abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212008270
Geen leugens meer posten aub
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 21:23:14 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_212008322
Is dit gewappie nog steeds bezig :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_212008566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Dan val jij stil :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212010610
quote:
Begin je nu weer? _O_
pi_212010659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?

Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
Die zullen in 2030 wereldwijd voor lul staan omdat ze jarenlang in angst hebben geleefd voor niks. Sommigen zullen vlak voor 2030 al uit het leven zijn gestapt, want die zijn te angstig geworden. Het is een best wel grote groep met geestelijke problemen die in hetzelfde complot geloven. Na 2030 zullen ze weer met een nieuw iets komen, want deze mensen leven in angst. Iedereen gaat door met hun leven behalve deze mensen, dus zullen elke dag bij alles argwanend zijn. Ik ben blij dat ik wel gewoon een normaal leven heb en elke dag weer geniet.

Je zou maar élke dag opstaan met angst voor de zogenaamde great reset… :') 8)7
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212010789
quote:

[..]
George_in_the_Matrix

:N
Best wel eng hè...
  maandag 15 januari 2024 @ 09:21:47 #7
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212034741
Joh, lekker laten kletsen.. Ze komen er vanzelf achter..
In begin probeerde ik ook mensen te informeren, kost alleen maar tijd en energie. Zij geloven heilig alles wat de NOS ze voorschoteld.
Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
Dus dat!
  maandag 15 januari 2024 @ 10:07:10 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_212035198
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
In begin probeerde ik ook mensen te informeren, kost alleen maar tijd en energie. Zij geloven heilig alles wat de NOS ze voorschoteld.
Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
_O-
pi_212035922
quote:
;) _O- _O- :W
pi_212035937
quote:
Het zegt veel over iemand dat hij het vermakelijk vindt dat anderen vroegtijdig sterven.
pi_212036445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?

Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.
pi_212036914
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?
pi_212036947
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Om maar op hetzelfde niveau van jou te blijven:
Heb je vanochtend wel je pilletjes ingenomen toen je begeleider dat vroeg?
pi_212036976
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:47 schreef Basp1 het volgende:

Om maar op hetzelfde niveau van jou te blijven:
Heb je vanochtend wel je pilletjes ingenomen toen je begeleider dat vroeg?
Waarom zo defensief?
pi_212037292
quote:

Ik geloof je :Y Je hebt er kijk op en er waarschijnlijk jaren voor gestudeerd en daarnaast ook een gedegen medische achtergrond.

quote:

Vast een uitvaartondernemer die veel niet-Westerse medelanders als klant heeft met obesitas. Ja, die schijnen wat vaker om te vallen, ook op jongere leeftijd. Als je dan opeens wat meer klanten hebt die gaan hemelen zie je al snel oversterfte in je cijfers.

Dat eerste blijkt ook wel uit het balsemen. Raar hoor, dat bloed veranderd als iemand dood is :{

quote:

Oeh, spannend! Wie gaat ie precies voor het gerecht slepen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

quote:
Ik hoop dat dat ook geldt voor de waarheid van de wappies :Y
pi_212037729
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Op 3 maanden na was mijn eerste prik 4 jaar geleden alweer, laatste was ergens in oktober geloof ik.
pi_212037842
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En Rusland is onze grote vriend! Vergeet dat niet! Zelensky is overigens nog een grotere nazi dat Adolf himself!!

Open je ogen mensen!
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  maandag 15 januari 2024 @ 14:09:03 #18
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212037879
Schrik ervan hoe jullie hier achterlopen?! 🙈
Op Twitter/X , Telegram, Bitchute, Reddit, Rumble etc. zijn ze al lange tijd veel verder met kennis en info.
Dus dat!
  maandag 15 januari 2024 @ 14:12:47 #19
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212038098
En van welke eerder gebande user is Perla nu weer een kloon?

Ik schrik ervan dat velen in een doorzichtige troll trappen. :D
pi_212038148
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef Basp1 het volgende:

Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..
pi_212038172
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Toch al 7 delen :D
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_212038183
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Vlad_Dracula het volgende:

[..]
Zegt de kloon van een eerdere draak die zich in zijn grot terug getrokken heeft. _O-
pi_212038352
quote:
Waarom zitten de reacties van dit soort antivaxxers altijd boordevol spellings-, grammatica- en stijlfouten?
pi_212038429
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef Basp1 het volgende:

Dr zijn zoveel wappies dat je soms gewoon niet weet of het een kloon is of dat het echt iemand is die de weg kwijt is.
En dat is best tragisch als je erover nadenkt.
pi_212038499
quote:
Serieus? Zoiets geloof jij met je kritische blik op zaken? Dan diskwalificeer je jezelf toch wel als het gaat om het kunnen doen van je eigen onderzoek.
  maandag 15 januari 2024 @ 15:29:55 #27
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212038613
Het boeit me geen ene fok wat jullie van me denken. Ik ga over dit onderwerp geen tijd en energie verspillen, althans niet op dit platform, waar het gros ontzettend achterloopt.
Het ga jullie goed! En de tijd zal het uitwijzen 👋
Dus dat!
  maandag 15 januari 2024 @ 15:46:50 #28
545 dop
:copyright: dop
pi_212038777
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Perla het volgende:
Het boeit me geen ene fok wat jullie van me denken. Ik ga over dit onderwerp geen tijd en energie verspillen, althans niet op dit platform, waar het gros ontzettend achterloopt.
Doei jij verlichte bovenmatig intelligente mensch, met je bijzondere hoog ontwikkeld onderbuikgevoel.

Het is ook best lastig iets intelligents te zeggen als je geen idee hebt hoe je het allemaal moet onderbouwen.
Beetje hooghartig doen is dan natuurlijk een prima oplossing om het allemaal een beetje te camoufleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 15-01-2024 15:53:15 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_212039060
quote:
Het boeit me eigenlijk wel wat jij denkt. Wat vind je nu van zo'n paper die plaatste. Deze, goed opgezet en uitgevoerd onderzoek, met conclusies die passen bij de analyses die zijn gedaan? Degelijk uitgevoerd met het juist gebruik van betrouwbare bronnen?
pi_212039268
quote:
Ben je ook een autonoom? Dat is misschien ook een leuke hobby voor je.
pi_212039562
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:09 schreef Perla het volgende:
Op Twitter/X , Telegram, Bitchute, Reddit, Rumble etc. zijn ze al lange tijd veel verder met kennis en info.
Dus het aantal wappies hier valt mee? ^O^
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212041043
quote:
Heb je al een beetje schatting van die tijd aangezien jullie vorige deadlines een beetje verlopen zijn.
pi_212110655
Op naar de volgende vaccinatieronde. Updaten die (trans)humans _O_
pi_212110683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 22:46 schreef PSVCL het volgende:
Op naar de volgende vaccinatieronde. Updaten die (trans)humans _O_
Nieuwe ronde, nieuwe leugens! :7
pi_212112303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 22:47 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Nieuwe ronde, nieuwe leugens! :7
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212113250
quote:
12s.gif Op zondag 21 januari 2024 01:02 schreef Monomeism het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat inderdaad, o wee als iemand suggereert dat bijvoorbeeld Bitchute leugens verspreid.
Dan staan de wappies op hun achterste benen.
pi_212114396
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Inbox het volgende:

Dat eerste blijkt ook wel uit het balsemen. Raar hoor, dat bloed veranderd als iemand dood is :{
Opvallend dat de 'lokale' begrafenisondernemer dit zou merken bij het 'balsemen'.
Tenzij hij voor het Koninklijk huis werkt en dit recentelijk dat gemerkt heeft bij overleden leden van het koninklijk huis

Het balsemen van overledenen is in nederland, buiten leden van het koninklijk huis niet toegestaan, tenzij er specifieke gronden zijn dat de overledene extra lang presenteerbaar moet blijven (meestal bij overledenen die naar het buitenland moeten, die moeten een speciale vergunning krijgen)
https://www.rijksoverheid(...)ing-verbod-balseming

Lokale begrafenisondernemers in nederland doen dit niet... Dit klinkt vooral als een Argumentum Copy-Pastum waarbij iemand dingen die hij op de sociale medua uit bv de VS leest, en wel interessant vind omdat het bevestigd wat hij wil horen, gewoonweg naar zijn eigen omgeving verplaatst.

Dat nu de 'lokale begrafenisondernemer' ook zijn mening deelt, vanwege wat hij merkt bij het 'balsemen' ...
En dan hopen dat je daarmee aan 'geloofwaardigheid' zou winnen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212114683
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 09:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat inderdaad, o wee als iemand suggereert dat bijvoorbeeld Bitchute leugens verspreid.
Dan staan de wappies op hun achterste benen.
:')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212115038
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 10:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Opvallend dat de 'lokale' begrafenisondernemer dit zou merken bij het 'balsemen'.
Tenzij hij voor het Koninklijk huis werkt en dit recentelijk dat gemerkt heeft bij overleden leden van het koninklijk huis

Het balsemen van overledenen is in nederland, buiten leden van het koninklijk huis niet toegestaan, tenzij er specifieke gronden zijn dat de overledene extra lang presenteerbaar moet blijven (meestal bij overledenen die naar het buitenland moeten, die moeten een speciale vergunning krijgen)

Lokale begrafenisondernemers in nederland doen dit niet... Dit klinkt vooral als een Argumentum Copy-Pastum waarbij iemand dingen die hij op de sociale medua uit bv de VS leest, en wel interessant vind omdat het bevestigd wat hij wil horen, gewoonweg naar zijn eigen omgeving verplaatst.

Dat nu de 'lokale begrafenisondernemer' ook zijn mening deelt, vanwege wat hij merkt bij het 'balsemen' ...
Hahaha, die @Perla, die liegt ook de boel bij elkaar, die moet de politiek in.
pi_212115172
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 11:39 schreef Managarm het volgende:

[..]
Hahaha, die @:Perla, die liegt ook de boel bij elkaar, die moet de politiek in.
Mijn schoonvader is afgelopen jaar gebalsemd.

Het kan dus kennelijk wel.
pi_212115216
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 11:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mijn schoonvader is afgelopen jaar gebalsemd.

Het kan dus kennelijk wel.
Het blijft een vreemd verhaal, zonder enige bron.
pi_212116303

Trends in Excess Deaths Westminster Hall Debate 16 January
― Thomas Sowell
pi_212117425
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef Managarm het volgende:

[..]
Het verhaal raakt inderdaad kant noch wal.
pi_212129639
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef Managarm het volgende:

[..]
Dat balsemen verhaal komt uit de VS wat Jan Bonte (ex-neuroloog) letterlijk heeft vertaald en op zijn twitter heeft gegooid. Aangezien hij iedereen uitscheld die het niet met hem eens is en meteen daarna blokt is het voor de mensen die hem wel volgen een flinke safe-space geworden die al zijn onzin geloven. Omdat hij een arts is wel is waar op een heel ander gebied wordt hij door sommige nogal serieus genomen. Maar goed naast neuroloog, vaccin-expert, viroloog en immunoloog is hij ook een expert over de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Waar hij vooral Russische propaganda voor waar aanneemt en met zijn volgers deelt. Dus ja eigenlijk is de beste man totaal niet serieus te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ipa84 op 22-01-2024 14:21:45 ]
pi_212129801
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:49 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat balsemen verhaal komt uit de VS wat Jan Bonte (ex-neuroloog) letterlijk heeft vertaald en op zijn twitter heeft gegooid. Aangezien hij iedereen uitscheld die het niet met hem eens is en meteen daarna blokt is het voor de mensen die hem wel volgen een flinke safe-space geworden die al zijn onzin geloven. Omdat hij een arts is wel is waar op een heel ander gebied wordt hij door sommige nogal serieus genomen. Maar goed naast neuroloog, vaccin-expert, viroloog en immunoloog is hij ook een expert over de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Waar hij vooral Russische propaganda voor waar aanneemt en met zijn volgers deelt. Dus ja eigenlijk is de beste man totaal niet series te nemen.
Ik vind het lachwekkend (triest) dat er mensen zijn die dit soort posts overnemen en dan doen alsof het in hun eigen plaats is gebeurd. Helaas weet ik dat ook dat er mensen zijn die dit geloven omdat ze de geestelijke capaciteit niet hebben om hier doorheen te prikken.
pi_212129981
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 14:05 schreef Managarm het volgende:

[..]
Ik vind het lachwekkend (triest) dat er mensen zijn die dit soort posts overnemen en dan doen alsof het in hun eigen plaats is gebeurd. Helaas weet ik dat ook dat er mensen zijn die dit geloven omdat ze de geestelijke capaciteit niet hebben om hier doorheen te prikken.
Klopt, maar het is voor hem tegenwoordig gewoon een verdienmodel geworden. Als je naar zijn website gaat kan je allemaal onzin van hem kopen en geld doneren. Dus het zal me niks verwonderen dat hij die onzin gewoon maar post omdat het voor hem uiteindelijk gewoon geld oplevert en zijn volgers kan hij inmiddels zowat alles wijs maken.
pi_212176120
twitter

#hacked #transumanism #npc,s #AIbodys

De Duitse omroep WDR heeft vorige week donderdag een zorgwekkend item uitgezonden over DNA-verontreiniging in coronavaccins. In iedere dosis blijken miljarden DNA-fragmenten te zitten die er absoluut niet in thuishoren. Het heeft de mogelijkheid om menselijk DNA binnen te dringen. De langetermijneffecten hiervan zijn niet bekend.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 01:31:53 #48
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212183958
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 10:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Is heeeeel normaal, met vloeistof, door gewone klootjesvol uitvaarders bij gewone klootjesvolk mensen!

https://www.uitvaartverzekering.nl/onderwerpen/balsemen

Ps. Prikschade komt steeds meer in de MSM, ook bij de NOS laatst. Want wat dáár gezegd wordt, geloofd men wel klakkeloos toch.. 🐑🐑🐑🐑🐑
Waarheid komt altijd uit, vroeg of laat ♥️

[ Bericht 11% gewijzigd door Perla op 27-01-2024 01:34:37 (Link toevoegen ) ]
Dus dat!
  zaterdag 27 januari 2024 @ 01:44:37 #49
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212183994
Jeetje dat hier een hele discussie over was ontstaan.
Jan Bonte dit dat.. ?!
Nee lichte balseming, thanatopraxie, is al jaren heel normaal. Ik heb het niet over traditionele balseming a la oude Egypte, "Royals" etc.
Wederom bevestiging dat meesten hier op FOK echt achterlopen qua kennis!
Uitzonderingen daargelaten..
Dus dat!
  zaterdag 27 januari 2024 @ 02:11:33 #50
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212184073
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 12:52 schreef Monomeism het volgende:

Trends in Excess Deaths Westminster Hall Debate 16 January
Pro wappie / wakker filmpje 🙌
Reacties onder dat filmpje op YouTube zijn ook mooi. Er is nog hoop voor de mensheid!
Dus dat!
  zaterdag 27 januari 2024 @ 02:25:11 #51
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212184106
Oh ja, tóch nog iets aardigs.. (ondanks jullie klote reacties) van deze wappie aan deze grote kudde schapies.

Advies om nog gauw voor einde van deze maand jullie batchnummers te noteren / uitprinten / vereeuwigen. Want vanaf februari zijn deze gegevens niet meer terug te vinden... De overheid gaat deze gegevens wissen. En is het lastiger qua rechtszaken etc, tegen de tijd dat jullie ook wakker worden.
Joejoe!

Is dat wat, dan is jullie prik-rapportje weg? Staan jullie ook voortaan geregistreerd als ongeprikt. Eigenlijk zijn jullie dan óók wappies! 😬😆🤣
Dus dat!
pi_212184114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 02:11 schreef Perla het volgende:

[..]
Er is nog hoop voor de mensheid!
Helaas zijn met een onderhuids contract dit soort ontwikkelingen en debatten bijna niet zichtbaar.
― Thomas Sowell
pi_212184131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 02:25 schreef Perla het volgende:
Oh ja, tóch nog iets aardigs.. (ondanks jullie klote reacties) van deze wappie aan deze grote kudde schapies.

Advies om nog gauw voor einde van deze maand jullie batchnummers te noteren / uitprinten / vereeuwigen. Want vanaf februari zijn deze gegevens niet meer terug te vinden... De overheid gaat deze gegevens wissen. En is het lastiger qua rechtszaken etc, tegen de tijd dat jullie ook wakker worden.
Joejoe!

Is dat wat, dan is jullie prik-rapportje weg? Staan jullie ook voortaan geregistreerd als ongeprikt. Eigenlijk zijn jullie dan óók wappies! 😬😆🤣
Goed dat er zaken aan het licht komen hoor.
Ik heb alleen niet die scheef fout euforische "wie het laats lacht lacht het best" vibe die jij hebt.
Ik kan er helaas niet om lachen. Om het heen en weer ge-wappie en ge-schaap ook niet.
― Thomas Sowell
  zaterdag 27 januari 2024 @ 02:52:02 #54
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212184159
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 02:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Goed dat er zaken aan het licht komen hoor.
Ik heb alleen niet die scheef fout euforische "wie het laats lacht lacht het best" vibe die jij hebt.
Ik kan er helaas niet om lachen. Om het heen en weer ge-wappie en ge-schaap ook niet.
Nou.. dat komt door de reacties hier op FOK. Je zou voor de gein even kunnen lezen hoe bizar meerendeel reageert. Terwijl ik mensen eigenlijk alleen wil helpen, wakker schudden. In real life ook gedaan. En nog.. maar actie reactie toch..
En denk ik, prima, dan blijven prikken, MSM en politiek blindelings geloven etc..
En wappie is gewoon geuzennaam. Zo noemen "ze" "ons" zelf toch ook hier op FOK.
Maar idem, heel blij dat zaken aan het licht komen 🙏
Dus dat!
pi_212184670
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 02:27 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Helaas zijn met een onderhuids contract dit soort ontwikkelingen en debatten bijna niet zichtbaar.
Gek, de video speelt bij mij wel goed af.
pi_212184676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 02:52 schreef Perla het volgende:

[..]
Nou.. dat komt door de reacties hier op FOK. Je zou voor de gein even kunnen lezen hoe bizar meerendeel reageert. Terwijl ik mensen eigenlijk alleen wil helpen, wakker schudden. In real life ook gedaan. En nog.. maar actie reactie toch..
En denk ik, prima, dan blijven prikken, MSM en politiek blindelings geloven etc..
Mensen hebben over het algemeen een hekel aan evangeliseren.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 09:01:55 #57
545 dop
pi_212184924
quote:

[..]
zodra je het over MSM hebt en van uit een bepaalde superioriteit spreekt, dan ben je inderdaad vrij snel af.
Waarom hoef je geen mondkapje meer op.
De echte wappie wereld regeert van uit een angst gevoel en zoektocht naar schuldigen, want ja die onderbuik moet bevredigd worden.
Werkelijk kennis delen en nieuwe inzichten zie ik zelden tot nooit.
Vertelt mij nu is waarom het een groot complot is tegen de mensheid.
En waarom jij dan wel gewoon een afwijkende mening mag hebben zonder dat je gevangen wordt gezet of erger.
Waarom hebben we geen lockdowns meer, waarom komt er toch nog steeds geld uit de pinautomaat. En waarom hebben ze je nog steeds niet opgehaald om vast te binden en verplicht te prikken.
Als het echt z'n groot complot is waarom dan geen virus maken waar juist iedereen van dood gaat die geen prikkie krijgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door dop op 27-01-2024 09:43:54 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_212184976
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 08:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gek, de video speelt bij mij wel goed af.
Dat geloof ik.
― Thomas Sowell
pi_212184984
quote:
:') _O-
U MAD?
pi_212185016
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:09 schreef Perla het volgende:
Goeie bronnen ook. Platforms waar het gros van de accounts niet geverifieerd zijn _O_ Wat ik hierdoor wel weet is dat Wappies de cholera van de samenleving zijn. Hopelijk sterven ze er dan ook aan.
U MAD?
pi_212185102
quote:

[..]
Welke zaken komen nu aan het licht? Ik hoor al jaren dezelfde onzin over dat bloed bijvoorbeeld. Overigens is dat verhaal ook alweer compleet onderuit gehaald...

Valt me nog mee dat het niet niet gaat over de mogelijk kleine kans dat vaccinatie, long covid klachten kan geven.

Waar overigens de wetenschap en msm geheel open over zijn.
pi_212185156
Dat verhaal over die begrafenisondernemer komt gewoon uit Died Suddenly, dus ik snap niet waarom je doet alsof het om lichte balseming in Nederland gaat.
Tap tap tap
pi_212185168
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat verhaal over die begrafenisondernemer komt gewoon uit Died Suddenly, dus ik snap niet waarom je doet alsof het om lichte balseming in Nederland gaat.
Als hij nou even de naam van de begrafenisondernemer deelt dan kunnen we de bron verifiëren. Zo moeilijk is dat niet
U MAD?
pi_212186420
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 09:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Als hij nou even de naam van de begrafenisondernemer deelt dan kunnen we de bron verifiëren. Zo moeilijk is dat niet
Precies. Al die vage bronnen. Iets naar de WHO, of andere strak geverifieerde bronnen die echt zijn toegestaan zouden in dit topic niet misstaan. Fauci, Albert Bourla, Ernst Kuipers. Bill Gates. Of iets zinnigs van Hugo de Jonge.
― Thomas Sowell
pi_212188518
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 09:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Een begrafenisondernemer balsemt zelf niet.
Daarvoor wordt een speciaal bedrijf ingehuurd.
Het verhaal loopt op alle fronten mank.
pi_212189429
Daarom is een relaas van een patholoog wellicht wat meer to the point.

Prof. Arne Burkhardt 1944 - 2023 †
― Thomas Sowell
pi_212189690
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 17:23 schreef Monomeism het volgende:
Daarom is een relaas van een patholoog wellicht wat meer to the point.

Prof. Arne Burkhardt 1944 - 2023 †
https://www.reuters.com/a(...)ation-idUSL1N2TN1PP/
pi_212190157
Een heuse Reuters Fact Check nog wel. :')

Factcheck van James C Smith van Pfizer en het WEF zeker?

[ Bericht 39% gewijzigd door Monomeism op 27-01-2024 19:05:49 ]
― Thomas Sowell
pi_212190296
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 19:00 schreef Monomeism het volgende:
Een heuse Reuters Fact Check nog wel. :')

Factcheck van James C Smith van Pfizer en het WEF zeker?
Oh ja, je bent er zo eentje, heb je het wel gelezen?

Die man heeft wel gevoel voor humor overigens:

In vaccinated males, the COVID-19 vaccine's spike protein "has entirely replaced their sperm."

maar je kan zelf ook wel googlen dat alles wat die man beweert al gedebunked is, je bent toch zo goed in je eigen onderzoek doen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Managarm op 27-01-2024 19:59:10 ]
pi_212190963
quote:

Joejoe!

Is dat wat, dan is jullie prik-rapportje weg? Staan jullie ook voortaan geregistreerd als ongeprikt. Eigenlijk zijn jullie dan óók wappies! 😬
😆🤣
maar ben je nou ook een autonoom of niet?
pi_212191208
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 19:09 schreef Managarm het volgende:

[..]
Oh ja, je bent er zo eentje, heb je het wel gelezen?
Ja ik ben er zo eentje. Een stuk doorgelezen en een beetje door ge scrolled

Maar ja. Reuters is verbonden met WEF, Pfizer etc.he?

quote:
Die man heeft wel gevoel voor humor overigens:

In vaccinated males, the COVID-19 vaccine's spike protein "has entirely replaced their sperm."
Ja dat waren smerige plaatjes he? Ik heb 'm er niet om zien lachen. Ook niet mijn humor.

quote:
maar je kan zelf ook wel googlen dat alles wat die man beweert al gebunked is, je bent toch zo goed in je eigen onderzoek doen?
Ah gedebunked. Het is wat he? Wij van WC eend, adviseren WC eend.
Ik moet niet veel hebben van het gedebunk van WHO, WEF, Pfizer, Albert Bourla, Anthony Fauci, Bill Gates, Ernst Kuipers, Marion Koopmans, Marc van Ranst, Ab Osterhaus, Hugo de Jonge etc.etc.

Dus ja ik doe miijn 'eigen' onderzoek en heb een zwak voor argumenten van dissidenten buiten das Reich
― Thomas Sowell
pi_212192999
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Monomeism het volgende:

[..]

[..]
Ja dat waren smerige plaatjes he? Ik heb 'm er niet om zien lachen. Ook niet mijn humor.
[..]
Ah gedebunked. Het is wat he? Wij van WC eend, adviseren WC eend.
Ik moet niet veel hebben van het gedebunk van WHO, WEF, Pfizer, Albert Bourla, Anthony Fauci, Bill Gates, Ernst Kuipers, Marion Koopmans, Marc van Ranst, Ab Osterhaus, Hugo de Jonge etc.etc.

Dus ja ik doe miijn 'eigen' onderzoek en heb een zwak voor argumenten van dissidenten buiten das Reich
Er loopt ook een ander topic op Fok, waarbij mensen dankzij hun eigen onderzoek huis en haard kwijtraken.
Eigen onderzoek doen wil niet zeggen dat je de juiste informatie krijgt.
pi_212193063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 20:00 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ik hoor juist vaak dat je je eigen onderzoek moet doen, en niet op afgaan op reputatie enzo? Waarom iets diskwalificeren alleen op basis waar het vandaan komt?
pi_212193159
quote:

[..]
MSM blindelings geloven? Ik geloof niks blindelings, ik beoordeel onderzoek zelf, met de kennis en ervaring die ik daarin heb. En als het om vaccinatie-schade gaat heb ik nog geeneen gedegen onderzoek gezien welke verontrustende hoeveelheden ernstige bijwerkingen van vaccinaties heeft aangetoond.
pi_212195312
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 21:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik hoor juist vaak dat je je eigen onderzoek moet doen, en niet op afgaan op reputatie enzo? Waarom iets diskwalificeren alleen op basis waar het vandaan komt?
Je doet allemaal aan een mate van aannames. Uiteindelijk aan het einde van de dag draait het om keuzes. Soms naar blind geloof. Sommigen maakten een keuze alleen maar vanwege de vergelijking met een frikandel of wilden op vakantie met QR. Ze maakten de keuze niet omdat ze peer reviews afwachten of omdat er acht muizen stierven.
― Thomas Sowell
pi_212195339
foutje
― Thomas Sowell
  zondag 28 januari 2024 @ 00:39:04 #77
505221 Perla
Blablabla chocoladevla
pi_212197498
quote:
Een link naar Telegram over plotselinge doden. Wappies onder elkaar, zal wel erg gezellig zijn daar :) Helaas heb ik geen Telegram, dus kan ik niet meelezen daar :(

Heb je niet een link naar betrouwbare medische bronnen? BIjvoorbeeld van wetenschappelijke universiteiten of tijdschrijften die wetenschappelijke publicaties publiceren?

Je weet dat sinds het bestaan van de mensheid er al mensen plots doodgaan he? En dat dat over 100 jaar, als alle mensen die nu leefden ook gewoon nog steeds zal gebeuren? Dat veel mensen medisch gezien wat mankeren, maar dat niet weten? Dat jij zelf ook morgen dood neer kan vallen. ondanks dat je net als ik waarschijnlijk ongevaccineerd bent.

Maar even een serieuse vraag: Gaat er weleens een dag voorbij dat je niet bezig bent net je corona hobby?
pi_212197515
Maar, vraagje aan jou?

De vriendin van mn neef is destijds dood neergevallen tijdens het douchen. Neef hoorde een knal, ging kijken en trof haar dood aan. Dat was voor corona. Als dat nu zou gebeuren, dan zeg jij als coronawappie ongetwijfeld: Corona! na uiteaard eerst de vraag gesteld te hebben of ze gevaccineerd was.

Hoe kan het dan dat zij dood neerviel, terwijl ze ergens eind 40 was? En hoe weten jij en je matties zo zeker dat al die 'sudden death'-gevallen komen door een corona-vaccin?
pi_212197895
quote:

Joejoe!
Waarom zou er een batch nummer voor nodig zijn?

quote:
Nee, je bent een wappie als je denkt dat het geregistreerd moet staan dat je geprikt bent om geprikt te zijn.
Dan heb je een enorme kronkel in je hersenpan.
  zondag 28 januari 2024 @ 09:43:45 #81
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_212198440
quote:

[..]
Wat bedoel je met blijven prikken? Snap je dan echt niet dat de meeste Nederlanders in 2021 een paar van die prikken hebben gehad en sindsdien niet meer (en het eigenlijk ook niet meer van plan zijn), maar daar ook helemaal niet meer mee bezig zijn? Ik hoor niemand over vaccinaties, behalve op X en BNW.
  zondag 28 januari 2024 @ 09:49:38 #82
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212198485
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 03:32 schreef Inbox het volgende:
Maar, vraagje aan jou?

De vriendin van mn neef is destijds dood neergevallen tijdens het douchen. Neef hoorde een knal, ging kijken en trof haar dood aan. Dat was voor corona. Als dat nu zou gebeuren, dan zeg jij als coronawappie ongetwijfeld: Corona! na uiteaard eerst de vraag gesteld te hebben of ze gevaccineerd was.

Hoe kan het dan dat zij dood neerviel, terwijl ze ergens eind 40 was? En hoe weten jij en je matties zo zeker dat al die 'sudden death'-gevallen komen door een corona-vaccin?
Dat soort tragische gebeurtenissen zijn helaas van alle tijden. In de brugklas werd een jongen uit de klas gehaald, zijn vader was overleden aan een hartstilstand. Nog geen 40 jaar toen, geen gezondheidsproblemen. Het gebeurde toen ook al.
pi_212199049
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 08:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom zou er een batch nummer voor nodig zijn?
[..]
Nee, je bent een wappie als je denkt dat het geregistreerd moet staan dat je geprikt bent om geprikt te zijn.
Dan heb je een enorme kronkel in je hersenpan.
Al mijn prikken staan ook gewoon in mijn vaccinatie paspoort...
pi_212200426
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je doet allemaal aan een mate van aannames. Uiteindelijk aan het einde van de dag draait het om keuzes. Soms naar blind geloof. Sommigen maakten een keuze alleen maar vanwege de vergelijking met een frikandel of wilden op vakantie met QR. Ze maakten de keuze niet omdat ze peer reviews afwachten of omdat er acht muizen stierven.
En daar maken degenen die de wappies manipuleren handig gebruik van. Malloten als 'experts' naar voren schuiven, ageren tegen een 'gevestigde' orde, opties die op korte termijn makkelijker, goedkoper, en minder impact op iemands leven hebben als de juist bestempelen, en vooral simpele 'oplossingen' aanbieden, omdat dat logisch lijkt.

Je ziet hetzelfde keer op keer. Bij corona zelf, bij de vaccins, bij klimaatverandering, bij de stikstof en andere milieu-problemen, bij electrische auto's. En elke keer duiken ook dezellfde mensen op, die hetzelfde draaiboek volgen, zodat ze de aandacht, en/of donaties, krijgen waar ze naarstig naar op zoek zijn.
pi_212200893
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 09:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat soort tragische gebeurtenissen zijn helaas van alle tijden. In de brugklas werd een jongen uit de klas gehaald, zijn vader was overleden aan een hartstilstand. Nog geen 40 jaar toen, geen gezondheidsproblemen. Het gebeurde toen ook al.
Dat klopt. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zo'n beetje iedereen met enige mate van intelligentie. Maar er zijn dus ook mensen zoals de topicstarter die dit direct in het lijstje 'vaccindoden' zullen scharen en er heilig in geloven en prediken dat het door een vaccin komt.

Ik stelde hem de vraag, maar verwacht uiteraard geen reactie erop te krijgen, want het druist volledig in tegen hun visie: iemand die gevaccineerd is tegen Corona en vervolgens geheel onverwacht overlijd of ziek wordt, die moet wel zijn overleden of ziek geworden zijn door dat vaccin.

En de betreffende persoon waar ik het over had, die zou dus als dit in coronatijd speelde en ze gevaccineerd was door dit soort figuren klakkeloos neergezet worden als 'sudden death' door het coronavaccin :r

[ Bericht 1% gewijzigd door Inbox op 28-01-2024 16:30:40 ]
pi_212204484
quote:
[b]En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden. [/b]
Ga het je nogmaals vragen, want meen dat ik het al gevraagd had.
1. Wie gaat ie nu precies aanklagen, en waarvoor?
2. Wat voor lichamelijke klachten, en wie heeft bepaald dat dat komt door de vaccinatie? Dat moet toch wel een arts zijn, toch?
pi_212204628
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 13:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En daar maken degenen die de wappies manipuleren handig gebruik van. Malloten als 'experts' naar voren schuiven, ageren tegen een 'gevestigde' orde, opties die op korte termijn makkelijker, goedkoper, en minder impact op iemands leven hebben als de juist bestempelen, en vooral simpele 'oplossingen' aanbieden, omdat dat logisch lijkt.

Je ziet hetzelfde keer op keer. Bij corona zelf, bij de vaccins, bij klimaatverandering, bij de stikstof en andere milieu-problemen, bij electrische auto's. En elke keer duiken ook dezellfde mensen op, die hetzelfde draaiboek volgen, zodat ze de aandacht, en/of donaties, krijgen waar ze naarstig naar op zoek zijn.
Het meest grappige is dat het ook elke keer dezelfde experts zijn.. die meteen een shitload aan geld binnenhalen via reclame of het verkopen van pure onzin.
pi_212215566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:17 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
#hacked #transumanism #npc,s #AIbodys

De Duitse omroep WDR heeft vorige week donderdag een zorgwekkend item uitgezonden over DNA-verontreiniging in coronavaccins. In iedere dosis blijken miljarden DNA-fragmenten te zitten die er absoluut niet in thuishoren. Het heeft de mogelijkheid om menselijk DNA binnen te dringen. De langetermijneffecten hiervan zijn niet bekend.
Wauw waarom reageren zo weinig mensen hierop? Ik vind dit best wel eng eigenlijk
pi_212215611
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 09:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Goeie bronnen ook. Platforms waar het gros van de accounts niet geverifieerd zijn _O_ Wat ik hierdoor wel weet is dat Wappies de cholera van de samenleving zijn. Hopelijk sterven ze er dan ook aan.
doodsverwensing geliked door users qltel en MatthijsDJ.

Jullie karma achterhaalt jullie nog wel!
  maandag 29 januari 2024 @ 18:22:10 #90
545 dop
pi_212215752
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:11 schreef Tristan99 het volgende:

[..]
Wauw waarom reageren zo weinig mensen hierop? Ik vind dit best wel eng eigenlijk
En wat is daar precies zo eng aan?
haal je wel eens adem?
vraag jij je dan ook af hoeveel dna je binnen krijgt?
Vind je dat ook eng?

Als het om een prikje gaat dan springen er in eens vragen bij je op?
En als het om een virus gaat dan komen die zelfde vragen niet in je op?

Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt, of ben je een cloontje?
pi_212215960
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:22 schreef dop het volgende:

[..]
En wat is daar precies zo eng aan?
haal je wel eens adem?
vraag jij je dan ook af hoeveel dna je binnen krijgt?
Vind je dat ook eng?

Als het om een prikje gaat dan springen er in eens vragen bij je op?
En als het om een virus gaat dan komen die zelfde vragen niet in je op?

Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt, of ben je een cloontje?
heb je de video bekeken? Er zitten mogelikj verontreinigingen in de vaccins die misschien gevaarlijk kunnen zijn en dan ga jij zo raar reageren?
pi_212216018
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:14 schreef Tristan99 het volgende:
Jullie karma achterhaalt jullie nog wel!
Ach Tristan.
U MAD?
  maandag 29 januari 2024 @ 18:40:02 #93
545 dop
pi_212216087
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:32 schreef Tristan99 het volgende:

[..]
heb je de video bekeken? Er zitten mogelikj verontreinigingen in de vaccins die misschien gevaarlijk kunnen zijn en dan ga jij zo raar reageren?
wat is er raar aan mijn vragen?
Kom je hier alleen linkjes posten zonder verder toelichting te willen geven, dat vind ik namelijk raar.
verhalen over dna verontreiniging zijn niet nieuw zijn ook wel Kamervragen over gesteld door clown van Haga
pi_212216115
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:40 schreef dop het volgende:

[..]
wat is er raar aan mijn vragen?
Kom je hier alleen linkjes posten zonder verder toelichting te willen geven, dat vind ik namelijk raar.
Jij vraagt wat er zo eng aan is en ik beantwoord je vraag -> er zitten misschien verontreinigen in
pi_212216253
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:41 schreef Tristan99 het volgende:

[..]
Jij vraagt wat er zo eng aan is en ik beantwoord je vraag -> er zitten misschien verontreinigen in
Hoeveel krijg je binnen?
pi_212216302
quote:

[..]
Verontreinigingen bedoel je.
U MAD?
  maandag 29 januari 2024 @ 18:53:36 #97
545 dop
pi_212216313
quote:

[..]
was dat de enige vraag die ik stelde?
wat is er nu precies zo raar aan mijn vragen?
ik wil er best met je over discussiëren maar als jij alleen maar vind dat vragen stellen raar is dan zijn we natuurlijk snel uitgepraat
pi_212227345
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 18:53 schreef dop het volgende:

[..]
was dat de enige vraag die ik stelde?
wat is er nu precies zo raar aan mijn vragen?
ik wil er best met je over discussiëren maar als jij alleen maar vind dat vragen stellen raar is dan zijn we natuurlijk snel uitgepraat
  dinsdag 30 januari 2024 @ 19:14:40 #99
545 dop
pi_212227587
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef Tristan99 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O wow, komt echt niet verder dan plaatjes posten.
Grote jonge hoor.
pi_212228237
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 15:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een begrafenisondernemer balsemt zelf niet.
Daarvoor wordt een speciaal bedrijf ingehuurd.
Het verhaal loopt op alle fronten mank.
De cope.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')