Ja misschien valt een ashley wel hartstikke meequote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het ook nig niet zeggen. Moet het eerst zien.
Ja ik moet het altijd eerst zien. En dan nog zie ik vaak niet wat ik lees 🤣🤣quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja misschien valt een ashley wel hartstikke mee
Ik heb sommige tiktoks al gezien.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet het altijd eerst zien. En dan nog zie ik vaak niet wat ik lees 🤣🤣
Ik heb ze nog niet gehoord. Alleen de foto’s gezien. En tiktok heb ik niet 🤣quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb sommige tiktoks al gezien.
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je kan hem ook blokkeren. Dan zie je zijn post niet
Dat kan alleen met betaald account dacht ik of is er ook andere manier? Want ik zou hem idd ook graag blokkeren. Prima man, maar tig posts met uitleg en gedoe al die jaren en elke dag weer. Ik ben er na al die jaren ook echt wel klaar mee. Hij eruit of ik eruit heb ik eerder al eens gepost. Is er mogelijkheid met een onbetaalde account om bepaalde users te blokkeren?quote:
Is dit een keuze voor favoriet? Of voor als eerste wegstemmen?quote:
favo op 1e gezichtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:45 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Is dit een keuze voor favoriet? Of voor als eerste wegstemmen?
In dat laatste geval heb ik fout gekozen.
Op het rondje met de streep er door klikken in het bericht van degen die je wilt blokeren. Staat in de zelfde rij waar waar qoute instaatquote:
Klopt alleen als je abo hebtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat kan alleen met betaald account dacht ik of is er ook andere manier? Want ik zou hem idd ook graag blokkeren. Prima man, maar tig posts met uitleg en gedoe al die jaren en elke dag weer. Ik ben er na al die jaren ook echt wel klaar mee. Hij eruit of ik eruit heb ik eerder al eens gepost. Is er mogelijkheid met een onbetaalde account om bepaalde users te blokkeren?
Dan heb ik met Alice goed gekozen. :-)quote:
Tja dan negeren en erover heen lezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat kan alleen met betaald account dacht ik of is er ook andere manier? Want ik zou hem idd ook graag blokkeren. Prima man, maar tig posts met uitleg en gedoe al die jaren en elke dag weer. Ik ben er na al die jaren ook echt wel klaar mee. Hij eruit of ik eruit heb ik eerder al eens gepost. Is er mogelijkheid met een onbetaalde account om bepaalde users te blokkeren?
Gelukt! Mazzel dat iemand mij net een abo kado had gedaan. Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op het rondje met de streep er door klikken in het bericht van degen die je wilt blokeren. Staat in de zelfde rij waar waar qoute instaat
En als je vraagt om dat soort vervelende terugkomende accounts te blokkeren dan dreigt men met een ban. Dat vind ik niet correct. Dit is echt al jaren een 'probleem'.quote:
Om een ban vragen is een ban krijgen zei netsplitter tochquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als je vraagt om dat soort vervelende terugkomende accounts te blokkeren dan dreigt men met een ban. Dat vind ik niet correct. Dit is echt al jaren een 'probleem'.
Odacht dat je er al een had. Nou mooi mazzel dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gelukt! Mazzel dat iemand mij net een abo kado had gedaan. Mijn dank is groot.
Is niet dreigen ledn. Om een ban vragen is er een krijgen is al jaren zo op Fok!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als je vraagt om dat soort vervelende terugkomende accounts te blokkeren dan dreigt men met een ban. Dat vind ik niet correct. Dit is echt al jaren een 'probleem'.
hoop dat je de goede gedaan hebt, begreep vorig jaar dat hij er nog al wat heeft 1 met nummer 360 1 met nummer 390 enz enz , weet niet of je leden op naam kan zoeken?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gelukt! Mazzel dat iemand mij net een abo kado had gedaan. Mijn dank is groot.
Kan je nagaan hoe erg hij is....quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een gezeik over Mario.Leuk sfeertje zo nu al.
Dat valt heus wel mee, als je ergert aan iemand dan kan je degene blokkeren.. simpelquote:
Nee hij heeft er zover ik weet maar 1quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoop dat je de goede gedaan hebt, begreep vorig jaar dat hij er nog al wat heeft 1 met nummer 360 1 met nummer 390 enz enz , weet niet of je leden op naam kan zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |