Dat was dan een kort nachtjequote:
Gelukkig kan je je tegen de kou kleden. Lekker dikke jas, muts en sjaal om, handschoenen aan en gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:36 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen deze brrrrr koude morgen![]()
gevoelstemperatuur -10 tot -15
of een lekkere knuffeltruiquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je tegen de kou kleden. Lekker dikke jas, muts en sjaal om, handschoenen aan en gaan
Ja ik heb nu zo lekker hoodie aan met een witte wollige vacht vanbinnen net een schaapquote:
Ja ik had het gisteren al gezien idd.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:01 schreef pullup het volgende:
Oh noooo!! @:puzzie
https://nos.nl/artikel/25(...)succes-lijkt-ver-weg
Spannond
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb nu zo lekker hoodie aan met een witte wollige vacht vanbinnen net een schaap
Morguh heerquote:
Schapen hebben die vacht van buiten hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb nu zo lekker hoodie aan met een witte wollige vacht vanbinnen net een schaap
En van binnen zit de shoarmaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Schapen hebben die vacht van buiten hoor
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik had het gisteren al gezien idd.
Meen je niet,quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Schapen hebben die vacht van buiten hoor
nee ik zag het. Maar...uitstel, geen afstel. Het gaat lukken!quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik zag het. Maar...uitstel, geen afstel. Het gaat lukken!
Ik had er net twee aan onder de winterjasquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:41 schreef Prisha het volgende:
Gister toevallig een fleecetrui gekocht bij Decathlon. Wat is die heerlijk zacht. En lekker warm. Fleece rules
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er net twee aan onder de winterjas![]()
Ik zal geen grappen meer maken over die code geel wegens de gevoelstemperatuur overigens want had net een roeier die toch wat onderkoeld terugkwam
Ja hoor, een tijdje binnen laten zitten met een warmte deken om en een goede prullenbak voor zijn neus voor als ie ging kotsen , laten zitten tot hij zelf weer ging lachen en vervolgens onder de douche laten gaan.quote:
dat klinkt nog best heftigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor, een tijdje binnen laten zitten met een warmte deken om en een goede prullenbak voor zijn neus voor als ie ging kotsen , laten zitten tot hij zelf weer ging lachen en vervolgens onder de douche laten gaan.
Morgen blijven we binnenquote:
Goed planquote:
Die watjes moesten toch op het roeiapparaat zodat jij vanuit huis de uitslagen kon zienquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er net twee aan onder de winterjas![]()
Ik zal geen grappen meer maken over die code geel wegens de gevoelstemperatuur overigens want had net een roeier die toch wat onderkoeld terugkwam
Lang genoeg om die inschatting te makenquote:Op maandag 8 januari 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij hier ook al weer gewoond?
Ja, in de zon en uit de wind is het nog een soort van te doen...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Net in het zonnetje gefietst, maar dat zonnetje maakt het een stuk aangenamer.
Ja precies, ik de wind is het nog behoorlijk fris.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, in de zon en uit de wind is het nog een soort van te doen...
Hoop dat je je al wat beter voelt? Had je griep(je) of gewoon beetje bleh gevoel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Net in het zonnetje gefietst, maar dat zonnetje maakt het een stuk aangenamer.
Nog niet helemaal oké, maar heb wel de afgelopen dagen gewoon thuisgewerkt. Ik heb een verkoudheidje, maar het gaat weer de goede kant op.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoop dat je je al wat beter voelt? Had je griep(je) of gewoon beetje bleh gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog niet helemaal oké, maar heb wel de afgelopen dagen gewoon thuisgewerkt. Ik heb een verkoudheidje, maar het gaat weer de goede kant op.Lief dat je ernaar vraagt en dat je dat onthouden hebt. Ik dacht nog even huh, had ik dat hier verteld dan?
Bijkomstigheid van de verkoudheid is dat ik niet helemaal helder ben.
je kerstboom stond er nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat het weer de goede kant op gaat in elk geval. Goeie manier om de keel te smeren![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
De kerstboom staat nog steeds.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kerstboom stond er nog![]()
Fijn dat het weer de goede kant op gaat in elk geval. Goeie manier om de keel te smeren![]()
Weet je zeker dat het niet een infectie is bij haarquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora’s Cluster
[ afbeelding ]
Hubble / wikimedia
Niet van deze wereld.quote:
Dat weet ik zeker. Ik heb nl. geen haar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een infectie is bij haar
Welke wereld dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet van deze wereld.
[..]
Dat weet ik zeker. Ik heb nl. geen haar.
En wat voor ingrediënten zitten hierin?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora’s Cluster
[ afbeelding ]
Hubble / wikimedia
Jij weetz nietquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
Dat weet ik zeker. Ik heb nl. geen haar.
Water en zuurkool (-stof), onder anderequote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat voor ingrediënten zitten hierin?
Even luisterenquote:
2 dagen van eten en de rest invriezenquote:
In bakjes of zakjes?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
2 dagen van eten en de rest invriezen
Bakjes, zakjes geeft vast troepquote:
Het kan wel herbruikbare zakjes..quote:
Zo'n relaxt nummer.quote:
Zoiets zal wel moeten haast ja, dan maar meteen in een bakquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
Ik ook meestal, als ik zakjes gebruik doe ik het zakje in een kommetje en als het dan bevroren is , is het ok
Niet echt moet ik toegeven, zag in de comments dat het pas een jaar oud was?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n relaxt nummer.
Denk dat je het ook al wel kende
Hoor het redelijk veel voorbij komenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet echt moet ik toegeven, zag in de comments dat het pas een jaar oud was?
Ik luister echt vrijwel nooit radio dus dat verklaart eeaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor het redelijk veel voorbij komen
Deed me wel hieraan denkenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets zal wel moeten haast ja, dan maar meteen in een bak
Oh ja dezequote:
Yo marcquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik een aantal collega's met hun hoofd tegen de muur sla is dat zeker niet lief?
Of met de kopjes tegen elkaar 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik een aantal collega's met hun hoofd tegen de muur sla is dat zeker niet lief?
Laat ook minder vlekken achterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Of met de kopjes tegen elkaar 2 voor de prijs van 1
https://historiek.net/oot(...)r-kamervragen/78731/quote:Op woensdag 10 januari 2024 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog van voor mijn tijd, maar dit nummer schijnt destijds een enorme rel te hebben veroorzaakt, tot Kamervragen aan toe.![]()
Geluisterd. Ik ken het niet maar het is me wel duidelijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog van voor mijn tijd, maar dit nummer schijnt destijds een enorme rel te hebben veroorzaakt, tot Kamervragen aan toe.![]()
Nou dan luister ik het ook maar evenquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:40 schreef chufi het volgende:
Het nummer komt me vaag bekend voor ... Maar over die rel in de kamer weet ik niets meer of is bij me langs gegaan
Ik ging er op wachtenquote:
He, HIJ is weer beschikbaar. Zou je niet toch willen proberen of hij niet iets bij jou wil doen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:53 schreef pullup het volgende:
Het mist een beetje een verrassend einde
Je hebt met 4-0 gewonnen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, HIJ is weer beschikbaar. Zou je niet toch willen proberen of hij niet iets bij jou wil doen?![]()
Oh, en![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:26 schreef pullup het volgende:
Ah ik spot het al![]()
Hij mag nog niet mijn schoenen poetsen
Ik vond 'm als kind al een heel enge man.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geluisterd. Ik ken het niet maar het is me wel duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond 'm als kind al een heel enge man.Ik vond Scooby-Doo eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roomser dan Roomsquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef chufi het volgende:
vannacht was zo'n geniepig CDA mannetje
halve finale jaquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom ben je er niet heen gegaan, voor een bekerduel toch?
Dan trek je zo'n kleed over je heenquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
halve finale ja
Ik wil niet in Riad gezien worden ...
Bosuiltjesquote:
Hulloquote:
ik denk steenuiltje want het bosuiltje heeft zwarte ogenquote:
Nu welquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nachtfapje, is niet meer wakker
40+ / [40+ SC #5261] Nachtaapje is wakker
Op een ijsbaan rondjes rijden? Open water hier in de omgeving lijkt me niet betrouwbaar..quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:00 schreef pullup het volgende:
Dagje vrij, er ligt toch ijs![]()
Roeiers gaan schaatsen maar ik heb daar eigenlijk geen zin in
Jaap edenbaan ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een ijsbaan rondjes rijden? Open water hier in de omgeving lijkt me niet betrouwbaar..
Voor zekerheidquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap edenbaan ja.
Bij Ouderkerk is er vaak nog een opgespoten natuurbaantje, geen idee of die al open is maar ze gingen naar Jaap
Appeltjes kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:29 schreef pullup het volgende:
Ik ga eens naar het Cobra museum, nooit geweest
Ah je hebt gelijk zie ik nu. Wist ik niet van die oogkleur. Inderdaad handig om ze uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik denk steenuiltje want het bosuiltje heeft zwarte ogen
ik had er ook altijd moeite mee, op cam lijken ze veel op elkaar en kijk ik naar de ogen
En Anton Corbijnquote:
Misschien is iedereen bevrorenquote:
Gaat ie nu de hens in?quote:
Dat deden we vaak wel, maar we hebben net vorige week de tuinhaard weggedaan. Dus er is nog geen bestemming voorquote:
Dit is bij mij thuis ook wel eens voorgekomenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:09 schreef pullup het volgende:
Ik was die kleine aan het aanmoedigen, mooi dat die dikke er af lazerde
[ twitter ]
Oh wat stomquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:52 schreef pullup het volgende:
Nou er zou NU een pakketje bezorgd worden maar die knuppels hadden blijkbaar geen zin om aan te bellen en hebben hem naar een afhaalpunt gebracht
Ik keek een uurtje geleden even en er stond een heel specifiek tijdstip van bezorging aangegeven. Echt binnen een kwartier tot een half uur zou hij er zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat stom![]()
Heb ook vaak genoeg gehad dat er dan een briefje ligt met 'U was niet thuis' en dan was ik er gewoon
Duurde evenquote:
Daarom ook een korte kürquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:19 schreef pullup het volgende:
Best knap met maar 1 been
[ afbeelding ]
Wie is dit Domni?quote:
Zal er wel eens langsgelopen zijn zonder dat te hebben gezienquote:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal er wel eens langsgelopen zijn zonder dat te hebben gezien
Nu ga ik men niet meer missenquote:
Coquilles op de bakplaat, afgeblust met Pernod, verse frietjes + salade.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:11 schreef pullup het volgende:
Kip met pasta en blauwe kaas gaat het worden
Lol, die lui ken ik niet hoor. Maar kan me er wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Even iets heel seksistisch tussendoor: vandaag weer iets ontdekt wat typisch mannelijk is: stoefen over wie weet waar je het goedkoopst je tank vol kunt gooien.
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Even iets heel seksistisch tussendoor: vandaag weer iets ontdekt wat typisch mannelijk is: stoefen over wie weet waar je het goedkoopst je tank vol kunt gooien.
Met een tankpas van de zaak boeit het je ook nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Herkenbaar jaik hoor het op het werk ook wel eens. Ik weet zelf de literprijs nooit dus kan helaas niet meedoen.
Dat is wel waarquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een tankpas van de zaak boeit het je ook niet
Oranje is serieus!!!quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
En de code van de dag is,
oranje
Wie boeit het nog wat en wie gelooft er nog in
Vooral het zuiden hequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
En de code van de dag is,
oranje
Wie boeit het nog wat en wie gelooft er nog in
Als je 10 km extra moet rijden voor 2 dubbeltjes ben je al duurder uitquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel waarals ik auto van het werk mee heb tank ik gewoon langs de snelweg.
Maar met m'n eigen auto tank ik altijd bij dezelfde twee tankstations. Eentje hier in het dorp, of die in het dorp waar ik werk. Het zal best eens kunnen dat het ergens ooit een cent goedkoper is maar daar ga ik geen tijd in steken.
Ja, de randstad is opgegeven, dat staat binnenkort toch onder waterquote:
Die Limbo's glibberen vanzelf wel naar benedenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, de randstad is opgegeven, dat staat binnenkort toch onder water
Wat is beneden in dezequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Limbo's glibberen vanzelf wel naar beneden
De Maas in en afquote:
Die gaat dan midden-brabant de Noordzee inquote:
Gaan we met zijn allen mooi bootvluchtelingen wordenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat dan midden-brabant de Noordzee in
Kan jij zelf eigenlijk roeien?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen mooi bootvluchtelingen worden
Komt vast een bezorgdienst per boot danquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen boot, maar zit tot 4 hoog droog ...
Kan zo aanmeren aan mn balkonquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt vast een bezorgdienst per boot dan
Ja hoor, heb een tijd ook wel een eigen bootje gehad maar die is de deur uit helaasquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij zelf eigenlijk roeien?
Dat ga je nodig hebben danquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor, heb een tijd ook wel een eigen bootje gehad maar die is de deur uit helaas
Heel zelden, ik fiets lieverquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je nodig hebben dan
Niet zo nu en dan even iemand anders boot lenen?
Had je die binnen liggen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor, heb een tijd ook wel een eigen bootje gehad maar die is de deur uit helaas
Hey Marcquote:
Ja boven in de loods op de clubquote:
Ja want dat doe je voor je lol en niet omdat het moetquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:42 schreef pullup het volgende:
Alleen als het heel lekker weer is en we geen haast hebben
Super kudt. En met jou?quote:
quote:
En vooral snachts niet op Fok! Komt zekerquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
trusten en hopen dat het gauw minder kudt gaat
Mag wel maar niet daar danquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral snachts niet op Fok! Komt zeker
Gelukkig maar dat jij er niets over te zeggen hebtquote:
Ik probeer er ook niet te komen , maar als ik dan toch ook kudt slaap en wakker ben ....quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij er niets over te zeggen hebt
Ja dat had ik net zo. Helaas.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer er ook niet te komen , maar als ik dan toch ook kudt slaap en wakker ben ....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hoorde net al code rood.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, deze code oranje is echt.
De eerste dode is er al
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
De eerste dode is er al
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Beterschap DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit er wel mee
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ah, balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop echt dat dit het dan weer was voor dit jaar.
Die zenuw moet zich ook snel gaan gedragen.stupidity has become as common as common sense was before
Ja ben er zo moe van. Maar goed moet het er mee doen.quote:
Ergens in het oosten, botsen omdat de auto ging glijden.quote:
Ja zeg het die zenuw maar. 🤣quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, balen zeg
Hoop echt dat dit het dan weer was voor dit jaar.
Die zenuw moet zich ook snel gaan gedragen.
Alsof er anders geen ongelukken zijn ...quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
De eerste dode is er al
Nu maar hopen dat dat kreng luistertquote:
Wauw, of de grond ademt lijkt het wel zo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Een aardbeving
https://www.youtube.com/shorts/gxfMdvD-kbA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |