Zeker !!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
Als die TT niet opgaat, mogen we de TS dan verantwoordelijk stellen?
Tuurlijk wel, dan kunnen we geld krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker !!
Maar we hebben er niets aan alleen
Goed planquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kunnen we geld krijgen.
Keiharde cash,
dan zijn we rijk
Van mij krijg je nietsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kunnen we geld krijgen.
Keiharde cash,
dan zijn we rijk
Verwachting voor woensdag al gezien? Of 1 mogelijk danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef pullup het volgende:
Beter gaat het gewoon niet meer zo hard vriezen
Dat laten we de rechter wel regelenquote:
Gaat meevallen is mijn voorspelling. Tenminste qua tempreatuurquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwachting voor woensdag al gezien? Of 1 mogelijk dan
Die boeit niet zo die temperatuurquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat meevallen is mijn voorspelling. Tenminste qua tempreatuur
Dat topic is door Paul gestart....quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die boeit niet zo die temperatuur
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland
Ik vind het prima, misschien hebben we dan weer een nieuw topic ...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die boeit niet zo die temperatuur
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland
Dat ga ik ook doen vandaagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:00 schreef chufi het volgende:
Ik ga voor de zekerheid maar ff een stevig wintersoepje brouwen ...
Gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het prima, misschien hebben we dan weer een nieuw topic ...
Ik moet even denken wat ik vanavond ga makenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, van het weekend weer eens een stuk zalmmoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets lekker is altijd goedquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet even denken wat ik vanavond ga maken
Oeh dat is een grote panquote:
4 of 5 porties gaan de vriezer inquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh dat is een grote pan![]()
Zo vaak eet ik niet hetzelfde achter elkaar hoor. 3 dagen op zijn hoogst
Dat is heel lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag.
Mosselen vandaag met zelfgemaakte tzazikisaus![]()
Bruggequote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is heel lekkerVorige week ook een pannetje gegeten in Brugge maar zonder je Tsatsiki saus
In wijn, wel met een soort ondefinieerbaar sausje en veel patatquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Brugge![]()
Waren ze in bier of wijn gekookt?
En had je wel iets van een sausje erbij?
Bedenk me nu dat ik mosselgroenten vergeten ben te kopen. Zo even terug naar de winkel. Had wel verse kruiden gekocht voor in de saus maar de groentjes vergeten.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In wijn, wel met een soort ondefinieerbaar sausje en veel patat
Oh ja en inderdaad met veel mosselgroentenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In wijn, wel met een soort ondefinieerbaar sausje en veel patat
Is dat die millionaire ? Ik weet wel dat er een andere Oostenrijkse gewonnen heeft bij skien , daar is ie meestal ook blij omquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja en inderdaad met veel mosselgroentenDie moet je wel hebben
ik wil ook wel een meloentjequote:
Nee de skisterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die millionaire ? Ik weet wel dat er een andere Oostenrijkse gewonnen heeft bij skien , daar is ie meestal ook blij om
Zou kunnenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht een andere naam te zien ...
Dat was een leuke bandquote:
Ga je weer skieen?quote:
quote:
Nog een keerquote:
Spandex-achtig stofje denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
Hmm glimt wat teveel voor leer eigenlijk
Een superduper powernapquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik dacht dat het midden in de nacht was. Viel dat tegen hihi.
Ik heb geslapen vandaar de verwardheid.
In de jaren ‘70 kon niks te veel glimmen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
Daisiesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spandex-achtig stofje denk ik
En weekend
Nog effe maarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katty Perrysong![]()
En het is inderdaad tijd voor lente![]()
[ afbeelding ]
Nog maar twee maanden, dus dat is bijna. Van mij had die horrorwinter met horrorvriezen nog wel even aan mogen houden. Tyfuskoud, maar wel lekker om buiten te zijnquote:
Ik vond het vandaag wel lekkerder eigenlijk, geen wind en tegen die kou met wind was niet in te pakkenquote:
Ja maar dat was het wel volgens mij... het zat zo strak dat ze nauwelijks kon bewegen ..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
Die motregen was k*t.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag wel lekkerder eigenlijk, geen wind en tegen die kou met wind was niet in te pakken
Dat zou minder zijn geweestquote:
Hier wel. De ene mini bui na de ander. Waterkoud🥶quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou minder zijn geweestMaar geen last van gehad
Was ie maar k*t, dan had je er nog wat aan gehadquote:
Jij zal wel niet buiten werken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Hier miezerde het volgens mij ook de hele dag, maar ik heb er geen last van gehad, want ik was aan het werk.
Ik had vandaag gewoon een t-shirt aan thuis. Nu nog steeds maar ik sta in een volle Effenaar te wachten op een Led Zeppelin tribute die ieder moment kan beginnenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:54 schreef engine het volgende:
Ik heb de hele middag met dikke winterjas binnen gezeten....en nog koud
Dan had je wel een natte...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ie maar k*t, dan had je er nog wat aan gehad
Maar jij woont niet in de Effenaarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had vandaag gewoon een t-shirt aan thuis. Nu nog steeds maar ik sta in een volle Effenaar te wachten op een Led Zeppelin tribute die ieder moment kan beginnen
Andersom he, als ze al nat is moet je je afvragen waaromquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
als ze al droog is dan klop er iets niet
Scheelt maar een paar 100 meterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in de Effenaar
echt niet!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andersom he, als ze al nat is moet je je afvragen waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
echt niet!
dit meen je niet he?T is meer bij de eerste seconde zeg maar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze moet ergens beginnen he
stupidity has become as common as common sense was before
Das genoeg om niet thuis de warmte van de Effenaar te voelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar 100 meter
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had vandaag gewoon een t-shirt aan thuis. Nu nog steeds maar ik sta in een volle Effenaar te wachten op een Led Zeppelin tribute die ieder moment kan beginnen
Nee, alleen de Tramstraatquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das genoeg om niet thuis de warmte van de Effenaar te voelen.
En er zit toch een stadion tussen?
Ah, je zit ergens anders dan ik dachtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, alleen de Tramstraat
ja ik snap hoe je het bedoeldquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andersom he, als ze al nat is moet je je afvragen waarom
waaromquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer bij de eerste seconde zeg maar,
ze moet ergens beginnen he
quote:
quote:
Yep, staat een bak in de koelkast, denk voor maandagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
Heb je nog voor morgen of een andere dag ?
Moet kunnenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, staat een bak in de koelkast, denk voor maandag
Ook handig ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:28 schreef chufi het volgende:
Ik kom het weekend ook wel weer door ... zonder te hoeven te koken ...
die is toch zo gebakkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook handig ja.
Ik moet nog wel een keer koken, die zalm
Dikke moot wel.quote:
Dat gaat echt (zo goed als) nooit foutquote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat echt (zo goed als) nooit fout
Waar ik wel moeite mee heb is eend goed bakkenquote:
Is er bewijs nodig danquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:33 schreef chufi het volgende:
Marc zal het resultaat nooit grafisch posten ...
Weinig ingewikkelds aanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die andere ingewikkelde gerechten die je soms placht te maken
van mij mag het.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Mag het nu weer warm worden?
Mijn handen lijken wel schuurpapier
Dat heb ik bij Rituals.quote:
Peper geur?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:44 schreef espri het volgende:
Ik hou van de rode serie en de groene, heerlijk.
Nee, niet te zoete geur hou ik ook niet van.quote:
BB / Bewoner Alice uit Groningen (19)quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Who the fuck is Alice?
rood is Ayurvedaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:49 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, niet te zoete geur hou ik ook niet van.
Weet nu uit mn hoofd niet wat er in zit en staat boven. Geen zin in om heen te hobbelen.
OMG! Ik begrijp hieruit dat er een nieuwe BB gestart isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
BB / Bewoner Alice uit Groningen (19)
OK ik kijk wel verder in het BB topicquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
BB / Bewoner Alice uit Groningen (19)
Over 2 dagen start een nieuwe BBquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OMG! Ik begrijp hieruit dat er een nieuwe BB gestart is
Hmmm.. kweet niet of ik weer aan die verslaving moet proeven.![]()
Ik moest ff googlen... Weet nog steeds niet wat het is, maar het verhaal is intrigerendquote:
Maandag pasquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OMG! Ik begrijp hieruit dat er een nieuwe BB gestart is
Hmmm.. kweet niet of ik weer aan die verslaving moet proeven.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen... Weet nog steeds niet wat het is, maar het verhaal is intrigerend
What is Ayurveda? Ayurveda, a natural system of medicine, originated in India more than 3,000 years ago. The term Ayurveda is derived from the Sanskrit words ayur (life) and veda (science or knowledge). Thus, Ayurveda translates to knowledge of life.
Ik dacht huh?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Over 2 dagen start een nieuwe BB
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
keer aan snuffelen ergens dan weet je wat het is
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht huh?
Je hebt die smiley veranderd! v
Hey! Ik sla niet op koppenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik beken
wist niet dat ik daarvoor op mn kop zou krijgen met een deegroller
op afstand spanken gaat nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey! Ik sla niet op koppenWel op hoofden dan
![]()
Gewoon wat corrigerend spanken,![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... kom je weer goed weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Die moet ook gecorrigeerd worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
zij gaat in de sportschool
[ afbeelding ]
Uhm er is toch een heel topic over BB?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens die witte sokken zien niet uitquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die moet ook gecorrigeerd worden.
Hoe kwam je aan die naam dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit me net te bedenken.. mijn username stamt uit de tijd van Hotel Big Brother.
dat magquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
In die tijd streamde ik die zooi.. en aangezien het toen "hotel" BB heette, was het een woordspeling; gast van het Hotel, op afstand.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan die naam dan?
Moest even opzoeken wat hotel Big Brother was. Ik heb dat niet gekeken met bn'ers.
Leuk bedachtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In die tijd streamde ik die zooi.. en aangezien het toen "hotel" BB heette, was het een woordspeling; gast van het Hotel, op afstand.
Nee, zonde van mijn tijd. Af en toe dat werkt niet, dan word het weer een halve verslaving.. Daar ga ik niet aan beginnenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuk bedacht![]()
maar ga je dit seizoen kijken en meeposten?
nee af en toe werkt ook niet. Dan kun je het niet goed volgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, zonde van mijn tijd. Af en toe dat werkt niet, dan word het weer een halve verslaving.. Daar ga ik niet aan beginnen![]()
Toen liepen er nog holenberen rond tochquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit me net te bedenken.. mijn username stamt uit de tijd van Hotel Big Brother.
Vind je dat vreemd?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
...
je wil geen stream verslaving meer?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen liepen er nog holenberen rond toch
Precies de verkeerde haar holentijger (of wat was het) had niet veel van je heel gehoudenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Sleurde ik Ayla gewoon aan de haren Mijn grot in.
Die ligt nu hier voor de open haardquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Precies de verkeerde haar holentijger (of wat was het) had niet veel van je heel gehouden
haha je bleef er zelfs voor thuisquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je dat vreemd?
Lol.. ik bleef er zelfs voor thuis...Heb destijds genoeg gestreamd.. gewone BB's., Utopia, ...en de Gouden kooi. Vooral die laatste gaat niet zo snel meer overtroffen worden. Geweldig leuk ook wel met de fora erbij, zowel hier als op VOL destijds.
Maar de laatste paar jaar trekt het me niet meer.. of ze moeten een nieuw concept verzinnen in de Jungle ofzo
Houd ons hier maar op de hoogte.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha je bleef er zelfs voor thuis![]()
utopia heb ik niet gekeken. Wel de bus.
Gouden kooi volgde ik een tijdje.
Ja dat zou me wel meer aanspreken een geheel nieuw concept.
Als BB saai is dan stop ik met kijken.
Denk niet dat iedereen dat hier kan waarderenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Houd ons hier maar op de hoogte.
Mario zorgt voor de plaatjes.. kun jij de inhoud doen
Welnee, gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen (die drie bokken en vijf geiten) dat hier kan waarderen![]()
Inhoud en BB
Jou te verteren jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ligt nu hier voor de open haard
T is dan ook niet iedere dag dat je door de darmen van een hotentijger gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klinkt cq leest uh apart zeg maar die zin![]()
Geloof me, de 40+ kan wel wat meer inhoud gebruikenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kijk @:gast_op_afstand_GOA daar heb je de eerste miepkont al
Maakt het beeld nog vreemder wat GOA met de hotentijger doet zodat er iets van hem in de darmen van die hotentijger komt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook niet iedere dag dat je door de darmen van een hotentijger gaat
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakt het beeld nog vreemder wat GOA met de hotentijger doet zodat er iets van hem in de darmen van die hotentijger komt.
Vind jou ook niet geheel onschuldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind jou heel onschuldig!
Ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Dat ben je wel als je eenmaal erin zit ja,quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dood, marc, morsdood. In de zomer hangt hij aan de muur
Nou nee hoor, geen BB-plaatjes hier, en al helemaal niet van marioquote:
Zelfgebakken is altijd Top!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
hmmm had nog een potje pepernoten deeg staan in de koelkast
net gemaakt![]()
![]()
lekker als ze nog warm zijn
Nou, nou..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, geen BB-plaatjes hier, en al helemaal niet van mario
Was je een Huubster of een Braienator?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook aan flink aantal BB's gevolgd, maar DGK was mijn echte verslaving.
die heb je echt gegrild? Dacht dat je een grapje maaktequote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfgebakken is altijd Top!
Ik ben wat lui vandaag, kom niet verder dan stroopwafels grillen
Er is een heel BB-forum, daar vind je veel meer info dan hier.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, nou..
We moeten toch weten wat er speelt
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is een heel BB-forum, daar vind je veel meer info dan hier.
Gottegot, je moest inderdaad partij kiezen, in de COS dan, als je iets negatiefs over Brian zei wasje automatisch een Huubster en andersomquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was je een Huubster of een Braienator?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben een man, ik kan maar één forum tegelijk en dat is al lastig voor me.
Tot over drie maanden danquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben een man, ik kan maar één forum tegelijk
Maqn man man,... die tijdquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gottegot, je moest inderdaad partij kiezen, in de COS dan, als je iets negatiefs over Brian zei wasje automatisch een Huubster en andersom![]()
Ik werd daar een beetje dwars van.
Jij bent tijgervoerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben een man, ik kan maar één forum tegelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Toch wel hele mooie herinneringen aan die DGK-tijd, zoiets krijgen we echt nooit meer, omdat er bijna niets meer kan en mag, iedereen neemt overal aanstoot aan, dus dan zou heel Nederland kamervragen gaan stellen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maqn man man,... die tijd![]()
Hele oorlogen in de COS. Ik zat destijds vooral op VOL, en alleen als die down was, kwam ik op FOK. Maar overal, was het een soort burgeroorlog
VOL ook nog even op geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maqn man man,... die tijd![]()
Hele oorlogen in de COS. Ik zat destijds vooral op VOL, en alleen als die down was, kwam ik op FOK. Maar overal, was het een soort burgeroorlog
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij slaat wel vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb je nog geen zere handen?Smile, it's free therapy.
Het was een soort Titanen strijd.. van gevoel tegen verstand.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
VOL ook nog even op geweest.
ik vond Brian wat sympathieker dan Huub.
GMTAquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel hele mooie herinneringen aan die DGK-tijd, zoiets krijgen we echt nooit meer, omdat er bijna niets meer kan en mag, iedereen neemt overal aanstoot aan, dus dan zou heel Nederland kamervragen gaan stellen.
Jij was dus een Brainerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een soort Titanen strijd.. van gevoel tegen verstand.
Huub was echt wel geniaal slecht.
En Brian... acherm.
Dat zegt wel iets over de vertrutting van onze maatschappij.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel hele mooie herinneringen aan die DGK-tijd, zoiets krijgen we echt nooit meer, omdat er bijna niets meer kan en mag, iedereen neemt overal aanstoot aan, dus dan zou heel Nederland kamervragen gaan stellen.
Grommende holentijgers bijten nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij slaat wel vaak![]()
![]()
heb je nog geen zere handen?
Ondanks dat het al soepweer is vanaf oktober, is het toch al weer een tijdje geleden dat ik soep gemaakt heb.quote:
Zo zag ik gisteren een stukje van De Schreeuw Van De Leeuw van Paul de Leeuw, dat zou nu dus echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over de vertrutting van onze maatschappij.
Vermoed dat daardoor geen enkele IRL nog gaat zijn zoals voor die vertrutting. Alles moet netjes en uit het zicht gehouden worden. En vooral allemaal politiek correct zijn.
ja dat ben ik met je eens. Huub was echt geniaal slecht. Die zorgde voor leuke fragmenten.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was een soort Titanen strijd.. van gevoel tegen verstand.
Huub was echt wel geniaal slecht.
En Brian... acherm.
Het gerucht ging destijds dat Huub, nadat hij was weggestemd, een deal maakte met Ome John: JIj mag terug er in, mits je voor sensatie gaat zorgen. Huub zei daar op: Ja, maar dan moet ik zo extreem, dan is daarna een baan moeilijk, dus wil ik een baan bij jou!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens. Huub was echt geniaal slecht. Die zorgde voor leuke fragmenten.
Zit even te kijken wat van hem terecht is gekomen:
Een grappig feitje is dat Huub eigenlijk nooit afscheid heeft genomen van reality-tv. Hij werkt namelijk als Senior Vice President bij ITV Studios, waarbij hij onder meer wereldwijd betrokken is bij Love Island. Ha! Verder geniet hij lekker van zijn gezin en is hij een trotse man en vader voor zijn vrouw en kinderen.
Ik vond Huub in die tijd wel een leuk joch, maar als ik hem nu af en toe langs zie komen in het topic van @pullup vind ik hem maar een vadsig betweterig mannetje pullup in RLS / Het RLS Social Media-topic #145 De tandjesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens. Huub was echt geniaal slecht. Die zorgde voor leuke fragmenten.
Zit even te kijken wat van hem terecht is gekomen:
Een grappig feitje is dat Huub eigenlijk nooit afscheid heeft genomen van reality-tv. Hij werkt namelijk als Senior Vice President bij ITV Studios, waarbij hij onder meer wereldwijd betrokken is bij Love Island. Ha! Verder geniet hij lekker van zijn gezin en is hij een trotse man en vader voor zijn vrouw en kinderen.
Moest even opzoeken wat dat is. Zit de aflevering 'erik gaat naar de hoeren' te kijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren een stukje van De Schreeuw Van De Leeuw van Paul de Leeuw, dat zou nu dus echt niet kunnen.
Bijna niets meer.. Geer en Goor zelfs niet.. Jiskefet...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren een stukje van De Schreeuw Van De Leeuw van Paul de Leeuw, dat zou nu dus echt niet kunnen.
Je kan je nu toch niet meer voorstellen dat dat ooit op tv is uitgezondenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat dat is. Zit de aflevering 'erik gaat naar de hoeren' te kijken.
O jaaaa nu je het zegt. Dat was ik vergeten maar hij heeft inderdaad zoiets in de camera gezegd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gerucht ging destijds dat Huub, nadat hij was weggestemd, een deal maakte met Ome John: JIj mag terug er in, mits je voor sensatie gaat zorgen. Huub zei daar op: Ja, maar dan moet ik zo extreem, dan is daarna een baan moeilijk, dus wil ik een baan bij jou!
En die kreeg hij ook na de DGK.![]()
Maar goed, hij mocht er terug in en Hij was nog niet terug, of schopte een of andere scene.. en keek daarna rechtstreeks in de camera en zei: Dit is wat jullie willen, kunnen jullie het krijgen ook! ( of iets in die trant)
Vraag me af of daar een clip van is.
Het nieuws hoeft van mij ook niet meerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna niets meer.. Geer en Goor zelfs niet.. Jiskefet...
Zelfs het nieuws zou nu niet meer mogen... te eerlijk
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je nu toch niet meer voorstellen dat dat ooit op tv is uitgezonden
Ja en nee..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
+7quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nieuws hoeft van mij ook niet meer
En daar is hij nogal op afgerekend.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee..
Ik kijk niet veel TV, maar het is meer dat ik nog steeds niet kan geloven hoe de TV is vertrut.. inhoudsloos, oppervlakkig en propoganeel geworden.
Ik keek laatst een paar interviews van Theo van Gogh. Dat waren nog tijden dat mensen verantwoordelijkheid hadden en een eigen mening.
Breaking?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nieuws hoeft van mij ook niet meer
Leuk om door te spitten wat staat er veel in.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Huub in die tijd wel een leuk joch, maar als ik hem nu af en toe langs zie komen in het topic van @:pullup vind ik hem maar een vadsig betweterig mannetje pullup in RLS / Het RLS Social Media-topic #145 De tandjes
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn inmiddels 145 topics, dus leef je uitquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuk om door te spitten wat staat er veel in.
Zekerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar is hij nogal op afgerekend.
Ik bemerk een generatiekloofquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
nee zou nu echt niet meer toegelaten worden.
Wel grappig om een hele jonge Paul de Leeuw te zien.
Wist niet dat hij zoiets ook gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vond wel dit filmpje toen ik youtube ging zoeken naar dat fragment van Huub
Het moet tegenwoordig allemaal politiek correct zijn zo niet krijg je een meute over je heen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Maar los van dat Islam gedoe;
Ik bedoelde eigenlijk dat ook de mensen die hij interviewde toen nog "antwoord" gaven ..
Wanneer heb je voor het laatst een goed "confronterend" eerlijk interview, gesprek op tv gezien zonder agenda?
Thank god voor Youtube en podcasts.
Maar te weinig mensen komen daar aan toe ( of weten dat het bestaat )
Hier spreekt iemand met ervaringquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat komt na de tepelkloof
Oeh.. wespennest.. maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het moet tegenwoordig allemaal politiek correct zijn zo niet krijg je een meute over je heen.
en denk dat ook een stuk eigenbelang meespeelt. Je zelf zo goed, lees correct, mogelijk neer willen zetten.
Was?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand met ervaring![]()
was het pijnlijk?
Ik mag toch hopen dat er niet gecensureerd gaat worden. Anders is het nog geen vrije info die gedeeld wordt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. wespennest.. maar je hebt gelijk
Er lijk wel een kentering in te zitten... dat zien de overheden ook.. de vraag is of de overheden de vrije informatie gaan censureren.
Spannende tijden wat dat betreft.
oh je hebt nog steeds een tepelkloofquote:
Ze moeten die tandjes ook knippenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je hebt nog steeds een tepelkloof![]()
Vraag me af hoe dat komt![]()
iets met de tijger?
ahaa dus tochquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moeten die tandjes ook knippen
Ach, ik laat ze insmeren met Ayurveda, dus no problemo!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaa dus toch![]()
@:marc1974 had gelijk je doet iets met die tijger
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach, ik laat ze insmeren met Ayurveda, dus no problemo!
Je weet dat dat spul uitgevonden is om zo'n grote raket mee in te smeren?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
wd40 kun je ook nog proberen helpt ook goed
Nee maar ik zie op Google dat het echt zo isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je weet dat dat spul uitgevonden is om zo'n grote raket mee in te smeren?
Kijk!, dat is aanpakkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar ik zie op Google dat het echt zo is![]()
Ik vind het een wonderspray. Wespennest mee vernietigdWerkte top
Zonder.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk!, dat is aanpakken![]()
Met of zonder vlammetje?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zonder.
Ik spoot het erin en de beesten vielen allemaal dood neer op de grond.![]()
Wespennest los gemaakt en in een emmer met deksel gedaan.
Was een tip op Youtube om het zo te doen.
Anna?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< KIjkt ondertussen snelschaak wedstrijden met intelligente dames
Napalm werkt beterquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zonder.
Ik spoot het erin en de beesten vielen allemaal dood neer op de grond.![]()
Wespennest los gemaakt en in een emmer met deksel gedaan.
Was een tip op Youtube om het zo te doen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zelf ook eens gedaan met deospray en een aansteker. Achteraf blij dat ik de dak isolatie niet in de fik heb gezet
Maar over dat container gooien.. dat deed ik ook.. doe ik een week later de container open.. waren al die eitjes uitgekomen, zat de container vol wespen.. Ik snel deksel dicht.. en paar dagen later aan de straat gezet
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Who the fuck is Alice?
Die is Desi dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand Desi nog gezien de laatste dagen?
Ik zat van de week in de auto.. en dacht hoe ironisch het is.quote:
Trump?... Dat is toch die man Geen enkele oorlog voerde?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:05 schreef pullup het volgende:
Man3 als je boef bent zoals Bouterse kun je het ook beter groot aanpakken, net als Trump want die loopt ook nog steeds vrij rond
Al die zaken stammen ook nog uit de prehistorie bijna.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat van de week in de auto.. en dacht hoe ironisch het is.
Vroeger zat Brunswijk in de jungle en Desi in het paleis...
En nu zit Desi in the Jungle....
Geen idee overigens of die andere nog leeft.
Degene die alle staatgeheimen op de wc in de uitverkoop deed en er een paar miljard mee binnen sleepte jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Trump?... Dat is toch die man Geen enkele oorlog voerde?
Ik hoop toch echt niet dat je die onzin gelooftquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Degene die alle staatgeheimen op de wc in de uitverkoop deed en er een paar miljard mee binnen sleepte ja
Onder andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |