets uitleggen dat jij hier roept?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe het komt dat begrafenisondernemers te maken hebben met extreme drukte ten opzichte van normaal. En dat komt zeker niet door de griep. Hoewel de onnodige killerlockdowns wel hebben gezorgd voor meer griepdoden.
Dus iemand doet hier een redelijk uitgebreid post met behoorlijke onderbouwing. vervolgens kwak jij er een vermoeden in zonder bewijs, en dan vind jij dat de ander het tegendeel maar moet onderbouwen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe het komt dat begrafenisondernemers te maken hebben met extreme drukte ten opzichte van normaal. En dat komt zeker niet door de griep. Hoewel de onnodige killerlockdowns wel hebben gezorgd voor meer griepdoden.
Nogmaals, voor 2018 kwam er geen sterfte van 4.000+ voor. Het is dus iets nieuws.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom moet ik iets uitleggen dat jij hier roept?
Als je mn posts een beetje volgt ben ik een man van droge cijfers en onderbouwing.
Ik poog statistieken uit te leggen, liefst met zoveel mogelijk controleerbare publieke bronnen.
Als je ook jouw argumenten goed weet te onderbouwen zou het de discussie vast een stuk constructiever maken.
hint, wekelijkse overlijdensstatistieken zijn gewoon openbaar, dus je hoeft verder niet terug te vallen op subjectieve 'van-horen-zeggen'-bronnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |