Jongen, stel je nou niet aan. Wat maakt één maandje nou nog uit. Gewoon lekker eten en je zorgen vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Vet en slecht eten dagen zijn voorbij. Tijd voor fit foods in Januari.
Nee nee, veggies eten nuquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jongen, stel je nou niet aan. Wat maakt één maandje nou nog uit. Gewoon lekker eten en je zorgen vergeten.
Ik heb het een keer gegeten, is lekker hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nog nooit roti op
Maar ga straks bij de Jumbo zo'n pakje kopen voor in de airfryer
Net gehaald, vanavond als snack eens proberenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gegeten, is lekker hoor!
Ik ken roti alleen van wat je bij de Surinamer haaltquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Net ge
[..]
Net gehaald, vanavond als snack eens proberen
Dit was een pak met 4 rollen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken roti alleen van wat je bij de Surinamer haalt
Dat was wel erg heftig als snack
Die inderdaad. Niet echt zo lekker als de echte bij een Surinaamse toko.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde bospeen uit de oven met pittige olijfolie, ui, knoflook, basilicum, salie, karwijzaad, honing en sesamzaad. En daarbij (ze zijn er weer, net aangeland vanuit de Lofoten) op de huid gebakken skrei haasfilets.
Hoop dat het smaaktquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als loempiadeeg.
Ik eet straks zuurkoolstamppot met rozijnen en appel @:Kanaroe
Jazeker! De koelkast was wat warmer geworden dan gepland dus die moesten even wat eerder op dan de bedoeling origineel was.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Verwennerij! Zijn dat Hollandse garnaaltjes tussen de vleeswaren?
Die maaltijden zijn niet erg, best gezond. Haal je nooit af/bezorgen/uit eten?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:16 schreef kuolema het volgende:
AH stoommaaltijd couscous abrikoos straks. Best gezond voor een kant-en-klare maaltijd. En lekker, heb deze vaak.
Ik kookte eerst altijd uitgebreid zelf, drie dagen koken voor 6 dagen eten en dan de zevende dag ergens mee-eten vaak of restjes eten of desnoods diepvriespizza. In de kerstvakantie wilde ik het mezelf zo makkelijk mogelijk maken en ben ik overgestapt op stoom- en diepvriesmaaltijden. Daar ben ik in blijven hangen want het beviel goed. Nu kook ik nog maar een keer per week.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
Net een groentemix met spekjes en piepers op.
Als toetje straks aan een bak salted caramel ijs beginnen... Ik zeg beginnen, maar de ervaring leert dat meestal de hele bak (een liter) op gaat
En dan vanavond wel een keer die rotirol proberen.
Ja zeker, dankquote:
Allemaal lekkerquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker! De koelkast was wat warmer geworden dan gepland dus die moesten even wat eerder op dan de bedoeling origineel was.
[ afbeelding ]
Verse ravioli (wel handgemaakt maar door een proeffional) met ricottabasilicumvulling, niet niet meer loeiende biefstuk, gebakken paddestoelen in rrrrrroomsaus, broccoli, pecorino.
[ afbeelding ]
Toe: in eigen walnotenport gestoofde peertjes, slagroom
Eigen merk van de Jumbo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben benieuwd welk merk je hebt en of het is opgegaan
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
Heb nu 2 van die diepvriesritirollen in de airfryert liggen.
Ruikt iig goed
Met worstvingers op een mobieltje typenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:13 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, als tussendoortje, een kreeftensoepje van de visjuwelierwinkel.![]()
Vanavond voor mij: gekookt kreeftje, tagliatelle met truffel-roomsaus en groene, helaas uitverkocht, dus voorgekookte witte asperges uit een potje die ik even met olijfolie, verse knoflook, zout en peper onder de grill doe.
Dat is altijd lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:16 schreef Karzai het volgende:
Kaas/uien broodje van de ambachtelijke bakker op de markt
[ afbeelding ]
Dat ziet er verdomd goed uit!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Loaded fries voor lunch
Kimchi en The Southern Style (is beide met gefrituurde kip).
[ link | afbeelding ]
Dankje, is daar zo lekker! Was nu mn 3e keer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomd goed uit!
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Toetjes bij de Koreaan; Bingsu.
Wordt normaal gedeeld maar dat wist ik niet. Was wel erg veel zo.
Oreo
[ link | afbeelding ]
Café Noir
[ link | afbeelding ]
Wel superlekker!!
Zou ook prima passen in dit topic:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Loaded fries voor lunch
Kimchi en The Southern Style (is beide met gefrituurde kip).
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Straks kaasfondue met als dippers o.a. rauwe bloemkool, gekookte aardappel, geroosterde rode ui, duitse biefstuk en meerzadenbroodje. En wat ik nog meer tegenkom in de koelkast
Klassiekerquote:
Rauwe bloemkool?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Straks kaasfondue met als dippers o.a. rauwe bloemkool, gekookte aardappel, geroosterde rode ui, duitse biefstuk en meerzadenbroodje. En wat ik nog meer tegenkom in de koelkast
Asterix en de Helvetiërs, leerde google mij net. Leuk!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klassieker
In mijn studententijd werd er bij kaasfondue ook altijd geroepen, "De Zweep, De Zweep" en anderen dan "Maar die is nog niet droog"
Ja, ik vind het rauw erg lekker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Rauwe bloemkool?
Ik vind beetgaar gekookt net ff lekkerderder
Asterix moet je echt gelezen hebben, zeker alles tot De Belgen. Daarna werd het minder. Hoewel de Witte Iris wel weer echt goed is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Asterix en de Helvetiërs, leerde google mij net. Leuk!
Je kreeg de Zweep als je een stukje brood in de fondue kwijtraakte
Ik gok dat ik em al wel eens heb gelezen, hier ligt een enorme stapel Asterixen in huisquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Asterix moet je echt gelezen hebben, zeker alles tot De Belgen. Daarna werd het minder. Hoewel de Witte Iris wel weer echt goed is.
Al eerder gemaakt betreft die loaded friesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Zou ook prima passen in dit topic:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33
Waar is "daar"? Ben wel benieuwd naar de ingrediëntenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje, is daar zo lekker! Was nu mn 3e keer.
Toetjes bij de Koreaan; Bingsu.
Wordt normaal gedeeld maar dat wist ik niet. Was wel erg veel zo.
Oreo
[ link | afbeelding ]
Café Noir
[ link | afbeelding ]
Wel superlekker!!
The GOAT in Rotterdam. Menu staat op de website. Beste prijs/kwaliteit Amerikaans tot nu toe gevonden in R'dam.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is "daar"? Ben wel benieuwd naar de ingrediënten
On topic: boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst.
Oehhh onthouden even, zit ook in Breda zag ik!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
The GOAT in Rotterdam. Menu staat op de website. Beste prijs/kwaliteit Amerikaans tot nu toe gevonden in R'dam.
Dank!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
The GOAT in Rotterdam. Menu staat op de website. Beste prijs/kwaliteit Amerikaans tot nu toe gevonden in R'dam.
Was een aardappelgratin geworden, met veel room en knoflook.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Verse braadworst van Durock varken, met lila bloemkool, jus en aardappelen
Dank je, ga ik opschrijvenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Playground van VandeStreek, de lekkerste 0.0 IPA
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:48 schreef golfer het volgende:
Straks: kip, patat en appelmoes.
Oftewel weer eens: patat van Friethoes, gebakken scharrelkip krokantschnitzels en appelcompote met stukjes.
Tis een gebouw op het industrieterrein, vorige week nog langsgelopenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:05 schreef borisz het volgende:
Broodje Hamburger.
Met deze burgers
[ afbeelding ]. Haal de burgers op de markt in Haarlem. De varkens hebben een goed leven in Ter Aar. Waar de koeien vandaan komen weet ik niet. Hebben ze vast ook een goed adres voor.
Tis 60% koe. 40% varken.
Arme koeien als die daar staanquote:Op zondag 14 januari 2024 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis een gebouw op het industrieterrein, vorige week nog langsgelopen
Pittig biertje ja met 19%quote:Op zondag 14 januari 2024 18:16 schreef Molo het volgende:
Gisteravond bij kamperen een dutch oven vol stoofpot op met een groep. Stoofpot was vrij pittig wat wel fijn was met de temperatuur buiten.
Tevens wat biertjes pikaan gemaakt, wat ook prettig was.
Afgesloten met deze stevige jongen, een enorme aanrader![]()
[ afbeelding ]
Vanavond weer thuis een bordje tikka massala met Surinaamse naan van Soenil
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:48 schreef golfer het volgende:
Nu: beker kippen bouillon.
Vanavond: krokant buikspek met zwoerd, opgebakken nasi goreng en een pittige zoetzure komkommersalade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |