Dat was dan een kort nachtjequote:
Gelukkig kan je je tegen de kou kleden. Lekker dikke jas, muts en sjaal om, handschoenen aan en gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:36 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen deze brrrrr koude morgen![]()
gevoelstemperatuur -10 tot -15
of een lekkere knuffeltruiquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je tegen de kou kleden. Lekker dikke jas, muts en sjaal om, handschoenen aan en gaan
Ja ik heb nu zo lekker hoodie aan met een witte wollige vacht vanbinnen net een schaapquote:
Ja ik had het gisteren al gezien idd.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:01 schreef pullup het volgende:
Oh noooo!! @:puzzie
https://nos.nl/artikel/25(...)succes-lijkt-ver-weg
Spannond
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb nu zo lekker hoodie aan met een witte wollige vacht vanbinnen net een schaap
Morguh heerquote:
Schapen hebben die vacht van buiten hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb nu zo lekker hoodie aan met een witte wollige vacht vanbinnen net een schaap
En van binnen zit de shoarmaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Schapen hebben die vacht van buiten hoor
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik had het gisteren al gezien idd.
Meen je niet,quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Schapen hebben die vacht van buiten hoor
nee ik zag het. Maar...uitstel, geen afstel. Het gaat lukken!quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik zag het. Maar...uitstel, geen afstel. Het gaat lukken!
Ik had er net twee aan onder de winterjasquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:41 schreef Prisha het volgende:
Gister toevallig een fleecetrui gekocht bij Decathlon. Wat is die heerlijk zacht. En lekker warm. Fleece rules
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er net twee aan onder de winterjas![]()
Ik zal geen grappen meer maken over die code geel wegens de gevoelstemperatuur overigens want had net een roeier die toch wat onderkoeld terugkwam
Ja hoor, een tijdje binnen laten zitten met een warmte deken om en een goede prullenbak voor zijn neus voor als ie ging kotsen , laten zitten tot hij zelf weer ging lachen en vervolgens onder de douche laten gaan.quote:
dat klinkt nog best heftigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor, een tijdje binnen laten zitten met een warmte deken om en een goede prullenbak voor zijn neus voor als ie ging kotsen , laten zitten tot hij zelf weer ging lachen en vervolgens onder de douche laten gaan.
Morgen blijven we binnenquote:
Goed planquote:
Die watjes moesten toch op het roeiapparaat zodat jij vanuit huis de uitslagen kon zienquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had er net twee aan onder de winterjas![]()
Ik zal geen grappen meer maken over die code geel wegens de gevoelstemperatuur overigens want had net een roeier die toch wat onderkoeld terugkwam
Lang genoeg om die inschatting te makenquote:Op maandag 8 januari 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij hier ook al weer gewoond?
Ja, in de zon en uit de wind is het nog een soort van te doen...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Net in het zonnetje gefietst, maar dat zonnetje maakt het een stuk aangenamer.
Ja precies, ik de wind is het nog behoorlijk fris.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, in de zon en uit de wind is het nog een soort van te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |