* TheStigsDutchCousin even de lijst erbij paktquote:
Ik reserveer er vast één.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even de lijst erbij pakt
Saltburnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even de lijst erbij pakt
Jaaahjaaahhhhh...quote:
Altijd, tochquote:
Especially for youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Da's goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komende TT's zijn filmtitels?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Especially for youooohh... té mierzoet hoor, die..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs in de tijd dat die uitgebracht werd
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
Je bent zellufquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
Vond ik toch wel lekkere deuntjes altijd
Dat hebben ze zeker!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
Vond ik toch wel lekkere deuntjes altijd
Hmmm, ik ken een andere DARE...quote:
Transformers robots in disguise!!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken een andere DARE...
Best everquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Transformers robots in disguise!!![]()
Grappige van het nummer van de Gorillaz is trouwens dat het officieel helemaal geen Dare zou heten.
Maar There.
Alleen kon die mannelijke zanger dat niet goed uitspreken en is het Dare geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |