Marco is gewoon een saaie drolquote:Op donderdag 11 januari 2024 00:32 schreef golfer het volgende:
Marco heeft teveel last van zijn trauma over zijn overleden vrouw om toch een nieuwe relatie te beginnen.
Misschien toch iets te veel gecast?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is ook een beetje een aaneenschakeling geworden van mensen die even aan komen waaien en dan weer snel weg zijn. Alsof ze het als een leuke korte vakantie of belevenis zien en verder niet echt geïnteresseerd zijn in de persoon waar ze voor komen.
Loop je achter?quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:15 schreef Za het volgende:
Ik zag bij Joshua serieus heel eventjes een breek momentje toen hij vertelde dat Benjamin in zijn hart zat. Lief.
Ik vind de lapjespoes in huize Edith erg mooi, die oogjes.![]()
Is het nu afgelopen, of gaat Saul nog een keuze maken, wat een interessant persoon en verhaallijn!
Hahaha en ook heel snel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Esmeralda leek wel op haar tenen getrapt.
“Dat kan.”
Als ze samen blijven en Amy en Zal ook, dan is 2 een mooie score.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het toch erg leeeeeeuk Marka en Guido
Ik moet steeds hardop lachen om Zal. Kan Saul namelijk nauwelijks uitsprekenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze samen blijven en Amy en Zal ook, dan is 2 een mooie score.
Eens ik zag ook geen chemiequote:Op donderdag 11 januari 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn mening: Marco vond Joyce niet leuk genoeg.
Niks met trauma te maken.
True that.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
En een staarttumor.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Hond van Guido heeft lynx (punt)oortjes
En vanaf volgende week dagelijks: Hoe is het nu met de deelnemers Winter Vol Liefde in RTL boulevard, (10 maanden later.)quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik viel bijna in slaap deze aflevering. Zo nog even naar Guido kijken bij Renze (al verdraag ik talkshows nog slechter).
Plus dat hij niet echt weet wat hij wil en nog volop in rouw zit. Dat duurt langer dan 3 jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Niet toe aan Joyce, want Joyce is niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:24 schreef matthijst het volgende:
Marco, beetje sneu, dat ie er nu achter komt dat ie toch niet toe is aan een nieuwe relatie. Altijd zo zielig dat de afgewezen persoon dan ook altijd even moet zeggen dat hij/zij ook geen kriebels had.
Vertelde net bij Renze dat hij maar kort samen is geweest met Marja. Inmiddels date hij iemand anders.quote:Guido, goede keus
Die vriend van hem zei in het begin: Marco vindt iedereen leuk en gezellig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat hij niet echt weet wat hij wil en nog volop in rouw zit. Dat duurt langer dan 3 jaar.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Vertelde net bij Renze dat hij maar kort samen is geweest met Marja. Inmiddels date hij iemand anders.
Esmeraldaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet toe aan Joyce, want Joyce is niet leuk genoeg.
[..]
Vertelde net bij Renze dat hij maar kort samen is geweest met Marja. Inmiddels date hij iemand anders.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Eens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |