voor 1 miljoen wel een gokje waard dacht ikquote:Op maandag 8 januari 2024 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Succes met Hofstetter, misschien wel mijn grootste teleurstelling ooit in dit spel vorig jaar
Ook voor Andresen en Page overigensquote:Op maandag 8 januari 2024 21:32 schreef hhh38 het volgende:
Fors overboden voor Vlasov, Groves en Thijssen, naïef geweest blijkbaar
Penhoet is wel blessa natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:29 schreef wimderon het volgende:
Marit voor 0,13 weg![]()
Dani Martinez voor 0,21![]()
Carapaz voor 1,31![]()
Molano voor 2,35![]()
Penhoet voor 7,8![]()
Vernon voor 2,6![]()
Hayter voor 3,33![]()
Strong voor 4,2
Prullenbak ook geleegd?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al flikker je alles weg, het percentage gaat niet omlaag.
Blijven doneren allen.
Oh dat zou wel eens goed uit kunnen pakken, bij mij was het m'n topbodquote:Op maandag 8 januari 2024 21:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
voor 1 miljoen wel een gokje waard dacht ik
Dat was geen unaniem belachelijk groot succes.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet weer een serie renners zonder contract?
Eens, maar dan ben je vaak nog niet meteen fit met een kruisbandje he. Overigens zit je dan net in april.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drie maanden, dan zitten we net in maart.
Page had ik nooit 6,2 miljoen voor geboden als ik niet mijn bieding van vorig jaar had gecopypaste.quote:
Hoog als het draait gehalte en het draait al tijdje nietquote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hofstetter voor 1 miljoen is ook wel goedkoop als ie ook maar weer een beetje in vorm is. Ook wel over gedacht.
Ik ook een stuk of 3. Vervolgens 4 nieuwe gehaald in de transferperiode waarvan er weer 3 niks scoordenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorige editie 3 renners gehad die niets scoorden. JA IK KIJK NAAR JOU THOMAS
Same maar dan Kooij, Strong en Vernon.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen, Zingle en Hayter zo te zien. Dat zijn nuttige krachten, maar slechts drie renners valt tegen.
Maar waar dan?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de sheet zelf kon je alleen maar namen ingegeven volgens de keuzelijst.
Ik kon niet in dat lijstje zoeken dus eindeloos scrollen. Heb gewoon copypaste gedaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de sheet zelf kon je alleen maar namen ingegeven volgens de keuzelijst.
Mag ik hem dan?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Page had ik nooit 6,2 miljoen voor geboden als ik niet mijn bieding van vorig jaar had gecopypaste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |