Irritant is dat he.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Loeiheet gedouched maar daar moet je ook weer onderuit en das niet tof hoor!
Oehquote:Op maandag 8 januari 2024 10:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dus toen ben ik met badjas maar weer in bed gekropen
Ja dat zei je er niet bij!quote:Op maandag 8 januari 2024 10:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ga je goed op jankende vrouwen in badjas in bed?
Ja echt wel. Gelukkig eind deze week boven nul.quote:
En weer regen zekers?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel. Gelukkig eind deze week boven nul.
Die is momenteel nog te koud voor jou.quote:
Nee blijft droog!quote:
Eensquote:
Dat scheelt alweer.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee blijft droog!
[..]
Eens
Regen is beter dan sneeuw.quote:
Dat zeker. Ik wil weer roze bloempjes aan de bomen zien.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regen is beter dan sneeuw.
Idem! Als ik er langsga met de motorquote:Op maandag 8 januari 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik wil weer roze bloempjes aan de bomen zien.
Zijn ze ook te zien in Brabant?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem! Als ik er langsga met de motor
Binnen voor het raam nietquote:Op maandag 8 januari 2024 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die is momenteel nog te koud voor jou.
Kleed je maar lekker warm aan.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnen voor het raam nieten ik ga zo ook ff stukkie wandelen
Nu wandelen is wel lekkerquote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleed je maar lekker warm aan.Have fun!
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het botquote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kleed je maar lekker warm aan.Have fun!
* TheStigsDutchCousin maakt MK warmquote:Op maandag 8 januari 2024 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het bot
Je moet de soep ook opwarmen!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan had ook pannetje water klaar gezet voor een soepje als ik terug was. Maar nog koud tot op het bot
IJssoepquote:
Echt smerig.quote:
En het dan nog koud hebben? Apart.quote:
VECHTEN!quote:
Tis maar 16 graden in huisquote:Op maandag 8 januari 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En het dan nog koud hebben? Apart.
quote:
Konijntje?quote:Op maandag 8 januari 2024 16:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ingreep is achter de rug, hij is daar nog aan het wakker worden.. er was gelukkig niets mis in de kaak maar wel een flinke tandpunt die pas onder narcose zichtbaar was. Zijn tongetje was onderin flink beschadigd en nog steeds een wondje aan de wang. Nu maar afwachten of hij zijn temperatuur kan houden en goed wakker wordt
Germquote:Op maandag 8 januari 2024 16:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ingreep is achter de rug, hij is daar nog aan het wakker worden.. er was gelukkig niets mis in de kaak maar wel een flinke tandpunt die pas onder narcose zichtbaar was. Zijn tongetje was onderin flink beschadigd en nog steeds een wondje aan de wang. Nu maar afwachten of hij zijn temperatuur kan houden en goed wakker wordt
Ja even kijken hoe m uit de narcose komt he? Het huis is wat te koud voor hem.. mss een fleece in zijn nachthok leggenquote:Op maandag 8 januari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Germ![]()
Maar fijn dat het goed is gegaan en hopelijk gaat nu ook steeds beter met hem.
Dikke knuffel
Awww ja dat is misschien wel een goed ideequote:Op maandag 8 januari 2024 16:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja even kijken hoe m uit de narcose komt he? Het huis is wat te koud voor hem.. mss een fleece in zijn nachthok leggen
Ho ho, niet tussen jou en Lenny he!quote:
Goed nieuws, misschien is hij nu ook ineens lieverquote:Op maandag 8 januari 2024 16:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Terror was de vrouw volgens mijquote:Op maandag 8 januari 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, niet tussen jou en Lenny he!
[..]
Goed nieuws, misschien is hij nu ook ineens liever
Haha hij was altijd al lief. Mv is inderdaad het hellebeestquote:Op maandag 8 januari 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, niet tussen jou en Lenny he!
[..]
Goed nieuws, misschien is hij nu ook ineens liever
Ik zie de dierenarts pas straks bij ophalenquote:Op maandag 8 januari 2024 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww ja dat is misschien wel een goed idee![]()
Geen natura aanbod hoeven doen?
Komt vast goedquote:Op maandag 8 januari 2024 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie de dierenarts pas straks bij ophalen![]()
Dus die bespreking moet nog gebeuren
Awwwquote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lieve jongen links, hellebeest rechts
[..]
Zo zien ze er lief uitquote:Op maandag 8 januari 2024 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lieve jongen links, hellebeest rechts
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |