Die zien eruit als het schatje van de buren, dat in werkelijkheid Mike Tyson isquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:50 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee van de huisdieren
En de voeten van jongste![]()
Is de buurhond dan mogelijk een Appenzeller? Die zijn wat waakser en grommeriger dan deze Entlebuchers. De Appenzellers hebben een flinke krul in de staart.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zien eruit als het schatje van de buren, dat in werkelijkheid Mike Tyson is![]()
Geen idee wat voor ras het is, het lijkt ook de enige uit het nestje te zijn die een kronkel in de kop heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Is de buurhond dan mogelijk een Appenzeller? Die zijn wat waakser en grommeriger dan deze Entlebuchers. De Appenzellers hebben een flinke krul in de staart.
Prachtige hond. Onze Joep denkt daar helaas anders over. Hier in de wijk lopen 2 van zulke witte honden en Joep haat ze uit de grond van zijn hart. Zelfs als we binnen zitten en de witte hond loopt buiten langs gaat hij blaffen bij het raam.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:31 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pleit voor een huisdieren-met-foto's-opsom. Ik word hier heel erg blij van
Oh echt. Misschien geven ze gewoon bad vibes. Onze hond heeft natuurlijk alleen maar good vibesquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Prachtige hond. Onze Joep denkt daar helaas anders over. Hier in de wijk lopen 2 van zulke witte honden en Joep haat ze uit de grond van zijn hart. Zelfs als we binnen zitten en de witte hond loopt buiten langs gaat hij blaffen bij het raam.
Een van de eigenaresses van die witte honden vertelde mij ook dat haar hond dat effect wel op meer honden heeft.
Hahaha, dan heten het daarna gewoon Syrische hamsters hoorquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Leuke foto's allemaal![]()
Wij hebben nu geen huisdier, de dwerghamster is dood. Nou mogen ze nog verkocht worden tot 1 juli, dus misschien nog een laatste. Moet ik wel het bonnetje bewaren
Die is mooiquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:23 schreef Phaidra het volgende:
Ons langharig monster. Valt het op dat ze borstelen haat?![]()
[ afbeelding ]
Als het een als Syrische vermomde Rus is, vind ik het primaquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, dan heten het daarna gewoon Syrische hamsters hoor
Campbelli's zijn veel leukerquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Als het een als Syrische vermomde Rus is, vind ik het prima![]()
Die had ik vroeger, maar sinds dochter dr eerste rusje, hebben we die altijd. De twee goudhamsters ertussen door, leefden maar héél kort. WettailHebben rusjes geen last van. En ze bijten wat minder hard, kortere tandjes
Die hebben we nooit gehad. Zijn ook moeilijker verkrijgbaar, althans, ik heb ze nooit te koop gezien.quote:
Als je ze gaat zoeken kan ik je wel wat adressen geven van echt goede fokkers. Op zich zijn ze wel verkrijgbaar hoor, alelen met het oog op de lijst zijn er veel fokkers gestopt (zoals ikzelfquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die hebben we nooit gehad. Zijn ook moeilijker verkrijgbaar, althans, ik heb ze nooit te koop gezien.
Jammer wel want deze staan ook op de verbodenlijst![]()
Misschien es op zoek voor een campbelli als laatste dwergje.
Leuk, zelf dwergjes fokkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je ze gaat zoeken kan ik je wel wat adressen geven van echt goede fokkers. Op zich zijn ze wel verkrijgbaar hoor, alelen met het oog op de lijst zijn er veel fokkers gestopt (zoals ikzelf)
Belli's zijn veel assertiever, is wel echt heel leukIk heb zelf alleen nog maar huisdieren op dit moment, maar ze zijn zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast hebben we 2 gerbilsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |