Ze willen het denk ik iets te mainstream houden door geen echte breakdown erin te doen. En de zangeres heeft een te lieve stem voor een echte roar erin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er zit een soort handrem op het hele liedje.
Waar verder niks mis mee is, maar voor het ESF mag het wat steviger qua gitaren en stemquote:
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hardquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar verder niks mis mee is, maar voor het ESF mag het wat steviger qua gitaren en stem
Die zijn niks gewend, die tere oortjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hard
Maar die gaan er toch niet op stemmen. Degenen die dat wel zouden overwegen, worden nu niet overtuigd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hard
Je hebt alleen @Cyan9 gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Zo ik ben er, heb ik iets heel relevants gemist in het eerste half uur?
Neuhquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
We zijn al bijna halverwege met de nummersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Geen idee van al die genres, maar Hatari of Terrasbetöni waren niet hard genoeg?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Momo het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat er een echt harde metal act gaat, AWS kwam daar nog het dichts bij in de buurt.
Oh nou ja, gelukkig hebben we de recap nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
We zijn al bijna halverwege met de nummers![]()
Het is geen Italië hier
Hatari had natuurlijk wel heel wat screams/grunts maar qua muziek niet zo heftig en Terrasbetöni was qua metalnummer ook wel beetje tam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee van al die genres, maar Hatari of Terrasbetöni waren niet hard genoeg?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik ben de favoriet van Fred_Bquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |