Lemmy en Mastodon, zijn ook drukker aan het worden. Gab weet ik niet. Maar hier heb je nog 3 alternatieven.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:01 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ben nu al maanden weg en zie me echt niet teruggaan. Zeker sinds Musk is twitter echt bagger geworden, wat een open riool is dat zeg.
Geen idee hoe threads zich gaat ontwikkelen maar zit wel een toename op van content. En nog niet zoveel bagger op mijn tijdslijn.
Haha blijf lekker in je complot bubbel. Maar als er bij ieder artikel over de maan alleen maar reacties staan over fake maanlanding trollen dan ben ik er wel klaar mee. Alles wordt betwist zonder onderbouwing.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wow. Het dedain alleen al maakt mij kots maar dan ook kotsmisselijk. Gadverdamme.
Je zegt eigenlijk dat je het liefst de mogelijkheid wilt hebben om een groep, die anders over zaken nadenkt, compleet kan uitsluiten, zodat JIJ je lekker kan blijven voelen tussen gelijkgestemde, op een openbaar platform?!?!
No fucking way![]()
Zoals?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:09 schreef Herkauwer het volgende:
Haha blijf lekker in je complot bubbel.
Wat een walgelijke "turken en marokkanen hoeven het land niet uit, als ze maar niet in mijn buurt zijn" retoriek.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:09 schreef Herkauwer het volgende:
Ik zeg niets over uitsluiten, ik hoef die onzin niet te zien overal.
Pleur up trol, je slaat onzin uit.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Wat een walgelijke "turken en marokkanen hoeven het land niet uit, als ze maar niet in mijn buurt zijn" retoriek.
Ik hoef die halfgare shit ook niet te zien, hoor. Verschillende meningen ok, maar een beetje niveau mag je wel verwachten.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wow. Het dedain alleen al maakt mij kots maar dan ook kotsmisselijk. Gadverdamme.
Je zegt eigenlijk dat je het liefst de mogelijkheid wilt hebben om een groep, die anders over zaken nadenkt, compleet kan uitsluiten, zodat JIJ je lekker kan blijven voelen tussen gelijkgestemde, op een openbaar platform?!?!
No fucking way![]()
Tegenwoordig is er voor ieder onderwerp wel een complottheorie en die moet dan ook weer breed uitgemeten worden.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoef die halfgare shit ook niet te zien, hoor. Verschillende meningen ok, maar een beetje niveau mag je wel verwachten.
o....k?quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 22:20 schreef Herkauwer het volgende:
En wat is er mis met Turken en Marokkanen? Dan kan ik dat morgen op werk tegen mijn Turkse collega’s vertellen. Helaas geen Marokkaanse collega’s, wel nog 20 andere nationaliteiten.
Geen idee welke bubbel, blijkbaar neem ik aan dat je er inzit vanwege je reactie. Waarschijnlijk nergens op gebaseerd zoals jouw opmerking over buitenlanders. Jij kent mij niet en ik jou niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
o....k?![]()
Je zegt dat ik in een complotbubbel vertoef, ik vraag je welke complotbubbel en dan krijg ik dit als reactie.Kan een mod hier even naar kijken?
[..]x1000
Ja, dat is denk ik wel de kern. Het is daar een soort bubbel op zich aan het worden waar een vrij scherp afgebakend deel zich goed voelt. En dat is op zich prima, er zijn wel meer platformen die zich richten op een bepaalde doelgroep. Maar een breed discussieplatform is het niet meer.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er voor ieder onderwerp wel een complottheorie en die moet dan ook weer breed uitgemeten worden.
Of click baits, only fans, gokken of cryptomunten shit. Heb ik allemaal niets mee
Als jij ECHT het idee hebt dat het een opmerking over buitenlanders was, dan heeft het imo totaal geen zin om inhoudelijk op je post te reageren.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:39 schreef Herkauwer het volgende:
Waarschijnlijk nergens op gebaseerd zoals jouw opmerking over buitenlanders.
Waar is daar precies?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:42 schreef Blastbeat het volgende:
Het is daar een soort bubbel op zich aan het worden waar een vrij scherp afgebakend deel zich goed voelt.
Wellicht moet je dan met betere voorbeelden komen. Ik zou een inhoudelijk reactie waarderen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als jij ECHT het idee hebt dat het een opmerking over buitenlanders was, dan heeft het imo totaal geen zin om inhoudelijk op je post te reageren.
Op X.quote:
Nepinformatie heb je overal en is niet platform gebonden. De grootste uitdaging van onze huidige generatie is om te leren daar verstandig mee om te gaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 06:47 schreef Herkauwer het volgende:
Blijkbaar is de hele wereld dedain door Twitter te verlaten?
Bijna 70% van de top advertentie inkopers is al van Twitter af. Het hele rechtse “vrijheid van meningsuiting”, crypto, gokken en sex is nu de inkomsten voor Twitter. Dat is echt niet houdbaar, want het is zo ontzettend nep, mensen worden gebruikt en voorgelogen op dat platform. Zoveel nepinformatie daar, je ziet het ook steeds meer in Nederland. Mensen die actief achter de neppers aanlopen en mensen actief en bewust daarvan profiteren.
https://www.cnn.com/2023/(...)r-decline/index.html
Dit, eigenlijk altijd gevolgd door iets wat totaal niet werd gezegd is ook een van de ziektes van twitter.quote:
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 15 januari 2024 06:47 schreef Herkauwer het volgende:
Blijkbaar is de hele wereld dedain door Twitter te verlaten?
Ben ik het mee eens. Op Twitter kon je een poos reacties flaggen voor onwaarheden. Dat leek wel goed te werken. Maar inderdaad is het goed als we onze huidige generatie kritisch leren denken over wat ze online tegenkomen. Is iets wat ik mijn gezin in ieder geval wel probeer te leren.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nepinformatie heb je overal en is niet platform gebonden. De grootste uitdaging van onze huidige generatie is om te leren daar verstandig mee om te gaan.
Toch staat het er.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dit, eigenlijk altijd gevolgd door iets wat totaal niet werd gezegd is ook een van de ziektes van twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |