Van harte!quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:28 schreef Masberum het volgende:
Yeah baby!
[ afbeelding ]
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #60
Vandaag de enige geweest die eraan dacht en nog op tijd was om te posten![]()
Het is dat ze volgens mij niet echt punten bijhouden maar anders zou vandaag een dikke buit zijn geweest![]()
Wel een soort van minder juich:
Ik had geen tijd meer om gif plaatjes te posten.Dat zijn plaatjes die bewegen, die hebben de extensie .gif.
Maar verder, verdomd goed gedaan weer al zeg ik het zelf
[ afbeelding ]
Vandaag ook weer hé!quote:
Je bent in vorm!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vandaag ook weer hé!
[ afbeelding ]
6 uit 6 posts en 1 daarvan om 22:22:22
[ afbeelding ]
Gewoon perfect score weer. Ik denk niet dat wie dan ook 2 keer dat heeft gedaan. Ik ben gewoon geweldig
[ afbeelding ]
De eerste op FOK! die zoiets heeft gedaan, 2 keer!!!!!, en dan ook nog met echte voorbereiding, leuke gifs etc. !!!
Link hier: Masberum in SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #61
De eerste persoon die 2 keer het perfecte maximum zonder abonnement heeft weten te bereiken
moest van je moeder mijn mond spoelen met glijmiddel met spikkels en gorgelen en vervolgens beffen. Kwam ook aalleen maar zout water terug. Maar goed dit is wat anders qua situatiequote:Op dinsdag 12 december 2023 22:34 schreef sturmpie het volgende:
je hebt 'n prijs gewonnen:
je mond spoelen met zout water en gorgelen met zout water
je zal 't zelf wel gewild hebbenquote:Op maandag 8 januari 2024 02:10 schreef pieterdegallier het volgende:
[..]
moest van je moeder mijn mond spoelen met glijmiddel met spikkels en gorgelen en vervolgens beffen. Kwam ook aalleen maar zout water terug. Maar goed dit is wat anders qua situatie
En dat is gelukt!!!quote:Vandaag ga ik voor iets wat nog nooit vooraf aangekondigd is en geprobeerd gaat worden
22:22:00
22:22:11
22:22:22
22:22:33
22:22:44
22:22:59
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |