SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Melting mag van mij best blijven hoor
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Karin Kent - Dans Je De Hele Nacht…
Ja, die is leuker.quote:
Ja, dat verval is toch wel echt rap gegaan.quote:
De combinatie rap en uitspraak is een tegenstrijdigheid…quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat verval is toch wel echt rap gegaan.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Big Mouth & McNeal - How Do You Do
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie rap en uitspraak is een tegenstrijdigheid…
Enige dat gewijzigd is, is dat het niet allemaal top 40 platen zijn, en in het mapje evergreens staan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Toch even checken:
Is het thema van deze donderdag- en zaterdagavond shows nou gewijzigd/de periode bijgesteld?
Ik hoor bijna geen plaat van na ongeveer 1975 meer voorbij komen…
Sorry, maar ik moest lachen…quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
Sugar baby love van The Raclettes (eerste wat me te binnen schiet)
Inmiddels gegoogled. Tja, mijn hoofd doet soms rare dingen.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
We gaan inderdaad morgen kaas fonduenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
Inmiddels zijn nummers uit de jaren '80 en '90 ook wel evergreens. Dat evolueert mee. Dus mapje gewoon eens aanvullen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Enige dat gewijzigd is, is dat het niet allemaal top 40 platen zijn, en in het mapje evergreens staan.
Ze zou het zonder gewetensbezwaren zingen ook nog.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Sylvie Meis - Ik geef niks om luxe
Dat denk ik ook ja..quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zou het zonder gewetensbezwaren zingen ook nog.
Waarom zou je ook knikkers willen drinken?quote:
Heb jij dat nooit gedaan dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zou je ook knikkers willen drinken?
Wel eens in mijn neus gestopt, maar dat heeft elk kind wel eens gedaan, denk ik.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel eens in mijn neus gestopt, maar dat heeft elk kind wel eens gedaan, denk ik.
En dan de paniek omdat je hem er niet uitkrijgt en dat je dan naar je ouders moet gaan
Ze spelt het nog wel voor je.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Aretha Franklin - Just a little bit
Die naam zegt me dan weer niets.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup. Haar zoon ken je misschien ook wel, die speelde in NCIS: acteur Miguel Ferrer
Arme zoon, hij heeft niet de looks van zijn neef en moeder gekregen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup. Haar zoon ken je misschien ook wel, die speelde in NCIS: acteur Miguel Ferrer
Vond het wel een goede acteurquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme zoon, hij heeft niet de looks van zijn neef en moeder gekregen.
Ik ken hem niet. Ik het NCIS nooit gezien.quote:
Nee, Miguel leek sprekend op z’n vaderquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme zoon, hij heeft niet de looks van zijn neef en moeder gekregen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Inmiddels is het jasmijnthee
Jasmijnthee vind ik ook wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jasmijnthee vind ik ook wel lekker.
Welke thee drink jij dan?
Allerlei kruidenthee, van Bio Today, Clipper, Zonnatura en soms Pukka of iets van de Aldi. Favoriet zijn deze https://www.clipper-teas.(...)ginger-infusion-50s/ en https://www.clipper-teas.nl/product/organic-orange-turmeric/quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jasmijnthee vind ik ook wel lekker.
Welke thee drink jij dan?
Ik sta klaar voor de strijd, met als wapen de waarheidquote:
Kijk, hier heb ik wat aanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sta klaar voor de strijd, met als wapen de waarheid
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lief, Symph.
[ afbeelding ]
Nou, Whitney kan ook wel zingen hoor. Nu vind ik je toch te streng.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat het niet het origineel is.
Die kan namelijk wel zingen
Ik vind het echt hele matige zangeres die haar gebrek aan techniek aardig kon verbloemen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, Whitney kan ook wel zingen hoor. Nu vind ik je toch te streng.
Was hij gestopt met optreden dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort weer heen.
Zo blij dat hij weer optreedt
Hij is er een tijd tussenuit geweest ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Was hij gestopt met optreden dan?
Oh, dat is inderdaad leuk. Even in de gaten houden of hij Wijk bij Duurstede ook gaat aandoen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort weer heen.
Zo blij dat hij weer optreedt
In Alkmaar verliet den bejaard echtpaar de voorstelling in de pauze omdat ze toch echt in de veronderstelling waren dat ze een Nederlandstalige zanger hadden geboektquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad leuk. Even in de gaten houden of hij Wijk bij Duurstede ook gaat aandoen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Alkmaar verliet den bejaard echtpaar de voorstelling in de pauze omdat ze toch echt in de veronderstelling waren dat ze een Nederlandstalige zanger hadden geboekt
Jij gaat best vaak naar concerten volgens mij?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:31 schreef Symphonic het volgende:
En ik ben zo blij dat ik Neil ook een keer live heb gezien
Wel een paar keer per jaar als het kan. Concerten over het algemeen niet echt (Zoals Neil, Muse, The Editors enzo dat waren wel echte concerten) maar het liefst ga ik naar theater tours. (Ook wel concerten natuurlijk, maar ik vind het in een theater wel een stuk plezieriger).quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat best vaak naar concerten volgens mij?
Ah, ik schenk me zelf er dan maar eentje in. Heb weer zo'n flesje Boon Kriek. De AH had het in mijn persoonlijke bonus gegooid.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Met give a little beer! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik schenk me zelf er dan maar eentje in. Heb weer zo'n flesje Boon Kriek. De AH had het in mijn persoonlijke bonus gegooid.
Proost!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een witbierte van 't IJ opengetrokken. Ook uit mijn bonusbox
Jullie mogen best wel Bos(sie) zeggen. Maar die naam was al bezetquote:
Maar zo heette je toch eerst?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie mogen best wel Bos(sie) zeggen. Maar die naam was al bezet
Bonsoirquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie mogen best wel Bos(sie) zeggen. Maar die naam was al bezet
Bos81 was het. Ik vond het tijd dat men maar naar mijn leeftijd/geboortejaar mocht gaan vragen of gokkenquote:
Ah, zo. Dan noem ik je voortaan gewoon Bos, ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81 was het. Ik vond het tijd dat men maar naar mijn leeftijd/geboortejaar mocht gaan vragen of gokken
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boston - MOre than a Feeling![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was deze gepland? of een plotselinge ingeving vanwege het woord Bos in de bandnaam??
Nee, deze stond al klaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was deze gepland? of een plotselinge ingeving vanwege het woord Bos in de bandnaam??
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eagles - Peaceful Easy Feeling
Geen idee.... heb dat nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:04 schreef livelink het volgende:
Dit nummer is toch wel het mooist als je het ziet in het stadion waarbij iedereen meeklapt.
Live Aid bedoel ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.... heb dat nog nooit meegemaakt.
Ik welquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.... heb dat nog nooit meegemaakt.
Waarschijnlijk bier.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel
in 2005 in een veel te warme Gelredome.
Maar ik weet niet meer wat er toen door me heen ging tbh.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer laat weer goed merken Dat Bob Dylan goede nummers heeft geschreven, maar zingen kon en kan hij niet
Dat is een goede samenvattingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer laat weer goed merken Dat Bob Dylan goede nummers heeft geschreven, maar zingen kon en kan hij niet
En hoe kwamen ze er dan bij om dat te doen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:11 schreef livelink het volgende:
Geschreven voor Babette van Veen toen zij op het hoogtepunt van haar uiterlijk was.
Koen Wauters had toen een relatie met haar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoe kwamen ze er dan bij om dat te doen?
Ze had een relatie met Koen Wauters, de zangerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoe kwamen ze er dan bij om dat te doen?
Ze was getrouwd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Simon and Garfunkel - MS Robinson
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of moet ik wachten tot Symph het ook hoort
Nee hoor, Symph moet gewoon opnieuw opstarten. Heb ik net ook gedaan omdat ik achter liep.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of moet ik wachten tot Symph het ook hoort
Het komt omdat we via de tv luisteren, dat is op een of andere manier net iets trager.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, Symph moet gewoon opnieuw opstarten. Heb ik net ook gedaan omdat ik achter liep.
Eensquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Veel mooier dan Whiter shade of pale
West side Story.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt heel erg als een soundtrack
Komt uit West Side Story inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt heel erg als een soundtrack
Ben je in ieder geval weer wakker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik schrok gewoon van dat applaus.
Jacques Brel - Dans la port d'Amsterdam
Zoals zoveel nummers.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij gaat dit nummer over onze Hoofdstad
Dat is inderdaad wel herkenbaar.quote:
Ik denk heel veel mensen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dit nummer leren kennen door Beavis en Butthead![]()
Bedankt voor het luisteren en tot de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga even voetbal kijken en dan bedwaarts.
Tot de volgende keer en bedankt voor de gezeligheid en muziekjes
Ze hebben pas 51 punten, slechte seizoensstartquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welterusten alvast Bosquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die b kant had niet treffender kunnen
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die b kant had niet treffender gekund
Dit is overigens de extended version.quote:
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is overigens de extended version.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
The Scene - Iedereen is van de wereld (live)
Met The Scene of met Ray Charles?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Klinkt gek, maar hier kan ik helemaal niks mee…
Maar je wil geen scene schoppen, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Klinkt gek, maar hier kan ik helemaal niks mee…
Blauw vond ik wel echt mooi.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond The Lau heel aandoenlijk in de diverse talkshows, maar net als met Frank Boeijen.
De muziek doet het niet voor mij.
Ik kwam er pas later achter hoe ongelooflijk goed en muzikaal zij is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Deze single heb ik helemaal grijs gedraaid
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:26 schreef Symphonic het volgende:
En na deze ga ik ook slapen.
De muziek was erg aangenaam, dank Melting!
Fijne avond nog
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:26 schreef Symphonic het volgende:
En na deze ga ik ook slapen.
De muziek was erg aangenaam, dank Melting!
Fijne avond nog
Ze heeft stiekem ook best veel geschrevenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter hoe ongelooflijk goed en muzikaal zij is.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft stiekem ook best veel geschreven
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
Lieveling, ik laat je weten dat ik jou niet meer wil zien.
Klopt, maar in mijn hoofd maak ik er dit altijd van.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Spiegelbeeld van Willeke Alberti toch?
[ afbeelding ]
Het gaat om het nummer in het rood gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |