Ziet er wel leuk uit inderdaad, wat dat betreft mijn type.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze donkerharige schone lijkt me wel iets voor @:Sapstengel (als ze een paar jaar ouder zou zijn)
Gewoon een sugar daddy zijn johquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit inderdaad, wat dat betreft mijn type.
Wat betreft interesses merk ik idd dat ze wat te jong is. Ik was ook zo op m'n 21e, alleen nu ben ik oud en bejaard.
Ja moet ze wel alleen naar die technofeestjes want ik ga om half 10 naar bed.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon een sugar daddy zijn joh
Gewoon pilletje en gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ze wel alleen naar die technofeestjes want ik ga om half 10 naar bed.
Haha half 10, dat is wel erg vroeg. Sta je dan elke dag rond half 6 op?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ze wel alleen naar die technofeestjes want ik ga om half 10 naar bed.
Okay misschien niet half 10. Soms lig ik er dan wel in, maar kijk ik nog ff wat Netflix ofzo. Wekker gaat pas om 07:45 dus dat valt mee. Half 6 is niet te doen voor mijquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha half 10, dat is wel erg vroeg. Sta je dan elke dag rond half 6 op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |