Hoe werkt dat dan? Als je 0 biedt op een renner en je bent de enige die op die renner biedt haal je hem gratis binnen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij waar ik het van afgekeken heb mag je ook 0 op een renner bieden. Misschien is dat een optie om in te voeren zodat dat altijd een extra optie is.
Ik heb er vanaf het begin maar gewoon een minimum op gezet, maar dat zou best geschrapt kunnen worden.
Als je 98,5 miljoen biedt ben je sowieso wel zeker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, anders kun je in ronde één ook wel gewoon 10 keer 48,5 miljoen bieden en vrijwel zeker zijn van twee toppers. Of tien keer 98,5 miljoen en zeker zijn van één topper. De rest telt dan niet meer mee, 'want je budget is dan op'.
Ja, ik maakte een beetje een denkfout.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je 98,5 miljoen biedt ben je sowieso wel zeker.
Je zou daarom kunnen zeggen dat je in de eerste 2 biedrondes niet over het bedrag heen mag en vanaf ronde 3 een bepaald percentage van wat je nog over hebt. Iemand had het er inderdaad over dat je nooit de 100m op maakt als je dan op 10 renners biedt elke ronde.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, anders kun je in ronde één ook wel gewoon 10 keer 48,5 miljoen bieden en vrijwel zeker zijn van twee toppers. Of tien keer 98,5 miljoen en zeker zijn van één topper. De rest telt dan niet meer mee, 'want je budget is dan op'.
Het makkelijkste is gewoon zoals het dus in principe al is/was: het totaal van de biedingen die je inlevert mag niet hoger zijn dan je resterende budget, punt. Dat is het simpelst in elk gevalquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:09 schreef McGrath het volgende:
Je zou daarom kunnen zeggen dat je in de eerste 2 biedrondes niet over het bedrag heen mag en vanaf ronde 3 een bepaald percentage van wat je nog over hebt. Iemand had het er inderdaad over dat je nooit de 100m op maakt als je dan op 10 renners biedt elke ronde.
Ben daar ook niet tegen hoor, alleen het niet opmaken van het totaalbedrag was wel iets waar ik over nadachtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon zoals het dus in principe al is/was: het totaal van de biedingen die je inlevert mag niet hoger zijn dan je resterende budget, punt. Dat is het simpelst in elk geval
Behalve dat dat niet in de regels staat voor dit seizoenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon zoals het dus in principe al is/was: het totaal van de biedingen die je inlevert mag niet hoger zijn dan je resterende budget, punt. Dat is het simpelst in elk geval
Dat zou dan zo werken ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Als je 0 biedt op een renner en je bent de enige die op die renner biedt haal je hem gratis binnen?
Maar je totaalsom wordt wel rood in de sheet als je over je budget heen biedt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve dat dat niet in de regels staat voor dit seizoenik begrijp je punt voor ronde 1 maar wat ik nu gedaan heb leidt nooit tot meer dan 100M in totaal voor 14 renners.
10,41quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Wat is jullie hoogste bod in deze ronde? Ik heb 10,59 miljoen geboden
En ook nog 0.75, 0.55, 0.5 en drie keer 0.4
2 keer 10,12. Niet op een junior dus ik reken erop dat ik niet nipt van jou verloren hebquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Die sheet gebruik ik nooit, heb altijd een apart bestand waar ik renners en budgetten optel voor mijn bod.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je totaalsom wordt wel rood in de sheet als je over je budget heen biedt.
@:knijn1985 heeft het na ronde 1 alleen niet aangepast in cel B14.
Ik twijfel wel een beetje of het een junior is. Juli 2005, dan is hij dit jaar als het goed is nog junior?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 keer 10,12. Niet op een junior dus ik reken erop dat ik niet nipt van jou verloren heb
10.2!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
2,90quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb wellicht wel een primeur, in mijn top 4 (moet nog 4 renners) staat iemand van een team dat volgens mij nog nooit een renner heeft afgevaardigd in dit spel ondanks dat ze al een tijdje bestaan.
Niets spannends hoor, maar ik denk in ieder geval dat ze nog nooit een renner in dit spel hebben gehadquote:
Novo Nordiskquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik denk in ieder geval dat ze nog nooit een renner in dit spel hebben gehad
Te lui om verder te scrollen dan Biesse - Carrera?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik denk in ieder geval dat ze nog nooit een renner in dit spel hebben gehad
Ik zag ARRIGHETTI Nicolò, en ik dacht die moet ik hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Te lui om verder te scrollen dan Biesse - Carrera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |