Danke!quote:
Heb je toch je frustratie nog even kunnen uitenquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:51 schreef Evangelion het volgende:
Ik had me ingehouden om niet gemeen zijn in je JUI-topic, maar als je dan toch een nieuw topic gaat spammen:
Dank jequote:Op woensdag 10 januari 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wow... Lintje is op z'n plaats
Ja dat kan maar dan is het geen uitdaging meer dus waarom zou je dan überhaupt nog meedoen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:14 schreef einzeinz het volgende:
Je kon ook gewoon iets scripten dat automatisch post, dat weet je toch?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Kukelecucktsju10 geeft je hier wel een duimpie voor
Inderdaad. Wat doe je verder zoal, i.p.v. reageren in topics van users die geen leven hebben ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Jeetje, je zal maar geen leven hebben
Vertel eens. En dan niet als kloon.quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:14 schreef Plompzakker het volgende:
Waar een mens zich al niet bezig mee kan houden
Toen bleef het stil.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens. En dan niet als kloon.
Zoals dat ik vandaag bijvoorbeeld heel veel nuttigere bezigheden gehad heb dan hier te reagerenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens. En dan niet als kloon.
Ik toch ook? Jij reageert nu ook weer eerder dan mijn posts om 22:22.. Maakt mij niet uit hoor. Maar je hoeft je niet te verdedigen voor je eigen flauwekul reacties zoals ik ernaar kijk..quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zoals dat ik vandaag bijvoorbeeld heel veel nuttigere bezigheden gehad heb dan hier te reageren
Het is ook een prestatie om nog warriger te posten dan tong. Misschien kun je daar ook wel een topic over makenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik toch ook? Jij reageert nu ook weer eerder dan mijn posts om 22:22.. Maakt mij niet uit hoor. Maar je hoeft je niet te verdedigen voor je eigen flauwekul reacties zoals ik ernaar kijk..
Wat?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is ook een prestatie om nog warriger te posten dan tong. Misschien kun je daar ook wel een topic over maken
Foei!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is ook een prestatie om nog warriger te posten dan tong. Misschien kun je daar ook wel een topic over maken
Groot gelijk, dit is jouw moment of fame!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:34 schreef Masberum het volgende:
Nou ja ik wil dit topic niet laten verzieken door weer een moderator
Dat betekent dus ook de grotere man zijn en er over heen stappen
Het record staat Laten we verder gaan met de positiviteit waarmee het begon
Het is Tong en tong80.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dude, hier moet je een toekomst op gaan bouwen. Rijkdom en beroemdheid ligt je in het verschiet. Niet veel mensen kunnen zo toegewijd zijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:28 schreef Masberum het volgende:
Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62
Vandaag gegaan voor een pure 22:22:22
Je raadt het al.. het is gelukt.. weer!!
[ afbeelding ]
Keep trying little Padawan.. You can do it!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef Masberum het volgende:
Dit keer elke keer 1 seconde te vroeg
Alsnog 5 punten dus maar mis de 22:22:00, 22:22:22 en de 22:22:59...
Ik ga even mezelf afsluiten en nadenken wat er gebeurd is en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Ik twijfel aan mezelf op dit moment. Het is niet 1 keer mis gegaan maar 6 keer heb ik te snel geklikt. Dat is geen pech, dat is incompetentie. Ik heb veel teruggedacht aan de momenten dat ik klikte, het was direct als ik 22:22:00 zag staan, ik had wat langer moeten wachten (een halve seconde) en dan was er niks aan de hand geweest en was het gewoon weer gelukt. Maar nu denk ik dat als ik het weer ga proberen ik te voorzichtig ben en juist daardoor te lang ga wachten en weer ga missen. Ik moet even gewoon mezelf hervindenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Keep trying little Padawan.. You can do it!
Alleen met doorzettingsvermogen ga je het redden maat... Geef nooit op.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik twijfel aan mezelf op dit moment. Het is niet 1 keer mis gegaan maar 6 keer heb ik te snel geklikt. Dat is geen pech, dat is incompetentie. Ik heb veel teruggedacht aan de momenten dat ik klikte, het was direct als ik 22:22:00 zag staan, ik had wat langer moeten wachten (een halve seconde) en dan was er niks aan de hand geweest en was het gewoon weer gelukt. Maar nu denk ik dat als ik het weer ga proberen ik te voorzichtig ben en juist daardoor te lang ga wachten en weer ga missen. Ik moet even gewoon mezelf hervinden
Nou, vandaag half bezopen maar ik was voorbereid, alsnog een goede run behaald.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen met doorzettingsvermogen ga je het redden maat... Geef nooit op.
In dit geval kan hij zich beter richten op zijn gezin en stoppen met alcohol.quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:14 schreef Plompzakker het volgende:
Waar een mens zich al niet bezig mee kan houden
Met een smaak als dit vooral doorgaanquote:Op zondag 4 februari 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, vandaag half bezopen maar ik was voorbereid, alsnog een goede run behaald.
Ik begon op 22:22:01, niet perfect maar goed.. daarmee kan je nog een 22:22:11 en een 22:22:22 halen met 10 seconden tussen tijd..
Wat ik deed!
[ afbeelding ]
22:22:11 en 22:22:22 gepakt
22:22:33, 22:22:44 en de afsluiter 22:22:59 ook weer perfect.
In deze run 1 seconde afgeweken van het perfecte resultaat.
Maar ik sloot af met
[ afbeelding ]
Wat die seconde meer dan goed maakt
Wie is die dame trouwens @Masberum vraag ik voor een vriend trouwens.quote:Op zondag 4 februari 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, vandaag half bezopen maar ik was voorbereid, alsnog een goede run behaald.
Ik begon op 22:22:01, niet perfect maar goed.. daarmee kan je nog een 22:22:11 en een 22:22:22 halen met 10 seconden tussen tijd..
Wat ik deed!
[ afbeelding ]
22:22:11 en 22:22:22 gepakt
22:22:33, 22:22:44 en de afsluiter 22:22:59 ook weer perfect.
In deze run 1 seconde afgeweken van het perfecte resultaat.
Maar ik sloot af met
[ afbeelding ]
Wat die seconde meer dan goed maakt
Ow God bijna 22:22 weer dank je. Ja geen idee, maar ze is knap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie is die dame trouwens @:Masberum vraag ik voor een vriend trouwens.
Ik hou je scherp maat!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow God bijna 22:22 weer dank je. Ja geen idee, maar ze is knap.
Ik moet snel bezig
Ja god dank je, ik zat palworld te spelenquote:
Mod Blauw is hier voor jou!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja god dank je, ik zat palworld te spelen
Masberum in GAM / Palworld
Keek hier per toeval even maar gelukkig dat ik dat deed. En dank je dus man!
You can do it maat! Bijnaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja god dank je, ik zat palworld te spelen
Masberum in GAM / Palworld
Keek hier per toeval even maar gelukkig dat ik dat deed. En dank je dus man!
Dank je, maar ik wil het toch een keer gemeld hebben:quote:
Iedere legende verdient zijn mentionquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dank je, maar ik wil het toch een keer gemeld hebben:
https://forum.fok.nl/user/history/91409
@:JustinK is wat mij betreft al een legende. Hoeveel van die spellen hij actief mee is. Het valt misschien niet zo op omdat zijn postgemiddelde 18 is per dag, maar dat is gewoon naar mijn mening ook echt toewijding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |