quote:Dartssensatie Littler en wereldkampioen Humphries doen mee aan Dutch Masters
Tienersensatie Luke Littler en wereldkampioen Luke Humphries doen op 26 en 27 januari mee aan de Dutch Darts Masters in Den Bosch. Er zijn ook acht Nederlanders, onder wie Michael van Gerwen en Raymond van Barneveld, van de partij.
De zestienjarige Littler verraste op het afgelopen WK door de finale te halen. De Engelsman versloeg op weg naar de eindstrijd onder anderen voormalig wereldkampioenen Van Barneveld en Rob Cross. Littler moest in de finale zijn meerdere erkennen in Humphries.
Naast Van Gerwen en Van Barneveld zijn ook landgenoten Danny Noppert, Dirk van Duijvenbode, Vincent van der Voort, Gian van Veen, Jermaine Wattimena en Kevin Doets aanwezig in Den Bosch.
De Dutch Darts Masters keert dit jaar terug op de kalender. De laatste editie was in 2022 in Amsterdam. De Belg Dimitri Van den Bergh pakte toen in de Ziggo Dome de eindzege door in de finale af te rekenen met Van Duijvenbode. Van den Bergh heeft voor deze editie opnieuw een uitnodiging gekregen.
Het dartsevenement in Den Bosch maakt deel uit van het World Series-circuit. Het seizoen begint op 18 en 19 januari in Bahrein.
https://www.nu.nl/darts/6(...)n-dutch-masters.htmlquote:Deelnemersveld Dutch Darts Masters
• Luke Humphries (Eng)
• Luke Littler (Eng)
• Michael van Gerwen
• Michael Smith (Eng)
• Gerwyn Price (Wal)
• Rob Cross (Eng)
• Peter Wright (Sch)
• Nathan Aspinall (Eng)
• Danny Noppert
• Dirk van Duijvenbode
• Vincent van der Voort
• Gian van Veen
• Raymond van Barneveld
• Dimitri Van den Bergh (Bel)
• Jermaine Wattimena
• Kevin Doets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@de_boswachter
quote:Marcel Maijer gaat de uitzending live vanuit Den Bosch presenteren, zo meldt Maijer aan Sportnieuws. De presentator legt aan hetzelfde medium uit hoe de deal tussen RTL en de PDC tot stand is gekomen.
''Ik was op een grote sportbeurs in Monaco een paar maanden geleden en daar was Matthew Porter, de grote baas van de PDC. Daar zei hij: 'We hebben voor jullie de Dutch Darts Masters in de aanbieding'", zo begon Maijer het verhaal. RTL nam het voorstel in beraad en ging uiteindelijk akkoord. "Dus keert darts weer even terug bij RTL 7!", aldus Maijer.
Wel om belasting te betalen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben nooit te beroerd geweest om te werken voor m’n geld.”
Uit filmpje:quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:31 schreef wimderon het volgende:
Klopt.
Derhalve:
#AnnounceScholten
#AnnounceFrankVerhoeven
#AnnounceAdvanGameren
Luke is een beetje een dooie.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Luke "kneiterfit" niet zo Littler (lol)
Ik droom van een wereld zonder Niels de Ruiterquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Uit filmpje:
Kim, Meulenkamp
Niels de Ruiter, Martijn Westerink
Dan toch maar Viaplay!quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Uit filmpje:
Kim, Meulenkamp
Niels de Ruiter, Martijn Westerink
Even elkaar scharen in de coulissenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:02 schreef Zipportal het volgende:
Loting:
Luke Littler - Dirk van Duijvenbode
Luke Humphries - Jermaine Wattimena
Gerwyn Price - Dimitri Van den Bergh
Peter Wright - Kevin Doets
Michael van Gerwen - Vincent van der Voort
Rob Cross - Raymond van Barneveld
Michael Smith - Gian van Veen
Nathan Aspinall - Danny Noppert
Holmaatjes mogen tegen elkaar. @:de_boswachter
Bajeswijfquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasschaaf over die arm heen. @:de_boswachter
Nope, die gaat liever met n blessure t seizoen in dan dat ie hier wat poen laat liggenquote:
Dat was met het WK ook al de smoes. Dirk is de nieuwe Vincent dus.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nope, die gaat liever met n blessure t seizoen in dan dat ie hier wat poen laat liggen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tatoeagesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De erg luie Cola drinkende Kim.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huybrechts is een nog viesdikkere hamster geworden
De stiltes zijn killing.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik mis peppie en kokkie wel hoor.
Dit is niks.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dirk Marcellis allen. @:el-stinho
Bah.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huybrechts is een nog viesdikkere hamster geworden
Finals verliezen van Luke Hitlerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb genoeg gezien, het definitieve verval van Wright is ingezet. Die gaat dit jaar gerb titels pakken
geen idee van wat daar speelt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef TjjWester het volgende:
Gaat hij nu serieus Huybrechts bevragen over dimitri
Wat een treurig zaaltje inderdaad. Dacht dat dit in de Brabanthallen was. Hebben ze het fietsenhok gehuurd?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
De zaal is zo klein de cameraman heeft niet eens ruimte voor een shot.
Zou wel die WIND verklarenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een treurig zaaltje inderdaad. Dacht dat dit in de Brabanthallen was. Hebben ze het fietsenhok gehuurd?
Maaspoorthal. Zelfde plek waar doe maar z'n afscheidsconcert gaf. Bossche basketballers spelen hier normaliter.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een treurig zaaltje inderdaad. Dacht dat dit in de Brabanthallen was. Hebben ze het fietsenhok gehuurd?
quote:Monique van der Hoek
2 reviews
een maand geleden
Vandaag reserveerde ik een bowlingbaan samen met mijn neefje van 8 jaar oud, het was een zeer frustrerende ervaring. De baan liep vast, technische dienst erbij, computer liep vast, met moeite kunnen wisselen van baan, deze liep ook weer vast. Verloren tijd kon vanwege nieuwe reserveringen niet ingehaald worden.
Mederwerkers waren niet vriendelijk, waarvan 1 medewerker (oudere man, gepensioneerd verwacht ik) een vervelende discussie aanging. Letterlijk zei hij; je legt het af tegen mij want ik heb altijd gelijk. Ik gaf aan dat ik voor mijn plezier kwam en niet om een discussie te voeren. Hij ging door en ik gaf aan dat ik graag fatsoenlijk als klant behandeld wilde worden. Het was een negatieve ervaring. Mij zien ze hier nooit meer terug!
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zit ernaast, is niet hetzelfde gebouw
Ahhhh ok.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maaspoorthal. Zelfde plek waar doe maar z'n afscheidsconcert gaf. Bossche basketballers spelen hier normaliter.
En dat is nog niet eens een hoerenreviewquote:
Vandaag na lange tijd weer een bezoek gebracht aan Escape en wat een saaie boel was het zeg.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens onder de wol, heel de week al ziekig
Beterschap.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja slecht kut waardeloos ik weet het.
Aha.quote:Goed nieuws voor de Nederlandse dartsliefhebber: alle wedstrijden worden live uitgezonden door RTL 7. Ook streamingdienst Viaplay zendt het toernooi uit. Viaplay bezit nog steeds de uitzendrechten, maar door financiële moeilijkheden verkoopt het bedrijf sublicenties.
Wijntje erbijquote:
1 triple in 4 beurtenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:18 schreef Rnie het volgende:
De setup ziet er uitstekend uit hoor. Zeer degelijke pijlen.
Dat wordt weer een keurige 90 gem en veel single 1 en 5 erbij.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:18 schreef Rnie het volgende:
De setup ziet er uitstekend uit hoor. Zeer degelijke pijlen.
Barney heeft echt de perfecte set up gevonden iddquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeldzaam ontspannen barney wel.
Zal op t podium dus wel weer niks worden
Altijd tegen hemquote:
Zet Dirk maar bij de straat. @de_boswachterquote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 - 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Misschien wel een stukje gerstekorrel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Littler heeft kruimels in zijn wenkbrauw
Onder een groen dekselquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet Dirk maar bij de straat. @:de_boswachter
The gift that just keeps on giving.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil niet verder leven zonder Barney.
Vlezig vet. Kunnen ze met zijn laatste WK eind dit jaar het podium op rollen die vreetzakquote:
Hangt steeds verder naar vorenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:51 schreef Mani89 het volgende:
MVG’s worp ziet er zó onwijs slecht uit.
Dat is mijn indruk ook. Dat hij steeds verder en verder naar voren gaat hangen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hangt steeds verder naar voren
Over 2 jaar kapotte rug
Alles kapotquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hangt steeds verder naar voren
Over 2 jaar kapotte rug
En, hoe is het afgelopen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:08 schreef TjjWester het volgende:
Als we de odds mogen geloven gaat alleen MVG door.
Tot zover de Dutch masters![]()
Heeft in ieder geval nog op twee kwalificatie avonden gestaan van de Oranje Bar ranking te Mariahout (quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:31 schreef wimderon het volgende:
Jurmeengod, gewoon zeggen dat je amper een pijl aangeraakt hebt sinds het WK terwijl je al een tijd weet dat je hier mee mag doen
Tja, hij zegt het letterlijk tegen Arjan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval nog op twee kwalificatie avonden gestaan van de Oranje Bar ranking te Mariahout () dit jaar. Dus lijkt me sterk wat hij zegt.
Laten we niet meer te veel tijd besteden aan clown Wattimena.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, hij zegt het letterlijk tegen Arjan.
In januari gooide hij daar ook gemiddeld 7 punten minder dan op 2 avonden vlak voor het WK.
Leukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast een trofee zonder voetstuk. Lekker handig.
Met een been in de finalequote:Op zaterdag 27 januari 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast een trofee zonder voetstuk. Lekker handig.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja weet iemand waar ik Barney - Cross kan terugkijken? Ik heb al een Alleen terugkijken Videoland account aangemaakt maar daar heb ik geen reet aan.
quote:
Bij de NHL heb je de Stanley Cup, vernoemd naar Lord Stanley of Preston.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bij de NHL heb je de Stanley Cup, vernoemd naar Lord Stanley of Preston.
Bij de NFL heb je de Vince Lombardi Trophy, vernoemd naar de legendarische Green Bay Packers coach.
In Nederland Toon Greebe.
Dit is enkel klasse. Lekkere chips, degelijk bedrijf.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dit is enkel klasse. Lekkere chips, degelijk bedrijf.
Ik zie geen parallellen om eerlijk te zijn.
"Wat de meeste mensen niet weten is hoe gezond en eerlijk FEBO juist wel niet is"quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FEBO Cup. Goudeerlijk.
Ging dus in leg 3 al mis voor Cross. Daarna redelijk level game eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |