Irritant is dat he.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Loeiheet gedouched maar daar moet je ook weer onderuit en das niet tof hoor!
Oehquote:Op maandag 8 januari 2024 10:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dus toen ben ik met badjas maar weer in bed gekropen
Ja dat zei je er niet bij!quote:Op maandag 8 januari 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ga je goed op jankende vrouwen in badjas in bed?
Ja echt wel. Gelukkig eind deze week boven nul.quote:
En weer regen zekers?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel. Gelukkig eind deze week boven nul.
Die is momenteel nog te koud voor jou.quote:
Nee blijft droog!quote:
Eensquote:
Dat scheelt alweer.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee blijft droog!
[..]
Eens
Regen is beter dan sneeuw.quote:
Dat zeker. Ik wil weer roze bloempjes aan de bomen zien.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regen is beter dan sneeuw.
Idem! Als ik er langsga met de motorquote:Op maandag 8 januari 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik wil weer roze bloempjes aan de bomen zien.
Zijn ze ook te zien in Brabant?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem! Als ik er langsga met de motor
Binnen voor het raam nietquote:Op maandag 8 januari 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die is momenteel nog te koud voor jou.
Kleed je maar lekker warm aan.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnen voor het raam nieten ik ga zo ook ff stukkie wandelen
Nu wandelen is wel lekkerquote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleed je maar lekker warm aan.Have fun!
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het botquote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleed je maar lekker warm aan.Have fun!
* TheStigsDutchCousin maakt MK warmquote:Op maandag 8 januari 2024 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het bot
Je moet de soep ook opwarmen!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het bot
IJssoepquote:
Echt smerig.quote:
En het dan nog koud hebben? Apart.quote:
VECHTEN!quote:
Tis maar 16 graden in huisquote:Op maandag 8 januari 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En het dan nog koud hebben? Apart.
quote:
Konijntje?quote:Op maandag 8 januari 2024 16:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ingreep is achter de rug, hij is daar nog aan het wakker worden.. er was gelukkig niets mis in de kaak maar wel een flinke tandpunt die pas onder narcose zichtbaar was. Zijn tongetje was onderin flink beschadigd en nog steeds een wondje aan de wang. Nu maar afwachten of hij zijn temperatuur kan houden en goed wakker wordt
Germquote:Op maandag 8 januari 2024 16:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ingreep is achter de rug, hij is daar nog aan het wakker worden.. er was gelukkig niets mis in de kaak maar wel een flinke tandpunt die pas onder narcose zichtbaar was. Zijn tongetje was onderin flink beschadigd en nog steeds een wondje aan de wang. Nu maar afwachten of hij zijn temperatuur kan houden en goed wakker wordt
Ja even kijken hoe m uit de narcose komt he? Het huis is wat te koud voor hem.. mss een fleece in zijn nachthok leggenquote:Op maandag 8 januari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Germ![]()
Maar fijn dat het goed is gegaan en hopelijk gaat nu ook steeds beter met hem.
Dikke knuffel
Awww ja dat is misschien wel een goed ideequote:Op maandag 8 januari 2024 16:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe m uit de narcose komt he? Het huis is wat te koud voor hem.. mss een fleece in zijn nachthok leggen
Ho ho, niet tussen jou en Lenny he!quote:
Goed nieuws, misschien is hij nu ook ineens lieverquote:Op maandag 8 januari 2024 16:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Terror was de vrouw volgens mijquote:Op maandag 8 januari 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, niet tussen jou en Lenny he!
[..]
Goed nieuws, misschien is hij nu ook ineens liever
Haha hij was altijd al lief. Mv is inderdaad het hellebeestquote:Op maandag 8 januari 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, niet tussen jou en Lenny he!
[..]
Goed nieuws, misschien is hij nu ook ineens liever
Ik zie de dierenarts pas straks bij ophalenquote:Op maandag 8 januari 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww ja dat is misschien wel een goed idee![]()
Geen natura aanbod hoeven doen?
Komt vast goedquote:Op maandag 8 januari 2024 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie de dierenarts pas straks bij ophalen![]()
Dus die bespreking moet nog gebeuren
Awwwquote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lieve jongen links, hellebeest rechts
[..]
Zo zien ze er lief uitquote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Neequote:Op maandag 8 januari 2024 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo al iets minder
[ link | afbeelding ]
Poesquote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Nee hoor, kei schattig!quote:Op maandag 8 januari 2024 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo al iets minder
[ link | afbeelding ]
Wat maakt haar het hellebeest is zo ook echt agressief? Of gewoon sloopgraag?quote:Op maandag 8 januari 2024 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo al iets minder
[ link | afbeelding ]
Heel goed.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net kachel aangezet maar duurt ff he..
Oww dat is niet veel neequote:Op maandag 8 januari 2024 18:50 schreef Modus het volgende:
[..]
3 vlokken einde ochtend die al weg waren voor ze op de grond lagen.
The Killer Rabbit of Caerbannog.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo al iets minder
[ link | afbeelding ]
Er leven dus nog wel konijnen na kerstquote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Meer dan genoeg hoor. Konijnenopvangen puilen uitquote:Op maandag 8 januari 2024 18:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Er leven dus nog wel konijnen na kerst
Wel goed. Vrijdag gaan ze samenwonen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met par en kietje?
quote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Ze heeft twee Fokkers in huisquote:Op maandag 8 januari 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met par en kietje?
Ja het is wel koud. ik hoorde dat het vannacht flink gaat vriezen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Verder wordt er ook weinig sneeuw verwacht hier. Alleen maar koud met veel wind.
Vannacht al gedaan denk ik? Maar geen ijs in de sloot hier.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het is wel koud. ik hoorde dat het vannacht flink gaat vriezen.
Die heb ik niet. Planten danquote:Net ff wat planten vast van het balkon gehaald![]()
Ja gisteren hequote:Nog een reisje gemaakt?
Huh?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze heeft twee Fokkers in huis
Ja maar aankomende nacht gaat het ook erg vriezenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Vannacht al gedaan denk ik? Maar geen ijs in de sloot hier.
[..]
Die heb ik niet. Planten dan
[..]
Ja gisteren heMs vandaag weer 1
JESUS CHRIST!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
The Killer Rabbit of Caerbannog.
Misschien moet de Holy Hand Grenade of Antioch kopen voor Lenny.quote:
Ja sowieso harder dan gisteren.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar aankomende nacht gaat het ook erg vriezen![]()
Benieuwd wat er dan nu op mijn pad gaat komenquote:Niks mis met een beetje reizen , zo ontdek je nog van alles
Altijd spannend weer maar wel een leuke/handige bezigheidquote:Op maandag 8 januari 2024 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja sowieso harder dan gisteren.
[..]
Benieuwd wat er dan nu op mijn pad gaat komen
Dat ga en kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd spannend weer maar wel een leuke/handige bezigheid
Ja doen!quote:Op maandag 8 januari 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien moet de Holy Hand Grenade of Antioch kopen voor Lenny.
Die film was echt meesterlijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja doen!
Ik ga die film nog een keer kijken. Heerlijk
IS mijn beste, ISquote:Op maandag 8 januari 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die film was echt meesterlijk.
Zeker mee eens.quote:
Comedy als Monty Python komt niet meerquote:
Nee, daar is de wereld te saai voor geworden.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Comedy als Monty Python komt niet meer
Te woke. Te dom ook.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, daar is de wereld te saai voor geworden.
Ook dat. Wel erg jammer.quote:
What has the world turned in to.quote:
Logisch, die reptielen zijn ons de baas.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
What has the world turned in to.
Aliens lachen zich dood om ons
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Logisch, die reptielen zijn ons de baas.
Mij ook niet. Vieze koudbloedigen. Bah!quote:
Nee ze is erg lief maar laat een pad van verwoesting achterquote:Op maandag 8 januari 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat maakt haar het hellebeest is zo ook echt agressief? Of gewoon sloopgraag?
WAT LIEFquote:Op maandag 8 januari 2024 19:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ze is erg lief maar laat een pad van verwoesting achter
Tegen mensen is ze liefquote:
Ahwquote:Op maandag 8 januari 2024 19:48 schreef Lenny77 het volgende:
Update: het menneke is thuis.. hij heeft het nog koud en ligt als een zielig hoopje konijn.. En omdat m anders ruikt wil Madam er niet met haar dikke pens tegenop gaan liggenHij kan anders wel wat lovin' gebruiken nu
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mij ook niet. Vieze koudbloedigen. Bah!
Ja dat deed mijn vrouwtjesnijn ookquote:Op maandag 8 januari 2024 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tegen mensen is ze lief![]()
Tegen meubels, de zetel, plinten, kabels, de kachel, alle matten, planten enz niet
En hoe heb je het opgelost??quote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat deed mijn vrouwtjesnijn ook
Ik heb dr toen veel sloopspul gegeven. Ze hadden van die plastic ballen voor katten met een belletje die de ren doorgesmeten werden. Ze kregen extra knaagtakken. Had een kattentunnel in de ren. Soms zette ik een random “vreemd” voorwerp in de ren zodat ze even met andere dingen bezig waren. Op een geven moment ging ik ook gewoon in hun ren stofzuigen enzo als ze er gewoon in liepen. Vooral zorgen dat er veel gebeurt en er van allerlei dingen zijn waardoor ze zich niet echt kunnen vervelen. Ik heb ook een tijd zo’n bal gehad die je kon aanzetten die dan zelf geen rollen.quote:
De eerste 5/6 dingen heb ik al of doe ik al. Maar ze zitten niet in een ren, ze lopen los. Alleen als ik weg ben gaat ze in haar hondenproof ren, het manneke mag los blijven.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb dr toen veel sloopspul gegeven. Ze hadden van die plastic ballen voor katten met een belletje die de ren doorgesmeten werden. Ze kregen extra knaagtakken. Had een kattentunnel in de ren. Soms zette ik een random “vreemd” voorwerp in de ren zodat ze even met andere dingen bezig waren. Op een geven moment ging ik ook gewoon in hun ren stofzuigen enzo als ze er gewoon in liepen. Vooral zorgen dat er veel gebeurt en er van allerlei dingen zijn waardoor ze zich niet echt kunnen vervelen. Ik heb ook een tijd zo’n bal gehad die je kon aanzetten die dan zelf geen rollen.
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die hebben ze beiden 2023 niet gehaald helaas
Komt goed Lennyquote:Op maandag 8 januari 2024 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De eerste 5/6 dingen heb ik al of doe ik al. Maar ze zitten niet in een ren, ze lopen los. Alleen als ik weg ben gaat ze in haar hondenproof ren, het manneke mag los blijven.
Ik zal moeten wachten op einde puberteit en bidden...
Meer kan je dan idd niet doen. Ze blijft wel in de ren ? Maar jij hebt toch ook katten?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De eerste 5/6 dingen heb ik al of doe ik al. Maar ze zitten niet in een ren, ze lopen los. Alleen als ik weg ben gaat ze in haar hondenproof ren, het manneke mag los blijven.
De ren zit ze alleen in als ik weg ben. En die is een meter hoog (3m L x 2m B plus de bench er nog aan vast), van gietijzer en overdekt omdat ze er over sprongquote:Op maandag 8 januari 2024 21:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meer kan je dan idd niet doen. Ze blijft wel in de ren ? Maar jij hebt toch ook katten?loopt alles gewoon door elkaar? Ik had ze binnen in een ren van 2m x 6 halve woonkamer was konijnendomein 🥲 maar nu ik ze niet meer heb weet ik wel dat ik ze ook niet meer terug wil hoe leuk ze ook zijn. Honden zijn gewoon veel makkelijker
Ah ja dat er uit springen ken ikquote:Op maandag 8 januari 2024 21:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De ren zit ze alleen in als ik weg ben. En die is een meter hoog (3m L x 2m B plus de bench er nog aan vast), van gietijzer en overdekt omdat ze er over sprong![]()
Voor de rest loopt ze los.
Nee ik heb geen katten, tot een paar weken terug wel een hondje maar dat ging goed onderling. De konijnen liepen haar overal achterna
Ahw, achter het gekke beest aanquote:Op maandag 8 januari 2024 21:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De ren zit ze alleen in als ik weg ben. En die is een meter hoog (3m L x 2m B plus de bench er nog aan vast), van gietijzer en overdekt omdat ze er over sprong![]()
Voor de rest loopt ze los.
Nee ik heb geen katten, tot een paar weken terug wel een hondje maar dat ging goed onderling. De konijnen liepen haar overal achterna
Nee geen zandbak.. zou dat wel willen maar ik heb er de plaats niet voor vrees ik..quote:Op maandag 8 januari 2024 21:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ah ja dat er uit springen ken ikdaar had ik met de herplaatser die ik in september er bij had gehaald ook. Wel tof dat je zel los hebt lopen! Heb je ook een zandbak in huis voor ze? Dat wilde ik heel graag destijds maar is er niet meer van gekomen
quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee geen zandbak.. zou dat wel willen maar ik heb er de plaats niet voor vrees ik..
Plus het is al een stal (hooi overal), liever zie ik niet nog een modderpoel erbij
Of misschien dat de sterilisatie nog iets doet, soms schijnt het karakter daardoor ook te veranderen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk dat het een vrouwen probleem is :pquote:Op maandag 8 januari 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien dat de sterilisatie nog iets doet, soms schijnt het karakter daardoor ook te veranderen.
Alhoewel, mijn vrouwtje was al gesteriliseerd toen ik haar kreeg, maar knabbelde ook overal aan, dus ik zou er niet teveel van verwachten
Overal aan knabbelen?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat het een vrouwen probleem is :p
Beter van. Nog geen kans op genezing?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Controle was goed
Als dit zo door gaat hoef ik maar 1x per jaar voor diabetes controle
Nee, het blijft er altijd. Maar hoe strikter ik ben nu, hoe minder last ik er van heb laterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter van. Nog geen kans op genezing?
Heb je een date?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Helleu. Apk van de hondjes is weer geregeld. Ik ben gesloopt ga zo even een uurtje werken en dan mijn slaapkamer verbouwen
Koekieneuker.quote:
Sowquote:
Valt mee toch?quote:
Als je het heel snel leest staat het wel onvriendelijkquote:
C'mere you, let's make love thenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik neuk niet. Ik bedrijf alleen de liefde
Nee ik moet opbergruimte hebben voor mijn surrogaat man zodat deze onderdelen netjes opgeborgen liggenquote:
Onderdelen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik moet opbergruimte hebben voor mijn surrogaat man zodat deze onderdelen netjes opgeborgen liggen
Ah ja, meneer S. Atisfyer.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik moet opbergruimte hebben voor mijn surrogaat man zodat deze onderdelen netjes opgeborgen liggen
Ik las dit al was het die knakker van KOZPquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik neuk niet. Ik bedrijf alleen de liefde
Dat moet je wel je beste lover zijn.quote:
Aquarium?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las dit al was het die knakker van KOZP
Let's go with that.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat moet je wel je beste lover zijn.
[..]
Aquarium?
Gemene vent is dat.quote:
Zoals ik iemand hoorde zeggen:quote:
Whehehe, mooi gezegd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals ik iemand hoorde zeggen:
"There is no middle-finger big enough."
Is ook niet zo moeilijk :’)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat moet je wel je beste lover zijn.
[..]
Aquarium?
quote:
Sow.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja joh heb geld verdient aan dat ding
Op je stream?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja joh heb geld verdient aan dat ding
Oh ja, die ken ikquote:
Stream aan!quote:
Koekskequote:Op woensdag 10 januari 2024 09:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Werd wakker in een ijskoude slaapkamer. Snel de airco aangezet nu is het wel ok. Wel heel goed geslapen ❤
LoLkequote:
Alles chill in de diepvries?quote:
Koud, ja. Chill, nee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alles chill in de diepvries?
Valt me tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koud, ja. Chill, nee.
Misschien even rondjes gaan rijden, gets the blood pumpingquote:
We duimen!quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heren ❤
Vanmiddag bedrijfsarts ben benieuwd..
Succes! Je was er al eens geweest toch?quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heren ❤
Vanmiddag bedrijfsarts ben benieuwd..
Nee eerste keer! De afspraken hiervoor waren telefonisch en enkel met de poh van de bedrijfsartsquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Succes! Je was er al eens geweest toch?
Hoop dat hij net zo aardig is als de mijne.
Mn manager zei zelfs vanochtend dat ik niet te snel teveel uren moet gaan maken, het moet niet gekker worden
Oeh, dan is het nog wel spannend denk ik (ik vind het zelfs nu nog spannendquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee eerste keer! De afspraken hiervoor waren telefonisch en enkel met de poh van de bedrijfsarts
Duim in de kont ja.quote:
Mooi beroep.quote:
Ja joh, beetje schrijven. Zelf op die bank liggen. Zalig.quote:
Eeuuh, oke.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, beetje schrijven. Zelf op die bank liggen. Zalig.
14.45. Ga nu zo weg ik vind het ook spannendquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, dan is het nog wel spannend denk ik (ik vind het zelfs nu nog spannend) Succes! Hoe laat moet je?
Nou nou, behave!quote:
Succes Koekjequote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
14.45. Ga nu zo weg ik vind het ook spannend
Hoe ging het?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
14.45. Ga nu zo weg ik vind het ook spannend
Ze zit er nogquote:
Wilde geen spuit 11 zijn.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was janken. Hij zegt reken maar op 2x pw therapie.. komende tijd nog geen werk
Therapie hoeft niet erg te zijn eh? Grote kans dat je er sterker uit gaat komen. En dat werk is maar werk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon de SEX SC als je therapie gebruiken. 7x p/wquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens. Maar wij kunnen niet zien welke impact dit op MK (en Amy) heeft.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Therapie hoeft niet erg te zijn eh? Grote kans dat je er sterker uit gaat komen. En dat werk is maar werk.
Mee eens. Ik hoop ook dat ze er goed uit gaan komen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Maar wij kunnen niet zien welke impact dit op MK (en Amy) heeft.
Dat wilde ik er ook mee zeggen iddquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Ik hoop ook dat ze er goed uit gaan komen.
Maar goed, dit is de eerste stap en dat is vaak de moeilijkste.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wilde ik er ook mee zeggen idd
Eens.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar goed, dit is de eerste stap en dat is vaak de moeilijkste.
LoLkequote:
De stekker word uit de diepvries getrokken.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De stekker word uit de diepvries getrokken.
Ah kut, ik wilde net de ski's uit de kast halen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En met een beetje geluk volgende week ook geen tot weinig sneeuw
quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah kut, ik wilde net de ski's uit de kast halen.
Mooi balen dus.quote:
Je kan niet alles hebbenquote:
True, maar ik kan wel overal een bod op doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben
Op je eigen ski's?quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
True, maar ik kan wel overal een bod op doen.
Ja, die willen ook waar voor hun geld.quote:
Dan hoop ik dat je een plaatselijke sneeuwbui krijgtquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die willen ook waar voor hun geld.
Niet al te enthousiast worden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een plaatselijke sneeuwbui krijgt
Bén ik een keer in een goede bui...quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet al te enthousiast worden.
Dat ben je toch iedere dag?quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bén ik een keer in een goede bui...
99% van de tijd welquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ben je toch iedere dag?
quote:
I knowquote:
Allang ontkracht.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/
Als het model uitkomt, dan is er woensdag misschien wel 20 cm sneeuw bij @:LordofLeaves!
Dat word skieën in de blote piemel!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/
Als het model uitkomt, dan is er woensdag misschien wel 20 cm sneeuw bij @:LordofLeaves!
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat word skieën in de blote piemel!
Nee, dat laat ik aan jou over.quote:
Ik ben toch al knalwit, dus niemand ziet mijquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan jou over.
Dat scheelt weer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben toch al knalwit, dus niemand ziet mij
Echt? Dat kan ik niet terugvinden. De weersvoorspelling volgende week geeft een druppel en een sneeuwvlok hier.quote:
Meh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt? Dat kan ik niet terugvinden. De weersvoorspelling volgende week geeft een druppel en een sneeuwvlok hier.
Dat bedoelde ik ook, er valt wat natte sneeuw, regen en hagel. Geen pak sneeuw van centimeters dik.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt? Dat kan ik niet terugvinden. De weersvoorspelling volgende week geeft een druppel en een sneeuwvlok hier.
We zullen het zien, voor de zekerheid hou ik mn agenda leegquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, er valt wat natte sneeuw, regen en hagel. Geen pak sneeuw van centimeters dik.
En ik de wegquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
We zullen het zien, voor de zekerheid hou ik mn agenda leeg
Mja, als het echt een mooi dik pak is, ga ik waarschijnlijk wel even wandelen.quote:
Wel beter voor je, als je door die sneeuw heen moet baggerenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, als het echt een mooi dik pak is, ga ik waarschijnlijk wel even wandelen.
Naja moet sowieso elke dag even wandelen, maar dan is het extra leuk
Awwwwquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zoveel gejankt vandaag bij de psycholoog dat mijn oven nog waterig zijn
Ja heb nu een diagnose.. Nu hopelijk op maar betere tijdenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Awwww
Maar is wel een teken dat het echt nodig is
Op naar herstel jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb nu een diagnose.. Nu hopelijk op maar betere tijden
Wat is je diagnose dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja heb nu een diagnose.. Nu hopelijk op maar betere tijden
Goed voor je beenspieren.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, als het echt een mooi dik pak is, ga ik waarschijnlijk wel even wandelen.
Naja moet sowieso elke dag even wandelen, maar dan is het extra leuk
Dat jaquote:
Knuffel voor Koekjequote:Op donderdag 11 januari 2024 16:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zoveel gejankt vandaag bij de psycholoog dat mijn oven nog waterig zijn
Beetje sportiviteit is wel op z'n plaats.quote:
Eens. Maar met die zevenmijlspassen van mij beweeg ik al rapquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje sportiviteit is wel op z'n plaats.
Leen ze uit aan Amy!quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Maar met die zevenmijlspassen van mij beweeg ik al rap
Moet ze maar een keertje meegaan!quote:
Dat is zielig. Ze kan je niet bijbenen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze maar een keertje meegaan!
Dat hoorde ik vakerquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is zielig. Ze kan je niet bijbenen!
Whehe, deed je dat met opzet?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoorde ik vaker
Moest ooit iemand inwerken bij de Efteling. Ze was 2-3 koppen kleiner dan ik; ze moest bijna rennen om me bij te kunnen houden
Deelsquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, deed je dat met opzet?
Prachtig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels
Als ze mij konden bijhouden qua werk, mochten ze meestal blijven
Er was er een die eerst de snelste was, maar toen ik hem bij kon houden en zelfs voorbij ging, was hij best verbaasd
Was een leuke tijd jaquote:
Moet ook. Laat ze maar weten wie er de baas is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was een leuke tijd ja
Zo ook wel respect afgedwongen
Uiteraardquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ook. Laat ze maar weten wie er de baas is.
Op een moment mocht ik alle leuke klusjes doenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Depressie en een gegeneraliseerde angsstoornis
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee wat het laatste is, maar sterkte ermee!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Piekeren 24/7 over allesquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee wat het laatste is, maar sterkte ermee!
Oei, dat is niet mis eh? De weg naar herstel zal lang zijn, maar je gaat er weer bovenop komen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stigs! Vriend van het Noorden!quote:
Lord! Kameraad van het Zuiden!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Vriend van het Noorden!
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord! Kameraad van het Zuiden!
Hoop dat herstellen sneller gaat dan ik verwachtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oei, dat is niet mis eh? De weg naar herstel zal lang zijn, maar je gaat er weer bovenop komen.
Niks overhaast doen. Laat het op je af komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoop dat herstellen sneller gaat dan ik verwacht
Hoe gaat het met de vogeltjes? Vanochtend heb ik eindelijk een vogelvriendje gemaakt. Er zat een roodborstje in het bakje bij mijn raam ❤ wel heel kort maar hij zat er wel!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks overhaast doen. Laat het op je af komen.
Awwww lief.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vogeltjes? Vanochtend heb ik eindelijk een vogelvriendje gemaakt. Er zat een roodborstje in het bakje bij mijn raam ❤ wel heel kort maar hij zat er wel!
Je had me iets beloofdquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awwww lief.![]()
De vogeltjes wonen samen en het gaat tot nu toe wel goed.
Zal een foto in de fobo kwakken.quote:
Sow nouquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk plannen.
Eeeeuuuhhhrrrrmmmquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Opgevouwen en huilend op een koude vloer in de douche
Je mag gaan slapen.quote:
Oehquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal een foto in de fobo kwakken.
IS WEL GELUKTquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik dacht er even wat contrast in te gooien
Wie zegt dat dat niet gebeurtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoor jij niet op dit moment heel spannende dingen te doen?
Wordt weinig gefokt hierquote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij fokt terwijl je f*kt
sorry, kon het niet laten![]()
Nee, niet op die manier.quote:
LoLkequote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier.
Mogguh allemaal!
How is life?quote:
Net wakkerquote:
Wakker sinds 8 uur ofzo. Zal maar eens gaan starten met mijn dag.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wakker sinds 8 uur ofzo. Zal maar eens gaan starten met mijn dag.
Koekjequote:
LoLkequote:
Welke?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Nu Monty Python aan het kijken
Holy Grailquote:
Whehe, moest er vandaag nog aan denken.quote:
Lach me doodquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, moest er vandaag nog aan denken.
Vooral die heksenbeschuldiging en het verhaal van Sir Robin.quote:
Castle Anthraxquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vooral die heksenbeschuldiging en het verhaal van Sir Robin.
Daar wil iedereen wonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |