Ben je wel van KUDUS afgebleven?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:46 schreef Mani89 het volgende:
1. Nicolas German Tivani 0,15 miljoen
2. Colin Stüssi 0.15 miljoen
Als iemand hier nog overheen is gegaan, wil ik dat niet weten.
Dat is vast ook wel iets dat je kan etenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zag ARRIGHETTI Nicolò, en ik dacht die moet ik hebben.
Gefeliciteerd met Matyas Kopecky!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wellicht wel een primeur, in mijn top 4 (moet nog 4 renners) staat iemand van een team dat volgens mij nog nooit een renner heeft afgevaardigd in dit spel ondanks dat ze al een tijdje bestaan.
Ja. 2 plekken, 0,3 miljoen budget.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je wel van KUDUS afgebleven?
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:43 schreef Steven184 het volgende:
Laten we aub gewoon je rest bedrag als het totaal van je biedingen aanhouden.
Meest eerlijk en duidelijk.
Het mag ook niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:53 schreef Fretwork het volgende:
Hier 19 nog wat geboden.
Ik dacht ook dat het niet mocht, anders had ik de laagste 6 biedingen wel zo groot gemaakt als mijn op twee na grootste bod.
Zeker met dit geneuzel in de marge maakt 0,11 of 3,33 nog wel een verschil
Dan heeft Maximus een groot probleem.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:58 schreef Fretwork het volgende:
Overigens lees ik de regels ook zo dat je precies 14 renners moet hebben, maar soit
In de hulpsheet:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:58 schreef Fretwork het volgende:
Overigens lees ik de regels ook zo dat je precies 14 renners moet hebben, maar soit
Is voor interpretatie vatbaarquote:Het maximum aantal renners per team bedraagt 14 renners
Ja, denk dat niemand dat zou wagenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het mag ook niet.
Zou ook wat zijn als je bijvoorbeeld nog 1 renner moet met 25 miljoen budget. Zou je gewoon 10x 25 kunnen bieden.
Haha true, in de OP staat "met dit bedrag dien je een team van 14 man samen te stellen".quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de hulpsheet:
[..]
Is voor interpretatie vatbaar
Als ik wist dat het mocht zou ik het doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, denk dat niemand dat zou wagen, dus ergens is de regel wel duidelijk
Coen Vermeltfoort?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik denk in ieder geval dat ze nog nooit een renner in dit spel hebben gehad
Als ik nog maar 1 renner moest hebben had ik gewoon 10x mijn resterende budget geboden hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ik wist dat het mocht zou ik het doen.
Op basis waarvan kom je tot die conclusie ? De regels in de OP laten ruimte. Prima om die aan te scherpen voor de toekomst, alleen kun je nu niet stellen dat het op basis daarvan niet mag.quote:
Wat een aparte gedachte/tactiek wel, om het zo maar te zeggen. Ik moest nog één renner en had nog 13 miljoen, maar dit doen kwam niet eens in me op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ik nog maar 1 renner moest hebben had ik gewoon 10x mijn resterende budget geboden hoor.
klopt als een busquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het mag ook niet.
Zou ook wat zijn als je bijvoorbeeld nog 1 renner moet met 25 miljoen budget. Zou je gewoon 10x 25 kunnen bieden.
In de sheet o.a. ditquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op basis waarvan kom je tot die conclusie ? De regels in de OP laten ruimte. Prima om die aan te scherpen voor de toekomst, alleen kun je nu niet stellen dat het op basis daarvan niet mag.
14 renners, 100 mio budget en minimaal 0,1 bieden per renner. That's it.
In dat geval kan je mijn eerste PM nemen, die is dan netjes volgens de regels.quote:
Leuk die interpretatie maar er staat nog steeds nergens dat het niet magquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
In de sheet o.a. dit
-Per biedronde mag er op (maximaal) 10 renners geboden worden
Anders zou niemand toch minder dan 10 renners bieden? Was het niet Momo die nu maar op 5 renners geboden had?
Maar bovenal, de sheet heeft gewoon een ingebouwde check of je je budget niet overschrijdt.
Ook een stagiair spellingcontrolequote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:22 schreef Fretwork het volgende:
We kunnen een stagair notarieel recht zoeken
Ja fuck, helemaal zwart voor mn ogen, jonguhquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook een stagiair spellingcontrole
Jij verliest je klasseringen over de afgelopen jaren zoquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grappig, vorig seizoen vond je het geen probleem in ronde 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |