Tja, maar Djoko is ook niet geweldig nu. Medvedev of Sinner dan maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:26 schreef leukeditter het volgende:
maar schrijf maar op : alcaraz gaat dit toernooi zeker niet winnen ..zo ja vreet ik mn wijf op
Paar maanden terug op de US Open verloor Griekspoor nog in de 1e ronde van Fils. Wel in 5 sets..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:52 schreef Alpha0 het volgende:
Griekspoor heeft wel de slechts mogelijk denkbare loting. Eerste ronde tegen #36 van de wereld, mag nu tegen #35 van de wereld. Fils uit Frankrijk. Als deze gasten paar plaatsen hoger stonden waren ze ook geplaatst net als Tallon.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Paar maanden terug op de US Open verloor Griekspoor nog in de 1e ronde van Fils. Wel in 5 sets..
quote:“Maak voort want ik ga overgeven”: tennisser snelt meteen naar vuilnisbak na winst in vijfsetter op Australian Open
Jack Draper heeft zich geplaatst voor de tweede ronde van de Australian Open. De Brit had wel vijf sets nodig tegen Marcos Giron. Draper ging zo diep dat hij na het laatste punt - en na een korte handdruk - meteen een vuilnisbak opzocht om over te geven.
“Maak voort en schudt mijn hand want ik ga overgeven”, riep Draper naar zijn tegenstander. De nummer 55 van de wereld had tijdens de wedstrijd in Melbourne klacht aan zijn buik. Hij liet in de tweede set ook even de fysiotherapeut komen, onder andere om zijn bloeddruk te meten.
nee maar je weet da djoko steeds beter wordt hoe verder hij komtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar Djoko is ook niet geweldig nu. Medvedev of Sinner dan maar.
Het lijkt inderdaad alsof ze niet zo goed met de spanning om kunnen gaan als de Groten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat ik nooit begrijp: dan halen underdogs een tiebreak en dan gaan ze ineens gehaast en raar doen. Het zal wel een mentaal ding zijn, maar ik snap dat nooit.
Daarom: Djoko weer als vanouds in 4quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit had serieus 5-1 voor puppy moeten staan in de tiebreak. Wat een gemiste kansen zeg.
Tja, op deze manier wel ja. Wat zal die jongen slecht slapen zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom: Djoko weer als vanouds in 4
Zo belangrijk is die nu toch ook weer niet?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:30 schreef Norrage het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat die davisxup pot tegen sinner hem mentaal gekraakt heeft?
Voor zijn land spelen is een enorm ding voor Djokovicquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo belangrijk is die nu toch ook weer niet?
niet zozeer Davis Cup maar wel OS, hij zal de volgende maanden alleen eraan denken...quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Voor zijn land spelen is een enorm ding voor Djokovic
Ik denk toch dat hij er op RG en Wimbledon geen stap minder door zet. Hij heeft in Parijs de kans om zijn vierde (!) career slam te pakken. Bi-zar.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef MNE het volgende:
[..]
niet zozeer Davis Cup maar wel OS, hij zal de volgende maanden alleen eraan denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |