Koekoek!quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Als ik een NSB-er zou zijn, dan zou ik zeggen dat je aan het pseudo-modden bent. Iets waar ook door op de vingers is getikt. Dat verzwakt jouw punt behoorlijk.
En je denkt wel dat dit soort denigrerende opmerkingen een zinnige discussie ten goede komen? Als ik dus jouw logica volg is een politieke voorkeur van benoemen provocerend, maar iemand wegzetten als een 'zwakbegaafde' niet?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat het in deze reeks vrijwel uitsluitend gebeurt, vooral uit jullie hoek. Waarom denk je dat de moderator aan de noodrem trekt?
Ik kan niets posten zonder dat jij en die andere zwakbegaafde beginnen te strooien met 'hihi's', kleinerende opmerkingen en stropoppen.
En dan raar staan te kijken dat er geen zinnige discussie van de grond komt.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het punt is vooral dat het in deze reeks vrijwel uitsluitend gebeurt, vooral uit jullie hoek. Waarom denk je dat de moderator aan de noodrem trekt?
Ik kan niets posten zonder dat jij en die andere zwakbegaafde beginnen te strooien met 'hihi's', kleinerende opmerkingen en stropoppen.
En dan raar staan te kijken dat er geen zinnige discussie van de grond komt.
quote:
Da's niet zo netjes, Koos.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Da's niet zo netjes, Koos.
Zullen we samen zwakbegaafd doen?quote:Op maandag 8 januari 2024 23:47 schreef QuidProJoe het volgende:
En, hihi, het masker is de afgelopen jaren veelvuldig gevallen.
De projectie is weer bijzonder om te aanschouwen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Da's niet zo netjes, Koos.
Ik volg gewoon jullie voorbeeld. Dit is toch wat jullie willen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En je denkt wel dat dit soort denigrerende opmerkingen een zinnige discussie ten goede komen? Als ik dus jouw logica volg is een politieke voorkeur van benoemen provocerend, maar iemand wegzetten als een 'zwakbegaafde' niet?
Hmm.
Sure.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De projectie is weer bijzonder om te aanschouwen.
Je begint er ook vaak genoeg uit jezelf mee, Koos. En dat geldt ook voor andere users.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik volg gewoon jullie voorbeeld. Dit is toch wat jullie willen?
Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, postte om de haverklap ellenlange inhoudelijke bijdragen. En wat is de reactie? Stropoppen en hihi's. Als jullie geen moeite doen, doe ik dat ook niet. Zuigen en met stropoppen smijten is natuurlijk ook leuk. Dan doen we toch gewoon?
Roepen dat ik dat doe maakt het nog niet waar, knul.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je begint er ook vaak genoeg uit jezelf mee, Koos. En dat geldt ook voor andere users.
Het essentiële verschil is dat jullie niet minder goed kunnen incasseren. Jullie willen uitdelen, zonder te hoeven incasseren.
Dat snapt men denk ik ook wel, het hoort bij het spelletje zullen we maar zeggen. Daarna nog even gaan spelen op 'je kan het emotioneel niet aan' en blijkbaar geeft dat een heel voldaan gevoel ofzo.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure.
Blijkbaar is je jonge brein ernstig aangetast door korsakov of dementie, dat je blijkbaar niet doorhebt dat deze bewuste 'hihi's' een verwijzing zijn naar de eindeloze reeks hihi's die jij en je zwakbegaafde billenmaat hier op ons afvuurden.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:26 schreef Vis1980 het volgende:
De hele tijd komen met stropoppen en totaal negeren van inhoudelijke posts, mensen worden bij naam genoemd icm dat ze het spannend en leuk zouden vinden dat immigranten hier binnenkomen, aangesterkt door weer zo'n loze kreet. Vervolgens komt er een ander die zogenaamd totaal negeert wat zijn maat heeft gezegd en gaat lopen zuigen.
Het is verdomde kinderachtig en het doet BNW geen plezier. Het staat al helemaal beneden in de topics, verder gaat het niet. Het kan zo leuk zijn hier, maar het is niets anders dan een topic tegen links en democraten (want dat is van hetzelfde laken één pak hier).
Ik mis die oude tijd nog wel eens waar men op elkaar inging op inhoudelijk vlak, nu is het al jaren een soort safe haven voor mensen die blijkbaar moeite hebben met het houden van een discussie.
Ik heb geen hihi reactie gezien op jouw post.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik wil met plezier mijn visie uiteen zetten op de relatie tussen het (komende) presidentschap van Trump en de oorlog in Oekraïne, maar als ik doe word ik getrakteerd op 'hihi's', stropoppen en beledigingen. Tsja, dan houdt het een keer op.
Ook nog eens homofoob. Toe maar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure.
Blijkbaar is je jonge brein ernstig aangetast door korsakov of dementie, dat je blijkbaar niet doorhebt dat deze bewuste 'hihi's' een verwijzing zijn naar de eindeloze reeks hihi's die jij en je zwakbegaafde billenmaat hier op ons afvuurden.
Nee, we moesten het doen met dit soort briljante ingevingen. Weliswaar geen directe reactie op een van mijn bijdragen (want het moet natuurlijk niet te inhoudelijk worden), maar het vloeit wel voort uit de discussie over Oekraïne.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb geen hihi reactie gezien op jouw post.
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:44 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je ziet het ook hier in deze reeks. Ze hebben een hekel aan vrede, en ik snap niet waar die dorst naar bloed en geweld vandaan komt. Er zijn een hoop overeenkomsten met geweldadige georganiseerde religie, zoals bijvoorbeeld de kruistochten of de mosliminvasies. En met een religieus motief kan je alles een casus belli maken omdat je vanuit de conclusie "redeneert". Je beroept je vervolgens op de autoriteitsfiguren die de bloeddorst bevestigen en je kunt gaan. En het is wel heel makkelijk wanneer je de middelen hebt om binnenlandse tegenstanders (mond)dood te maken.
Vroeger stonden ze nog voor vrede, maar nu niet meer. Volgens mij is dat de party switch waar ze het zo vaak over hebben.
Leg mee eens uit wat dit toevoegt aan de discussie.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Doet me denken aan Kyle Rittenhouse. Natuurlijk mocht Links (uiteraard met veroordeeld en geliefd pedofiel Joseph "JoJo" Rosenbaum") op die arme jongen jagen. Dat hij zichzelf verdedigde, dat mocht van Links dan weer niet. Wat een hekel hebben ze aan mensen die zichzelf (kunnen) verdedigen.
Hold on, mensen. De vleesgeworden constructieve discussievoerder wil ook wat zeggen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ook nog eens homofoob. Toe maar.
Zeer emotioneel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hold on, mensen. De vleesgeworden constructieve discussievoerder wil ook wat zeggen.
Nee, dat leeft in jouw hoofd heel erg, blijkbaar. Is dat het doel van een discussie? Het gevoel hebben dat je de ander emotioneel zou hebben gemaakt?quote:
Sure, als jij dat zo wilt zien.quote:
Het is observeerbaar. Je kunt het gewoon zien in het (post)gedrag en het taalgebruik.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat leeft in jouw hoofd heel erg, blijkbaar. Is dat het doel van een discussie? Het gevoel hebben dat je de ander emotioneel zou hebben gemaakt?
of niet knul !quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik wil met plezier mijn visie uiteen zetten op de relatie tussen het (komende) presidentschap van Trump en de oorlog in Oekraïne, maar als ik doe word ik getrakteerd op 'hihi's', stropoppen en beledigingen. Tsja, dan houdt het een keer op.
Voor iemand die houdt van een goede discussie, is die persoon verdacht lastig te betrappen op een positie die binnen BNW past. Het observeerbare, namelijk het gebrek aan BNW-waardige posts, en het gedicteerde, dat jij hier al jaren komt en van een goede discussie houdt, komen niet overeen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure, als jij dat zo wilt zien.
Kom hier al jaren en houd van een goede discussie. Dat het op deze manier wordt verneukt, daar vind ik dan idd wat van.
Nogmaals, dat speelt alleen in jouw hoofd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is observeerbaar. Je kunt het gewoon zien in het (post)gedrag en het taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |