Zeker !!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
Als die TT niet opgaat, mogen we de TS dan verantwoordelijk stellen?
Tuurlijk wel, dan kunnen we geld krijgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker !!
Maar we hebben er niets aan alleen
Goed planquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kunnen we geld krijgen.
Keiharde cash,
dan zijn we rijk
Van mij krijg je nietsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kunnen we geld krijgen.
Keiharde cash,
dan zijn we rijk
Verwachting voor woensdag al gezien? Of 1 mogelijk danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef pullup het volgende:
Beter gaat het gewoon niet meer zo hard vriezen
Dat laten we de rechter wel regelenquote:
Gaat meevallen is mijn voorspelling. Tenminste qua tempreatuurquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwachting voor woensdag al gezien? Of 1 mogelijk dan
Die boeit niet zo die temperatuurquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat meevallen is mijn voorspelling. Tenminste qua tempreatuur
Dat topic is door Paul gestart....quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die boeit niet zo die temperatuur
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland
Ik vind het prima, misschien hebben we dan weer een nieuw topic ...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die boeit niet zo die temperatuur
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland
Dat ga ik ook doen vandaagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:00 schreef chufi het volgende:
Ik ga voor de zekerheid maar ff een stevig wintersoepje brouwen ...
Gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het prima, misschien hebben we dan weer een nieuw topic ...
Ik moet even denken wat ik vanavond ga makenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, van het weekend weer eens een stuk zalmmoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets lekker is altijd goedquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet even denken wat ik vanavond ga maken
Oeh dat is een grote panquote:
4 of 5 porties gaan de vriezer inquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh dat is een grote pan![]()
Zo vaak eet ik niet hetzelfde achter elkaar hoor. 3 dagen op zijn hoogst
Dat is heel lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag.
Mosselen vandaag met zelfgemaakte tzazikisaus![]()
Bruggequote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is heel lekkerVorige week ook een pannetje gegeten in Brugge maar zonder je Tsatsiki saus
In wijn, wel met een soort ondefinieerbaar sausje en veel patatquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Brugge![]()
Waren ze in bier of wijn gekookt?
En had je wel iets van een sausje erbij?
Bedenk me nu dat ik mosselgroenten vergeten ben te kopen. Zo even terug naar de winkel. Had wel verse kruiden gekocht voor in de saus maar de groentjes vergeten.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In wijn, wel met een soort ondefinieerbaar sausje en veel patat
Oh ja en inderdaad met veel mosselgroentenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In wijn, wel met een soort ondefinieerbaar sausje en veel patat
Is dat die millionaire ? Ik weet wel dat er een andere Oostenrijkse gewonnen heeft bij skien , daar is ie meestal ook blij omquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja en inderdaad met veel mosselgroentenDie moet je wel hebben
ik wil ook wel een meloentjequote:
Nee de skisterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die millionaire ? Ik weet wel dat er een andere Oostenrijkse gewonnen heeft bij skien , daar is ie meestal ook blij om
Zou kunnenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht een andere naam te zien ...
Dat was een leuke bandquote:
Ga je weer skieen?quote:
quote:
Nog een keerquote:
Spandex-achtig stofje denk ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
Hmm glimt wat teveel voor leer eigenlijk
Een superduper powernapquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik dacht dat het midden in de nacht was. Viel dat tegen hihi.
Ik heb geslapen vandaar de verwardheid.
In de jaren ‘70 kon niks te veel glimmen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
Hmm glimt wat teveel voor leer eigenlijk
Daisiesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spandex-achtig stofje denk ik
En weekend
Nog effe maarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katty Perrysong![]()
En het is inderdaad tijd voor lente![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |