abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212181327
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, je hoeft niks te zeggen. Ik heb zo ook mijn eigen voorkeuren in mijn seksleven maar ga niet oordelen over hoe anderen het doen.
Als men geniet en anderen geen kwaad doet is er niks aan de hand.
Waar oordeel ik erover? Ik meld gewoon dat het toch tegennatuurlijk is. Geef aan waarom. En jullie kunnen er alleen maar over vallen dat iemand dat zegt in plaats van gewoon in gesprek te gaan erover. 'Je moet gewoon stil zijn en ons niet tegenspreken' is het niveau dat jullie de laatste 100 posts hanteren, ook tegen Lospedrosa in dit geval..

Laat iemand gewoon feiten en/of zijn mening geven op een discussieforum in plaats van te zeggen dat hij naar de speeltuin moet gaan, of onzeker is of niet mag oordelen en alles wat jullie zitten te zeggen. Wat slecht gedrag zeg
pi_212181340
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je leent haar uit voor je eigen plezier?

En ja prima als jij dat ervan wil maken.. Ik maak me niet druk over de keuzes van anderen, ik geef alleen aan wat er niet aan klopt. Jullie zijn diegenen die er niet tegen kunnen en raar en kinderlijk gaan reageren
Ik heb het niet over mijn vrouw, want die is 100% monogaam.

Als je open staat voor dat je partner ook met anderen seks heeft draait dat toch eerst en vooral om de partner en haar plezier. Dat je vervolgens er weer plezier aan kan beleven dat zij daarvan geniet is weer een tweede.

Maar het lijkt mij vrij idioot om puur voor je eigen plezier je vrouw te bewegen met andere mannen naar bed te gaan. Als zij daar niet op zit te wachten is dat een vorm van seksueel misbruik vind ik.
pi_212181390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waar oordeel ik erover? Ik meld gewoon dat het toch tegennatuurlijk is. Geef aan waarom. En jullie kunnen er alleen maar over vallen dat iemand dat zegt in plaats van gewoon in gesprek te gaan erover. 'Je moet gewoon stil zijn en ons niet tegenspreken' is het niveau dat jullie de laatste 100 posts hanteren, ook tegen Lospedrosa in dit geval..

Laat iemand gewoon feiten en/of zijn mening geven op een discussieforum in plaats van te zeggen dat hij naar de speeltuin moet gaan, of onzeker is of niet mag oordelen en alles wat jullie zitten te zeggen. Wat slecht gedrag zeg
Hoezo is het tegennatuurlijk? We zijn zeer verwant aan Bonobo apen. Daar is seks allesbehalve exclusief.

Verder ben ik zowel met Lospedrosa en jou serieus in gesprek gegaan hierover. Dus jouw klacht snap ik niet.
pi_212181837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoezo is het tegennatuurlijk? We zijn zeer verwant aan Bonobo apen. Daar is seks allesbehalve exclusief.

Verder ben ik zowel met Lospedrosa en jou serieus in gesprek gegaan hierover. Dus jouw klacht snap ik niet.
Niet negatief naar jou toe bedoeld maar gewoon ter informatie, iemand die niet zo slim is gaat ook soms serieus gesprekken aan, betekent niet dat het ergens over gaat. Gewoon dat ze het gevoel hebben dat ze serieus erop ingaan en dingen niet begrijpen die tegen ze gezegd worden maakt niet een goed gesprek.

Ik meld dit alleen maar omdat ik in de laatste posts wel vaker heb gezien dat o.a. jij met 'argumenten' komt die totaal niet relevant zijn voor wat o.a. ik heb gezegd. Terwijl je wel denkt dat het een tegenargument is.

Ik twijfel überhaupt of ik dit moet posten of niet want het leidt toch weer tot niks. En wat ik zeg heeft ook betrekking op nogal wat mensen hier. Maar goed ik ga nu maar 'serieus' uit deze discussie want jullie vinden het fijn om te geloven wat jullie geloven en geil te worden van wat jullie maar geil maakt.

quote:
"Your kink is not my kink, but your kink is OK"

.....oke...duidelijk :')

Bemoei je gewoon lekker met je eigen zaken.

Verder kom je heel erg onzeker over
En wat nog meer..

Als je niet een gesprek kan voeren doe het dan ook niet, maar ga niet de andere partij juist op die manier aanspreken
pi_212181874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:15 schreef Masberum het volgende:

[..]
De partner mag het van mij best geil vinden hoor, maar het is tegennatuurlijk. Je maakt jezelf het zwakke mannetje die zijn vrouw vrijwillig weggeeft. Ik begrijp niet wat daar hier zo moeilijk aan te begrijpen is.. En waarom jullie zo willen doen alsof het zo normaal is en juist willen doen alsof ik dom ben
Als het zo tegen natuurlijk is waarom doet men het al eeuwen?
Zal mijn partner echt niet als zwak zien daardoor hoor. Haantjes gedrag past niet in zo'n situatie.
En dat is precies waar jij last van hebt.
Life is a highway...let's ride it!
pi_212181879
Je klinkt ontzettend vrouwelijk.
Conscience do cost.
pi_212182700
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 22:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Niet negatief naar jou toe bedoeld maar gewoon ter informatie, iemand die niet zo slim is gaat ook soms serieus gesprekken aan, betekent niet dat het ergens over gaat. Gewoon dat ze het gevoel hebben dat ze serieus erop ingaan en dingen niet begrijpen die tegen ze gezegd worden maakt niet een goed gesprek.

Ik meld dit alleen maar omdat ik in de laatste posts wel vaker heb gezien dat o.a. jij met 'argumenten' komt die totaal niet relevant zijn voor wat o.a. ik heb gezegd. Terwijl je wel denkt dat het een tegenargument is.

Ik twijfel überhaupt of ik dit moet posten of niet want het leidt toch weer tot niks. En wat ik zeg heeft ook betrekking op nogal wat mensen hier. Maar goed ik ga nu maar 'serieus' uit deze discussie want jullie vinden het fijn om te geloven wat jullie geloven en geil te worden van wat jullie maar geil maakt.
[..]
En wat nog meer..

Als je niet een gesprek kan voeren doe het dan ook niet, maar ga niet de andere partij juist op die manier aanspreken
Dit begint wel heel erg pathetisch te worden…
  zaterdag 27 januari 2024 @ 11:21:27 #133
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_212186161
Vroeger was ik ooit 5 jaar damen met een jongen en toen ik een keer alleen in een cafe was was zijn broer et ook en die wilde mij versieren. Durfde het mijn (toenmalige) vriend bijna niet te vertellen maar toch maar gedaan en hij lachte erom en zei dat het niet de eerste keer zou zijn dat ze een meisje 'deelden'. Omdat ik het andersom niet leuk zou vinden, ik zou mijn vriend niet graag delen met een andere vrouw, had ik daar toch een nare smaak van overgehouden. Toen het uit was vond ik het in het begin nog niet leuk om hem met een andere vrouw te zien. Op het moment dat ik daar geen probleem meer mee had was het moment dat ik de relatie helemaal achter me kon laten, neuk wie je wilt het doet mij niks meer.
To BG or not to BG!
pi_212194399
Hier geldt toch ook een beetje hoe je naar je relatie kijkt.
Ik zie onze relatie als exclusief, de liefde, de gesprekken, ons gezin, elkaar begrijpen zonder gesprekken etc dat is alleen van ons. Maar mijn vrouw is niet mijn bezit. Als zij behoefte zou hebben aan andere mannen, vrouwen if wat daar ook tussen zit hou ik haar niet tegen. Ik zou er meer moeite mee hebben als ze de andere dingen zou delen dan seks. Ik kan er nu soms jaloers van worden als blijkt dat ze zorgen wel een vriendin maar niet mij heeft gedeeld.

Seks is ook maar een spel. Beide hebben we voor onze relatie ruimschoots genoten van dat spel. Had ook niets met liefde te maken.
pi_212194667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 11:21 schreef oppiedoppie het volgende:
Vroeger was ik ooit 5 jaar damen met een jongen en toen ik een keer alleen in een cafe was was zijn broer et ook en die wilde mij versieren. Durfde het mijn (toenmalige) vriend bijna niet te vertellen maar toch maar gedaan en hij lachte erom en zei dat het niet de eerste keer zou zijn dat ze een meisje 'deelden'. Omdat ik het andersom niet leuk zou vinden, ik zou mijn vriend niet graag delen met een andere vrouw, had ik daar toch een nare smaak van overgehouden. Toen het uit was vond ik het in het begin nog niet leuk om hem met een andere vrouw te zien. Op het moment dat ik daar geen probleem meer mee had was het moment dat ik de relatie helemaal achter me kon laten, neuk wie je wilt het doet mij niks meer.
Ik vind dit overigens wel iets heel anders dan samen de relatie te openen.
  zaterdag 27 januari 2024 @ 23:23:15 #136
335476 oppiedoppie
pi_212196179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:03 schreef Nico987 het volgende:
Hier geldt toch ook een beetje hoe je naar je relatie kijkt.
Ik zie onze relatie als exclusief, de liefde, de gesprekken, ons gezin, elkaar begrijpen zonder gesprekken etc dat is alleen van ons. Maar mijn vrouw is niet mijn bezit. Als zij behoefte zou hebben aan andere mannen, vrouwen if wat daar ook tussen zit hou ik haar niet tegen. Ik zou er meer moeite mee hebben als ze de andere dingen zou delen dan seks. Ik kan er nu soms jaloers van worden als blijkt dat ze zorgen wel een vriendin maar niet mij heeft gedeeld.

Seks is ook maar een spel. Beide hebben we voor onze relatie ruimschoots genoten van dat spel. Had ook niets met liefde te maken.
Sex, als een spel zoals jij zegt, heb ik ooit gedaan maar vond het helemaal niks en heb dat nooit weer gedaan. Het is voor mij alleen genieten als ik mijn partner meer dan leuk vind. En dat zijn er dus niet veel geweest.
To BG or not to BG!
  zaterdag 27 januari 2024 @ 23:27:52 #137
335476 oppiedoppie
pi_212196242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iemand laat zijn partner weten dat hij het niet erg zou vinden als een ander haar zou neuken. (In dit topic zelfs geil vinden) Heeft toch beetje zelfde strekking?
To BG or not to BG!
pi_212196488
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:27 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Iemand laat zijn partner weten dat hij het niet erg zou vinden als een ander haar zou neuken. (In dit topic zelfs geil vinden) Heeft toch beetje zelfde strekking?
Zou die mededeling niet anders binnenkomen voordat zijn broer alvast probeert in jouw slipje te komen? Want dat is waarvan ik denk dat het minder chic is.

Al snap ik ook best dat er genoeg mensen zijn die het geen fijn idee vinden dat hun partner het prima vindt als ze met een ander naar bed gaan. Daarom kun je zoiets ook beter aftasten, dan rauw op tafel leggen.
pi_212197030
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja en nee, als je dit gevoel al hebt na een relatie denk ik niet dat er tijdens de relatie ruimte zou zijn.
pi_212197143
Iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zin aan heeft. Altijd op elk moment van de dag. Zonder overpeinzingen of dat verstandig is.
Vakman pur sang
pi_212198235
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 00:37 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Ja en nee, als je dit gevoel al hebt na een relatie denk ik niet dat er tijdens de relatie ruimte zou zijn.
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de manier waarop kan maken dat je er negatiever op terugkijkt.

(Zoals ik het zie had hij een afspraak met zijn broer dat het ok is als hij zijn vriendin gaat neuken, wat ik persoonlijk heel vreemd vindt om af te spreken zonder dat jouw vriendin daarvan weet)

Dat is iets anders dan dat iedere vrouw als je het maar goed aanpakt open staat voor dit. Integendeel. Zelfs vrouwen die vreemdgaan zullen af kunnen knappen hierop. Die willen dan toch liever een man die hier niet voor open staat.

Daarom ook voorzichtig brengen. Kan prima. Open gesprek, niet specifiek op jouw fantasie betrekken, maar gewoon over elkaars normen en waarden.

[ Bericht 9% gewijzigd door VEM2012 op 28-01-2024 09:34:13 ]
  zondag 28 januari 2024 @ 10:29:33 #142
335476 oppiedoppie
pi_212198790
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 09:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat de manier waarop kan maken dat je er negatiever op terugkijkt.

(Zoals ik het zie had hij een afspraak met zijn broer dat het ok is als hij zijn vriendin gaat neuken, wat ik persoonlijk heel vreemd vindt om af te spreken zonder dat jouw vriendin daarvan weet)

Dat is iets anders dan dat iedere vrouw als je het maar goed aanpakt open staat voor dit. Integendeel. Zelfs vrouwen die vreemdgaan zullen af kunnen knappen hierop. Die willen dan toch liever een man die hier niet voor open staat.

Daarom ook voorzichtig brengen. Kan prima. Open gesprek, niet specifiek op jouw fantasie betrekken, maar gewoon over elkaars normen en waarden.
Dat wist hij ook al wel, dat ik niet open sta voor zoiets want ik kan goed over zulke dingen praten. We hadden ook vrienden die het met zn vieren deden en die wilden ons er graag bij maar ook dat was niks voor mij. Die jongens vonden het geweldig om te kijken hoe die meiden met elkaar bezig waren en dat leek mijn (toenmalige)vriend natuurlijk ook wel leuk. Maar ik was altijd de 'party pooper'. Ik ben dan ook totaal niet 'bi' en moet er niet aan denken om sex met een vrouw te hebben. En vond die 2 jongens ook helemaal niet aantrekkelijk.

Hij wist dus ook dat ik niet op zijn broers voorstel zou ingaan maar moest er om lachen dat zn broer het toch probeerde. En had het dus niet erg gevonden als ik het had gedaan. Hij kon sex en liefde dus ook goed scheiden.
To BG or not to BG!
pi_212200891
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 10:29 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat wist hij ook al wel, dat ik niet open sta voor zoiets want ik kan goed over zulke dingen praten. We hadden ook vrienden die het met zn vieren deden en die wilden ons er graag bij maar ook dat was niks voor mij. Die jongens vonden het geweldig om te kijken hoe die meiden met elkaar bezig waren en dat leek mijn (toenmalige)vriend natuurlijk ook wel leuk. Maar ik was altijd de 'party pooper'. Ik ben dan ook totaal niet 'bi' en moet er niet aan denken om sex met een vrouw te hebben. En vond die 2 jongens ook helemaal niet aantrekkelijk.

Hij wist dus ook dat ik niet op zijn broers voorstel zou ingaan maar moest er om lachen dat zn broer het toch probeerde. En had het dus niet erg gevonden als ik het had gedaan. Hij kon sex en liefde dus ook goed scheiden.
Nou ja, eens temeer raar dat er dan toch een poging ondernomen werd.
pi_212289847
We zoeken nog steeds iemand….
  zondag 4 februari 2024 @ 10:36:09 #145
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212290080
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 10:09 schreef DelanoMilano het volgende:
We zoeken nog steeds iemand….
Je zit hier verkeerd als je iemand zoekt he.

Ga naar een parenclub, zoek op sdc, op feelds
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212293240
quote:
3s.gif Op zondag 4 februari 2024 10:36 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Je zit hier verkeerd als je iemand zoekt he.

Ga naar een parenclub, zoek op sdc, op feelds
Oh zo was het niet bedoeld hoor, meer als een status update :)
pi_212320909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:28 schreef Masberum het volgende:
Waarom zou je er geil van worden dat een ander je vriendin neukt? Is dat niet erg tegennatuurlijk überhaupt?
Absoluut niet tegennatuurlijk en ik geniet er elke keer weer enorm van 👍
Vrijdag de 16de weer naar de Showboat, dan wordt er weer veel "gedeeld en genoten" 😜

[ Bericht 7% gewijzigd door Sakura op 06-02-2024 17:33:21 ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212342994
Is het ook niet zo dat er veel jongeren voor een 'open relatie' kiezen? Dat komt toch op hetzelfde neer?

'Cuck' heeft ook zo'n verkeerde bijklank vind ik. Mijn vrouw en ik hebben enkele keren een trio gehad en ik heb toch echt niet het gevoel dat die man mij domineerde of dat ik onderdanig zou geweest zijn. Integendeel, we hebben ooit een man via het internet gevonden die veel praat verkocht en verkondigde hoe goed hij was maar er uiteindelijk niets van bakte. Zo'n mannetje was het dus niet! Ik vond het eigenlijk zelfs wat vervelend.

Uiteindelijk is het hetzelfde als eten. Wil jij elke dag van de week/maand hetzelfde eten? Of zou je liever eens iets gastronomisch gaan eten na verloop van tijd?
Daar komt het uiteindelijk wel op neer maar wel op voorwaarde dat liefde en seks geen synoniem zijn van elkaar.
Bovendien heeft mijn vrouw nu veel veiligere seks in de periode dat ze 16-25 jaar was.
pi_212345441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat open relaties vaker op de klippen lopen is waar.
Ik durf toch echt te beweren dat het tegendeel waar is.
Je relatie wordt juist veel hechter. En de hoofdreden van scheidingen, te weten, vreemd gaan bestaat niet meer.

Wij bewegen ons al heel lang in de open relatie wereld en hebben nog nooit relaties stuk zien lopen bij gelijk gestemden.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212346058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 13:06 schreef Sakura het volgende:

[..]
Ik durf toch echt te beweren dat het tegendeel waar is.
Je relatie wordt juist veel hechter. En de hoofdreden van scheidingen, te weten, vreemd gaan bestaat niet meer.

Wij bewegen ons al heel lang in de open relatie wereld en hebben nog nooit relaties stuk zien lopen bij gelijk gestemden.
https://katiecouric.com/l(...)ip/#:~:text=If%20you've%20considered%20expanding,an%208%20percent%20success%20rate.

quote:
Some research indicates that open relationships have only an 8 percent success rate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')